Merhaba arkadaşlar bir hafta önce teknosadan 32gb 3g li ipad aldım.Sarş cihazının çıkmadığını ve ürünün daha önce açılmış olduğunu da belirtmek istiyorum ayrıca.Herneyse bi kaç gün öncesine kadar herhangi bir sorunla karışlaşmamıştım ama bugünlerde twitter ve instant messenger (im+) uygulamalarından beni attığını gördüm.Yani im+ tan birine yazarken bir anda kendimi ana ekran penceresinde buluyorum.Sizce bu normal mi? Çok sık olmasada benim canımı sıkmaya yetiyor.Bir de ekranın hassasiyetinin günden güne azaldığını düşünüyorum.ilk günlerde çok rahatken şimdi zorlanıyorum.Seçimlerim doğru olmuyor genellikle.Yardımcı olursanız sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: WitherSpooN
Merhaba arkadaşlar bir hafta önce teknosadan 32gb 3g li ipad aldım.Sarş cihazının çıkmadığını ve ürünün daha önce açılmış olduğunu da belirtmek istiyorum ayrıca.Herneyse bi kaç gün öncesine kadar herhangi bir sorunla karışlaşmamıştım ama bugünlerde twitter ve instant messenger (im+) uygulamalarından beni attığını gördüm.Yani im+ tan birine yazarken bir anda kendimi ana ekran penceresinde buluyorum.Sizce bu normal mi? Çok sık olmasada benim canımı sıkmaya yetiyor.Bir de ekranın hassasiyetinin günden güne azaldığını düşünüyorum.ilk günlerde çok rahatken şimdi zorlanıyorum.Seçimlerim doğru olmuyor genellikle.Yardımcı olursanız sevinirim.
teknosadan alınan ürünün nasıl şarj aleti çıkmıyo ve açılmış oluyo geri vermedinizmi ipadi?
Geri götürdüğümde üründen başka ellerinde bulunmadığını söylediler ve şarj aleti verdiler.Oraya çok sinirli gitmeme rağmen nedense ordaki kişi beni ikna etti bilemiyorum.İstiklal Caddesindeki şubeden almıştım ürünü de.
Kusura bakmayın ama kimseden daha eksik para vermemenize rağmen neden böyle birşeyi kabul ettiniz? Hemen geri götürün ve sorununuz olduğunu söyleyin, ya para iadesi yapsınlar ya da aynı üründen geri versinler. Şu andaki hali bile içinize sinmemesi için yeterli olmalı.
Aldığınız ürünü ilk 15 gün içinde hiç bir neden belirtmeksizin satıcıya iade etme hakkınız var. Bu tüketici hakkıdır, mırın kırın ederlerse bunu söyleyin anlar onlar.
23 Şubat 1995 tarihinde TBMM'de kabul edilen 4077 sayılı 'Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun' ekonominin gereklerine ve kamu yararına uygun olarak tüketicinin sağlık ve güvenliği ile ilgili, ekonomik çıkarlarını koruyucu, zararlarını tazmin edici, aydınlatıcı ve eğitici önlemler almaya çevresel tehlikelerden korumaya yönelik girişimleri düzenliyor. Yasanın tüketicilere sağladığı bazı haklar şöyle:
AYIPLI MAL
* Aldığınız mal hatalı çıktığı zaman 15 gün içinde değiştirilmesini, paranın geri verilmesini, ücretsiz tamir edilmesini, ayıbın neden olduğu değer kaybının malın bedelinden indirilmesini isteyebilirsiniz.
* Eger ayıp, gizli ve tüketici de bunu sonradan fark ediyorsa, o zaman 15 gün sınırı, 2 yıla çıkıyor.
* Ancak, üzerinde ' Özürlü' yazısı bulunan ve ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar için bu durum geçerli olmuyor.