Arkadaşlar herkese iyi geceler diliyorum. yaklaşık 5 hafta önce garantiye gönderdiğim laptopum hala garantiden dönmedi. Vatan bilgisayar müşteri hizmetlerini arayıp sordum yurt dışında parça beklediklerini söylediler. İkinci arayışımda Müşteri hizmetlerinden bir arkadaş azami tamir süresinin aşıldığını, istersem vatan bilgisayar şubesine gidip iade veya değişim isteyebileceğimi söyledi. Bende bilgisayarı aldığım vatan şubesine gittim faturam ve garanti kağıdım ile birlikte. Pc'den bakıp ''Parça yurt dışından geldiği için garanti süresi 20 iş günü değil 30 iş gününe çıkmış oldu.'' diyerek benim dilekçe yazmamı engelledi ve dilekçemi kabul etmedi. Ben direk orada müşteri hizmetlerini aradım ancak mesai saatleri dışında aradığım için ulaşamadım. Bilgisayarı işte kullandığım için çok fazla lazım oluyor. Normalde cumartesi günlerinin 2014'de düzenlenen yasa ile birlikte iş günü sayıldığını biliyorum ancak cumartesi günlerini saymadığım durumda bile 20 iş gününü geçmiş oldu.
Size sormak istediğim normalde 20 iş günü olan garanti süresi yurt dışından parça geliyor diyerek 30 iş gününe çıkarbilir mi ?
20 İş günü geçtikten sonra haklarım nelerdir? Vatan bilgisayar çalışanları sanki beni oyalıyor gibi geldi.
Benim msi gf 62 de 20 günü geçti hatırlattım kutusunu falan istediler hemen yasal süre aşımı formu doldurdular para iadesi mi yeni ürün mü seçeneği sundular bunu Hatırlatmaz isen yapmazlar hocam hatırlat onlara ve ayrıyeten vatan bilgidayarı tavsiye etmiyorum dediğim iade falan olana kadar 2 ay gidip geldi süründürdüler
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme