Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYARDAN ÜRÜN ALIRKEN DİKKAT EDİN!!!!(SONUÇLANDI) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
7.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buradaki çoğu arkadaş internet üzerinden alışveriş yapıyor,fiyatları biraz uygun diye.Her ne olursa olsun elden alışveriş yapmak her yönden iyi,biraz fazla verirsiniz,fakat hiç yoktan buna benzer sıkıntılar yaşamamış olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronyOfFate

    Buradaki çoğu arkadaş internet üzerinden alışveriş yapıyor,fiyatları biraz uygun diye.Her ne olursa olsun elden alışveriş yapmak her yönden iyi,biraz fazla verirsiniz,fakat hiç yoktan buna benzer sıkıntılar yaşamamış olursunuz.

    En azından cep telefonu gibi narin cihazlar konusunda elden alışveriş daha mantıklı gibi görünüyor.
    Atıyorum bir el süpürgesi sipariş ettin geldi çalışmıyor geri gönderdin tamir edildi o telefon kadar can sıkmaz diye düşünüyorum.
    Ama telefon farklı bir şey. Kişiye özel bir hal aldı artık özellikleri bakımından. Biraz da toplum olarak telefona düşkün olduğumuz için
    içi açıldığında ellenmiş açılmış cihaz damgası yapıştırıyoruz ki kendim de öyleyim ben sıkıntı buradan kaynaklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Galaxy S2 almaya gittim ürünü aldım kontrolü yapılırken ekran içerden boydan boya çizikti. Bende hemen dedim bunda çizik var sonra ilgili kişi ürünü tek tek üstlerine göstermeye başladı bende hiç peşlerini bırakmadım sanki işi çevirmeye çalışıyomuş gibi sessiz sessiz bişeyler çeviriyorlardı.. Sonra teknik servise vericez dediler orda bi nevrim döndü içimden dedimki tamam bunlar bana burda ayak oyunu yapıcaklar. Ürünü götürdüm birtane genç çocuk sorununuz nedir dedi bende sert bi tavırla "önünde görmüyomusun!" dedim beyfendi prosedürleri yapıyoruz teknik servis için dedi sorunları söyledi satış temsilcisi sonra cihaz teknik servise gönderilcek incelenicek dedi içeri girdi kaçar gibi döndüm satış temsilcisine ne diyo bu dedim? valla abi prosedürleri onlar biliyolar bilmiyorum dedi. Dedim başlarım prosedürünüze o genç çocuk bidaha gelmedi yüzsüz bi kadın geldi direk faturamı istedi verdim tabi bu ara faturayı hep kolluyorum dedim beni uğraştırmayın bunlarla yeni cihazımı verin dedim kadın dediki cihazı teknik servise göndericez onlar gereğini yapıcak dedim ne demek paramla rezilmi olucam bi sizmi akıllsınız boşunamı ürün kontrol ediliyor burda dedim sonra o "yamaşak" satış temsilcisi mırıldanarak cihaz burda kontrolde sorunlu çıktı dedi kabul etmem dedim yeni ürün vericeksiniz bana dedim yada paramı verin. Sonra kadın sanki bilmiyomuş gibi he tamam efendim yeni cihazla değiştirilecek o zaman ayaklarına düştü..Mağaza satışında bile bu kadar çakallığın peşinde insanlar orda bilmeyen yada sakin biri olsa adamı sindirecekler cihaz servislerde sürünecek açılmış cihaz kullanacak alan.. Çok dikkat edilmeli çok.. Dürüst satıcı bulmak zor bu devirde.

    söyledikleriniz çok doğru,,benim çaresizliğim bide internet ile almış olduğumdan yüz yüze görüşememem oldu,, telefonda rahatça prosedürden yok bilmem neden bahsediyor,ben şahsen mağazaya gitme şansım yoktu yüz yüze söyleyemezdi zaten yok kutusu yok bilmem neyi diye yediridim ona o kutuyu (olayın ilk aşaması için)..ama telefonda olduğu için adam sanki başbakan ben bu ürünü alamam diyor,yetkili birine aktar diyorum benim yetkili diyor,dalga geçer gibi.mağazada olma şansım olsaydı öyle yağma hasanın böreği yok.ben bi asgari ücret parası vermişim o telefona bu kadar basit değil,para kazanmak bu kadar kolay değil.parasını da geçtim insanı salak yerine konulmak gücüme giden.hem bozuk ürün satıcaksın hemde milletin cebindeki parayı tırtıklamaya çalışacaksın.ayıp gerçekten bilindik yer diye vatan bilgisayardan aldık,güvendik.yanılmışız malesef.

