Şimdi Ara

Üyelerimizle General Mobile Teknik Servisini gezdik (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yakinda gm 4g mi gonderecegim ekran sararmasi ve güç tuşu sorunu icin. Kac gunde gelecek gorecez. Aslinda direk değişim talep edecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi hataları olan şarj soketini bize kitleyen firmanın çok güzel reklamı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    bence servisine diyecek laf yok gm kullanıcısıyım gecenlerde 2 adet gmd2+ aldım 2 sininde dokunmatiği sorunlu cıktı trabzondan yolladım teli toplamda 5 gun telefonsuz kaldım telefonlar ellerine gectiği gun tamir edilip kargolandı servis gayet hızlı bence fakat yinede 1 telefonda gene aynı sorun var tekrardan yolluycagım sattıkları telefonlar sorunlu olabilir lakin bence servisleri gayet basarılı

    ben 2 kere ekran sorunundan verdım bırınde 3 haftaya yakın kaldı sımdı 1 ay olucak hala parca beklıyor gorunuyor
  • 20 iş günü geçmesine rağmen doa raporu vermiyoruz diyorlar sıfır telefonda ne zaman gelicek belli değil diyorlar bu kadar sosyal medya herşey ortada iken bunu nasıl yapabiliyorlar anlayamıyorum benim kanunen hakkım var arkadaş 3 gün sonra telefonu vereli 1 ay olcak 20 iş gününüde geçti mecdiyeköydeki profilodaki yerlerine elden teslim ettim sorunca telefonunu sorduğuna pişman ettircek tarzı muamele yapıyolar sanki ben bekletiyormuşum gibi mecburmuyum arkadaş bu kadar zaman beklemeye şimdi sıfır telefonu ne yapıyım 1 ay bekledikten sonra paramı almak için ne gerekiyorsa yapıcam biz üstüne gitmiyoruz diye bu kadar saçma servis hizmeti veriyorlar.

    Baştan alır almaz iki kere arıza yaşadım hepsini şanssızlıktır olur dedim eşimin telefonu ekranı içinde 2-3hafta beklemiştik şu an kamerası bozuk ekranı değişince o bozulmuş kendiminkinin sorununu çözersem onu ancak servise verebilcem uğraş telpa ile başka işimiz gücümüz yok.




  • Cihaz takioye cikis tarihi yaziyor ama kargo takip numarasi yok napabilirim

  • sangokudbgt kullanıcısına yanıt
    Ellerine saglik hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke videodaki gibi işerini yapsalar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 29 aralık 2015 tarihinde mng kargo ile Telpa Merkez Servise; şarj soket arızası, power tuşunun arasıra çalışmaması, telefonun kasması, şarjının çabuk bitmesi, sürekli açıp kapanınca bazı uygulamaları silmesi ve uygulamaların yer değiştirmesi şikayeti ile general mobile discovery 16gb telefonumu gönderdim. Yapılan kontrollerde anakart entegre arızası ve sim-2 pini kırık diye garantili telefonuma 80 tl ücret istenmesi üzerine garantili ve çalışan telefonuma ücret ödemeyeceğimi,şarj soket arızasının kronik bir arıza olduğunu, bunun kullanıcı hatası olarak bağdaştırılamayacağını, sim 1 ve sim 2 nin telefonu almış olduğum günden bu güne çalıştığını beyan etmem üzerine telefonumu yapmadan bana geri gönderdiklerinde güncelleme arızası, mobil ağa bağlanılamama ve servise göndermeden önce çalışan sim-1 ve sim-2 çalışmaz oldu.

    07 ocak 2016 tarihinde servisten kaynaklanan arızaların giderilmesi için tekrar servise gönderdiğim telefonuma yine anakart entegre arızası ve sim 2 arızalı diye yine 80 tl ücret istendi. Müşteri hizmetleriyle yaptığım telefon görüşmesinde ilk sıkıntılarımı tekrarladım ve belirtilen ücrete itiraz ettim. Telefonun güncelleme ve mobil ağ sorunu çözülerek sim-1 ve sim-2 arızaları devam eder vaziyette telefon geri gönderildi.

    Telefonu kullanamadığım için 18 ocak 2016 tarihinde tekrar sim-1 ve sim-2 çalışmıyor diye telefonu gönderdiğimde yine entegre arızası ve sim-2 arızalı diye 80 tl ücret istediler. Müşteri temsilcisi Tuğçe hanımla 20/01/2016 günü saat 15:07 de yapmış olduğum telefon görüşmesinde sim arızalarının teknik servise gelmeden önce olmadığı bu sebeple ücretsiz olarak yapılması gerektiğini belirtmeme rağmen ücret ödemeden hiçbir işlem yapılamayacağını söylemesi üzerine telefonu iade istedim ve saatin 15:00 olduğunu gün sonuna kadar telefonun kargoya verilmesini ertesi gün için tüketici hakem heyetine gideceğimi belirtmeme rağmen ‘’bugün için çıkış yapmayacağını, 2 gün içinde kargoya verileceğini, ayrıca telefonu bundan sonraki teknik servislere gönderdiğimde kargo ücretini tarafıma ödettireceklerini ’’ belirterek telefonu kapattı ve tarafıma yardımcı olmadı.

    sizde tutturmuşsunuz çok değişti diye. müşteri temsilcisi sırf hakkımı arıcam dedim diye bugün kargo çıkışını yapmıyorum diyor siz iyi kurum 1 saatte teslim diye reklam yapıyosunuz.





  • General Mobile Discovery telefonumu güç tuşu ve arka kamera için servise gönderdim. Servis no:499***************** işlem yapılıp tarafıma geri gönderildi, ekranında beyaz leke olduğunu fark edip tekrar gönderdim. Servis no:4990************1 dokunmatik panel değişti titreşim motoru değişti tarafıma geri gönderildi, gelir gelmez ekranın alt kısmında daha fazla beyaz leke olduğunu far edip tekrar gönderdim servis no:49*************** işlem yapılmadan tarafıma gönderildi. Açıklama cihazda donanımsal arıza yoktur şu an üretimde olan dokunmatik paneller tuş ışığı fazla yandığından ışık görünüyor dendi ama tuş ışığı kapalı iken de beyaz leke bariz bir şekilde görünüyor aynı model aynı marka telefonlara telefoncuda baktım sıfır ürünlere beyaz leke yoktu arızalı ekran takıp göndermişler bugün cihazı tekrar gönderdim değişimini istediğimi belirtim bumu kaliteli servis bumu 1 saat te yapılmayan ürün değişimi





  • Ben hiç beğenmedim bi daha tövbe arızası vardı ses kısmından üretim hatası lakin kullanıcı hatası diyip 350 tl kitleler diyecek laf bulamıyorum haketten

  • Allah kahretsin General Mobil gibi

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.