Şimdi Ara

VATANBİLGİSAYAR (20 İŞ GÜNÜ DOLDU YARDIM...)(Asus R9 270X DirectCU II TOP 2GB ALDIM) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piramit17

    Ben iade için vatanbilgisayar müşteri hizmetlerine gitmişken, benden önceki arkadaş lenovo laptopunu iade etmiş, ve iade kararı çıkmıştı. Adam parasını peşin alacağını zannediyordu, müşteri hizmetlerindeki eleman taksit taksit iade alacaksınız deyince, adam köpürdü, bağırdı çağırdı gitti. Gözümün önünde olan bu. Birde adam aldığı kredi kartını kapatmış. Ben olmayan kredi kartına nasıl iade alacam diye sordu. Vatandaki arkadaşta bu sizinle banka arasındaki mevzu bizi ilgilendirmez dedi. Adam hediye çeki aldı, kızdı gitti.

    Saçma bir durum ama yapacak bir şey yok...

    Ben nakit aldım diyen varsa, emsal teşkil etmesi açısından yazarsa sevinirim.

    ben en son nakit aldığımda 2 yıl önceydi harddiski geri vermiştim parasını vermişlerdi.

    en son ekran kartını verince hediye çeki verdiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat

    quote:

    Orijinalden alıntı: piramit17

    Ben iade için vatanbilgisayar müşteri hizmetlerine gitmişken, benden önceki arkadaş lenovo laptopunu iade etmiş, ve iade kararı çıkmıştı. Adam parasını peşin alacağını zannediyordu, müşteri hizmetlerindeki eleman taksit taksit iade alacaksınız deyince, adam köpürdü, bağırdı çağırdı gitti. Gözümün önünde olan bu. Birde adam aldığı kredi kartını kapatmış. Ben olmayan kredi kartına nasıl iade alacam diye sordu. Vatandaki arkadaşta bu sizinle banka arasındaki mevzu bizi ilgilendirmez dedi. Adam hediye çeki aldı, kızdı gitti.

    Saçma bir durum ama yapacak bir şey yok...

    Ben nakit aldım diyen varsa, emsal teşkil etmesi açısından yazarsa sevinirim.

    ben en son nakit aldığımda 2 yıl önceydi harddiski geri vermiştim parasını vermişlerdi.

    en son ekran kartını verince hediye çeki verdiler.


    Ben yine nakit için bir şansımı deneyeyim, sormaktan veye denemekten zarar gelmez, sonucu buraya yazarım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hediye çeki al ardından R9 270 DCU2 al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxx187

    Hediye çeki al ardından R9 270 DCU2 al.

    Aslında pekte oyun oynayan biri değilim, ama pc de orta düzel bir ekran kartım olmasını istiyorum, arada sırada da olsa oynarım. Ssd alasım var, yanınada idarelik bir ekran kartı alırım diyorum ama, r7 260x var, o bile 330 lira civarı. Alt düzey kartların fiyatı uçmuş gitmiş. Doların yükselmesi işi kötü etkilemiş.

    Eğer iyi ekran kartı alırsam 419 liraya sizin dediğiniz kart mantıklı duruyor, 100 lira fazla verip 270x almaya gerek yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gūn telefonuma msj geldi, ūrūnūnūz iade alınacak diye. Olay tamamdır yani. Yardımcı olan herkese teşekkūrler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bir konu acmak yerine burda tecrubeli arkadaslar var onlara sorayim. Bende bir ürün verdim vatan bilgisayara ve bana kagit verdiler ustunde servis no urun detaylari vs yaziyor.
    Verdigim tarih 31.07.2014
    Siteden kotrol ediyorum, servis yolunda diye gözüküyor daha.. 20 iş günü magazaya biraktigim anda mi basliyor servise ulasincami, bencr magazada baslamasi lazim yoksa cok sacma birsey olacak.. 20 iş günü olacak nerdeyse hala urun servis yolunda, aradim durumu anlattım ilgilenicez, mesaj biraktik dediler ama 4,5 gun gecti hala ayni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KacaKTV -- 21 Ağustos 2014; 14:17:32 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Bende bir konu acmak yerine burda tecrubeli arkadaslar var onlara sorayim. Bende bir ürün verdim vatan bilgisayara ve bana kagit verdiler ustunde servis no urun detaylari vs yaziyor.
    Verdigim tarih 31.07.2014
    Siteden kotrol ediyorum, servis yolunda diye gözüküyor daha.. 20 iş günü magazaya biraktigim anda mi basliyor servise ulasincami, bencr magazada baslamasi lazim yoksa cok sacma birsey olacak.. 20 iş günü olacak nerdeyse hala urun servis yolunda, aradim durumu anlattım ilgilenicez, mesaj biraktik dediler ama 4,5 gun gecti hala ayni.

