Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar'ın Yaptığı Sahtekarlık (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
6.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öğleden sonra saat 3 te Ekran kartımla ilgilenen Bursa şubesini aradım uzun süre beklememe rağmen
    telefonu açan olmayınca call center müşteri hizmetlerini aradım.Telefondaki bayan kartın 5 gün önce bana kargoyla
    gönderildiğini ve benim teslim aldığımı iddia edince bana gönderilenin ekran kartı değil tehdit imalı uyarı yazısı olduğunu
    söyleyince tekrar bir yerlere bakıp kargoya cuma günü verildiğini pazartesi elime ulaşacağını söyleyerek kendince
    bir oyalama taktiği güdüyordu.

    - O zaman kargo bilgilerini ver.

    -Tamam hemen veriyorum..Şeyy Bursa şubesi göndermiş onlar ilgilenecek

    - Bursa şubesini aradım,ısrarla bekledim ama kimse telefona bile bakmıyor.

    -Tamam beyfendi Bursa şubesi birazdan sizi arayacak(Söylerken kendisi bile inanmıyor)

    -Arayacaklarına pek inanmıyorum ama ...

    -Görüştüm ben, sizi mutlaka arayacaklar (Hangi ara görüştün acaba)

    -Aradan 37 gün geçtiğiiçin kartı istemiyorum, paramı iade edin!

    -Kart kargoya verilmiş ama(yalan olduğu açık)

    - O zaman kargo bilgilerini ver.

    -Ben Bursa şubesine bildirdim sizi arayacaklar(Hangi ara aradın palavracı)

    - Yani sen Bursa şubesinin beni arayacağını söylüyorsun öylemi?

    -Evet beyfendi merak etmeyin mutlaka arayacaklar.

    -Neyse!???

    -
    ...

    Görüşme bu şekilde geçti, insanın gözünün içine bakarak yalan söylüyorlar ve bunu yaparken hiç utanmyorlar.
    Sonuçta Bursa şubesinden kimsenin beni aramayacağına adım gibi emindim ve öyle de oldu,kimse aramadı. Kartı kargoya
    verdikleri de yalan tabiki...Yasal hakkımı kullanmamam için oyalama taktiği yapıyorlar aklınca..

    Bugünün yarını da var Fevziye hanım, bakalım yarın ne yalan atacaksın? .... ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nodar -- 9 Aralık 2013; 1:26:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leon

    VATAN BİLGİSAYAR'IN YAPTIĞI SAHTEKARLIK

    Vatan Bilgisayar - Topkapı şubesinden Lenovo Y510p marka laptop aldım. Laptop'u açtığımda ekran kenarlarının üst kısımlarında ezik, kapağında çizik vardı. Touchpad içine göçüyor, ekranında ve klavyesinde jelatin(koruyucu kılıf) yoktu. Arka kapağındaki vidalarında aşınma(tornavida izi) vardı. Isınma testi yaptığımda 100 dereceleri geçiyordu ısı. Aldıktan iki gün sonra geri götürdüm para iadesi veya ürün değişimi istediğimi belirttim servise yolladılar ve bana 180 TL + KDV masraf çıkardılar ve kullanıcı hatası diye mesaj attılar. Vatan'a gittiğimizde müdür bizi konuşturmak istemeyip başından savmaya kalkıştı! Sonra başka bir müdür ben işinizi halledeceğim dedi şimdi o da telefonlara çıkmıyor.

    Hasarlı ürünü satıp. kullanıcı hatası diyerek paramı vermiyorlar. Tüketici haklarına başvurup Vatan Bilgisayar'ı mahkemeye vereceğim.

