Şimdi Ara

Vespa lx150 mi gts250 mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
6.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kafaya koydum bu hafta vespa alacagim. İstanbulda oturuyorum motoru daha cok kopruyu gecmek icin kullanacagim. Bunun icin lx150 biraz agir kalir diyenler oldu. Ama gts250 de 3 bin lira daha pahali. Arada kaldim. Gts almak 3 bin liraya deger mi? O kadar bi surat merakimda yoktur 70le 80le giderim diye dusunuyorum.
    Simdiden tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yehula

    Kafaya koydum bu hafta vespa alacagim. İstanbulda oturuyorum motoru daha cok kopruyu gecmek icin kullanacagim. Bunun icin lx150 biraz agir kalir diyenler oldu. Ama gts250 de 3 bin lira daha pahali. Arada kaldim. Gts almak 3 bin liraya deger mi? O kadar bi surat merakimda yoktur 70le 80le giderim diye dusunuyorum.
    Simdiden tesekkurler

    Aynı kararsızlıgı ben de yaşadım ve 250lik daha mantıklı geldi yokus yukarı ve 2 kişi oldugun zamanlarda 150lik çok zorlanır gibi gelidi bana ben de alırsam 250likten yana kullanıcam tercihimi.
  • Aradaki 3 bin liraya deger mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanan yok mu arkadaslar bu motorlardan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lx 150 kullanmis bi arkadas bilgi verirse cok iyi olur

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her ne kadar vespa ları görünüş olarak çok sevsemde bana göre çok pahalılar gts 250 13600 civarı LX 150 de 10000 civarı ne bilşeyim ben maxi scooter düşünürdüm o paraya çok alternatif var.

    illa vespa olucaksa bence lx150 nin touring modeli daha hoş aksesuar çok yakışıyo. hız olarakta yeterli gelir diye düşünüyorum benim 125 lik nostalji bile 100ü görüyosa köprüde sizi zorlamaz sanırım.

    Edit: Bu modelleri kullanan biri değilim o yüzden cevabım çok sağlıklı olmayaiblir. Kendi görüşüm bunlar sadece. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oknglr -- 24 Temmuz 2013; 12:34:36 >
  • Lx 150 için köprüde falan baya sallar savurur diyenler de vardı. Bilemiyorum. Vespa ya taktım kafayı başka bişey düşünmüyorum pek o yüzden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vespa alınır mı, hangi modeli?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Vespa GTS 250 tavsiye ederim ben uzun badedse sizi Üzmez lx 150 uzun vadede size yetmeyecek performans acisindan GTS 250 de su sogutma var yoğun trafikte fan calistir motorun serin kalmasini saglar daha performansli ve uzun ömürlü olur motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabii ki de 250v
  • SYM GTS 250i tavsiye ederim. 10200TL
    Bence bu aleti incelemende fayda var.
    http://www.sym-tr.com/urun/gt-250i/
    Vespa da ısrarcı olmana anlam vermiş değilim. Özel bir sebebin vardır belki.
    (Şahsi fikrim) Vespa gereksiz pahalı geliyor bana. maxi scooterlar ile ilgili inceleme yap istersen.

    150 mi 250 mi dersen tabikide 250cc.. Bayırlarda helede 2 kişi olduğunda yolculuk çile oluyor. 110cc motorum var artık değiştirme zamanım geldi.
  • Vespa özeldir güzeldir scooterların efendisi olarak görülür efsanedir falan da o eskidendi be hocam çok gereksiz pahalılar ya 150 lik çıplak makineye 13600 lira verilir mi ? Kymco Downtown alan al sen hocam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yamaha xmax 250 al.
  • Şehir içi kullanımda Vespa LX150 gayet yeterli bir performansa sahip. Zaten bana göre scooterda kriter yokuşları çıksın, şehir trafiğinde trafiğin akış hızına uysun ve ekonomik olsun. Şöyle ki LX150 bu anlamda hepsine karşılık geliyor. Bir de şöyle bir durum var. Ferco Motor'da Vespa kiralama hizmeti var mesela LX150'ler için. Tüm parayı bir anda gömmektense bir süre kiralayıp, aradığınız şeylere uygun olup olmadığına kendiniz sürerek karar verebilirsiniz.

    Ha pahalı mıdır? Evet, pahalıdır ve bana kalırsa 250'lik bir Vespa yerine ilerleyen zamanda bir maxi scooter almak çok daha mantıklıdır ama tabii ki seçim sizin. LX150 kullandım, büyük bir motosiklet grubunun içinde yer almam sebebiyle grupta yer alan tüm motorları deneme imkanına sahip olabiliyorum. Bana kalırsa şehir için gerçekten ideal motorlardan bir tanesi LX150.

    Bir de ekleme: Köprüyü geçerken rüzgarlı havalarda her motor savrulur. Bunun önüne geçmek için rüzgarın olduğu yönde otobüs, metrobüs, kamyon vs gibi büyük bir aracı, onun görüş açısı içerisinde kalarak siper almak bu savrulma durumunu minimuma indirecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dusty -- 9 Eylül 2013; 15:10:58 >




  • 150cc motor kullanan biri olarak. (vitesli commuter) koprude 80 ile sag seritte giderken savrulmuyorsun cok. Ama otobanda yandan yedigin bir ruzgar seni baska seride surukleyebiliyor. Ustelik kilom da baya agir. Alabiliyorsan 250 cc daha iyi.

    Bir de su var. Ben de gonlumdeki yerine mantikli gelen motoru aldim. Mantikli gelen gonlumdeki motordan daha guclu kullanisli ama, gonlumdeki hala ukde olarak kaldi. Su anki motorumdan zevk alamiyorum. Yani gonlunde vespa almak varsa bence ikisini de test surusu yap.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 ay LX 150 kullandım İstanbul trafiğinde. 6 aydır da GTS 250 kullanıyorum. LX; bırakın Boğaz köprülerini, E-5, TEM üstündeki köprülerde bile rüzgar nedeniyle savruluyordu, şerit değiştirmeme neden oluyordu hatta bazen. Ayrıca ivmelenmiyordu kesinlikle, benimki karbüratörlüydü, elektrik enjeksiyonlu yeni modelleriyle de aynı sıkıntı yaşanır mı bilemiyorum ama sollamalarda çok zorluyordu beni. GTS 250'yle ise hiçbir sorun yaşamıyorum ivmelenme ya da sollama konusunda. 40 kg kadar daha ağır olduğu için de rüzgarda savrulma sorunum büyük oranda çözüldü. LX 150'nin daha kıvrak, GTS 250'nin daha hantal olduğu söyleniyordu. Katılmıyorum, aynı kıvraklıkta kullanabiliyorum, o kullanıcının motor hakimiyetinizle ilgili bir durum bence. Fare gibi burnumu soktuğum her delikten geçebiliyorum. Artçı alacaksanız LX kesinlikle konfor vaat etmiyor, artçının ayakları bacaklarınıza çarpıp duruyor. GTS'te ise böyle bir sorun yok, ayaklıklarla daha konforlu hale gelmiş. Benzin tüketimleri de aşağı yukarı aynı. Koyu renk olanları hem tozu çok gösteriyor, hem de çizildiğinde çok belli oluyor. Her yerde beyaz GTS olmasından rahatsız olmayacaksanız beyaz daha mantıklı bu nedenle.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.