    klasik vatan işte

    iyice mafettiler bu nedir anlamadım ki

    gitsin ütü satsın mikrodalga fırın satsın iyice saçmaladılar ya teknoloji markası olarak çıktı sonra teknosa tarzı dandik biryere döndü gereğinden fazla büyüdü kapasitesi yetmeyince böyle olaylar yaşanmaya başladı.

    Allah sabır versin telefon ile ara kardeşim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat

    quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Bende bir konu acmak yerine burda tecrubeli arkadaslar var onlara sorayim. Bende bir ürün verdim vatan bilgisayara ve bana kagit verdiler ustunde servis no urun detaylari vs yaziyor.
    Verdigim tarih 31.07.2014
    Siteden kotrol ediyorum, servis yolunda diye gözüküyor daha.. 20 iş günü magazaya biraktigim anda mi basliyor servise ulasincami, bencr magazada baslamasi lazim yoksa cok sacma birsey olacak.. 20 iş günü olacak nerdeyse hala urun servis yolunda, aradim durumu anlattım ilgilenicez, mesaj biraktik dediler ama 4,5 gun gecti hala ayni.

    klasik vatan işte

    iyice mafettiler bu nedir anlamadım ki

    gitsin ütü satsın mikrodalga fırın satsın iyice saçmaladılar ya teknoloji markası olarak çıktı sonra teknosa tarzı dandik biryere döndü gereğinden fazla büyüdü kapasitesi yetmeyince böyle olaylar yaşanmaya başladı.

    Allah sabır versin telefon ile ara kardeşim.


    Aradim hocam, magazayada gittim durum ayni. Simdi merak eettigim 20is gunu verdigim andami baslar? Hediye ceki verirlerse daha pahali birsey alicam diyelim, kresi karti taksit ile alabiliyormuyum yoksa illa o hediye cekini nakit ekleyerek mi kullanicam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Bende bir konu acmak yerine burda tecrubeli arkadaslar var onlara sorayim. Bende bir ürün verdim vatan bilgisayara ve bana kagit verdiler ustunde servis no urun detaylari vs yaziyor.
    Verdigim tarih 31.07.2014
    Siteden kotrol ediyorum, servis yolunda diye gözüküyor daha.. 20 iş günü magazaya biraktigim anda mi basliyor servise ulasincami, bencr magazada baslamasi lazim yoksa cok sacma birsey olacak.. 20 iş günü olacak nerdeyse hala urun servis yolunda, aradim durumu anlattım ilgilenicez, mesaj biraktik dediler ama 4,5 gun gecti hala ayni.

    Aynı durum bendede oldu. Hem mağazadan hem internet ūzerinden hemde telefonla ūç koldan sıkıştırdım. Ekran kartım 6 gūn sonra servise ulaşmıştı.

    Bu arada 20 iş gūnū ūrūn servisin eline geçince başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siz ürünü nereden aldıysanız ora ile muhattap oluyorsunuz. Yani aracı/sağlayıcı/satıcı firma 1. derece sorumlu. Aracı/sağlayıcı/satıcı firmada burada Vatan bilgisayar. Size sattığı ürünün servis takibi kendisinin yapması lazım. Size verdikleri servis formunun üzerinde 31.07.2014 yazıyorsa iş günü süresi o tarihte start almış demek oluyor. Şu an 13 gün olmuş (pazar günleri hariç).. Eğer ki ürünü 22.08.2014 tarihine kadar (22.08.2014 dahil) vermezler ise , Vatan Bilgisayarı arayıp (444 xx xx ) 7MS..... kodlu servis formuma ait ...... ürünü almıyor para iadesi yapılmasını istiyorum diyorsunuz. Onlarda size 0212 .... ... .. nolu faks'a "yasal servis süresi dolduğundan dolayı ürünü kabul etmediğinize dair" bir yazı yazıp imzalayın diyorlar (onlarda atıyorum asus a , Exper e v.s. yoluyorlar ürün ne markaysa işte) Ertesi gün mağazaya gidiyorsunuz. Adım şu soyadım bu sistemde çıkıyor zaten isminiz para mı çek mi diyorlar? Seçimi yapıp iade işlemini bitiriyorsunuz..

