Visa Europe''un, "Hayatın Akışı için Visa" fikrinden yola çıkan 2010 FIFA Dünya Kupası temalı yeni reklam filmi gösterime girdi. Visa kartı kullanmanın günlük hayatta yarattığı kolaylıkları ve sağladığı avantajları anlatan reklam filmi, çekiliş kampanyası ile de destekleniyor.
Visa Europe''un 2010 FIFA Dünya Kupası sponsorluğunu anlatan yeni reklam filmi gösterime girdi. Bir futbol taraftarının Visa kartından aldığı enerji ile evinden, Güney Afrika''da bir stadyumda futbol oynamasına kadar geçen eğlenceli yolculuğunu anlatan film, Visa''nın FIFA sponsorluğu ile bütünleşik ilk kampanyası olma özelliği de taşıyor.
Kampanyayla ilgili değerlendirmelerde bulunan Visa Europe Pazarlama Başkanı Mariano Dima, ''Dünya çapında FIFA ortağı olarak, FIFA Dünya Kupası''nı yeni pazarlama kampanyamıza dahil ederek, hayatın akışının Visa ile nasıl kolaylaştığını yansıtmak istedik. Kampanyamızın, tüketicilerdeki marka sadakatini artırmak için eğlenceli ve etkili bir yöntem olduğunu düşünüyoruz" dedi.
Bu kampanya ile Türk tüketicilerin 2010 FIFA Dünya Kupası heyecanına ortak olduklarını belirten Visa Europe Türkiye Ülke Direktörü Nur Öztin Kurak ise ''Kampanya kapsamında sunduğumuz fırsatlar, Türk tüketicilere Visa markalı kartlara sahip olmanın ayrıcalığını yaşatacak. Ayrıca bu kampanya, ''engelleri aşmak'' ve rüyaları ne olursa olsun onları ''gerçekleştirmek'' için tüketicilere sağladığımız katkıları da gözler önüne seriyor" dedi.
Marka reklamını, tüketici promosyonları ve teşvik programları ile tek konseptte birleştiren bu çok kanallı kampanya, Visa''nın ''Hayatın Akışı için Visa" stratejisi ile yarattığı ''Koşan Adam'' ve ''Bill'' kampanyalarının üçüncü ayağını oluşturuyor. ''Visa kartınla öde, FIFA Dünya Kupası''nda benzersiz bir deneyim yaşa" sloganlı reklam filmi, Türkiye dışında Avrupa''da 15 farklı ülkede de gösteriliyor.
Visa Europe''tan 2010 FIFA Dünya Kupası çekiliş kampanyası
Kampanya dahilinde tüketicilere, Visa kartlarıyla yaptıkları her 20 TL''lik harcama için Güney Afrika''ya gitme ya da yüzlerce hediyeden birini kazanma şansı sunuluyor.
Tüketiciler kampanya kapsamında Güney Afrika 2010 FIFA Dünya Kupası seyahati ve final maçı biletinin yanı sıra 2. tur ile çeyrek final maçlarına da bilet kazanabiliyor. Ayrıca 500 kişiye alışverişlerde kullanmak üzere 500 TL değerinde özel tasarımlı Visa hediye kartı kazanma fırsatı sunuluyor.
Kampanya, 15 Şubat – 15 Nisan 2010 tarihleri arasında geçerli olacak.Televizyon, sinema, radyo, yazılı basın, açık hava ve internet reklamlarıyla duyurulacak çekiliş kampanyası ile ilgili detaylı bilgi ve katılım koşullarına www.visa.com.tr sitesinden ulaşılabilir.