    hocam çok kötü bi deneyim yaşamızsınız malesef,
    bende 10 aralıkda xperia neo v aldım, kocaeli vatandan,
    tam 10 ocakta arıza yaptı ve müşteri hizmetlerine verdim
    bugün ayın 22 si ve halen haber yok,
    tahminimce bu hafta swap yapılarak gelir, resmi iade süresinide geçtim ne yazıkki
    bu şeklde kullanmak zorundayım
    swap olmasının zararlarını yada resmi olarak yapabileceğim bişey varmı biliyormusunuz?




  • @derin_karayel

    bunu bir forumdan service gitmiş bir nokia telefon için yazılmış alıntı yapıyorum swap olan tlefonlara,,

    *Anakartı değişen telefonların ürün kodu değiştiği için o ürün kodlarına güncelleme çıkmıyor.
    *Kendin hiçbir şekilde bundan sonra ovi üzerinden yazılım yükleyemezsin.
    *oviden yada telden telefonuna yazılım yükleyemeyeceksin örneğin belle geldiğinde yükleyemeyeceksin sadece flash ile yükleme şansın olacak.

    sony cihazlar için durum nedir bilmiyorum açıkçası,

    bu arada IMIe nosuda değişiyor yani faturasındaki ile aynı olmucak.(satarken sorun olabilir)

    swap yapılan telefonlar yine sizin telefonunuz yani sıfır cihaz vermiyorlar,,yani ön arka kapağı,ekranı sizin içini değiştiriyorlar,kısacası modifiye bir cihaz gibi.bide uyanıklar buna cihaz değişimi adını veriyorlar.Millet nasılsa saf bişiden haberi yok.

    hukuki olarak şu anlam çıkarıyorum ben,,avukat falan değilim ama sonuçta bu ürün fabrika hatalı yani ayıplı ürün,garantisi devam ediyor.bence,,sizin isteğinize göre yenisi ile değiştrimek yada para iadesi yapmaları gerekir diye düşünüyorum.kaymakamlığa giderek tüketici hakem heyetine durumu izah edip,bir dilekçe ile hakkınızı arabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 23 Ocak 2012; 0:22:57 >




  • hocam ilginize teşekkürler
    10 aralıkda aldığım için iade veya değişimden faydalanamıyorum,
    biraz araştırdımda bunları buldum, bakalım swap olurda android markette yada güncellemezse direk servise
    aynı arızadan 2 tane yada 1 yılda 6 arıza olursa yenisini talep edebiliyormuşum.....

    Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,

    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.




  • vatandan ne alsam değiştirdiler geride aldılar yerlerine başka üründe aldım kendi isteğimle
    yalnız şu son zamanlarda vatandan ne alsam hep bir gariplikler oldu gittim değiştirdim
    yoksa allahı var vatanda tüketiciye hizmet on numara
    elektronk alırken bence eliniz değsin gözünüzde görsün derim mümkün olduğu kadar pc başından hiç bir
    elektronik malzeme almayın derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantosman

    vatandan ne alsam değiştirdiler geride aldılar yerlerine başka üründe aldım kendi isteğimle
    yalnız şu son zamanlarda vatandan ne alsam hep bir gariplikler oldu gittim değiştirdim
    yoksa allahı var vatanda tüketiciye hizmet on numara
    elektronk alırken bence eliniz değsin gözünüzde görsün derim mümkün olduğu kadar pc başından hiç bir
    elektronik malzeme almayın derim