    Not: Kredi kartı ile taksitle aldığınız bir ürünün bedelini size taksit taksit iade ediyorlar. . Ama kredi kartı liminitiniz toplam ürün bedeli kadar açılıyor.

    Örneğin :500 TL lik bir ürünü 10 taksit aldınız iadesi 50 TL olarak yapılıyor her ay. Ama kredi kartınızdaki limitiniz 500 TL oluyor yine.

    Umarım açıklayıcı olmuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piramit17


    quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Bende bir konu acmak yerine burda tecrubeli arkadaslar var onlara sorayim. Bende bir ürün verdim vatan bilgisayara ve bana kagit verdiler ustunde servis no urun detaylari vs yaziyor.
    Verdigim tarih 31.07.2014
    Siteden kotrol ediyorum, servis yolunda diye gözüküyor daha.. 20 iş günü magazaya biraktigim anda mi basliyor servise ulasincami, bencr magazada baslamasi lazim yoksa cok sacma birsey olacak.. 20 iş günü olacak nerdeyse hala urun servis yolunda, aradim durumu anlattım ilgilenicez, mesaj biraktik dediler ama 4,5 gun gecti hala ayni.

    Aynı durum bendede oldu. Hem mağazadan hem internet ūzerinden hemde telefonla ūç koldan sıkıştırdım. Ekran kartım 6 gūn sonra servise ulaşmıştı.

    Bu arada 20 iş gūnū ūrūn servisin eline geçince başlıyor.

    Servise gittiği değil sağlayıcı / satıcı / aracı ya teslim edildiğinde başlar. Eğer servise bırakıldığında başlasaydı " yahu unutmuşuz biz 20 gün sonradan yolladık cihazı" deyip hem satıcı hem ürün distribütörü işten sıyrılır, sizin bekleme süreniz 40 gün olurdu.. Kanun bunun önüne geçmiş ve satıcı kimse sorumluluğu ona yıkmış. O yüzden servis formunu size verdikten sonra koşturacak kişi onlar. Gerçi onlara da bir sıkıntısı yok. Yazılıp faks çekilen dilekçeyi yolluyor, gönder bakıyım yeni ürünü diyor distribütöre. "Servis formu" , ürünü servise bıraktım demek zaten. Yoksa "ürün alındı , ürün görüldü tutanağı" gibi saçma sapan şeyler verirlerdi millete..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BORUBEY06 -- 21 Ağustos 2014; 14:41:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BORUBEY06

    Siz ürünü nereden aldıysanız ora ile muhattap oluyorsunuz. Yani aracı/sağlayıcı/satıcı firma 1. derece sorumlu. Aracı/sağlayıcı/satıcı firmada burada Vatan bilgisayar. Size sattığı ürünün servis takibi kendisinin yapması lazım. Size verdikleri servis formunun üzerinde 31.07.2014 yazıyorsa iş günü süresi o tarihte start almış demek oluyor. Şu an 13 gün olmuş (pazar günleri hariç).. Eğer ki ürünü 22.08.2014 tarihine kadar (22.08.2014 dahil) vermezler ise , Vatan Bilgisayarı arayıp (444 xx xx ) 7MS..... kodlu servis formuma ait ...... ürünü almıyor para iadesi yapılmasını istiyorum diyorsunuz. Onlarda size 0212 .... ... .. nolu faks'a "yasal servis süresi dolduğundan dolayı ürünü kabul etmediğinize dair" bir yazı yazıp imzalayın diyorlar (onlarda atıyorum asus a , Exper e v.s. yoluyorlar ürün ne markaysa işte) Ertesi gün mağazaya gidiyorsunuz. Adım şu soyadım bu sistemde çıkıyor zaten isminiz para mı çek mi diyorlar? Seçimi yapıp iade işlemini bitiriyorsunuz..

    Not: Kredi kartı ile taksitle aldığınız bir ürünün bedelini size taksit taksit iade ediyorlar. . Ama kredi kartı liminitiniz toplam ürün bedeli kadar açılıyor.

