< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Vodafone Pay [ANA KONU] (11. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
-
fiziki kart olmayan para yuklemesin bugun skts 21 olan sanal kartta para yukledik yuttu parayi sanal kart para ile yok oldu 542 arayip kayit olusturduk fiziki aktarilmasi icin umarim kisa surede cozulur 750 tl can sıkıcı bir durum Basina gelen kac gunde geldi acaba para hesaba acaba ? herkeze iyi forumlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: nurikir.34
fiziki kart olmayan para yuklemesin bugun skts 21 olan sanal kartta para yukledik yuttu parayi sanal kart para ile yok oldu 542 arayip kayit olusturduk fiziki aktarilmasi icin umarim kisa surede cozulur 750 tl can sıkıcı bir durum Basina gelen kac gunde geldi acaba para hesaba acaba ? herkeze iyi forumlarAynı sorun bende de var 5 şubatta yuttu 750 TL bakiyemi. İçinde bakiye olan sanal kart pasif hale geçti, mh içindeki bakiyeyi görebiliyor fakat hiçbir işlem yapamıyor. İade birimi incelesin diye kayıt açabiliyorlarmış.
Dün 3 iş günü doldu ve arayan olmadı, ben aradım. Aldığım cevap: "Kartın neden pasif hale geldiği incelenecek". Tamam siz bana bakiyeyi gönderin, incelemeye devam edin desem de yine de kayıt açmaktan başka bir şey yapamıyoruz diyor.
VODAFONEPAY kullanmayın, kullandırmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bizimoglan -- 11 Şubat 2021; 8:43:35 >
-
Allah kahretsin bunları, benimde içinde bakiye olan kartımı sildi 1 haftadır dönen Yok muhatap Yok şaka gibi, THh ye şikayet oluşturacaz en son olmazsa.
Hatta kardeşimin içinde bakiye olmayan boş kartı bile sildi bu sivri zekalılar, müşteri hizmetleri diye birşey yok 542 ye bakanlarda anca saçma sapan cevaplar veriyor.
Kullanmayın kullandırmayin, Google Play de 1 yıldız verip güzelce döşedim mesajı...sizde öyle yapın reziller olsunlar herkes görsün
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam cimer, Şikayetvar, play store, eposta elimden geleni yaptım. Her gün de mhyi arayıp kaydın durumunu sorup yeni kayıt açtırıyorum.quote:
Orijinalden alıntı: senseman62Allah kahretsin bunları, benimde içinde bakiye olan kartımı sildi 1 haftadır dönen Yok muhatap Yok şaka gibi, THh ye şikayet oluşturacaz en son olmazsa.
Hatta kardeşimin içinde bakiye olmayan boş kartı bile sildi bu sivri zekalılar, müşteri hizmetleri diye birşey yok 542 ye bakanlarda anca saçma sapan cevaplar veriyor.
Kullanmayın kullandırmayin, Google Play de 1 yıldız verip güzelce döşedim mesajı...sizde öyle yapın reziller olsunlar herkes görsün
-
Ben de ilk caddede bir mağazadan aldım. 05 21 idi.
Sonra yeni açılan bir AVM içindeki mağazadan aldım. 01/2024 çıktı. -
Fiziki kart aldım. Son kullanma tarihi 01/24.
Kartı kaydetmek için çekilen 1 TL iade edilmedi. Benzer durum başına gelen var mı acaba?
Tosla'ya yükleme yaptım. İşlem geçmişinde nakit çekim olarak görünüyor, alış veriş olarak görünmüyor.
TY cüzdana yapılan yükleme Param posundan çekiliyor.
Param/Trendyol iş yeri yazıyor.
