Şimdi Ara

Vodafone Freezone, Gençler İçin 11 Yılda 250 Milyon TL’ye Yakın Yatırım Yaptı (sektörel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alıntı

    metni:
    Vodafone FreeZone, 2021'in ilk 6 ayında da oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yaptığı yatırımlarla gençlerin tutku alanlarını desteklemeye devam etti. 11'inci yılını kutlayan Vodafone FreeZone'un gençliğe yaptığı yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaşırken, platformun sunduğu avantajlarla gençlerin bütçesine 99 milyon TL katkı sağlandı.Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2021 yılının ilk yarısında da FreeZone markasıyla gençlerin en büyük tutkuları arasında yer alan oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yatırım yapmaya devam etti. Vodafone'un, FreeZone platformuyla 11 yılda gençliğe yaptığı yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaşırken, platformun sunduğu avantajlarla gençlerin bütçesine 99 milyon TL katkı sağlandı. Bu süreçte sadece müziğe yapılan yatırım tutarı ise 120 milyon TL'yi aştı. Diğer yandan, espor pazarına bugüne kadar 28 milyon TL'lik yatırım yapan Vodafone FreeZone, bu süreçte 14 milyon gence ulaştı. Vodafone FreeZone'un espor yatırımları bu yıl sonu itibarıyla 31 milyon TL'ye ulaşacak. Vodafone FreeZone, Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube hesaplarından yaptığı iletişimlerle ise 18 milyonun üzerinde kişiye ulaştı.Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin , şunları söyledi:"Vodafone olarak, gençlere yönelik çalışmalarımızı 11 yıldır Vodafone FreeZone markamızla sürdürüyoruz. Bu süreçte gençliğe yaptığımız toplam yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaştı. Sunduğumuz avantajlarla gençlerin bütçelerine 99 milyon TL katkı sağladık. Sadece müzik yatırımlarımızın tutarı 120 milyon TL'yi aştı. Espor pazarına yaptığımız yatırım ise 28 milyon TL'yi buldu. Gençlerin en büyük tutkuları arasında yer alan oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yatırım yapmayı sürdürüyoruz. Gençlerin dünyasında genç gibi görünen değil, kendisi genç olan bir marka olarak yer almaya devam edeceğiz."
    FreeZone Stüdyo'ya 20 milyon TL'yi aşkın yatırımVodafone, müziğin dijitalleşmesi hedefiyle 4 yıl önce kurduğu Vodafone FreeZone Stüdyo için 20 milyon TL'yi aşkın yatırım yaptı. Dünyada bir stadyum içinde açılmış ilk dijital müzik stüdyosu olan Vodafone FreeZone Stüdyo'da bugüne kadar 7 online konser düzenlendi ve 2,2 milyon tekil izleyiciye ulaşıldı. Aynı zamanda hem bir dijital konser sahnesi, hem de bir dijital içerik fabrikası olan Vodafone FreeZone Stüdyo'da bugüne kadar 540 grup toplam 2.160 saat prova yaptı ve kayıt aldı. Stüdyoda düzenlenen online konser ve diğer etkinlikler ile Vodafone FreeZone YouTube kanalına bugüne kadar 350'yi aşkın müzik içeriği yüklenirken, kanalın takipçi sayısı 195 binin üzerine çıktı.Türkiye'nin ilk 5G Wild Rift Mobil Turnuvası düzenlendiVodafone FreeZone, 2021'in ilk yarısında, uluslararası online oyun devi Riot Games ile yeni bir işbirliğine de imza attı. Geçen yıl piyasaya sürülen "League of Legends: Wild Rift" mobil oyununu FreeZone Gaming portföyüne ekleyen Vodafone FreeZone, müşterilerine "Wild Rift"i internetinden yemeden ve en düşük ping garantisiyle oynama ayrıcalığı sunuyor. Vodafone FreeZone ve Riot Games, Türkiye'nin ilk 5G Wild Rift Mobil Turnuvası'nı da düzenledi. 5G üzerinden canlı yayınlanan "Vodafone FreeZone Wild Rift 5G Turnuvası""Koridordaki Çığlık" kazandı. Turnuvada takım kaptanlığı yapan gaming influencer'ları "Zeonn" (Necati Akçay), "Immortoru" (Furkan Tekeş), Tolgahan "Oyunbros" Türkben ve "Miafitz" (Gözde Demiral), oyuna 5G altyapısıyla bağlandı ve 5G uyumlu cihazlarla oyunu oynadı. Turnuva 50 bini aşkın izlenmeye ulaştı.Bedava oyun içi para faydasıVodafone FreeZone, 2021'in ilk yarısında, gençlerin müzik ve oyun tutkusunu avantajlı tekliflerle de destekledi. Bu tekliflerden 400 binin üzerinde genç yararlandı. Vodafone FreeZone, gaming uygulamaları için verdiği sınırsız GB'ların yanı sıra FreeZone'a gelen müşterilerine son 1 yılda birçok oyun platformunda geçerli toplamda 1 milyon TL değerinde bedava oyun içi para faydası sağladı. Vodafone FreeZone müşterileri, son 1 yılda bu faydalardan yararlanmak üzere toplamda 85 bin şifre aldı.




