Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar Kırık Ekranlı TV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Vatan Bilgisayardan yaklaşık bir buçuk hafta önce LG 55LB670V televizyon aldım ve evime getirdim. 2 gün sonra müşteri hizmetleri kurulum için yetkili servis elemanlarını gönderdi. Servis elemanları kutuyu kendileri açtı ve ekranın kırık olduğunu gördüler. Kutusunda ya da köpüklerinde herhangi bir deformasyon yok. Bana rapor yazıp vereceklerini bu raporla televizyonu aldığım yerden değiştirebileceğimi söylediler. Ertesi gün rapor elime ulaştı raporda "Cihaz kolisi tarafımızca kurulum amaçlı açıldığında LCD ekranın kırık olduğu görülmüştür" yazıyor ancak altında Karar kısmında "Değişimi Uygun Değildir" yazıyor. Vatan bilgisayar bu şekilde düzenlenen rapor ile değişimi yapmayacağını söylüyor LG Türkiye müşteri hizmetleri ise değişimin yapılması gerektiğini söylüyor. Bu konuda daha önce bu türden bir olay yaşayan bir arkadaş varsa ve bana yol gösterebilirse çok sevinirim.







  • internetten aldıysan iade et . emin ol ekranı kırık çıkmasa bir dünya sorunu vardı zaten cihazın. degişimde isteme. backlightlar vertical bandingler dirty screen lar hepsi o modelde mevcut. Yeni almışsın , magaza yoluyla bile olsa ürün ayıplı geldi iade iste ve o üründen uzak dur sadece tavsiye. Kliksa dan aldım bende fakat aldıktan sonra geniş bir araştırma yaptım herke 55lb670v den yakınıyor hep aynı kronik sorunlar. Paranı al 55pfs8109 al
  • Biraz geç olacak ama uzun uğraşlar ile televizyonu iade ettim. Teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulo2525

    Biraz geç olacak ama uzun uğraşlar ile televizyonu iade ettim. Teşekkürler...

    nasıl bir süreç oldu yazarsanız aynı durumdakiler faydalanabilir
  • Açıkçası iş tüketici haklarına kadar gidecekti. Firmanın tavrı bu şekildeydi gidin şikayetçi olun diyorlardı. Ben de araya hatırı sayılır kişileri soktum. Ondan sonra da o kadar uğraşı vermeme rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmayan mağaza müdürü ile satın alma müdürü sorunu çözerek iadeyi kabul ettiler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.