Şimdi Ara

Vodafone da hattın kapanma süresi ile ilgili? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
69.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Upliyorum, cunku ayni sorunla karsi karsiyayim. reklam mesajlari cok fazla geldigi icin simkartimda kapali, tarihi net bilmem gerekiyor ki bitmeden para yukleyeyim.

  • waltran kullanıcısına yanıt
    Yanımda uygulamasında hesabınıza girip Tobi midir nedir o dangalağa "faturasız hattımın son TL yükleme tarihini öğrenmek istiyorum" şeklinde yazdığınızda cevap geliyordu hocam ama *123# çalışmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 13 Kasım 2023; 18:20:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • (hat kapanma tarihi) yazinca da ayni cevabi veriyor ve tobinin verdigi yanit geceli 1 ay olmus fakat gelen smslerden birinde de bu ayin 25i var yani daha gecmedi, hat acikmi kapalimi bilmiyorum, su an deneme imkanim yok.

    zaten hattin kapacanagina dair 3 tane sms geldi, 2. sms tobi nin soyledigi tarihi yazmis, ondan onceki de 1 ay once bir gunu belirtiyordu... su an ki da bu ayin 25ini belirtiyor.

    kendi hesaplarima gore (tahminen son tl aldigim aya gore) tobi nin verdigi cevap dogru bu durumda vodafone nun bana gonderdigi 3. sms hatali oluyor.

    yani 3. sms e guvenip 90 gun beklesem hesap silinecek yani gercekten saka gibi :D ve tobi "hesap silinme tarihi?" sorusuna cevap veremiyor.

    birde smste aramaya kapanmasi yazmislar, arama yapmami arama almami belli degil, arama yapma oldugunu baska yerden okudum neyse sms aliyor zaten sirf onun icin kullaniyorum. fakat gonderdikleri smslerde anlatim bozuklugu ve belirsizlik olmasi, hatali smsler gelmesi musteriyi yaniltiyor. koskoca vodafone a yakismiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 13 Kasım 2023; 21:4:47 >




  • waltran kullanıcısına yanıt
    Hocam
    O numaranızı başka bir hatla arayın, anonsa göre anlarsınız, iptal olmuşsa söyler zaten
    Genelde süreç şu şekilde işler;
    1.üç ay lira yüklenmezse giden sms ve aramalara kapanıyor ama arama ve mesaj geliyor.
    2.üç ay daha lira yüklenmezse, giden-gelen tüm sms ve aramalara kapanıyor, hat pasife düşüyor, hiçbir hareket olmuyor
    3.üç ayın sonunda yani 9.ay bitince lira yüklenmezse hat iptal oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamadıysam anlatımınızda hatanız var. Birinci aşamada üç ay değil, yasal olarak altı ay (180 gün) kadar yükleme yapmama hakkınız var, yani *aktif kullanım süresi* denen süreç. Bu süre zarfında hiçbir kısıtlama yapılamıyor. Vodafone yasayı hiçe sayarak ve eşkiya gibi ve ayrıca insanlar sazan gibi atlasın diye henüz aktif kullanım süresi (180 gün) dolmadan üç ay geçtiği gibi TL yükleyin diye şeklinde yazarak SMS atıyor, hakbuki yasal süre 180 gündür. Daha sonra 3 aylık pasif süreç işlemeye başlıyor ve devam ediyor.

    vodafone
    Faturasız Hat Kullanım ve Kapanma Süreleri | Vodafone
    https://www.vodafone.com.tr/tl-islemleri/faturasiz-hattinizla-ilgili-kullanim-sureleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 4 Aralık 2023; 16:59:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vodafone faturasız hattınızın son TL yükleme tarihini öğrenmenizi istemiyor.

    *123# ve Yanımda uygulamasında da yazmiyor. Sadece Tobi'ye sorarsanız ve keyfi gelirse çıkıyor. Kepazelik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.