    vodafone freezone, gençler için 11 yılda 250 milyon tl’ye yakın yatırım yaptı - vodafone medya merkezi
    Vodafone Freezone, Gençler İçin 11 Yılda 250 Milyon TL’ye Yakın Yatırım Yaptı - Vodafone Medya Merkezi
    https://medyamerkezi.vodafone.com.tr/basin-bultenleri/vodafone-freezone-gencler-icin-11-yilda-250-milyon-tl-ye-yakin-yatirim-yapti







  • Keşke yatırıma verse o paraları...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • keşke uygun bir tarife koysa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslına bakarsak, bu da bir yatırım değil midir hocam? Freezone için yatırım yapılmış, bu da ilgili müşteri grubu içerisindeki kişiler için daha fazla içerik,seçenek veya indirim/kampanya demek.  Yatırım deyince sadece şebeke yatırımı olarak bakmamak lazım hocam. @Ö1f1

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam şebeke olmasa da Freezone'u kim n'apsın ?

    Şebeke operatörün temelidir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tabiki öyle ancak müşteri deneyimini arttıracak şeyleri de çok önemsiyor operatörler. Telekom un Prime'lılara özel İspark kampanyası müthiş bir şey mesela. Kimbilir aylık ne kadar ödüyorlar İspark a, kaç tane araç faydalanıyordur kimbilir.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet, her yatırım şebekeye yapılmak zorunda değil. Dahası zaten burada bahsedilen paralar konsolide yatırım içerisinde öyle aman aman bir yer de kalamıyor. 11 senede 250 milyon TRL para harcamışlar. Vodafone'nun 2020'deki toplam yatırımı 2 milyar TRL zaten (Diğer telco'lara göre düşük, ancak o başka bir bahis). Yani bu sene 30 milyon TRL para harcasalar 3 milyon EUR eder. Bir baz istasyonu, istasyonun kendisi, kulesi, transmisyonu, santral tarafındaki yatırımı derken kabaca 25 bin EUR'ya mal ediliyor olsa bu parayla ancak 120 tane istasyon dikilebilir. Yani konsllide yatırım içinde bunlar buğday tanesi değerinde.

    Peki bunu neden yapıyorlar, öncelikle marka algınızı güçlendiriyor, bunun haricinde de size yeni gelir kapıları oluşturma fırsatı sunabiliyor, amiyane tabirle hem marka algısını güçlendiriyorlar hem reklam yapıyorlar hem de ya tutarsa deyip tuttuğunda para kazanıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim hocam yorumunuz için. :)

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet o yanları güzel ama ben şebekeye önem veririm, bugüne kadar Telsim kullandım, hep sorun yaşadım, Avea'ya geçtim ve kalite buldum hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her bölgede her operatörün hizmet kalitesi farklı, hangi bölgede isek ve o bölgede hangi operatör iyi ise onu tercih etmekte fayda var.

  • Bu tür yatırımlara angarya gözüyle bakmak yanlış. Sadece müşteri deneyimi açısından değil, yeni ürün ve hizmetler geliştirebilme fırsatı sunması yönünden de katkı sağlamakta şirketlere.

    Bu durumu bir örnekle izah etmek isterim. Gelecekteki trendleri bilemeyiz. Bugün DH bildirim göndermiş, açıp okumadım ama Trendyol 16.5 milyar USD değerlemeye ulaşmış. Donanımhaber'i ele alalım, 2005 yılında Donanımhaber şayet e-ticaret'e de dahil olsaydı bugün Trendyol'un bulunduğu konumda Donanımhaber bulunacaktı belki de. Peki bu durum için Gün Oksay'ı vizyonsuzlukla suçlayabilir miyiz? Bence hayır çünkü geleceğin trendlerinden birisinin e-ticaret olduğu zaten bariz olsaydı hemen herkes bu sektöre yatırım yapardı, dev Holdingler dahi bu sektörü kaçırdı.

    2000'lerin başında dünya borsalarında Dotcom balonu oluşmuştu, yani internetle alakalı şirketlerin ve telco'ların değeri uçmuştu. Öyle ki o dönem sadece 6 senelik bir şirket olan Turkcell'in dahi sermaye piyasalarındaki değeri 20 milyar USD'yi geçmişti. Ne oldu bir seneye kalmadan balon patladı. Niçin patladı, çünkü bu sektöre haddiden fazla ümit bağlandı, ama sektör bu ümidin karşılığını veremeyince balon patladı çünkü insana yeteri kadar fayda sağlamıyordu. Gelecekteki trendleri ancak insana verebileceği faydayı takip ederek tahmin edebiliriz, bunun için de inovasyona, yeni fikir alanlarına, kuluçka merkezlerine yatırım şart. İnternet bir ağ bağlantısı aslında, faydasız, ancak Trendyol örneğin, o internet bağlantısını anlamlı kılan bir hizmet sunduğu için bugün telco'lardan daha değerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 9 Ağustos 2021; 19:7:39 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler hocam değerli yorumunuz için.  

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Valla üstad çok güzel döktürmüşsün, klavyene sağlık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bi değişiklik yok hocam her sene aynı paketin fiyatını 2 3 tl arttırıp satışa sunmak. Çok övdükleri gibi değil gençlere dair neredeyse hiç bir şey yok, kampanyalar da dahi kullanan biri olarak konuşuyorum.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.