Şimdi Ara

Uzak Mesafe Telefon Hizmetleri (UMTH) TELLCOM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
7.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzak Mesafe Telefon Hizmetleri (UMTH) http://www.tellcom.com.tr


    Bir Turkcell Grup şirketi olan TELLCOM, Haziran 2004'de kurulmuştur. Eylül 2004'de UMTH (Uzak Mesafe Telefon Hizmeti) lisansını ve Şubat 2005'de ISS (Internet Servis Sağlayıcı) lisansını alarak faaliyete geçmiştir. Sahip olduğu A tipi Uzak Mesafe Telefon Hizmetleri (UMTH) lisansı çerçevesinde, bireysel, kurumsal çağrı başlatma ve sonlandırma hizmetleri sunmaktadır.



    A Tipi Uzak Mesafe Sabit Telefon Hizmetleri
    Türkiye'nin A Tipi Uzak Mesafe Sabit Telefon Hizmeti veren yeni nesil Telekom operatörü TELLCOM ile, şirketinizdeki sabit telefonlarınızdan yapacağınız tüm şehirlerarası, uluslararası ve GSM (Turkcell, Telsim, Avea) aramalarınızda önemli oranda tasarruf sağlayacaksınız. Üstelik kullanım alışkanlıklarınız değişmeden; yeni hiçbir ön numara çevirmeden, ek bir cihaz kullanmadan ve ayrıca sabit ücret ödemeden.

    Hangi şirketler için idealdir?
    Uluslararası, şehirlerarası ve Turkcell, Tellsim, Avea 'ya doğru telefon görüşmeleri yapan tüm işletmeler için idealdir.

    Ücretlendirme
    Uluslararası, şehirlerarası ve Turkcell, Tellsim, Avea 'ya doğru yapılan tüm çağrılar 6 sn. üzerinden ücretlendirilir.

    Başvuru
    A Tipi Uzak Mesafe Sabit Telefon Hizmetleri hakkında detaylı bilgi almak ve/veya başvuru için 0 212 473 32 32 TELLCOM Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.


    TELLCOM Müşteri Hizmetleri’ne hoşgeldiniz.

    TELLCOM Müşteri Hizmetleri 7 gün 24 saat hizmetinizdedir.

    TELLCOM Müşteri Hizmetleri olarak müşteri memnuniyetinin yükseltilmesi ve sürekliliğinin sağlanmasını hedefliyoruz. Bunun için, aldığınız hizmetler ile ilgili olarak karşılaşacağınız her türlü istek ve/veya şikayetiniz en kısa sürede değerlendirerek çözüme ulaştırmaya çalışıyoruz. Sorularınıza, önerilerinize, şikayetlerinize veya teknik destek taleplerinize kesintisiz ve hızlı cevap verebilmek için Müşteri Temsilcilerimiz 7 gün 24 saat çalışmaktadır.

    VOIP nedir?
    Voice over IP, analog ses işaretlerinin sayısallaştırılıp sıkıştırılarak internet ya da özel IP ağları üzerinden taşınabilmesini sağlayan bir teknolojidir.

    Analog PSTN hatlar ile karşılaştırıldığında VOIP avantajları nelerdir?
    - Düşük çağrı maliyeti
    - Düşük alt yapı maliyeti
    - Bütün dünyada kullanabileceğiniz telefon
    - Yazılım tabanlı çözümler için uygunluk

    Uzak Mesafe Telefon Hizmetleri (UMTH) nedir?
    Her türlü telekomünikasyon şebekesi ve altyapısı üzerinden, her türlü teknolojiyi kullanarak, şehirlerarası ve/veya uluslararası telefon hizmetleridir.

    Şehiriçi görüşmeleri TELLCOM abonesi olarak yapabilecek miyim?
    Hayır. Santralinizde yapılacak tanımlamalar ile sadece uluslararası, şehirlerarası “GSM’e doğru görüşmeleriniz TELLCOM altyapısı üzerinden gerçekleşecektir. Şehiriçi görüşmeler, UMTH lisansı kapsamında değildir. Şİ aramalar mevcut Türk Telekom PSTN hatları üzerinden çalışmaya devam edecektir.

    Yurtiçi GSM'e doğru arama yapılabiliyor mu?
    Evet. Turkcell, Telsim, Avea 'ya doğru aramalar gerçekleşebilecektir

    Yurtdışındaki bir GSM operatörünü aramak mümkün mü?
    Evet, yurtdışındaki bir GSM operatörü ekonomik tarifelerle aranabilecektir.

    0 800'lü ücretsiz servisleri TELLCOM üzerinden arayabilecek miyim?
    Hayır. UMTH lisansı kapsamında aranamaz.

    Uluslararası ve şehirlerarası faks gönderimi yapılabilir mi?
    Evet. Aynı tarifeden ücretlendirilmektedir.

    Aramalarla ilgili bir sorunla karşılaşıldığında hangi numara aranmalıdır?
    0 212 473 32 32 no'lu telefondan Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

    Türkiye'den yurtdışına yapılan aramalarda, aranan ülkeye göre bir fiyat farklılığı olacak mı?
    Ülkeler, tarifede belirtilen 4 bölgede gruplandırılmıştır. Her bölgenin tarifede de belirtildiği gibi kendine ait bir fiyatı bulunmaktadır.

    Tarifelerde ülkelerin kademelendirme sebebi nedir?
    Uluslar arası aramalarda ülkelerin kademelendirme sebepleri arasında aramanın sonlanacağı ülkenin alt yapısındaki zorluklar veya rekabetin az olması ve ayrıca sonlandığı ülkeye yönelik trafiğin yoğun olması söylenebilir. Türk Telekom da PSTN analog hatlar üzerinden gerçekleştirilen UA aramalarda benzeri bir kademelendirme gerçekleştirmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ciciforumcu -- 23 Nisan 2007; 21:31:07 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.