vestel 4k 9400 serisi tv aldım. ev de bulunan gm 8 telefon,samsung tablet ve lenova bilgisayar(windows 10) bu üç cihazdan hiçbiri ile ekran yansıtma yapılmıyor.çok defalar 850 lu hatlarını aramama rağmen ve ilgilenmelerine rağmen ve de servis gelmesine rağmen problem im hala çözülmedi.servisten gelen arkadas kendi telefonun dan baglandığı için problem yok diyor,sizin cihazlarda problem var diyor.yani yeni aldığım üç cihazda problemliymiş tesadüf:)) müşteri hizmetlerine daha bilgili biriyle görüşmek istediğimi belirttiğim halde maalesef olmaz dediler. sayın Cumhurbaşkanımız ın yerli ve milli tavsiyelerine uyarak vestel tercih ettim ama pişman oldum maalesef. bahsettiğim üç cihazla bu arada bilirteyim diğer birçok marka komşularımın arkadaşlarımın tv lere bağlanıyorum.amacım bu tv yi iade falan etmek değil sadece çözüm bulunması. bu yazıyı okuyan yetkili den ricam tekrar söylüyorum tv yazılımıyla ilgili bilgisi olan biriyle beni konuştursun. yoksa bu şikayetimi üzülerek de olsa birçok sosyal medya hesaplarında paylaşmak zorunda kalacağım.
vestel pişmanlıktır. bende aldı ne servisinde hayır var ürün kalitesinde. kesinlikle milli markalar kullanmalıyız ama daha çok gelişmemiz gerkli yoksa parayı çöpe atarsın. :(