    Bir daha asla Vatan Bilgisayar'ın kapısının önünden geçmem.

    yanlış anlamayın ama size bir soru soracağım

    diyelimki siz bir teklonoji mağazasında çalışıyorsunuz elemanın biri sıfır makina almış iki gün kullanmış ve geri getirmiş ....
    ürünü teslim aldığınızda ürünün vidalarından açıldığını cihazın fiziksel darbelere maruz kaldığını vs gördünüz kişi ürünün kutudan o halde çıktığını ve iki gün cihazı öyle kullandığını söyledi o adam hakkında ne düşünürsünüz ?

    bana göre ürünü açıp incelemeden aldığınız için ve fiziksel deformasyonları gördüğünüz halde makinayı derhal geri vermek yerine kullanmaya çalıştığınız için siz haksızsınız ayrıca ısınma testini yapmanızda adamların elinde ayrıca bir koz olmuş şimdi makinayı kendinizin tamir etmeye çalıştığınızı düşünmeleri ve savunları için ekstra bir koz daha vermişsiniz BU İŞİ KARŞI TARAF İLE İYİLİKLE HALLETMEYE BAKIN YOKSA BU TABLODA MAALESEF DAVA AÇSANIZ DA KAYBEDERSİNİZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baysan240 -- 9 Aralık 2013; 7:58:57 >




  • mağazadan aldığın için alırken kontrol edilmediği için ve aradan kısa olsa da bir süre geçtiği için bu karar kullanıcı alehine sonuçlanır..bence masrafı kendilerinin karşılama teklifini kabul etseniz iyi olur yoksa herhangi bir hak talep edemezsiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halloven -- 9 Aralık 2013; 11:15:46 >
  • Benim de 39 günden beri servis de tamir edilmek için bekleyen ekran kartım var, kim haklı acaba..

    "Tamir de bekleyen" derken, bunu ben iddia ediyorum tabi, yoksa vatandan kimseye ulaşıp da kartın akibeti hakkında bilgi alamadım henüz.

    Haa bir de internet üzerinden almama rağmen "Gelin kartınızı alın, almazsanız sorumluluk kabul etmiyoruz" tarzı bir yazı var.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nodar -- 9 Aralık 2013; 11:20:16 >
  • ben bimeksle teknosayla çile çekmiştim vatanada bulaştım bakalım benim üründe arıza yaptı göndericem ne olucak inş böle sorun çıkarmazlar sorunun asıl nedeni yeterince teknik eleman yok işi kara düzen yapıyolar çogunun elektronikle alakası olmayan bölümlerden mezun elektronik mağazalarında iş yapıyolar tabiri caizse sokaktaki boş beleş adamları alıp adam yerine koymaları buda biz tüketicilere olumsuz yansıyo geçmiş olsun cümleten arkadaşlar tüketici mahkemeside Allaha emanet işliyo buralara düşünce insan ülkesinden soğuyo
  • Allah vatana düşürmesin! En iyisi bu tür firmalardan uzak durmak, çok sağlam firmalar var, fiyatı vatana göre bir miktar yüksek
    ama her bakımdan müşteriye saygılı davranan. Arıza durumunda bile güleryüzlülüğü koruyan firmalar var.. Üç beş ucuz olsun diye vatan , teknosa
    bimeks gibi sürümden kazanıp kullanılmış ürünleri müşterisine sıfır diye kaktıran firmalara aslında kimse mecbur değil..
  • Açıkçası Vatan'dan şimdiye kadar aldığım herhangi birşeyde sorun çıkmadı fakat genel olarak çalışma tarzlarını, teknolojik aletlerde önde gelen bir firma olmaları nedeniyle tekil kullanıcıları pek iplememeleri bakımında hiç de sevmediğim bir mağaza. Ben de aynı bilgisayarı aldım fakat sadecenotebook.com'dan aldım. Herşeyiyle memnun kaldım, hem müşteri memnuniyeti, hem her telefon edişimde karşıdaki kişinin muhattap alması ve üslubu. Çok yardımcı oldular, bundan sonra bilgisayar almayı düşünürsem sadece orayı kullanırım mümkün olduğunda, fiyat olarak da en uygunu orası şu anda bildiğim kadarıyla. (3 gün önce aldığıdmda öyleydi)

