Şimdi Ara

Ve otomatik vites fiat fiorino yolda bırakır.. 1100 TL masraf (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
18.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ellidört

    Arkadaşlar merhaba;

    Araç 95 bg Fiat fiorino multijet ve otomatik vites, bir kaç gün öncesine kadar bir sorun yoktu. Sonrasında gaz yememe ve vites geçişlerinde özellikle 1 ci vitesten 2 vitese geçişte vuruntu oluyordu servise götürdüm götüreceğim diyene kadar sorun iyice büyümüş olacak ki, yarım saat önce bir işim dolayısı ile dışarı çıkmam gerektiğinde viteslerin artık geçmediğine ve sadece N de kaldığını gördüm elden bir şey gelmiyor yarın bir şekilde servis vs çağırıp durumu çözmeye çalışıcam. Bakalım sorun ve maliyet ne olacak

    Arkadaslar sabah cekıcı hızmetını aradım 400 tl bedel ıstedı sonrasında bır umut araba kendıne gelmıstır dıye dusunerek calıstırdıgımda cok sukur vıtes attı. Hemen yola koyuldum ve servıse bıraktım baskı balata bıtmıs degıstırılecek 3 gun ıcınde alırsınız dıye bılgı verıldı

    Vites Geçmemesini bilmem ama Bizdede otomatik bora var vites geçişlerinde vuruntu yapıodu bizden önceki sahibi şanzuman yağını hiç değiştirmemiş yanmış resmen yağ Kaliteli bi yağla sorun Çözüldü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    böylemi



    Usta benim videoyu bulmuşsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Ticari tipli bir aracada otomatik vites olayı pek mantıklı gelmiyor anlaşıldı fiorino otomatik viteside hocam gelişmeleri buraya yazarsanız sevinirim.

    Konuyla alakası yok ama artık ticarilerde apaçi style'a bile geçilmeye başladı hocamm
  • İyi bile dayanmış baskı balata o kmye kadar. Normal diyebileceğimiz bir durum.
  • Arabayı aldım yakıt ve gıdıs olarak degısım gosterdı ama acıkcası masraf cok geldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam buna yolda bıraktı denmezki.

    tam tersine fiarino'dan rekor baskı balata 180.000 km gitti, ben o kadar zaman değiştirmedim ama sadece 1100 tl masraf çıkardı denir.
  • Ustad haklısın yorumunda fakat hıc uyarı vs vermeden bırden oldu . Ornegın fren dısklerı bıtımıne yakın ekranda uyarı yazısı gelmıstı onlemımı almıstım . Bu durum basıma gelınce hem ıs kaybım hem de zaman kaybım oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    hocam buna yolda bıraktı denmezki.

    tam tersine fiarino'dan rekor baskı balata 180.000 km gitti, ben o kadar zaman değiştirmedim ama sadece 1100 tl masraf çıkardı denir.

    bence de öyle.
    şanzıman gerekli uyarıları vermiş zaten. muhtemelen kalkışta silkeme de yapmıştır.
    baskı balata değiştirdi diye alma demek doğru değil. tam otomatik başka bu bambaşka.
    birinde tork konvektörü var bunda normal baskı balata üzerine sizin yerinize debriyaja basan
    bir sistem.
    yetkili servis fiyatı 1100tl normal. bu şanzımanı yetkili servis dışında zor yaparlar zaten.
    baskı balata değişimini yaparlar ama alıştırma denilen kalibrasyon işlemini özel cihaz ile yapıyorlar.
    yani özel servis seti değiştirir ama son işlem için yetkili servise bağımlı. (en azından c4 mcp için böyleydi)
    180bin km de baskı balata değişimi iyi bir üne sahip olmayan dualogic için iyi değer.
    masraf çıkarmak bile denmez buna triger değişimi gibi periyodik bir işlem.
    bu arada şükredin şanzıman beyni arızası değil. aynı şanzımanlı idea sı olan arkadaşıma 5500tl beyin değişimi
    masrafı çıkardılar apar topar sattı aracını..




  • İzmir'de yokuş olayı çok, yarım debriyajla falan araç kaldırmak gerekebiliyor, bende baskı balata 100 binde bir değişiyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.