Şimdi Ara

Vodafone iftiharla sunar [Rezillik]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Youtube Test Vidyosu
    https://www.youtube.com/watch?v=ItTcr2r78xs&feature=youtu.be

    Artık bu konuyu elimden geldiği kadar duyurucağım problemim hala çözülmüş değil. son açtğım kayıt 29 nisandan beri beklemede vodafone yoğunluktan çözülemedi diyor :) şaka gibi operatör.

    vodafon neredeyse şikayet vardaki bir çok konuya cevap vermemiş vodafone batıyor galiba :)


    Yaklaşık 45 gün önce yurt dışına çıkınca SMS'lerin gelmiyor dedim. Bir işlem yaptılar. Telefonum tüm aramalara kapatıldı.

    Her aramamda "Arama izniniz yok", "Vodafone kayıtlı böyle bir numara yok", "Eksik ya da yanlış bir numara tuşladınız" hatalarından birini alıyorum.

    Vodafone bu hatanın kendilerinden kaynaklanmış olabileceğine bir türlü inanmıyor.
    Konuştuğum operatörler sürekli telefonumu aç kapa yapmamı istiyor ya da farklı bir telefonda denememi istiyor. 4-5 farklı telefonda denememe rağmen bu problemin kendilerinden kaynaklanmış olabileceğine hala kanaat getiremiyorlar.

    En son sim kartımı değiştirmemi söylediler ve 30 TL'sim kartı ücreti ödeyerek değişim yaptım fakat problemim düzelmedi. Vodafone' dan yanlış yönlendirmeleri sonucunda harcamış olduğum 30 TL'yi geri iade istiyorum.

    Kaç gündür kimseyi arayamıyorum. Tatil giriyor bayram giriyor araya döneceğiz diyorlar kimsede dönmüyor. Vodafone operatörleri hata problemlerine yaklaşımlarında müşteriye cd-ROM u kahve tutacağı sanan müşteri gibi basit çözümler sunarak problem çözmeye çalışıyor.

    Daha önceden de mobil imza durumunda Vodafone aylarca çözemeyerek mağdur etmişti. Şimdi arama yapmak kadar en temel işlem olan hizmetinde problem var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi querywilly -- 12 Mayıs 2019; 2:49:46 >







  • Turk Telekomda talep oluşturuyorum,gece yazsam sabah arıyorlar,gündüz yazsam 2 saat içinde arıyorlar. Hatta denemek için cumartesi gece yazdım,pazar saat 11'de aradılar.
    Vodafonede 1GB hediye durup dururken 2.ay tanımlanmadı. Talep oluşturdum,tam 9 gün sonra dönüş yaptılar. Onu da düzeltemiyoruz,size 6 aylık internetin karşılığı 6 GB'ı şimdi yükleyelim 30 gün kullanın dediler. Oysa numara taşıma kampanyası şartlarında 12 ay boyunca 1 GB otomatik tanımlanır. Almam gereken 12 GB,ilk ay kullandım 11 GB kalır. Otomatik hediyeyi kim iptal etti,müşteri hizmetleri yanlışlıkla iptal etmiş ama düzeltemiyorlarmış. Yersen tabi. Kabul etmedim,şikayeti kapattırmadım. 5 gün sonra tekrar aradılar,tekrar aynı teklif aynı hikaye.
    Hesabımdan 2 TL çekilmiş. Şikayet oluşturduk müşteri hizmetleriyle. Bakın abartmıyorum 12 gün sonra genel merkezden aradılar,telsiz kullanım ücreti kesilmiş dediler. Kendilerine tek tek anlattım,ödenmemiş telsiz kullanım ücreti yok dedim,geçen ay alındı dedim ve eminim dedim. Kadın tuttu bu ayki çekilmiş dedi. Ya bakın zaten telsiz kullanım ücreti 2.32 tl,siz hesabımda 5 TL olmasına ragmen 2.32 TL degil,sadece 2 TL çekmişsiniz. Kaldı ki benden 2 TL bu ay degil,geçen ay çekildi,siz 2 hafta geç dönüş yaptığınız için yeni aya girdik dedim. Az önce telsiz kullanım ücreti kesilmiş diyen bayan,bu sefer tuttu bir servise üyeliginiz vardır dedi. Hoppalaa dedim. Bir servise üyeligim yok eminim dedim. Siz az önce telsiz kullanım ücreti diyordunuz şimdi servis ücreti diyorsunuz dedim ve malesef bastım soyguncusunuz,hırsızsınız laflarını. BTK sitesinden şikayet ettim,4 gün donra aradılar,2 TL'yi sistem iade etmeye izin vermiyor,size heryöne 100 dakika yükleyelim şikayetim çözümlendi deyiniz dedi telefondaki bayan. Yok olmaz,dakikaya ihtiyacım yok dedim. Bana diyor ki,sistem 2 TL'yi iade edemiyor neden zorlaştırıyorsunuz 100 dakika 2 TL'ye iyi diyor. Tamam şikayeti kapatmıyorum,sizi hırsızlar dedim ve kapattım. 2 gün sonra Vodafonedeki 1 hattımı,20 gûn sonra da diğer hattımı başka operatöre taşıdım.
    Vodafone Çiftlik Bank'a döndü,uzak durun,uzak durdurun. İnternet hızında ve çekim kalitesinde yatırım yapmadığı için perişan haldeler zaten. Turkcell ve Turk Telekom hızına alışan biri Vodafone kullanamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 13 Mayıs 2019; 16:37:42 >




  • Arkadaşlar 60 gün süren çabalarım boşa gitti :D şaka gibi artık gülüyorum vodafone vidyo çekip gönderiyorum vidyonun çekildiği tarihi yazıyorum vidyoada arama yaptığım örnek numaralar ayan beyan belli. tarih saat belli

    Ne deseler beğenirsiniz.
    Örnek Numara Gönderin ve arama yaptığınız saati 60 gündür kaç kere örnek numara gönderdim.


    Büyük harflerle yazıyorum VODAFONE PİŞMANLIKTIR.
    Allahın dan bulsunlar bügün itibaren TURKCELL e geçiyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.