Arkadaşlar selamlar, vestel venüs v3 5580 telefon almıştım daha 1 senesi olmadı telefonu alalı fakat güncelleme yaptıktan sonra ertesi gün kendi kendine kapandı nasıl olsa garantisi var deyip zorlu center'da ki güvensiz güvenüssüne götürdüm fakat orda teknik servisteki eleman yanımda açtı telefonu ve direk sıvı teması var anakart değişmesi gerekiyor deyip 390tl ücret istedi. Telefonu zaten 700 tlye almıştım yarısından fazlasını tamir ücreti için istedi ki sıvı teması olmadığını söyledim müşteri hizmetlerine şikayette bulundum ama genede ücretli olarak anakartı değiştirebileceklerini söylüyorlar ne yapmam lazım illa bu telefon için 390 tl vermekmi gerekir? nasıl bir yol izlemek gerekiyor. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim
Gururla yerli dedik aldık gururla dandik diyip çöpemi atmak gerek...