Şimdi Ara

Vodafone - Hile ile tüketicileri soyuyor, DİKKAT!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
4.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recebim59

    Vatandaşı o veya bu şekilde mağdur eden firmaların ALLAH cezasını versin,BTK'nın da bu işte çok katkısı var,onlar için de aynı şeyleri diliyorum.

    BTK falan hikaye, devlet zaten bu firmaları tekelleştiren, vatandaş olarak bunların kucağındayız,yapacak hiçbir şey yok.
  • BTK'ya yazın eğer Yüksek fatura tutarı hakkında sizin haksız olduğunu savunursa faturayı ödeyip Tüketici mahkemesine başvurun ücretsiz olarak ben Türk Telekom ile sıkıntı yaşamıştım 380 alacağım yerde 430 TL iade geldi

    Bu kan emicilerin hakkından bilinçli tüketici gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    BTK'ya yazın eğer Yüksek fatura tutarı hakkında sizin haksız olduğunu savunursa faturayı ödeyip Tüketici mahkemesine başvurun ücretsiz olarak ben Türk Telekom ile sıkıntı yaşamıştım 380 alacağım yerde 430 TL iade geldi

    Bu kan emicilerin hakkından bilinçli tüketici gelir

    1- Tüketici Kanunu yetersiz,firmalara herhangi bir cezai yaptırım yok, sizin aldığınz para yasal faiziyle beraber iade edilmiş.

    2- Kullanılmayan günler için çift fatura olayını neden BTK engellemiyor, tam 1 aylık ücret kesiliyor kist ücret kesilmesi gerekirken, BTK nerde, bilmiyorlar mı bunu !

    3- Firmaların sahiplerini internetten araştırın, sahipleri ya yabancıdır ya da iktidar partisine yakın isimlerdir, bu çoğu zaman böyledir, her parti için geçerlidir, örnek Başkentgazın sahibine netten bakın.

    4- Devlet bu firmalara müdahale etmekte yetersiz kalıyor, BTK, EPDK vs yeterli denetim ve kontrolleri yapamıyor yukarda saydığım nedenlerden dolayı, sermaye güçlüdür, unutmayın.

    5- Sorun sadece yüksek fatura değil, firmaların istediği gibi at oynatması, en ufak bir boşluğu değerlendirmeleri, kuralları onları koyuyorlar, biz vatandaş olarak onların kucağındayız kısacası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 13 Mayıs 2017; 11:57:4 >




  • soyguncu Vodafone

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Bir tandığım şu an yurtdışında. Veri dolaşımı ayarı telefonda kapalı olduğu halde sürekli TL yazıyor. Mobil veri de kapalı. Bu nasıl oluyor?

    Faturalı Red Business 10 tarifesi var.

    İlk 20 MB 35 lira diye geçirdiler ama dediğim gibi veri dolaşımı ayarı kapalı, mobil veri de kapalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar merhaba. Bir tandığım şu an yurtdışında. Veri dolaşımı ayarı telefonda kapalı olduğu halde sürekli TL yazıyor. Mobil veri de kapalı. Bu nasıl oluyor?

    Faturalı Red Business 10 tarifesi var.

    İlk 20 MB 35 lira diye geçirdiler ama dediğim gibi veri dolaşımı ayarı kapalı, mobil veri de kapalı.
    Merhaba yurtdışında kullanım açık konumda ise pasaport aktif olup şebekeyi yurtdışından aldığı için ek ücretlendirme olacaktır. Bunu ya yurtdışında kullanımı kapatacaksınız. Yada ek ücretle kullanacaksınız.
  • Yurtdışında cihazınızın wowifi özelliği varsa wifi den Türkiye'deymiş gibi cihaz şebeke alıp yurtiçi hatları ve paketinizin desteklediği ülkeleri arama alabilir ve arama yapabilirsiniz. Paketinizin haklarından düşüm yapar. Herhangi bir ücretlendirme yapmaz. Yurtdışına çıkmadan önce yanımda uygulamasından yurtdışında kullanımı açıp yada kapatabilirsiniz. Tarife değişiklerinde sistem otomatik servis ayarlarını açık konuma getiriyor. Eniştem tır şoförü 2001 den beri vodafone da faturalı birkaç aramamda ve ses kayıtlarını inceletip fazla ücretlendirmeleri sildirdim. Bu konuda her zaman servis ayarlarınızı kontrol ediniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 29 Ağustos 2019; 10:29:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parlak47

    Merhaba yurtdışında kullanım açık konumda ise pasaport aktif olup şebekeyi yurtdışından aldığı için ek ücretlendirme olacaktır. Bunu ya yurtdışında kullanımı kapatacaksınız. Yada ek ücretle kullanacaksınız.

