Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar İadeyi Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar pazar günü Lumia 925 aldım.

    Telefonun ahizesinin hoparlöründe bir sıkıntı var. Sanki patlakmış gibi bir cızırtı geliyor. Baya rahatsız edici. Ben de bugün götürdüm Vatan Bilgisayar'a. Fakat iade alamayacaklarını ve değişim yapamayacaklarını söylüyorlar. Tek yapabilecekleri servise göndermekmiş. Onlarda büyük ihtimal tamir edip geri gönderirler ama ben 3 günlük telefonun tamir görmesini istemiyorum.

    Neler yapabilirim yardım edin lütfen.



  • nasil almazlar ya? 15 gun icinde degistirmek zorinda degiller mi? ben teknosadan telefon aldim on kamerasi arizali cikti ertesi gun yenisini verdiler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 gün içinde ''koşulsuz iade'' hakkın var..git tekrar konuş bence
  • arkadaşlar az önce gittim. mağaza müdürüyle tartıştım kavga çıktı yine değiştirmediler. istersen servise sen git istemezsen biz göndeririz ama 3-4 hafta sürer dedi.
  • vatan bilgisayarın klasik olayı, aldığın ürünü değiştirmek nerdeyse imkansız, illa tüketici hakem heyetine gitmeni bekliyorlar, geçmiş olsun.
  • Ayıplı ürün iade ve değişim işlemleri

    4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun teslim tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumunda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını vermemektedir.

    İade edilecek ürünlerin aşağıdaki koşulları sağlaması işlemlerin aynı gün içerisinde sonuçlanmasını sağlayacaktır:

    • Ürünün ayıplı olması,
    • Satın alındığı andaki gibi kusursuz ve eksiksiz olması,
    • Ürünle birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, yazılım cd'lerinin ve orijinal kutusunun, köpüklerinin ve garanti belgesinin teslim edilmesi.
    • Satış faturasının aslı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 14 Ocak 2014; 22:23:29 >




  • Yani cihaz servise girecek. Servisten sonra servisin sana verdiği evrakla tüketici hakem heyetine başvuracaksın. İsterseler değiştirirlerdi. Kurallar bir yana biraz da adamların toleresine kalmış bir şey.
    Vatan işte bildiğin klasik pazarcı mantığı olan vatan. Ne adam akıllı bilgi verirler ne de satış sonrası destek
  • Hakkını aramalısın. 3 günlük telefon niye tamir ettiresin.
  • 4077 yerine 6502 sayılı yeni kanun yürürlüğe girdi. Bir takım güncellemeler yapıldı. Servis piçlik yapıp ürün arızalı değildir diye rapor verirse ne olacak peki? Bence hakem heyetine git bir danış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.