Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYARA DİKKAT

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan İki hafta önce VATAN BİLGİSAYARDAN internet üzerinden 1 Adet Nokia 6720 Telefon siparişi verdim.
    Vatan bilgisayardan daha önce alışveriş yaptım ama internet üzerinden ilkkez alışveriş yapıyorum.

    -Şimdi hikayeyi kısaca özetleyeyim ben:
    Kargoya ürünü iki hafta önce pazartesi günü verdiler .Çarşamba günü onsekizde UPS kargo ürünü bana teslim etti.
    Akşam paketi açtım;
    Ekranda menü bir ikonda takılıyor, görüntü takılıyor ama aslında devam ediyor çünkü aç deyince başka bir şey açılıyor geri deyince bu sefer yine takılıyor,bir iki kere deneyince komple mavi bir ekran çıkıyor.Öyle kalıyor.Neyse kısaca ürünün arızalı olduğunu fark ettim.
    Perşembe sabahı VATAN BİLGİSAYARI aradım tekrar, UPS kargoya yönlendirdiler.Kargo ancak cuma günü alabileceğini söyledi. Neyse bin bir eza ve cefayla ürünü kargo görevlisine Cuma akşam 19:00 da teslim edebildim. (Eda ve cefa dedim çünkü ben Kargo firmasını aradığımda not alan kişi kargo görevlisine söylememiş o yüzden kargoyu almayı uğramamış bende vakit bayağı geçoldu niye gelmedi bu kargo diye aradım neyse yoldan dönüp geldi falan filan).
    Pazartesi 11 gibi Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetlerini Aradım. Ürün ellerine ulaşmıştı.
    -48 saat sonra size dönülecek dediler
    O andan itibaren Yaklaşık olarak 60 saat bekledim Ama kimse dönmedi üçüncü gün ben aradım kimsenin tındığı yok. Ciddiye bile alınmadık tabiki. Hatta sazı eline alan hemen azarlamaya bile başlıyor.
    -"Sonuçlanınca arayacaklar işte" diyerekten telefonu kapatıyorlar.
    -Ama 48 saat denmişti diyorum.Neyse 48 i ağzıma sokup kapatıyorlar telefonu.
    O hafta bitti Cumartesi günü oldu (48 saat denilen süre bir haftaya yaklaştı).
    Öğleden sonra saat 14:00-15:00 gibi aradım.
    Çıkan beyefendi:
    -Tamam dedi servis onayladı ürünün arızalı olduğunu.
    Eee lütfetmiş biz biraz salağız ya aldığımız ürünün arızalı olduğunu bilemiyoruz. Sizin servisiniz olmasa ne yapardık bilmiyorum. Yani biz bir hafta sadece servisin ürünün arızasını onaylaması için bekledik kısaca.
    -Peki hani dedim sonuçlanınca arayacaklarını söylemişlerdi? Kimse aramadı beni?
    -Haftaya arayacaklardı sizi dedi.
    (Ama vatan pcden kimsenin arayacağına inanmıyorum ben o ayrı konu, çünkü hiç o etkiyi uyandırmıyorlar)
    Ben çok sinirlendim
    -Tamam dedim istemiyorum sizin ürününüzü, iade edin paramı dedim o sinirle.
    -Tamam Beş iş günü içinde teslim edilecek dedi
    Sonra kredi kartı dökümüne bakmak aklıma geldi. Ve işlemin hemen arkasından kredi kartından paranın çekilmiş olduğunu ve bir iki gün sonraki hesap kesim tarihinde bunun o aya yansıdığını gördüm. Neyse bu parayı ödemem gerekiyordu(en azından o ayki taksiti).
    Bari aynı fiyata yakın başka bir ürün(aynı üründen bu yaşadığım sıkıntıdan dolayı uyuz oldum sanki bana hepsi öyle gibi geliyor artık) alayım hem işim görülsün hem parayı boşa yatırmamış olayım diye düşündüm.
    Bu gün aradım ve anlattım düşüncemi:
    -Tamam dedi bayan konuyla ilgili 48 saat içinde size dönecekler dedi. İşte yine 48. O aslı astarı olmayan ve sonuçta kimsenin aramadığı 48 saatler,
    Neyse bizim iş çıkmaz ayın son çarşambasına kaldı anlayacağınız.

    Şimdi Hikaye Bu:
    Soruyorum size insan bir ürünü niye alır?
    İhtiyacı vardır o yüzden değilmi. Kimse keyfi bir şeyler almaz, En azından normal insanlar için bu böyledir. Bende ihtiyacım vardı o yüzden aldım. Ama üçüncü hafta oldu hala hiçbir ihtiyacıma cevap vermedi üstelik avea’ nın bana verdiği tüm konuşma limitim bitti (çünkü her aramada yaklaşık yarım saat bekledim 5-6 kere aradım siz tahmin edin artık).
    -Ben Vatan Bilgisayarın güvenli, müşterisine karşı saygılı, Kaliteli hizmet verme yarışında bir firma olduğunu düşünüyordum daha önce. Ama hiç öyle değilmiş. Ben mağduruyetimden ziyade Bu konudaki hayal kırıklığımından dolayı çok üzüldüm.

    HİKAYEDEN ÇIKACAK MESAJ ŞU:
    -EĞER YETERİNCE BOOOOL VAKTİNİZ VARSA VE SİZİN KULLANDIĞINIZ ŞEBEKE SABİT VE DİĞER HATLARI ARAMAK İÇİN SİZE BENDEN DAHA FAZLA SÜRE VERİYORSA (BENİM SÜREM 4-5 SAAT FALAN SANIRIM)
    VATAN BİLGİSAYARDAN İNTERNET ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPIN.
    -EĞER BU YETERLİLİKLERE SAHİP DEĞİLSENİZ SİZE EN YAKIN VATAN MAĞAZANIN YOLUNU TUTUN BENCE.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.