    eskidenmiş o müşteri memnuyeti,,şimdi 10 üzerinden 1 bile alamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Galaxy S2 almaya gittim ürünü aldım kontrolü yapılırken ekran içerden boydan boya çizikti. Bende hemen dedim bunda çizik var sonra ilgili kişi ürünü tek tek üstlerine göstermeye başladı bende hiç peşlerini bırakmadım sanki işi çevirmeye çalışıyomuş gibi sessiz sessiz bişeyler çeviriyorlardı.. Sonra teknik servise vericez dediler orda bi nevrim döndü içimden dedimki tamam bunlar bana burda ayak oyunu yapıcaklar. Ürünü götürdüm birtane genç çocuk sorununuz nedir dedi bende sert bi tavırla "önünde görmüyomusun!" dedim beyfendi prosedürleri yapıyoruz teknik servis için dedi sorunları söyledi satış temsilcisi sonra cihaz teknik servise gönderilcek incelenicek dedi içeri girdi kaçar gibi döndüm satış temsilcisine ne diyo bu dedim? valla abi prosedürleri onlar biliyolar bilmiyorum dedi. Dedim başlarım prosedürünüze o genç çocuk bidaha gelmedi yüzsüz bi kadın geldi direk faturamı istedi verdim tabi bu ara faturayı hep kolluyorum dedim beni uğraştırmayın bunlarla yeni cihazımı verin dedim kadın dediki cihazı teknik servise göndericez onlar gereğini yapıcak dedim ne demek paramla rezilmi olucam bi sizmi akıllsınız boşunamı ürün kontrol ediliyor burda dedim sonra o "yamaşak" satış temsilcisi mırıldanarak cihaz burda kontrolde sorunlu çıktı dedi kabul etmem dedim yeni ürün vericeksiniz bana dedim yada paramı verin. Sonra kadın sanki bilmiyomuş gibi he tamam efendim yeni cihazla değiştirilecek o zaman ayaklarına düştü..Mağaza satışında bile bu kadar çakallığın peşinde insanlar orda bilmeyen yada sakin biri olsa adamı sindirecekler cihaz servislerde sürünecek açılmış cihaz kullanacak alan.. Çok dikkat edilmeli çok.. Dürüst satıcı bulmak zor bu devirde.

    benzer bir sorun benimde başıma geldi ama çakallık yapmadılar onuda anlatayım.mekan ELECTROWORLD

    geçen sene nisanda eşime samsung wave2 almaya bakırköy capacity electroworlde gittim.kasaya geldik para ödendi fatura falan tamam,satıcı çocuk yanımda para ödenince kutuyu açtık kulaklık kitapcık pil şarj aleti tamammı diye herşey tamam,abi hayırlı olsun dedi tam yerine gidecekken dedim dur bakalım ben bi bakiim şöyle bi on dakka cihaza....
    başladım kontrol etmeye,zaten çocuk telefonu alırken yaptığımız muhabbetten kıl herifin teki olduğumu anlamıştı.evirdim çevirdim cihazı bide baktım 2 tane ölü piksel,dedim bunu al git yeni bi kutu getir....tek cümle söyledi çocuk evet abi haklısınız depoya gidiyorum.koşa koşa gitti depodan yeni kutu getirdi onada baktım sorun yok,aldım çıktım.müşteri memnunmu memnun.
    varan 2
    eşime wave2 aldım bu sefer kayinço tutturdu banada alalım diye temmuzda gittik yine aynı yere wave2 almaya.
    bu arada bu anlattıklarım wave2 başlığında o tarihlerde var,uydurma değil.
    yine aynı şekilde aldık telefonu sorun yok çıktık mağazadan geldik eve (mesafe zaten 1 km ya var ya yok)evde baktım pil kapağı yerine oturmuyor bir türlü,çıkık kalıyor.dedim git bunu göster başka bir pil kapağı versinler ben gelmiyorum.koşa koşa gitti cihazı komple değiştirmişler 20dk sonra geldi.umarım dedim ekranda ölü piksel çıkmaz........wave2 yi bilen bilir gövdesinin altında ve üstte parlak başka bir parça vardır alt taraftaki kenardan biraz çıkık oturmamış gibi.ulan dedim banamı denk gelir hep.kayinço yine koşa koşa gitti geldi yarım saat sonra onuda sorun çıkarmadan değiştirmişler.bu seferkinde sorun yoktu haala kullanıyor kaç kere yere düşürdü telefon yara bere içinde o ayrı konu eşime aldığım wave2'yide 3 ay önce satıp xperia neo aldık o da ayrı konu.
    bu anlattığım cihazların hepsi kapalı kutu olarak alındı.
    başka yerde olsa yaparlarmıydı böyle değişim bilmiyorum ama bu olanları burda anlatayım dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharpie -- 26 Ocak 2012; 12:33:06 >