    Örneğin :500 TL lik bir ürünü 10 taksit aldınız iadesi 50 TL olarak yapılıyor her ay. Ama kredi kartınızdaki limitiniz 500 TL oluyor yine.

    Umarım açıklayıcı olmuştur.

    Tesekkurler hocam aciklayici olmuş ama şu kısmı anlayamadım. Suan 13gün olmuş dediniz ve yarın 22.08 bitince 14 is gunu oluyor. 20 iş günü olmasi lazimdi. Ben mi yanlis anladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KacaKTV -- 21 Ağustos 2014; 16:10:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • KacaKTV kullanıcısına yanıt
    31.07.2014 de verdiyseniz , bugün 21.08.2014 değil mi.. Ben bugün ayın 14 ü sanıyorum pardon bugün 19 gün olmuş kafa gitmiş benim . Yarın vermezlerse ürnünüzü pazartesi ya da salı. (faksı göndereceksiniz falan cumartesi pazartesi onlara geçse kabaca) salı günü mağazaya gidip paramı , ya da ilgili ürün değerince hediye çeki verin deme hakkınız var. Yarın sizin için büyük gün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BORUBEY06

    31.07.2014 de verdiyseniz , bugün 21.08.2014 değil mi.. Ben bugün ayın 14 ü sanıyorum pardon bugün 19 gün olmuş kafa gitmiş benim . Yarın vermezlerse ürnünüzü pazartesi ya da salı. (faksı göndereceksiniz falan cumartesi pazartesi onlara geçse kabaca) salı günü mağazaya gidip paramı , ya da ilgili ürün değerince hediye çeki verin deme hakkınız var. Yarın sizin için büyük gün

    Yarin bırakın ürünü almayi servise varamaz daha servis yolunda gozukuyor haha. Yarindan sonra bir arayayim durumu anlatayim onlar yönlendirir, yönlendirmezse yönlendirtiriz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • BORUBEY06 kullanıcısına yanıt
    Hocam sormayi unuttum hediye cekini kredi karti ile birlestirebiliyormuyum? 150tl cek diyelim, 700tl ürün kredi karti ile taksitli

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Hocam sormayi unuttum hediye cekini kredi karti ile birlestirebiliyormuyum? 150tl cek diyelim, 700tl ürün kredi karti ile taksitli

    Hediye çeki nakit para gibi . 700 TL lik bir ürün alınca 150 TL lik hediye çekini verip kalan kısmını kredi kartına taksit yaptırabiliyorsunuz.
  • BORUBEY06 kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 2 ayda vatana iade için 6 ürün götürdüm.20 iş günü dolan bir tek ekran kartı oldu oda 20.gün ortalığı dağıtmak ve arızalı anakartımı bırakmak için gittim.Sizin kart çoktan iade alınmış dediler.Sonra benim niye haberim yok diye azarladım herifi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar durum aşağıdaki gibiydi. Ekran kartını iade ettim, hediye çeki aldım. ASUS R9 270X T0P 2GB ALDIM. Sapphire ile arada kaldım, asusu elime alınca daha dayanıklı ve güzel bir ekran kartı hissi verdi. Forumda çizgi elektronik ile ilgili çok şikayet var biliyorum, asusun kartlarda antifact sorunu olabileceğini de çok okudum forumda, ama kart gerçekten kalite. Şu an denemeler yapıyorum. Vatandaki arkadaşta bir sorun olursa sapphire olanı ile değiştirirsin yardımcı olurum dedi. Aslında kartımı geri iade edersem alacağım kart sapphire r9 280 olacaktı ama doların çıkışı sebebiyle 576 lira olan kartın fiyatı 628 lira oldu. Bende mecbur bu kartı almak zorunda kaldım. Bütçemi çok zorladım, arada fazla bir fark yoktu ama, alabileceğimin en iyisini almaya çalıştım. Tekrar yardımcı olan arkadaşlara tşk ederim. Sonucu da sizinle paylaşmak istedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • taksim vatan direk parami vermisti fakat cevizlibagdaki kadin sanki vatan babasinin yeriymis gibi urunu inceledi inceledi ekrani sen kirmissin dedi. gosteriyorum ulan kirik nerde ozaman , icinden catlamis. yok falan diye yirtindi.oraya kullanici hatasi yazdi. tamam dedim. 150 tl lik urune 80 tl tamir parasi isteyince urunu bile almadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.