2 gün önce vodafone sağlayıcısına ait bir internet devraldım. Nakil işlemi için telefonda adresim istendi. Mahallem doğru, sokağım doğru, daire tamam ama kapı numaram adres bilgilerinde çıkmadı, internet ortamına aktarılmamış öyle bir kapı numarası. Müşteri temsilcisi adres detayının eklenmediğini söyledi. Kapı numaram 03 bodrum kattayım ve üst katımda oturanın numarası da 3 sorgulatmaya çalışınca 3 çıkıyor ama 03 çıkmıyor sorguda. Görevliler kurmaya gelince beni ararlarsa onlara söylesem bodrum kat olduğunu yönlendirsem adresime diyorum yok bidaha nakil parası ödersiniz diyor. Peki benim suçum ne 03 numarası çıkmıyorsa? Ne bekliyorsunuz benden faturasını ödeyeyim internetin ama kurduramayım mı bu saçmalık yüzünden. Kimse yardımcı olamıyor bu konuda bana. Vodafone'un bu kadar itibarsız olduğunu bilmezdim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme