Şimdi Ara

Uydunetten kurtulmak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalperestink

    selamlar tekrardan,

    en son tuketici haklari ile kendilerine dilekce verdigimizi soylemistim. bugun de uydunet genel merkezden cevap geldi. geri adim atmadilar, ceza degil size verdigimiz modemin ucretini istiyoruz tarzinda bir cevap vermisler.

    bu hafta icinde tekrar tuketici haklarina gidicem. bakalim..

    Modemi de geri alsınlar. Ben hizmeti iptal ediyorum, modemi ne yapacağım. Bu türksat iyice b.k tan firma oldu cıktı.

    Taahhütlü değilde normal abonelik yapsadın dahi para verip o modemi almak zorundaydın. Şimdi sendeki modem sıfır değil de 2. el modem olduğundan başka bir müşteriye sıfır ürünmüş gibi satılamaz. Çünkü sıfır ürün gibi satıldığında satın alan müşteriyle sorun yaşarlar. Bu sebepten dolayı senden modemin parasını alıyorlar.

    Sen bile 2. el bir ürünü sıfır ürünmüş gibi satmaya çalışsan müşteri almaz.

    Sende istersen sat, istersen başka birine hediye et. orası sana kalmış bir şey.

    Zaten sorun da orada başlıyor. Adam bir hizmet (kablo tv üzerinden internet = uydunet) veriyor. O hizmeti kullanabilmem için özel ve başka bir firmadan hizmet aldığımda kullanamayacağım bir modem kullanman gerekiyor. Bunu sen alacaksın diyor. Oysa ki madem ki bu hizmeti almak için bu özel modemi kullanmam gerekiyor, bu modemi hizmeti kullandığım sürece bana getirip vermesi lazım. Hizmeti kapattığım zaman benden geri alsın. Bana modem verdiğinde sıfır modem vermek zorunda değil, çalışsın yeter ki. Modem bozulursa da çalışan bir modemle değiştirmesi lazım. Ben hizmetimi iptal ettiğimde benden aldığı modemi de bir başkasına verebilir. Sonuçta kimseye modem satmıyor, yalnızca hizmetini kullandığım sürece geçici olarak kullanmamı sağlıyor. Bu durumda benden aldığı modemi de başkasına verebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalperestink

    selamlar tekrardan,

    en son tuketici haklari ile kendilerine dilekce verdigimizi soylemistim. bugun de uydunet genel merkezden cevap geldi. geri adim atmadilar, ceza degil size verdigimiz modemin ucretini istiyoruz tarzinda bir cevap vermisler.

    bu hafta icinde tekrar tuketici haklarina gidicem. bakalim..

    Modemi de geri alsınlar. Ben hizmeti iptal ediyorum, modemi ne yapacağım. Bu türksat iyice b.k tan firma oldu cıktı.

    Taahhütlü değilde normal abonelik yapsadın dahi para verip o modemi almak zorundaydın. Şimdi sendeki modem sıfır değil de 2. el modem olduğundan başka bir müşteriye sıfır ürünmüş gibi satılamaz. Çünkü sıfır ürün gibi satıldığında satın alan müşteriyle sorun yaşarlar. Bu sebepten dolayı senden modemin parasını alıyorlar.

    Sen bile 2. el bir ürünü sıfır ürünmüş gibi satmaya çalışsan müşteri almaz.

    Sende istersen sat, istersen başka birine hediye et. orası sana kalmış bir şey.

    Zaten sorun da orada başlıyor. Adam bir hizmet (kablo tv üzerinden internet = uydunet) veriyor. O hizmeti kullanabilmem için özel ve başka bir firmadan hizmet aldığımda kullanamayacağım bir modem kullanman gerekiyor. Bunu sen alacaksın diyor. Oysa ki madem ki bu hizmeti almak için bu özel modemi kullanmam gerekiyor, bu modemi hizmeti kullandığım sürece bana getirip vermesi lazım. Hizmeti kapattığım zaman benden geri alsın. Bana modem verdiğinde sıfır modem vermek zorunda değil, çalışsın yeter ki. Modem bozulursa da çalışan bir modemle değiştirmesi lazım. Ben hizmetimi iptal ettiğimde benden aldığı modemi de bir başkasına verebilir. Sonuçta kimseye modem satmıyor, yalnızca hizmetini kullandığım sürece geçici olarak kullanmamı sağlıyor. Bu durumda benden aldığı modemi de başkasına verebilir.

    Maalesef sistem senin bahsettiğin gibi işlemiyor.

    Gerçi senin dediğin yöntemi de yapan şirketler de var. Mesela Digiturk ve D-smart bayileri. Bayiler bir müşteriden gelen dekoderi başka müşteriye de verebiliyor, öbür müşteriye de başka cihaz verebiliyor. Bilgisayar şirketleri de kasa içinde parça değişimi yaptıklarında müşteriye bir fark karşılığında yeni ürün verip çıkan parçayı ya 2. el ürün satanlara ya da başka müşteriye verebiliyorlar.

    Senin dediğin sistemde de modemi müşteriden geri alsa, modemin bakımını yapsa o dahi ayrı bir problem, ayrı bir maliyet. Bu problem için hem servis personeli maliyetinden kurtuluyor hem de gerekli bakımı müşteriye yaptırtıyor. Bu arada az çok bu işten anlayan biri modem için update, kurulum vd. gerekli programcıkları internette bulabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    Maalesef sistem senin bahsettiğin gibi işlemiyor.

    Gerçi senin dediğin yöntemi de yapan şirketler de var. Mesela Digiturk ve D-smart bayileri. Bayiler bir müşteriden gelen dekoderi başka müşteriye de verebiliyor, öbür müşteriye de başka cihaz verebiliyor. Bilgisayar şirketleri de kasa içinde parça değişimi yaptıklarında müşteriye bir fark karşılığında yeni ürün verip çıkan parçayı ya 2. el ürün satanlara ya da başka müşteriye verebiliyorlar.

    Senin dediğin sistemde de modemi müşteriden geri alsa, modemin bakımını yapsa o dahi ayrı bir problem, ayrı bir maliyet. Bu problem için hem servis personeli maliyetinden kurtuluyor hem de gerekli bakımı müşteriye yaptırtıyor. Bu arada az çok bu işten anlayan biri modem için update, kurulum vd. gerekli programcıkları internette bulabilir.



    ADSL modem olsa ttnet'den memnun olmasan biri'ye geç, biri'yi beğenmezsen superonline adsl'e geç, onu da beğenmezsen bir diğer adsl servis sağlayıcıya geç aynı modemi kullanırsın ama uydunet modemi ne yapacaksın ki. başka hiç bir işe yaramaz. kaldı ki bazı adsl servis sağlayıcılar bile bu yöntemi kullanıyor. bedava modemi veriyor, iptal ettiğinde geri alıyor. aslında bu modem de verilen bir hizmetin parçası, bir uzantısı. Nasıl ki altyapı kablolarını biz döşemiyorsak, bu da altyapının bir uzantısı. ama bu mantıkla bakmıyor turksat. ben satarım modemimi ya da gitsin alsın başka yerden, benim hizmetimi kullanmazsa o modemi ne yaparsa yapsın diyor.

    Sanırım superonline fiber internet için de taahhüt karşılığı modemi bedava veriyor ama turksat gibi geri almıyor, senin oluyor modem. Taahhüt vermezsen modeme para istiyor sanırım. Onlara da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    Maalesef sistem senin bahsettiğin gibi işlemiyor.

    Gerçi senin dediğin yöntemi de yapan şirketler de var. Mesela Digiturk ve D-smart bayileri. Bayiler bir müşteriden gelen dekoderi başka müşteriye de verebiliyor, öbür müşteriye de başka cihaz verebiliyor. Bilgisayar şirketleri de kasa içinde parça değişimi yaptıklarında müşteriye bir fark karşılığında yeni ürün verip çıkan parçayı ya 2. el ürün satanlara ya da başka müşteriye verebiliyorlar.

    Senin dediğin sistemde de modemi müşteriden geri alsa, modemin bakımını yapsa o dahi ayrı bir problem, ayrı bir maliyet. Bu problem için hem servis personeli maliyetinden kurtuluyor hem de gerekli bakımı müşteriye yaptırtıyor. Bu arada az çok bu işten anlayan biri modem için update, kurulum vd. gerekli programcıkları internette bulabilir.



    ADSL modem olsa ttnet'den memnun olmasan biri'ye geç, biri'yi beğenmezsen superonline adsl'e geç, onu da beğenmezsen bir diğer adsl servis sağlayıcıya geç aynı modemi kullanırsın ama uydunet modemi ne yapacaksın ki. başka hiç bir işe yaramaz. kaldı ki bazı adsl servis sağlayıcılar bile bu yöntemi kullanıyor. bedava modemi veriyor, iptal ettiğinde geri alıyor. aslında bu modem de verilen bir hizmetin parçası, bir uzantısı. Nasıl ki altyapı kablolarını biz döşemiyorsak, bu da altyapının bir uzantısı. ama bu mantıkla bakmıyor turksat. ben satarım modemimi ya da gitsin alsın başka yerden, benim hizmetimi kullanmazsa o modemi ne yaparsa yapsın diyor.

    Sanırım superonline fiber internet için de taahhüt karşılığı modemi bedava veriyor ama turksat gibi geri almıyor, senin oluyor modem. Taahhüt vermezsen modeme para istiyor sanırım. Onlara da

    Bir yerde, bir semtte kalıcıysan, yani 10 sene, 20 sene belki ömür boyu o semtte kalmayı düşünüyorsan uydu net, kablo tv mantıklı olabilir.

    Ayrıca uydu net'in bir güzelliği daha var. esnafsan, piyasaya, bankalara ve kredi kartlarına borcun varsa alacaklıların seni ev telefonundan oturduğun yeri tespit edebiliyorlar. Ama alacaklıların hiç birinin aklına türksat kablo tv gelmiyor. Borçluları bu yöntemle aramıyorlar. Sende rahatça hem tv seyrediyorsun hem de internetine giriyorsun.




  • Uncategorized
    Altyapı Bulunmayan Kablolu TV ve İnternet Taahhüt’ünün İptal Edilmesiadmin Mart 31, 2016 Altyapı Bulunmayan Kablolu TV ve İnternet Taahhüt’ünün İptal Edilmesi2016-08-11T12:35:13+00:00 2 Comments
    Olayın Özeti: Tüketici, 03.04.2012 tarihinde ……… iletişimde kablolu TV internet aldığını, başka bir adrese taşındığını, taşındığı adreste alt yapı olmadığı için hizmet olmadığından taahhüt etmiş olduğu aboneliğinin iptal edilmesi yönünde karar verilmesini karar verilmesini arz ve talep etmektedir.

    Şikayet Edilenin Savunmasının Özeti: İlgili firmadan 20.03.2015 tarihli yazımızla savunma istenmiş, ilgili firma savunmasında özetle; ‘‘yararlanılan kampanya şartı şöyledir; kampanyanın süresi 24 ay olup, kurulum için gerekli cihazlar ve aktivasyon ücretleri taahhütname gereğince ücretsiz/indirimli olarak abonemize sunulmuştur. Taahhüt süresi dolmadan aboneliğin iptal edilmesi halinde abonemizden alınmayan işbu ücretler, sözleşme hükümleri gereğince talep edilmektedir. Abonemizden talep edilen ücret cayma bedeli değil, bedelsiz sunulan hizmet ve cihazların karşılığıdır’’ şeklinde cevap vermiştir.

    İnceleme ve Gerekçe: Tüketicinin dosyası ve eklerinin incelenmesinden sonra şikayetçinin taşındığı ve alt yapının bulunmadığından dolayı kimse hizmet karşılığı olmadan bir bedel ödemeye zorlanamayacağından ilgili sözleşmenin ilgili maddeleri (haksız şart) niteliğinde olduğu anlaşılmakta; ayrıca 6502 sayılı Kanunun 52. Maddesinin 4., 5. ve 6. Bendi kapsamında değerlendirilerek aşağıdaki hüküm kurulmuştur.



    HÜKÜM: Tüketicinin talebinin kabulüne, Sözleşmenin iptal edilerek, 31.12.2014 tarihinden sonra gelen tüm faturaların şikayet edilen firma tarafından iptal edilmesine, 6502 Sayılı Kanunun 70. Maddesinin 7. Fıkrası uyarınca, şikâyet dosyası için yapılan 27,00 TL tebligat ücretinin şikâyet edilen tarafından ödenmesine, şikâyet edilenden işbu 27,00 TL’nin 6183 Sayılı Yasa uyarınca tahsili için karar örneğinin şikâyet edilenin bulunduğu yerdeki Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğüne tebliğine, ödendiğine ilişkin alındı belgesi veya muhasebe işlem fişinin aslının veya noter onaylı örneğinin ……. Hakem Heyeti Başkanlığına iletilmesine, itirazı kabil olmak üzere karar verildi.

    NOT: 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 70. Maddesi’nin 3. fıkrası uyarınca taraflar, Hakem Heyeti kararlarına karşı, tebliğden itibaren 15 gün içerisinde Tüketici Hakem Heyetinin bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemesine itiraz edebilirler.
    Altyapı Bulunmayan Kablolu TV ve İnternet Taahhüt’ünün İpta Edilmesi, kablolu tv alt yapısı yok, internet alt yapısı olmayan yer, internet hattı bulunmayan yerde sözleşme iptali, sözleşme iptali, kablolu tv tüketici hakem heyeti karar örneği, internet tüketici hakem heyeti karar örneği, hizmet karşılığı olmadan bedel ödenemeyeceğine dair karar, hizmet karşılığı olmayan kablolu tv, hizmet karşılığı olmayan internet, ayıplı mal karar örneği, tüketici hakem heyeti ayıplı mal kararı,




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.