    Alıntıları Göster
    Hocam sadece yurtdışı konuşma paketimiz var ve bu yüzden roaming aktif. Ama veri dolaşımı ve mobil veri kapalı iken nasıl olurda 20 MB kullandınız deyip 35 lira ücret keser?

    Burada herkes isyan etmiş. Aynı durum.
    www.sikayetvar.com
    Vodafone Yurt Dışı İnternet Kullanım Ücreti!
    https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-yurt-disi-internet-kullanim-ucreti-2


    Bir de başka problem, önceden parasıyla satın aldığımız yurtdışı konuşma paketi almamıza rağmen kendi kendine Herşey Dahil Pasaport diye bir paket tanımlayıp oradan da ücret kesmişler bizden onay almadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Ağustos 2019; 10:35:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam sadece yurtdışı konuşma paketimiz var ve bu yüzden roaming aktif. Ama veri dolaşımı ve mobil veri kapalı iken nasıl olurda 20 MB kullandınız deyip 35 lira ücret keser?

    Burada herkes isyan etmiş. Aynı durum.
    https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-yurt-disi-internet-kullanim-ucreti-2

    Bir de başka problem, önceden parasıyla satın aldığımız yurtdışı konuşma paketi almamıza rağmen kendi kendine Herşey Dahil Pasaport diye bir paket tanımlayıp oradan da ücret kesmişler bizden onay almadan.

    Alıntıları Göster
    Cihaz şebekeyi aldığında pasaport özelliği devreye girer. Pasaport yoksa mobil veri açılırsa ücretlendirme başlar. Fahiş fiyatlarından ücretlendirme yapar. En güzeli roamingi kapatıp wowifi özelliği ücretsiz şekilde kullanmaktır. Faturalı ve faturasızda farketmez wowifi ücretsiz hizmettir. 15-20mb kullanım 100tl-120tl ücretlendirme yaptığını gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 29 Ağustos 2019; 10:39:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parlak47

    Cihaz şebekeyi aldığında pasaport özelliği devreye girer. Pasaport yoksa mobil veri açılırsa ücretlendirme başlar. Fahiş fiyatlarından ücretlendirme yapar. En güzeli roamingi kapatıp wowifi özelliği ücretsiz şekilde kullanmaktır. Faturalı ve faturasızda farketmez wowifi ücretsiz hizmettir. 15-20mb kullanım 100tl-120tl ücretlendirme yaptığını gördüm.

    Alıntıları Göster
    Sizin çözümünüz sadece Wifi ağı bulunan yerlerde geçerli hocam. Kamusal alanlarda her zaman Wifi olmuyor.

    Sahte İnternet kullanımı konusu için, Vodafone'nun telefon ayarlarına ve müşteri tercihlerine riayet etmeden ücret kesmesi resmen soygun. Bunu onay almadan otomatik şekilde yapması da iyi niyetli değil. Benim isyanım buna. Umarım anlatabildim. Çünkü kullanım yok, ayarlar kullanıma kapalı. Ve yine de mobil veri ile veri dolaşımı açık değil (açık olursa demişsiniz). Buna rağmen ücret kesmesi saçma. Şikayet var sitesinde birebir aynı durumdan yüzlerce şikayet kaydı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Ağustos 2019; 10:49:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Sizin çözümünüz sadece Wifi ağı bulunan yerlerde geçerli hocam. Kamusal alanlarda her zaman Wifi olmuyor.

    Sahte İnternet kullanımı konusu için, Vodafone'nun telefon ayarlarına ve müşteri tercihlerine riayet etmeden ücret kesmesi resmen soygun. Bunu onay almadan otomatik şekilde yapması da iyi niyetli değil. Benim isyanım buna. Umarım anlatabildim. Çünkü kullanım yok, ayarlar kullanıma kapalı. Ve yine de mobil veri ile veri dolaşımı açık değil (açık olursa demişsiniz). Buna rağmen ücret kesmesi saçma. Şikayet var sitesinde birebir aynı durumdan yüzlerce şikayet kaydı var.

