Şimdi Ara

Vodafone Net Nakil Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
6.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aşağıda detaylarını paylaştığım kampanyadan yararlanmıştım. Yeni adrese taşındığımda vodafone u arayarak nakil talebinde bulundum. Vodafone, yeni adreste alt yapı değiştiği için yeni tarifelerin geçerli olacağını söyledi. 12 ay taahhüdüm kalmasına rağmen yeniden 24 ay taahhütlü tarifelere geçmem gerektiğini ve alt yapı desteklemesine rağmen aynı hızı aynı fiyata alamayacağımı bildirdi.

    Aşağıda linkini paylaştığım taahhüde göre bahsettiğim maddeler haklı sebep oluşturur mu? Cayma bedeli ödemeden sözleşmeyi fesh edebilir miyim?

    1. 12 ay taahhüdüm kalmışken 24 ay taahhütlü tarifeleri dayatması
    2. Yeni alt yapı desteklemesine rağmen aynı hızı daha yüksek fiyata vermesi
    https://www.vodafone.com.tr/Net/kasim/assets/pdf/fibermax/taahhutname/yeni-fibermaxli-evler-kampanyasi-abonelik-basvuru-ve-taahhutname.pdf

    Taahhüt başlangıç: Eylül 2018 (24 ay)
    Tarife: 50 Mbps Limitsiz – 100 GB AKN (12 ay 54,90 + 12 ay 64,90)
    Eski ev alt yapı: Superonline Fiber
    Kalan 11 ay için cayma bedeli: Yaklaşık 1000 TL (modem, kurulum, aktivasyon, indirim)

    Yeni ev alt yapı: Kablonet Fiber
    Vodafone müşteri hizmetleri dayattığı tarifeler:

    24 Mbps -> 12 ay 74,90 + 12 ay 84,90
    35 Mbps -> 12 ay 84,90 + 12 ay 94,90
    50 Mbps -> 12 ay 104,90 + 12 ay 114,90







  • bir kanun vardı sanırım şu şekilde bir madde olması lazım,

    müşteri taşındığı adreste aynı hizmeti aynı altyapı ile aynı şekilde alamıyor ise cezasız iptal ettirebilir

    siz vodafone a ben kablonet üstünden kullanmak istiyorum yeni adresimde altyapınız yoksa cezasız iptal ettirmek istiyorum diye dayatın
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/107143320
    www.resmigazete.gov.tr
    Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğü
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htm?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


    (2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin taahhütlü aboneliğini feshedebilir.




  • Konusu açılmışken, Vodafone bu konuda oldukça çirkin sırf bu yüzden superonlineye göre 5de1 fiyat verse yine alınmaz. Hız düşürme olayları da ayrı tuzu biberi.

    Adamlar sözleşmeye abone taşınması durumunda oradaki uygun internete geçilir aksi durumda abonelik fesih ücreti alınır tarzı birşey yazmışlar. Yeri gelirse 100mbitten 8mbite düşmeyi paşa paşa kabul edeceksiniz diyorlar. BTKya şikayet edilir filan ama uğraş dur.

    quote:

    4.18. ABONE, adres değiştirme nedeni ile nakil ve devir
    taleplerini VODAFONE NET’e yazılı olarak iletecektir.
    ABONE’nin adres değişikliği nedeniyle nakil
    taleplerinde ABONE’nin bulunduğu yerdeki altyapının
    yetersiz olması veya altyapının bulunmaması nedeniyle
    ABONE’ye hizmet verilememesinden VODAFONE NET
    sorumlu değildir.

    Dedigim maddeyi bulamadım geçen hafta okumuştum diye hatırlıyorum. Vodafone kendini düzeltmesi lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InvisibleLord -- 23 Ekim 2019; 19:26:38 >




  • InvisibleLord kullanıcısına yanıt
    Bu maddenin müşteri illada bana hizmet getir demesin diye koyulmuştur diğer kapıya çıkması pek mümkün değil çünkü tüketici hakları diye bir durum var ve bu aynı hizmeti alamama durumu ordan geliyordu yanlış bilmiyor isem.Aksine düzenlenen maddelerde firma aksini iddia etsede bir önemi yoktur tüketici hakları en az verilmesi gereken haklardır genişletilebilir ancak daraltılamaz.Tabi dediğim gibi bu hakkın daha önceden düzenlenmesi gerekmekte.
  • Arkadaşlar cevap yazmışsınız ama geç gördüm kusura bakmayın.
    Defalarca aradığım müşteri hizmetleri farklı konuşarak kafamı karıştırdı ve yanlış işlemler yaptılar. Biri alt yapı yok dedi 16 mbit e düşürdü tekrar aradığımda diğeri iptal etti hatayı düzelttiler. Yine aradığımda alt yapı yok diye yukarıdaki teklifleri yaptılar. En son sahadan bir tanıdıktan alt yapıyı sorgulattım ve alt yapı olduğunu öğrendim! Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve alt yapı mevcut dediler şaka gibi gerçekten. Şu anda aynı tarifede devam ediyorum ama bu işlerden hiç anlamasam tarifem değişmişti. Vodafone net ten hizmet alanlar dikkatli olsun. Daha önce de sözleşmede modem ücretsiz olmasına rağmen modem ücreti almışlardı. Uğraşa uğraşa geri aldım ama çok uğraştım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.