Şimdi Ara

VDSL Olarak başvurduğum hattım ADSL oalrak bağlanmış (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Redverdar R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızla ilgili işlemlerin önceliği için teknik destek uzmanı arkadaşımıza bilgi verdim. Size dönüş sağlayacak.
  • Benim de aynı şekilde 35 Mbps'lik paketim ADSL olarak açıldı ne saçmalık. Günlerdir VDSL 'e geçmek için uğraşıyorum. Doğru düzgün ilgilenen yok. Destek taleplerimle ilgilenilmiyor. Söyledikleri 3 iş günü bugün doldu ama hala VDSL açılmadı. 35 Mbpslik paketten 10 Mbps hız alıyorum. Başta hattı açmadan önce yapmaları gerek şey için sonradan biz uğraşıyoruz. İnternete ihtiyacın arttığı böyle bir dönemde yaşattığınız mağduriyet kabul edilebilir değil.

    Destek no : 33407721

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    bekliyoruz
  • berkaysahinonline B kullanıcısına yanıt
    Şöyle izah edeyim hocam. Ttnet ten türknete geçiş yaptım. Ttnet kullaniyorken vdsl internetim vardi. Suan turknetteyim yeni baglandi 1 hafta oldu. Suan benim internetim vdsl mi adsl mi ? Modemde dsl ışığı yanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıgıdo5858 kullanıcısına yanıt
    Modem arayüzündeki hat değerlerini atın bakalım. Eğer yapamıyorsanız en kötü bir hız testi yapın ama hız testi sağlıklı olmaz.
  • yıgıdo5858 kullanıcısına yanıt
    en basitinden söyleyeyim hız ölçümü yaptığında 18 mbps ve üstü çıkıyorsa vdsl'dir ki zaten 18 ve üstü hızı adsl vermez tr için geçerli tabii yada modem kurulumu yaparken özellikle tp-link marka modemlerde ISP seçerken yazar turknet_vdsl turktelekom_vdsl superonlıne_vdsl veya turknet_adsl tt_adsl gibi iss firma isimleri çıkar seçim yaparken vdsl ibaresi olan isp yi seçebildiysen ve bağlantı gerçekleştiyse interneti sıkıntısız kullanıyorsan vdsl dir vdsl sinyal geldiği için vdsl yazar zaten bir diğer yöntem de arayüzde modülasyan türü yazar annex auto,auto sync-up,adsl2+ gibi falan modülasyon türü yazar eğer orası vdsl veya vdsl2,vdsl2+ ise ve hızın 18 megabit üstüyse vdsldir bilmeyenler içinde ufak bir bilgilendirme gibi olsun eğer santrale 1300 metreden daha yakınsan(kablo uzunluğu baz alınır türknet online işlemlerde yazar)24 megabit ve üstü 1300 metreden daha uzaksan 24 megabit ve altı hız alırsın tabii bu hattın kalitesine desteklemesine bağlı




  • YnSs58 kullanıcısına yanıt
    maalesef türknet destek gerçeği hergün gıdım gıdım 1 cevap gelir genelde sizin mesajlarınıza cevap verilmez ne konuda başlık açtıysanız ona uygun kopyala yapıştır cümleler.Arkadaşım yks mezuna kaldı ders çalışabilmek için türkneti dondurmak istedi faturalanması durdu internet donmadı aylardır kullanıyor fatura ödemiyor geçen durumu iza etmek için arıza kaydı açtı tekrardan adamlar ne yazdığını bile okumamış malum mükemmel bir insansız müşteri hizmetleri olduğundan ulaşılamadığından oda herhangi bir konuda destek kaydı açtı işte dondurdum interneti fatura ödemiyorum hala kullanabiliyorum diye hanımefendi hiç okumadan yazdığı şu merhaba ,,,,, bey hattınızda bir problem yoktur 36 saat aktif görünüyorsunuz iyi kullanımlar dilerim muhabete bak çocuk çıldırdı en sonunda bir adam yazıyor tekrar adamın dediği şu kısaca ben size şöyle söyliyeyim boşver kurcalama kullan gitsin işte daha ne istiyorsun adamın dediği aynen bu ve bunu söyleyen türknet destek ..




  • YnSs58 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, daha önce yaptığımız VDSL başvurusunda port hatası almıştık ama 20.05.2020' de yaptığımız başvuruda hata almadık. Geçiş işleminizi tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • berkaysahinonline B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, belirtmiş olduğunuz bu aboneliğe ait GSM numarasını PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sadece arkadaşımın hikayesinden bahsettim abonelik onun daha önce gerekli işlemler için size ulaşmaya çalıştı benimle muhatap olmanızı gerektiren bir konu yok teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Halen adsl kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O da bir şey mi, kaç yıldır vdsl kullandığım hat bir anda adsl e döndü ne olduğunu anlamadım malumunuz hız olarak attan inip essege binmek gibi 28/5 aldığım hat 12/1 oldu. Teknik destek hak getire

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FuKaGa F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Kayıt numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Shinji47 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Sorun uzun süredir çözümlenmezse PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    attım destek numarasını pc olarak ilgilenin artık vallahi yeter
  • Destek kaydı açalı 4 gün oldu ne ilgilenen var ne cevap veren var ne takan var. 35 mbps die aldığımız İnternet 4 5 mbps lere düştü. Aşırı derece de mağdurum şu işi çözemiceksiniz iptal ediyorum üyeliğimi yeter bıktım vallahi ya. İnternet üzerinden evden çalışan Bi insanım ben ekmeğinden ettiniz kaç gündür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 213 150 lerde pink alıyorum şunu düzeltin artık ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FuKaGa -- 23 Mayıs 2020; 18:42:57 >
  • Arkadaşlarım hattım VDSL e geçti ama DSL ışığı sabitlenmiyor neden olabilir fikri olan var mı? ADSL deyken stabildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FuKaGa F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edilmesi için saha ekiplerine bilgi verdik. Ekiplerden bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.