Şimdi Ara

Viofo A129 Araç Kamerası incelemesi 2019'un En iyisi !! (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
50
Favori
49.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • A129 cihazın gps'i sıcak sebebiyle arızalandı. Yenisi geldi ancak doğrudan güneşe maruz bırakmamak adına nasıl bir işlem yapılabilir? Gps'i cama yapıştırmadan önce altına ne yapılabilir ? Isıyı yalıtım yapabilecek extra bir parça falan koyulabilir mi acaba? Viofo A129 Araç Kamerası incelemesi 2019'un En iyisi !!
  • Viofo A129 Duo kameram "Viofo" yazısın da donup kalıyor. Fabrika ayarlarına döndüm düzelmedi. Formatladim yine düzelmedi. Ne yapmam lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark.Death D kullanıcısına yanıt
    Hafıza kartını biçimlendir bu adresten v1.9 yazılımını indir
    hafıza kartına dosyayı yapıştır, kartı cihaza tak cihaza enerji ver
    bekle yazılımı yüklesin işlem bittikten sonra cihazı aç dene
    support.viofo.com
    VIOFO A129 Duo Dash Cam Firmware : VIOFO Support Center
    https://support.viofo.com/support/solutions/articles/19000087812-viofo-a129-duo-dash-cam-firmware




  • nejaterol kullanıcısına yanıt
    Denedim. Farklı sd kartla da denedim. Gene olmadı. Ticket attım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark.Death -- 25 Ağustos 2019; 12:21:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A119 konusuna da yazdım, buraya da yazıyorum

    Beş para etmez bir kamera ve beş para etmez bir firma. Cihazı alalı 2 yıl bile olmadı, kayıt sırasında sıkıntı çıkartıyor. Normalde 3 dakikalık kayıt periyotlarına ayarlamıştım ama kayıtlar 3 dakika olmıyor. Bazısı bir küsür dakika bazıları ise kırk küsür saniye yani kayıt yaparken kesintiye uğruyor. Karta format attım, yeniden yazılım yükledim hatta yeni kart alıp taktım ama sonuç aynı. Hem viofo türkiyeye hem de viofunun kendisine mail gönderdim sorunla ilgili fakat geri dönüş yapan olmadı.

    Sözün özü, alacak olan varsa, kesinlikle uzak durun. Gidin mi marka alın, en azından karşınızda bir muhatap bulursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeanne dArc

    A119 konusuna da yazdım, buraya da yazıyorum

    Beş para etmez bir kamera ve beş para etmez bir firma. Cihazı alalı 2 yıl bile olmadı, kayıt sırasında sıkıntı çıkartıyor. Normalde 3 dakikalık kayıt periyotlarına ayarlamıştım ama kayıtlar 3 dakika olmıyor. Bazısı bir küsür dakika bazıları ise kırk küsür saniye yani kayıt yaparken kesintiye uğruyor. Karta format attım, yeniden yazılım yükledim hatta yeni kart alıp taktım ama sonuç aynı. Hem viofo türkiyeye hem de viofunun kendisine mail gönderdim sorunla ilgili fakat geri dönüş yapan olmadı.

    Sözün özü, alacak olan varsa, kesinlikle uzak durun. Gidin mi marka alın, en azından karşınızda bir muhatap bulursunuz
    Çok kişiye taktım, çok insanda satın aldı.

    Mutlaka sıkıntı yaşayanlar oldu elbet ama bir şekilde çözüldü.

    Demek kameranız arızalı, viofo support destek veriyor siz nasıl sonuca ulaşamadınız anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar. Bende a119 modelinde a129 modeline geçmeye karar verdim fakat IR modeli kafamı karıştırdı. Benim aracın arka camları fabrika çıkışlı karartılmış. Böyle olunca da IR model almak mantıklı gibi duruyor. Sizler ne dersiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark.Death

    Denedim. Farklı sd kartla da denedim. Gene olmadı. Ticket attım.
    Viofo, yeni kamera gönderdi. Arızalı kamerayı da geri gönderdim. Sorun çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark.Death D kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba. Kiminle, hangi vasıta ile iletişime geçtiniz acaba? Viofoya kameramdaki sıkıntı ile ilgili mail gönderdim fakat geri dönüş yapılmadı bana. Bu yüzden bilginize ihtiyacım var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeanne dArc

