Şimdi Ara

Vodafone Cihaz Değişim Kampanyası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
2
Favori
4.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_eer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_eer

    Dün İphone 4 16 gb. cihaz verip İphone 6 plus 16 gb. cihaz aldım. Arkadaşlar bu 200 tl. olayı bizimde başımıza geldi. Vodafone da şikayet oluşturdum. Bayi ile görüştüm. Bayi de araştırdıklarını bütün işlemleri 200 tl. ön ödemeli yaptıklarını eğer dediğimiz gibi olması durumunda parayı(200tl.yi)iade edeceklerini söylediler. Para iadesi alan arkadaşlar hangi bayiden aldılar söyleyebilirler mi? Örnek olarak şu bayide böyle işlem yapılmış diyebileyim.
    Herkesin telefonlarını iyi günlerde kullanması dileğiyle.Teşekkürler.

    ödediğini tutar için detaylı fatura aldınız mı?
    aldıysanız vodafone müşteri hizmetleriyle görüşüp onlara göndermeniz gerekebilir.

    Önce müşteri hizmetlerini arayıp şikayet oluşturdum. Sonrasında bayiyi aradım elimde faturamda vardı. Daha sonra bayi arayıp çağırdı ve para iade edildi.




    sevindim parayı geri aldığınıza... Kim bilir kaç kişiden bu şekilde para topladılar...

    Kendilerininde bilmediğini benim sayemde öğrendiklerini söylediler.Dediğiniz gibi kim bilir kaç kişiden para aldılar.




  • arkadaşlar değişim bitmiş galiba yine olacak mı acaba bi bilgisi olan var mı? bide 5s i kaça alıyolar acaba
  • Bu konuyu okuduktan sonra Vodafone Red Müşteri hizmetlerini aradım ve iPhone 6 Plus 64 gb alırken, 399 TL ön ödeme alındığını söyledim ve bunun mantıklı açıklamasını sordum. Karşılığında aldığım cevap; kontratlı cihaz satışlarında böyle bir durumun olduğu, hatta sadece Apple cihazlara özel değil, Samsung cihazların da bazılarında bunun olduğuydu. Müşteri hizmetleri ile cihaz tutarını, ödeyeceğim faturayı vb. hesapladığımızda ödemiş olduğum bu "ön ödeme" tutarı olan 399 TL hep havada kaldı fakat o da bana sürekli kontratlı satışlarda böyle bir ödeme tutarının olduğuydu. Şimdi bu durumda ben ne yapabilirim?

    Yani uzun lafın kısası ben iPhone 6 Plus'ı 2.832 TL (faturada yazan fiyat) + 399 TL'ye almış oldum ve bariz bir şekilde kazıklandım. Şimdiye kadar iPhone 4 olsun, iPhone 5 olsun hep nakit almıştım, hayatımda ilk defa kontratlı alayım dedim ve aldığıma alacağıma pişman oldum. Gerçi biraz da benim bilinçsizliğim var, şu konuyu görmesem oturup hesap yapmak aklıma bile gelmeyecekti. Kendime 1, Vodafone'a 2...

    Vodafone Red Müşteri Hizmetleri de bu durumun var olduğunu söylediğine göre, ben şimdi nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reverse.angle

    Bu konuyu okuduktan sonra Vodafone Red Müşteri hizmetlerini aradım ve iPhone 6 Plus 64 gb alırken, 399 TL ön ödeme alındığını söyledim ve bunun mantıklı açıklamasını sordum. Karşılığında aldığım cevap; kontratlı cihaz satışlarında böyle bir durumun olduğu, hatta sadece Apple cihazlara özel değil, Samsung cihazların da bazılarında bunun olduğuydu. Müşteri hizmetleri ile cihaz tutarını, ödeyeceğim faturayı vb. hesapladığımızda ödemiş olduğum bu "ön ödeme" tutarı olan 399 TL hep havada kaldı fakat o da bana sürekli kontratlı satışlarda böyle bir ödeme tutarının olduğuydu. Şimdi bu durumda ben ne yapabilirim?

    Yani uzun lafın kısası ben iPhone 6 Plus'ı 2.832 TL (faturada yazan fiyat) + 399 TL'ye almış oldum ve bariz bir şekilde kazıklandım. Şimdiye kadar iPhone 4 olsun, iPhone 5 olsun hep nakit almıştım, hayatımda ilk defa kontratlı alayım dedim ve aldığıma alacağıma pişman oldum. Gerçi biraz da benim bilinçsizliğim var, şu konuyu görmesem oturup hesap yapmak aklıma bile gelmeyecekti. Kendime 1, Vodafone'a 2...

    Vodafone Red Müşteri Hizmetleri de bu durumun var olduğunu söylediğine göre, ben şimdi nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar?


    eğer cihazı değiştirme kampanyası ile aldıysanız böyle bir ücretin olmaması gerekiyor, ancak anladığım kadarıyla siz normal kontratlı kampanya ile aldınız... Bu kampanya başladığı ilk günden bu yana ön ödemeli olarak sunuluyor maalesef.




  • ozgunce O kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum. Değiştirme kampanyası ile değil normal kontratlı olarak aldım ben cihazı. Görünen o ki yapabileceğim bir şey yok. Fakat bu her halükarda cihaza fazla ücret ödediğim gerçeğini değiştirmiyor. Neyse, sütten ağzım yandı... Bu bana ders olsun. Bundan sonra kontratlı cihaz almam.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.