  • bakın bu elektronik alımı çok hassas titizlik isteyen bir alımdır
    çünkü alacağınız şeyi hayatınızda belki 1 bilemedin 2 defa alırsınız çok titiz davranmalısınız

    bazı firmalar gerçekten tüketicinin hakkına çok riayet ediyorlar tabi tüketicide aldığı ürünü dikkatli açıp
    kitapçığını okuyarak ambalajı 1 ay atmayarak kurulumu titzlikle yapıp yada bir bilene yaptırıp
    kullanmalıdır arızalysa ona tanın günler içinde ürününü değiştirebilir ürüne bir zarar vermeden amabalajında aynen

    bazı firmalarda gerçekten tatlı su kurnazlığı yapıyorlar (asla ben büyük marketlerde bunu yaşamadım allahı var)
    insana geri iade edilmiş ürünmü dersin içinden parça eksik ürünmü dersin yerse diye kakalamaya çalışıyor
    işte böyle firma ve kişileri afbuyurun tecrit edip afişe edeceksinki herkes bilsin bir dahada oraya hiç kimse gitmesin
    o kaz kafasına insanları nasıl kandırabilirimi değilde adam gibi hem kendi hemde ürün sattığı müşterisinin hakını korumayı öğrensin




  • @BJK@

    İnternet ve mesafeliden alınan tüm ürünler görerek alınmadığından 7 gün içerisinde üründen cayma hakkın vardır, üründen cayarken kutu ve içeriği eksiksiz olmalıdır, Swap almış bir ürünü kabul etmek zorunda değilsin, Tüketici haklarına göre seçimlilik hakkın vardır , ister ürünün tamirini ister yenisini , isterde iade alırsın, Yazılan tüm Msj ları okudum da çoğu kişi bir şey bilmiyor, Örnek sen şimdi mahkemeye verirsen seni haklı bulacaklar nedeni seçimlilik hakkı vermedikleri için sana, peki bunu parakendeci firmamı üslenecek? HAYIR Ürünün yetkili servisi üstlenir, Mahkeme ilgili firmadan savunma ister ilgili firma savunmasını yapar ve konu Yetkili servise bildirilir, kısaca sana Ürün ile ilgili servis işlemini de , iadesini de, değişimini de kararı yetkili servis verir.
    Artık Türkiye de Cep telefonunu İster 200 şubeli bir parakendeciden alın ister mahalle arasında telefoncudan ama ürün hakkında karar veren yetkili firmasıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D4V3

    @BJK@

    İnternet ve mesafeliden alınan tüm ürünler görerek alınmadığından 7 gün içerisinde üründen cayma hakkın vardır, üründen cayarken kutu ve içeriği eksiksiz olmalıdır, Swap almış bir ürünü kabul etmek zorunda değilsin, Tüketici haklarına göre seçimlilik hakkın vardır , ister ürünün tamirini ister yenisini , isterde iade alırsın, Yazılan tüm Msj ları okudum da çoğu kişi bir şey bilmiyor, Örnek sen şimdi mahkemeye verirsen seni haklı bulacaklar nedeni seçimlilik hakkı vermedikleri için sana, peki bunu parakendeci firmamı üslenecek? HAYIR Ürünün yetkili servisi üstlenir, Mahkeme ilgili firmadan savunma ister ilgili firma savunmasını yapar ve konu Yetkili servise bildirilir, kısaca sana Ürün ile ilgili servis işlemini de , iadesini de, değişimini de kararı yetkili servis verir.
    Artık Türkiye de Cep telefonunu İster 200 şubeli bir parakendeciden alın ister mahalle arasında telefoncudan ama ürün hakkında karar veren yetkili firmasıdır.


    çok doğru olmakla beraber yetkili firmanın yanında
    büyük aracı firmalar yani tüketiciye hizmet veren firmalarda
    bu değişim olayını pekala kabul ediyorlar 21 gün değişim müddetiyle birlikte yada ürün iadesi olmak şartıyla
    tabi ambalaj sağlam olmalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantosman

    quote:

    Orijinalden alıntı: D4V3

    @BJK@

    İnternet ve mesafeliden alınan tüm ürünler görerek alınmadığından 7 gün içerisinde üründen cayma hakkın vardır, üründen cayarken kutu ve içeriği eksiksiz olmalıdır, Swap almış bir ürünü kabul etmek zorunda değilsin, Tüketici haklarına göre seçimlilik hakkın vardır , ister ürünün tamirini ister yenisini , isterde iade alırsın, Yazılan tüm Msj ları okudum da çoğu kişi bir şey bilmiyor, Örnek sen şimdi mahkemeye verirsen seni haklı bulacaklar nedeni seçimlilik hakkı vermedikleri için sana, peki bunu parakendeci firmamı üslenecek? HAYIR Ürünün yetkili servisi üstlenir, Mahkeme ilgili firmadan savunma ister ilgili firma savunmasını yapar ve konu Yetkili servise bildirilir, kısaca sana Ürün ile ilgili servis işlemini de , iadesini de, değişimini de kararı yetkili servis verir.
    Artık Türkiye de Cep telefonunu İster 200 şubeli bir parakendeciden alın ister mahalle arasında telefoncudan ama ürün hakkında karar veren yetkili firmasıdır.