    Hocam merhaba. Kiminle, hangi vasıta ile iletişime geçtiniz acaba? Viofoya kameramdaki sıkıntı ile ilgili mail gönderdim fakat geri dönüş yapılmadı bana. Bu yüzden bilginize ihtiyacım var
    Hocam, Viofo 'nun ingilizce (tr uzantılı degil, com uzantılı) sitesinde ticket olusturdum. Kamera daki sorunu kısa bir videoya çekip, ingilizce ticket olusturdum. Süreç 1 ay felan sürdü. İlk öneriler veriyolar. Olmayınca kargo adresi verip , senden gönderdiğine dair kargo kodu istiyorlar. Kodu onlara söyleyince, kendileri de yeni kamerayı hemen kargoladilar. İşin tuaf tarafı ben onlardan 1 hafta önce kargoya verdim. Benim kargo hala yolda. Onların yeni kamerası geldi bile.🤔 PTT gümrük çok yavaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark.Death -- 28 Eylül 2019; 16:35:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark.Death D kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Ben de bir ticket açtım, her hangi bir görsel eklemedim. İlk cevap gelsin, ona göre hareket ederim artık.

    Kargo süreleri gönderdiğiniz tercihe gmre değişiyor hocam. Yüzeyden gitsin derseniz, belli periyotlarla kalkan kargo uçaklarını bekliyo paketler. Uçakla gitsin derseniz, direkt uçağa verip gönderiyolar. Ondan sonrası artık gümrükte kaç gün yatacağıyla alakalı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viofo uygulamasını andorid cihazımda açtıktan sonra a129 cihazıma bağlanıyorum ve o anki kamera görüntüsünüde ekranın üzerinde (3te 1 lik kısmında) gösteriyor. 3te 2 lik kısımda ise koyu gri boş bir alan var. Bu alanda gps den aldığı kamera konumunu göstermiyor deyin bana :)
    Gps modulum de var ama o alan koyu gri ve boş değilmi?

    Yok orda harita üzerinde Gps konumu gösteriyors benim GPS arızalı demektir, umarım oyle değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oronra

    Viofo uygulamasını andorid cihazımda açtıktan sonra a129 cihazıma bağlanıyorum ve o anki kamera görüntüsünüde ekranın üzerinde (3te 1 lik kısmında) gösteriyor. 3te 2 lik kısımda ise koyu gri boş bir alan var. Bu alanda gps den aldığı kamera konumunu göstermiyor deyin bana :)
    Gps modulum de var ama o alan koyu gri ve boş değilmi?

    Yok orda harita üzerinde Gps konumu gösteriyors benim GPS arızalı demektir, umarım oyle değildir.
    Bu soruyu cevaplayabilecek arkadaş var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oronra

    Viofo uygulamasını andorid cihazımda açtıktan sonra a129 cihazıma bağlanıyorum ve o anki kamera görüntüsünüde ekranın üzerinde (3te 1 lik kısmında) gösteriyor. 3te 2 lik kısımda ise koyu gri boş bir alan var. Bu alanda gps den aldığı kamera konumunu göstermiyor deyin bana :)
    Gps modulum de var ama o alan koyu gri ve boş değilmi?

    Yok orda harita üzerinde Gps konumu gösteriyors benim GPS arızalı demektir, umarım oyle değildir.
    Çekimlerde hız bilgisi varmı ? Pc de izlerken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OlguErhan kullanıcısına yanıt
    Haklisin hic o acidan bakmadim hiz ve koordinat bilgisi yaziyor halbuki. GPS de sorun yok demekki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Köroğlu_ -- 11 Ekim 2019; 23:9:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar A129 park modunda iken(arac stop ettirildikten sonra)m uzerindeki isiklardan hangi(leri) acik kaliyor? lcd ekran da calisiyor mu? tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    arkadaslar A129 park modunda iken(arac stop ettirildikten sonra)m uzerindeki isiklardan hangi(leri) acik kaliyor? lcd ekran da calisiyor mu? tesekkurler.
    Ekranı kapanıyor, küçük kırmızı 2 ışık yanıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan

    Ekranı kapanıyor, küçük kırmızı 2 ışık yanıyordu.

    Alıntıları Göster
    cok tesekkur ederim.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.