    Not: Keşke bilgisayarı ilk açtığında geri götürseydin hiç çalıştırmadan
  • Son yasaya göre tüketici hakları mahkemesinin sonuçlanma tarihi 6 aya çekilmiş. Benim mahkeme tarihi mayıs ayında.
    Mahkeme hakkında bilgi isteyen arkadaşlar, Bakırköy Tüketici Hakem Heyetine gidip 130 tl ödeyerek davayı açtım. Avukat tutma gereği duymadım eğer mahkemeye gidip kendinizi savunacak durumdaysanız avukat tutmaya gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon -- 7 Şubat 2014; 0:06:01 >
  • Olur böyle vakalar. Sanıyormusunuz sadece vatan bilgisayar her firmada olan şeyler bunlar. Tabi ki vatan olunca daha çok yaygara çıkıyor ismi olduğu için. Orda çalışan elemanların elinde olan şey bu arada sanmayın ki şans eseri. Benzeri dartyde başıma geldi satış elemanın teki ayıplı malı iteleyecekdi neyse ki tanıdık bir satış elemanı vardı müdahale etti başka ürün verdiler. Artık o kapalı kutuda ki ayıplı malıda benden sonraki müşteriye itelemişlerdir büyük ihtimal. Demem o ki işinizi şansa bırakmayın kutuyu kontrol edin. Eğer internet üzerinden satış aldıysanız arkadaşlar uzak mesafe satış sözleşmesinide okursanız açıkça görürsünüz 7 gün içinde koşulsuz iade hakkınız var. Yani siz iade etmek istiyorum dediğiniz anda iade almak zorundalar yasanın tüketiceye verdiği bir hakkınızdır bu. Eğer bunu bilerek konuşmalarınızı yaparsanız daha kolay sonuç alırsınız.
  • Geçmiş olsun kardeşim bu Vatana güven olmaz zaten.Alacaksan Teknosadan veya internetten alcaksın.Vatan insanları kazıklamayı çok sever orda kontrol edsen tehşiri verirler.Tekrar geçmiş olsun.Tükeci Hakları Mahkemesine başvur.
  • Öncelikle geçmiş olsun, bu tür durumlarda ilk anda hakkınızı arayın arkadaşlar neredeyse bir ay olmuş olan olmuş biten bitmiş demekten başka çare yok.

    Ama yine de yazayım ürün sıkıntılı ise, direkt geri götürün para iadesi isteyin olmuyorsa, birebir sıfır değişim isteyin ürünü servise göndeririz derlerse bunu kabul etmeyin.

    Varsa aileniz babanız abiniz kalabalık ve cüssece büyük arkadaşlarınızla gidin, kabakuvvete gerek yok

    Ama bütün firmalar yedikleri halt karşısında karşılarından birden fazla o müşteriyi destekleyen kişi görünce böyle yan çizmelere kalkışamıyor haberiniz olsun.

    Not: Vatandan ve hepsiburada.com dan herhangi bir şekilde çok iyi bir fiyat yoksa almamanızı öneririm. (hele başkası adına hiç almayın, gelen ürün kırık çıkar hb iade almaz başkasına alıp satayım veya başkasına yardımcı olayım derken bir de zarar edersiniz.)

    Ha bu arada büyük küçük firma ayrımı da yapayım, Dell 7537 için ebrar ile 3 defa görüştüm onlardan almadım gittim n11den y510 aldım,

    sonra soğutucu için 2 kez daha ebrara gittim, elindeki tüm soğutucuları açtı, şu dell 7537 var mı diye de sordum hepsini kargolamıştı o sıra.
    Bozuk veyahut sıkıntılı soğutucumu tamam hemen değiştirelim şeklinde olaya müdahale etti.

    Şöyle bakıyorum, vatana gitsem bin türlü dert iş bilmez satıcılar (hayatında pc görmemiş eleman vatanda tezgahtar) ile uğraşmaktansa bu tür kendi şehrinizin uygun fiyatlı satıcılarından almak daha makul her zaman.

    Not: Ebrarbilgisayarı pek çok konuda övmüşümdür, belki biraz gerekli biraz gereksiz, ama gerek insaniyetleri ile gerek ise fazla ilgili olmalarından ötürü bunu hak ettiklerini düşünüyorum.
    dell 7537' yi ebrardan alanlara bir sorun memnuniyetlerini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meter90 -- 7 Şubat 2014; 16:03:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nodar


    Allah vatana düşürmesin! En iyisi bu tür firmalardan uzak durmak, çok sağlam firmalar var, fiyatı vatana göre bir miktar yüksek
    ama her bakımdan müşteriye saygılı davranan. Arıza durumunda bile güleryüzlülüğü koruyan firmalar var.. Üç beş ucuz olsun diye vatan , teknosa
    bimeks gibi sürümden kazanıp kullanılmış ürünleri müşterisine sıfır diye kaktıran firmalara aslında kimse mecbur değil..

    Hocam en basiti şu var, birisi alıyor makineyi iade ediyor,
    firma tekrar satıyor, ürün 2-3 kez el değiştiriyor vs.

    Sonra bunu sanki o gün orada ilk kez açmışlar gibi alıp size satıyorlar.

    HB'den tablet almıştım adamlar fabrika ayarına bile döndürmemiş Melis K. diye birinin oturum hesapları açık, okey puanları vs. var bu şekilde gelmişti ürün.
    (alıp sattığım kişi bunları dert etmediği fabrika ayarına çevirip kullandığı için sıkıntı çıkmadı ama ortada büyük bir ayıp söz konusu kutusu açılmış her ürün outletdir benim gözümde)




  • arkadaşım ben aynı laptobu vatandan aldım Allah'a şükür hiçbir sorun çıkmadı ama eğer bana böyle yapsalardı mağazayı başlarına yıkardım 3000 tl az para değil hem 15 gün içinde koşulsuz şartsız geri iade alması lazım hertürlü bence vatana git ürünü geri ver o işler telefonla olmaz illa telefonla yapacam diyorsan bağır çağır zorlarsa küfret benim casper notebook vardı yolladım servise kargo kamyonu kaza yaptı dediler 6 ay ses soluk çıkmadı en sonunda aradım bir bayan çıktı bağırdım çağırdım küfrettim (övünmüyorum aksine üzülüyorum bir bayan kendine küfrettirdiği için) sana yemin olsun 3.gün aradılar bilgisayarınız bulundu kargoya verdik diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baysan240

    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon

    VATAN BİLGİSAYAR'IN YAPTIĞI SAHTEKARLIK

    Vatan Bilgisayar - Topkapı şubesinden Lenovo Y510p marka laptop aldım. Laptop'u açtığımda ekran kenarlarının üst kısımlarında ezik, kapağında çizik vardı. Touchpad içine göçüyor, ekranında ve klavyesinde jelatin(koruyucu kılıf) yoktu. Arka kapağındaki vidalarında aşınma(tornavida izi) vardı. Isınma testi yaptığımda 100 dereceleri geçiyordu ısı. Aldıktan iki gün sonra geri götürdüm para iadesi veya ürün değişimi istediğimi belirttim servise yolladılar ve bana 180 TL + KDV masraf çıkardılar ve kullanıcı hatası diye mesaj attılar. Vatan'a gittiğimizde müdür bizi konuşturmak istemeyip başından savmaya kalkıştı! Sonra başka bir müdür ben işinizi halledeceğim dedi şimdi o da telefonlara çıkmıyor.

    Hasarlı ürünü satıp. kullanıcı hatası diyerek paramı vermiyorlar. Tüketici haklarına başvurup Vatan Bilgisayar'ı mahkemeye vereceğim.

    Bir daha asla Vatan Bilgisayar'ın kapısının önünden geçmem.

    yanlış anlamayın ama size bir soru soracağım

    diyelimki siz bir teklonoji mağazasında çalışıyorsunuz elemanın biri sıfır makina almış iki gün kullanmış ve geri getirmiş ....
    ürünü teslim aldığınızda ürünün vidalarından açıldığını cihazın fiziksel darbelere maruz kaldığını vs gördünüz kişi ürünün kutudan o halde çıktığını ve iki gün cihazı öyle kullandığını söyledi o adam hakkında ne düşünürsünüz ?