-
Birazcık çözüm odaklı, müşteri dostu bir kurum olsa 2 adama görev verir, bu tür sosyal medya ortamlarında nabız tutar, yardımcı olmaya çalışır. 542 de 1 kız koymuşlar, Vodafone Pay şikayet deyince o çıkıyor, yardımcı olmaya çalışan ilgili bir kız ama boş, kaydın şikayetin gittiği yerde adam akıllı çözmeye çalışan yok, umurlarında değil insanların yaşadığı sorunlar. Zaten azıcık kurumsal etik olsa hesaptan silinen veya hesaba yüklenip eklenmeyen bakiyeleri kolayca tespit edip ilgili kişinin hesabına kendi kendilerine eklerlerdi. Ama nerde adam kendini yırtıyor yazılı sözlü kayıt talep şikayet her şeyi yapıyor tüm belgeleri gönderiyor ama 12 gün bekledikten sonra saçma sapan sorumsuz bir duyarsızlıkla şikayeti kapatıp geçiyorlar. Sorun çözmek için en ufak bir çaba yok. 1-2 kişilik iş değil bu, ekip ve vizyon gerektiren işler bunlar. Paycell bile bu kadar çektirmedi insanlara. En azından bir sorun olduğunda yazılı sözlü muhatap bulduk, bir şekilde çözüldü, hiç param kaybolmadı, olanı da duymadım. Bunlar resmen dipsiz bataklık.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
vodafone birçok şeyde olduğu gibi bu kart olayını eline yüzüne bulaştırdı, size tavsiyem papara, enpara, tosla, veya teb gibi kartları kullanın. -
MH arayıp kayıt oluşturun düzeltiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam t nakit çekim görünüyor 100/10 eticaret kampayasından sayıyor mu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bana 3 gün sonra iade oldu müş.hizmt. bir .ok bilmiyor 'anında iade edilir' yazıyor diyorum 1 hafta içinde iade olur diyor. Fiziki karta mı para eklediniz hocam ben de şu e-ticaret kampanyası için para atayım diyorum ama henüz deneme yapmadım.quote:
Orijinalden alıntı: shutterbugFiziki kart aldım. Son kullanma tarihi 01/24.
Kartı kaydetmek için çekilen 1 TL iade edilmedi. Benzer durum başına gelen var mı acaba?
Tosla'ya yükleme yaptım. İşlem geçmişinde nakit çekim olarak görünüyor, alış veriş olarak görünmüyor.
TY cüzdana yapılan yükleme Param posundan çekiliyor.
Param/Trendyol iş yeri yazıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
vodafone pay sanal karta bakiye yüklemek istedim karttan cekti ama ne para ne sanal kart gözükmüyor.ne yapmam gerek arkadaşlar? müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum hattım vodafone değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crackerss1982 -- 12 Şubat 2021; 11:47:18 > -
İki haftadır para içerde kaldı benim de kayıt oluşturdum ama geri dönüş yok bekliyorum. 05425420000 ı ara bir şekilde müşteri hizmetlerine bağlat kendini sonra Vodafone pay ile ilgili olan çalışana aktarıyorlar seni. Orada durumu anlat kayıt oluştur ne zaman düzelir artık bilmiyorum. Parayı geri çekiyim iptal edicem bir daha da kullanmam riske atıp. -
quote:
Orijinalden alıntı: dezenfekte39
İki haftadır para içerde kaldı benim de kayıt oluşturdum ama geri dönüş yok bekliyorum. 05425420000 ı ara bir şekilde müşteri hizmetlerine bağlat kendini sonra Vodafone pay ile ilgili olan çalışana aktarıyorlar seni. Orada durumu anlat kayıt oluştur ne zaman düzelir artık bilmiyorum. Parayı geri çekiyim iptal edicem bir daha da kullanmam riske atıp.evet hocam kayıt oluşturdum bakalım ne olacak?
-
Hepsiburada'dan Vodafonepay ile sipariş verdim ...Hepsiburada siparişimi iptal etti... hepsiburada karta iadeyi yaptık diyor karta gelen iade yok bugün 6 gün oldu ne yapmam lazım arkadaşlar? teşekkürler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meyerovitch -- 12 Şubat 2021; 13:42:20 > -
Dertsiz başına dert arayanlar için on numara hizmet bu kadar şikayetin üstüne şu kartı kullanamaya devam ediyorsanız başınıza gelecekleri peşinen kabul etmişsiniz ve macera arıyorsunuz demektir. Bunu bu zamana kadar kullanmış sorun yaşamış arkadaşlar için değil bundan sonra kullanmaya devam edenler için söylüyorum. Kenarda köşede kaybolsa da sıkıntı olmayacak paranız varsa veya ben kayıt açmak, işlemlerin peşinden koşmak gibi hobiler edindim diyorsanız kullanamaya devam edebilirsiniz.
-
Şu yorumları okuduğum zaman iyi ki zamanında kartı kesip atmışım (ilk çıktığı zamanlarda almıştım ve kartın skt si çok erken zamandı sorun çıkar diye ve kart ücreti vs. olduğunu sonradan öğrendiğimde direkt kartı çöpe yollamıştım) yukarıda arkadaşların dediği gibi alternatifler çok buna gelene kadar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can851 -- 12 Şubat 2021; 15:1:0 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X