Şimdi Ara

Vodafone Hat Taşıma Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom'da olan hattımı Vodafone'a taşımak için 29 Kasım'da internet siteleri üzerinden başvurdum. Bir gün sonrasında bana 0850 549 0 542 numaradan sizinle iletişime geçeceğiz şeklinde bir mesaj geldi. Ve daha sonra da 0850 399 3 026 numaralı hattan arayacağız dediler.

    1 Aralık'ta başvurunuz işleme alınmıştır deyip sim kart teslimi için sizi kurye arayacak dediler. 2 Aralık'ta beni kurye aradı ve Cumartesi günü teslim yapabileceğini belirtti, adres iş adresim olduğu için Pazartesi teslimat yapılmasını istedim. Pazartesi kurye hattı teslim etti.

    O günden bugüne herhangi bir mesaj, arama ya da bilgilendirme yapılmadı. Aradığımda hiçbir numara bana cevap vermiyor. Başvurum ne alemde onu bile bilmiyorum.

    Yukarıda belirttiğim numaralardan 08505490542 bizden başvurunuz yok 08503993026 hattı arayın diyor onu arıyorum, tam 72 kez aradım açan yok. Kimse cevap vermiyor.

    0542 542 00 00'ı arıyorum o da başvurunuz var hattınız taşınmamış deyip yardımcı olamam diyor.

    Bu şirkete bir aptallık edip başvurdum ama iptal bile edemiyorum. CİMER'e de şikayet ettim.

    Bir daha da Vodafone'a bulaşmam. Hiç kimseye de önermem.
    Bu kadar berbat bir operatör olamaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Hat Taşıma Rezaleti

    Vodafone'dan başka bir operatöre hat taşıma işlemlerinde yaşanan sorunlar, kullanıcılar arasında yaygın bir şikayet konusu haline geldi. Müşteriler, +908505490542, 0850 549 05 42, 08503993026 ve 0 (850) 549 05 42 numaralı hatlardan ulaşılamama, uzun bekleme süreleri ve yetersiz bilgi sağlanması gibi sorunlar bildirmektedir.

    Vodafone müşterileri, başka bir operatöre geçmek için gerekli işlemleri başlatmak üzere aradıkları 0850 549 0542 numaralı hatta ulaşmakta zorluk yaşamaktadır. Hattın sürekli meşgul olması veya uzun süreli bekleme süreleri, müşterileri çileden çıkarmaktadır.

    Ulaşılabilen müşteri hizmetleri temsilcilerinin bilgi eksikliği ve yanlış yönlendirmeleri de başka bir sorun kaynağıdır. Müşteriler, hat taşıma işlemlerinin nasıl gerçekleştirileceği, gerekli belgeler ve ücretler konusunda net bilgi alamamaktadır.

    Bu sorunlar nedeniyle Vodafone'dan başka bir operatöre hat taşımak isteyen müşteriler, mağduriyet yaşamakta ve zaman kaybına uğramaktadır. Vodafone'un bu sorunları en kısa sürede çözerek müşteri memnuniyetini sağlaması gerekmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu kadar uğraşacağına bir bayiye uğrasaydın…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Valla haklisin ama online yapalim dedik. Hata ettik sanirim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt
    @maaart detected…


    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İyi olmuş, müstahak sayfalarca defalarca bu kadar benzer şikayetler yazıldı hala geçmeyi deniyorsan biz ne yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 9 Aralık 2022; 20:44:56 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.