    bana göre ürünü açıp incelemeden aldığınız için ve fiziksel deformasyonları gördüğünüz halde makinayı derhal geri vermek yerine kullanmaya çalıştığınız için siz haksızsınız ayrıca ısınma testini yapmanızda adamların elinde ayrıca bir koz olmuş şimdi makinayı kendinizin tamir etmeye çalıştığınızı düşünmeleri ve savunları için ekstra bir koz daha vermişsiniz BU İŞİ KARŞI TARAF İLE İYİLİKLE HALLETMEYE BAKIN YOKSA BU TABLODA MAALESEF DAVA AÇSANIZ DA KAYBEDERSİNİZ

    Arkadaşım çok doğru söyledin ama ne tür bir insan 3000 Tl verdiği bilgisayarın 2 günde içine ederki ?




  • Bende y510p aldım ama pcdepodan.Küçük firma diye korkmayın, onlar müşteri kazanmak için daha çok ilgileniyorlar.Büyük firmaların böyle sorunları yok.Çok ilgilendi pcdepo ve bilgisayardada hiçbir sorun yoktu.Geçmiş olsun, inşallah hakkınızı alırsınız.
  • meter90 M kullanıcısına yanıt
    Mağaza'da gürültüden dolayı bir sürü müşteri yanıma gelip benim hakkımı kendileri savundular neredeyse. Zaten iki tane müdürle muhatap oldum birincisi beni başından savmaya kalktı sesini yükseltme falan diyerek şerefsizlik yaptı oraya hiç girmeyeyim. Sonra oluşan gürültülerden dolayı başka bir müdür gelip aynen şöyle dedi; size iki şeyden birini verebilirim ya paranızı vereceğim hediye çeki olarak ancak bu ithalatçı firmaya bağlı ithalatçı firma ile konuşmam gerekiyor dedi. Paranızı veremezsem ürünü değiştireceğim dedi telefonumu aldı salı günü arayacağım dedi ve yukarıdaki mesajlarda anlattığım gibi aramadı ve telefonlarıma cevapta vermedi ben de dava açmak zorunda kaldım. Bu tür sıkıntıları çoğu insan yaşıyor bu insanlarda dava açarak haklarını alabiliyorlar ancak sadece "paralarını alabiliyorlar". Böyle sahtekarlık yapan firmalara herhangi bir yaptırım uygulanmadığı için yaptıkları işi aynen devam ettiriyorlar olan biz tüketicilere oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoz07

    arkadaşım ben aynı laptobu vatandan aldım Allah'a şükür hiçbir sorun çıkmadı ama eğer bana böyle yapsalardı mağazayı başlarına yıkardım 3000 tl az para değil hem 15 gün içinde koşulsuz şartsız geri iade alması lazım hertürlü bence vatana git ürünü geri ver o işler telefonla olmaz illa telefonla yapacam diyorsan bağır çağır zorlarsa küfret benim casper notebook vardı yolladım servise kargo kamyonu kaza yaptı dediler 6 ay ses soluk çıkmadı en sonunda aradım bir bayan çıktı bağırdım çağırdım küfrettim (övünmüyorum aksine üzülüyorum bir bayan kendine küfrettirdiği için) sana yemin olsun 3.gün aradılar bilgisayarınız bulundu kargoya verdik diye

    Maalesef yapmadığım, denemediğim yol kalmadı paramı alabilmem için. Bunlar o kadar utanmaz, yüzsüz kişiliklere sahipler ki ne yapsanız boş. En son çareyi tüketici haklarında dava açarak buldum mayıs ayında sonuçlanacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prolaciek

    Bende y510p aldım ama pcdepodan.Küçük firma diye korkmayın, onlar müşteri kazanmak için daha çok ilgileniyorlar.Büyük firmaların böyle sorunları yok.Çok ilgilendi pcdepo ve bilgisayardada hiçbir sorun yoktu.Geçmiş olsun, inşallah hakkınızı alırsınız.

    Ben de kendime aynı şeyi söyledim küçük bir firmadan alsaydım böyle sahtekarlarla başım ağrımazdı. Teşekkür ederim.
  • Leon kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, inşallah mahkemeden iyi bir karar çıkar.
  • Teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.