    çok doğru olmakla beraber yetkili firmanın yanında
    büyük aracı firmalar yani tüketiciye hizmet veren firmalarda
    bu değişim olayını pekala kabul ediyorlar 21 gün değişim müddetiyle birlikte yada ürün iadesi olmak şartıyla
    tabi ambalaj sağlam olmalı

    @cantosman
    ambalajı olmayıp değiştirilen bir çok ürün var.burada yazıldı örnek veren arkadaşlar oldu adı geçen firmadan,
    ambalajı olmaması ürünün değerindeki azalma olarak görülebilir kanunda da bu şekilde yanılmıyorsam bu benden yada müşterilerden talep edilebilir ücret olarak,anlayış ile karşılarım. ama bu 3 günlük telefonun üstüne birde fabrika hatalı ise değiştirilmemesi yada para iadesi olmamasını gerektirmez sanırım.




  • Varmı bir sonuç arkadaşım ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebrehe84

    Kusura bakmayın da kampanya diye hurraa atlıyorsunuz ondan sonra vatan niye böyle yaptı , yüzbin tane şikayet var vatan ın çakallıklarıyla ilgili aynısı teknosa içinde geçerli. Bilinçli tüketici olun az yav, birşey almadan araştırın staış sonrası müşteriye davranış nasıl diye yada 50 tl fazla verin tanıdığınız küçük esnaftan alışveriş yapın böyle sorunlar çıkmasın.
    Misal Xperia Arc la ilgili bir sürü insan kasa çatlıyor demiş daha hala ne yapsam Arc mı alsam diyen insanlar var. Alın o zaman müstehak size



    Ah şu önyargı...
    Arkadaşım 1- Küçük esnafta daha fazla yaşanıyor böyle şeyler :)
    2- Araştırın diyorsun ama sen sağlam araştırma yapmıyorsun. ARC kapağı kırılma sebebini araştır istersen birdehe ? :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahattintopaloglu

    Varmı bir sonuç arkadaşım ?



    konu tüketici hakem heyetinde 1.ayını dolduruyor.bekliyorum bende.Tüketici Hakem heyeti bilindiği gibi 2 hafta bir toplandığı için uzun sürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahattintopaloglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ebrehe84

    Kusura bakmayın da kampanya diye hurraa atlıyorsunuz ondan sonra vatan niye böyle yaptı , yüzbin tane şikayet var vatan ın çakallıklarıyla ilgili aynısı teknosa içinde geçerli. Bilinçli tüketici olun az yav, birşey almadan araştırın staış sonrası müşteriye davranış nasıl diye yada 50 tl fazla verin tanıdığınız küçük esnaftan alışveriş yapın böyle sorunlar çıkmasın.
    Misal Xperia Arc la ilgili bir sürü insan kasa çatlıyor demiş daha hala ne yapsam Arc mı alsam diyen insanlar var. Alın o zaman müstehak size



    Ah şu önyargı...
    Arkadaşım 1- Küçük esnafta daha fazla yaşanıyor böyle şeyler :)
    2- Araştırın diyorsun ama sen sağlam araştırma yapmıyorsun. ARC kapağı kırılma sebebini araştır istersen birdehe ? :)



    1- Ben orada "tanıdık küçük esnaf" demişim... Ne yapar bu tanıdık küçük esnaf? 50 100 t fazla verirsin ürüne ama "abi garantiye nasılsa ben onay veriyorum sorun çıkarsa o zaman getir garantiyi başlatalım" der mesela... Yada telefondan memnun kalmazsın üst üste 3 tane telefon değiştirebilirsin gibi... Belli ki siz böyle şeyleri tecrübe etmemişsiniz. Sağlam ! araştırmayla büyük şehirlerde dahi böyle esnafları bulabilirsiniz.
    2- Sebebi önemli değil ! Haticeye değil neticeye bakmak lazım ! Kapak kırılıyor, garantiden değişiyor lakin kapağın kırılmasına neden olan etkenler hala yerinde durduğu gibi yerine takılan kapakta aynı üründen yapılan aynı kalitede bir malzeme bu da demek oluyor ki ürün bir zaman sonra yeniden aynı problemi gösterecek. Problemli ürünü almaya heves eden insanların sonradan şikayet etmesi de abesle iştigal değil de nedir?

