Şimdi Ara

Vites geçişlerini hissettirmeyen otomatikler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • DSG konfor açısından çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG, ZF ve Mercedesin yeni 9-GTRONIC şanzımanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork Konvektör Candır Can hem hissettirmez hem yolda bırakmaz hem bozulmaz. CVT şanzımanı bozulan nissan micranın 40 bin TL şanzıman masrafı açtığı DSG li passatın 15 bin TL masraf açtığı konuları okuyup duruyoruz.
  • Bazı markalardaki misal honda mercedes tork konvertörlülüer hiç hissettirmiyor ama çok çeşit olduğu için yazmıyorum. Genel olarak yeni tork konvertörlülüerin hemen hepsi iyi olarak bilinsin. Benim sıralamam:

    toyota cvt>dsg>dct>zf>eat6

    Pürüzsüzlük konusunda yapı itibariyle cvt'den iyisi yok. O da nissanda çok iyi değil ama toyotada çok pürüzsüz. Fakat keyif anlamında en iyici dsg ve dct. Güncel mercedesleri çok bilmiyorum ama mercedesin tam otomatikleri ezelden beri piyasaki en pürüzsüz şanzımanlardandır tam 80lerden beri. Tork konvertörlülerde sağlamlık ve tokluk açısından iyi. Hondadaki daha pürüzsüz olsada bmwdeki zf daha aralıklı olmasıyla daha iyi. psa grubundaki eat 1.2t motorlarda sarsıntılı, 1.6 dizel motorlarda pürüzsüz çalışıyor benim gördüğüm. Edc o kadar iyi değil. Tek kavrama robotizeler baya kötü. Audideki cvt olan multitroniclerde çok pürüzsüz ama uzun süre sorunlulardı çok masraf çıkardılar genel olarak uzak durmak lazım.


    Bu arada dsgnin harika vites atma sesi için;



    Şunu da unutmamak lazım özellikle tork konvertörlülüerde vites oranları ne kadar uzun ve vites sayısı ne kadar azsa 4-5 gibi haliyle vites atma oranı çok daha az olacağındna genel kullanım konforu 6-7-8 vitesli sistemlere göre daha akışkan ve pürüzsüz oluyor. Honda 5 ileri tork konvertörlü şanzımanıyla buradan kazanıyor. Bunun da dezavantajı verimsizlik, performans kaybı ve tüketim artışı. Hem konfor hem perfomans diyorsanız en iyisi çift kavramalı sistemler.




  • 7g tronic diyenler alkollü hocam itibar etmeyin
    zf ve pdk çok başarılı
    edit: 7g tronic kullandım w212 e serisinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkboyy -- 28 Mayıs 2016; 20:53:56 >
  • Dostum, tam otomatiklerin tamamı ciddi anlamda hissettirmez. Yani yarı otomatik linea, cilt,auris gibi silkeleme.
    Bence hissettirmekten çok sorunsuzluğu ön planda tutmak daha mantıklı.
    Araç 1 den 2 ye geçerken, devir 3binden 1500e duser, bu esnada da varsın gözüm hissetsin, kime ne zararı olur ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorunsuzluk ve soru açtığında açılacak şemşiyenin acıtma performansı değerlendirildiğinde de galiba liste tam terse dönüyor. Zira bir cvt arızasında arabayı bıtak git ya da dsg çörtlerse anestol al.

    Galiba fiyat,mesarif/performans,keyif olarak değerlendirdiğimizde kalıyoruz konvansiyonel at şazimentlere.

    Eyvallah; cvt için sorun çıkarmaması ile ünlü diyolar ama bir de sorun çıkarır ise öttürüyor(muş). Piyango gibi mübarek, ya çıkarsa hesabı...

    Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Yani ortayı bulmakla ilgili???

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG ve ZF8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 28 Mayıs 2016; 22:13:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Tork Konvektör Candır Can hem hissettirmez hem yolda bırakmaz hem bozulmaz. CVT şanzımanı bozulan nissan micranın 40 bin TL şanzıman masrafı açtığı DSG li passatın 15 bin TL masraf açtığı konuları okuyup duruyoruz.

    Benim 4 ileri tork konvertörlü şanzımana Toyota 18bin istedi. Sanayide 5500tl tuttu.

    Arıza çıkardıktan sonra hepsinin masrafı yüksek. Tam otomatikler (eski nesil) daha az sorun çıkarıyor ama tüketim performans olarak da zayıflar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cüzdanınızdan para geçişine sebep olmayan manueller candır gerisi heyecandır,hem elinizde boş durmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai 7dct de çok konforlu
  • Golf7 ve leon mükemmel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai - KIA grubu 6 ileri tork konvertörlü şanzımanları da, 7DCT şanzımanları da hissettirmez.
  • Dsg bu konuda cok iyi degil. Hizli derseniz eyvallah en hizlisidir belki ama gecisleri hissettiriyor.

    Bu konuda iyiler;

    Zf8hp bmw
    Multitronic audi
    Peugeotnun eat6 si bu konuda epey iyiler bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zf8 eat6 kia mazda honda tork konvertorlulerin çoğu hissettirmiyor aslında ama bunlar daha iyi.Robotizelerde hissediyorsunuz özellikle 1-2 viteslerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt en mantıklısı anlaşılan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de dsg kullanıcısıyım 2 araç kullandım dsg li. Dsg ilk 3 vites te silkeleyebiliyor hafif de olsa. Geçen gün cvt corolla kullandım hem hızlanırken hem de yavaslarken hiç hissettirmedi. Dsg vites düşerken de motor freni kullanıyor sanırım düşerken de hissettiriyor. Cvt çok hoşuma gitti. Hem hızlanırken hem de yavaslarken birlikte değerlendirin arkadaşlar. Diğer şanzımanlı kullanmadım bilmiyorum. Ama cvt dsg den iyi bu konuda da tabi ben test aracı sürüm kısa süre cvt yi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSA grubunun kullandığı 6 ileri vitesli tork konvertörlü EAT6 bu konuda çok başarılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.