    Alıntıları Göster


    Dostum tüm operatörlerde belirli kuralları var dışına çıktığın zaman ücretlendirmeye başlanırsın. Yurtdışında kullanım olarak turkcellin paketi var.
    Zamanında 500dk+1000sms+2gb 70tl ye verirdi. Zam üstüne zam hem içerik düştü hem de fiyat arttı.
    Burada operatörleri övecek aboneleri önemsememe gibi bir durumum yoktur. Ufak yazılar ile önemli detayları yazarlar. Onu okuyacak % kaçlık bir kesim var ki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 29 Ağustos 2019; 11:2:10 >




  • Merhaba bilgi ve yardım amaçlı vodafone hatdınız şebeke ayarı 4g/4,5 g ye açıksa tahminimce ondan olabilir.
    Çünkü 4g bağlantı modu mobil veri kapalı olsa bile gelen giden çağrılarda aramalarda internet ihtiyaç duyan sistemdir.Bu türkiyede yurdışında hepsinde tüm gsm firmalarında geçerli sistem.Eğer sizin problem bundan kaynaklı ise 4.5g iptal ederek 2g /3g modunda kullanım sağlayarak kontrol edebilirmisniz.Bence saçma ama sistem bu şekilde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LE0NARD -- 29 Ağustos 2019; 19:34:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LE0NARD

    Merhaba bilgi ve yardım amaçlı vodafone hatdınız şebeke ayarı 4g/4,5 g ye açıksa tahminimce ondan olabilir.
    Çünkü 4g bağlantı modu mobil veri kapalı olsa bile gelen giden çağrılarda aramalarda internet ihtiyaç duyan sistemdir.Bu türkiyede yurdışında hepsinde tüm gsm firmalarında geçerli sistem.Eğer sizin problem bundan kaynaklı ise 4.5g iptal ederek 2g /3g modunda kullanım sağlayarak kontrol edebilirmisniz.Bence saçma ama sistem bu şekilde.

    Merhaba.
    VoLTE özelliğini mi kastediyorsunuz? En mantıklı gelen ve aktif olan sistem VoLTE çünkü. Ama veri dolaşımı kapalıyken hatta mobil veri açık bile olsa 1 bit bile düşmemesi, düştüyse de bunun fahiş şekilde habersiz fiyatlandırılmaması ve duyurulması gerekmez mi? Ben Vodadone sitesindeki her açıklamaya baktım ama ...şu şu... şartlarda ücret tahsil edilir demiyor hiçbir şekilde. Vodafone cidden iyi niyetli bir operatör değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Ağustos 2019; 19:37:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Merhaba.
    VoLTE özelliğini mi kastediyorsunuz? En mantıklı gelen ve aktif olan sistem VoLTE çünkü. Ama veri dolaşımı kapalıyken hatta mobil veri açık bile olsa 1 bit bile düşmemesi, düştüyse de bunun fahiş şekilde habersiz fiyatlandırılmaması ve duyurulması gerekmez mi? Ben Vodadone sitesindeki her açıklamaya baktım ama ...şu şu... şartlarda ücret tahsil edilir demiyor hiçbir şekilde. Vodafone cidden iyi niyetli bir operatör değil.

    Alıntıları Göster
    ücret konusunda haklıysanız ücret iadesi kaydı şikayet oluşturursunuz . örnek vermek gerekirse bende mobil verim kapalı ama 4g bağlantım açık konusmalarda kb kb az az internetim düşme görebiliyorum detaylarda.




  • parlak47 kullanıcısına yanıt
    "Burada operatörleri övecek aboneleri önemsememe gibi bir durumum yoktur."

    Profil fotoğrafına kahkaha attım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2021 değişen bir şey yok - yurt içinde doğru tarifeyi vermekten acizler ki nedense indirimsiz ve yüksek olanları sisteme giriyor. yapay zekalarını da çakallık bulaşmış olmalı - taahhütü tarifeyi devam ettirmekten acizler nedense- yurtdışı için kılıfları soygunları eminim devam ediyordur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.