    Polemiğe girme niyetinde değilim bu yüzden size, yazdıklarımı tekrardan tane tane okumanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ebrehe84 -- 9 Şubat 2012; 15:50:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebrehe84

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahattintopaloglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ebrehe84

    Kusura bakmayın da kampanya diye hurraa atlıyorsunuz ondan sonra vatan niye böyle yaptı , yüzbin tane şikayet var vatan ın çakallıklarıyla ilgili aynısı teknosa içinde geçerli. Bilinçli tüketici olun az yav, birşey almadan araştırın staış sonrası müşteriye davranış nasıl diye yada 50 tl fazla verin tanıdığınız küçük esnaftan alışveriş yapın böyle sorunlar çıkmasın.
    Misal Xperia Arc la ilgili bir sürü insan kasa çatlıyor demiş daha hala ne yapsam Arc mı alsam diyen insanlar var. Alın o zaman müstehak size



    Ah şu önyargı...
    Arkadaşım 1- Küçük esnafta daha fazla yaşanıyor böyle şeyler :)
    2- Araştırın diyorsun ama sen sağlam araştırma yapmıyorsun. ARC kapağı kırılma sebebini araştır istersen birdehe ? :)



    1- Ben orada "tanıdık küçük esnaf" demişim... Ne yapar bu tanıdık küçük esnaf? 50 100 t fazla verirsin ürüne ama "abi garantiye nasılsa ben onay veriyorum sorun çıkarsa o zaman getir garantiyi başlatalım" der mesela... Yada telefondan memnun kalmazsın üst üste 3 tane telefon değiştirebilirsin gibi... Belli ki siz böyle şeyleri tecrübe etmemişsiniz. Sağlam ! araştırmayla büyük şehirlerde dahi böyle esnafları bulabilirsiniz.
    2- Sebebi önemli değil ! Haticeye değil neticeye bakmak lazım ! Kapak kırılıyor, garantiden değişiyor lakin kapağın kırılmasına neden olan etkenler hala yerinde durduğu gibi yerine takılan kapakta aynı üründen yapılan aynı kalitede bir malzeme bu da demek oluyor ki ürün bir zaman sonra yeniden aynı problemi gösterecek. Problemli ürünü almaya heves eden insanların sonradan şikayet etmesi de abesle iştigal değil de nedir?

    Polemiğe girme niyetinde değilim bu yüzden size, yazdıklarımı tekrardan tane tane okumanızı tavsiye ederim.

    1- Bakınız illegal bir işten bahsediyorsunuz... Nasıl karşı tarafın kurallara uymasını istiyorsanız, sizde düzene uyup garantiyi zamanında başlatmayı düşünmüyor, aksine (BENİM işim görülsün deyip) kendi tarafınıza yarayan birşey istiyorsunuz. Lütfen mantıklı olalım...

    2- Kapağı açmayı bilmiyorsanız kırarsınız...
    Sebebi önemli değil diyorsun, yani ben bi ürün alacağım ve o ürünü ezbere kullanacağım. Ama ürüne zarar verirsem suçlu üretim yapan firma olacak!!!
    Kapak deyip geçmeyin ve ürünün kapağı çıkarma prosedür resimlerine bir bakın...




  • KARAR ÇIKMIŞTIR,MERAK EDEN ARKADAŞLAR VARDI ONLAR İÇİNDE PAYLAŞMAK İSTEDİM.
    Kutusunu bahane edip almamışlardı cihazı,şimdi alın o kutuyu,kutu kutu pense oynayın,istanbuldaki müşteri hizmetlerindeki kargo sorumlusu BUDA SANA KAPAK OLSUN...

     VATAN BİLGİSAYARDAN ÜRÜN ALIRKEN DİKKAT EDİN!!!!(SONUÇLANDI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 29 Haziran 2012; 11:29:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    KARAR ÇIKMIŞTIR,MERAK EDEN ARKADAŞLAR VARDI ONLAR İÇİNDE PAYLAŞMAK İSTEDİM.
    Kutusunu bahane edip almamışlardı cihazı,şimdi alın o kutuyu,kutu kutu pense oynayın,istanbuldaki müşteri hizmetlerindeki kargo sorumlusu BUDA SANA KAPAK OLSUN...

     VATAN BİLGİSAYARDAN ÜRÜN ALIRKEN DİKKAT EDİN!!!!(SONUÇLANDI)


    Helal olsun diyorum ...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.