Şimdi Ara

VODAFONE SÜPER İNTERNET KAMPANYASI - İPTAL ETTİRDİM - UZAK DURUN! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
275
Cevap
7
Favori
81.761
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kardeş ben sozlesme imzalayıp kargoyla geri gönderdim anlattiklariniza bakılırsa çok beklemem gerekiyor bu arada beklerken ttnet geçiriyor taahhüt ittiği için vodafone iptal edebilirmiyim bu vakitten sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebabil__

    Kardeş ben sozlesme imzalayıp kargoyla geri gönderdim anlattiklariniza bakılırsa çok beklemem gerekiyor bu arada beklerken ttnet geçiriyor taahhüt ittiği için vodafone iptal edebilirmiyim bu vakitten sonra

    Bu konularda çok bi bilgim yok.
    ama 2hafta içinde iptal edebiliyorsun diye biliyorum.
    Ki zaten daha hizmeti alamadık, ttnetin birşey geçirebileceğini sanmıyorum.

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Manisa da büyükşehir oldu kardeş.

    İptal ettirmek isteyen arkadaşlara tavsiyem biraz sabredin. Haklısınız ben de sinirleniyorum bu kadar uzamaması gerekiyor.
    Ancak bu olaylarda Vodafone netin suçu yok. Ben daha önce süperonline geçecektim. Bana 2 tane modem verip 2 kere sözleşme imzalattılar. Ancak 2 ay beklemem rağmen geçiş yapamadım. En sonunda sinirlenip iptal ettirdim. Gecikmenin nedeni tamamen TTnetin şark kurnazlığıymış. Sürekli işi yokuşa sürüyorlarmış. Yıllardır aynı yerde ikamet etmeme rağmen TTnet altyapı için adres güncellemesi istemiş. 2 gün önce benden adres güncellemesi istediler. TTnet benim adresimi bulamamış sözde!

    Yine de ben iptal ettirmek istiyorum diyorsanız müşteri hizmetlerini arayın ve sözleşmeyi iptal ettirmek istediğinizi söyleyin. Hizmet almadığınız için ücret isteyemezler. İptal ediyorlar. Ben de pazartesiye kadar süre verdim. Olursa ne ala olmazsa bende iptal ettireceğim. TTnete fazladan 13 TL vermeye devam edeceğim.

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php



  • suatin kullanıcısına yanıt
    sonuç olarak bi istanbul ankara değil
    Valla benim ev yeni tokide.
    Bulmamaları imkansız herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Başvurunun üzerinden yaklaşık 20 gün geçti bugün kabloyu bağladılar. Benim internetim kesildi. Aradım müşteri hizmetlerini 3 hafta gibi bir süreden bahsettiler. Sonra TTneti aradım siz bir yere geçiş yapmamışsınız hala bizim abonemiz görünüyorsunuz dedi. Ben de aradım Vodafone neti iptal ettirdim. Bunlar daha adam gibi geçiş yapamıyorlar. Müşteri hizmetleri adamı döver gibi konuşuyor. Yok yasal olarak şu kadar süremiz var diyip duruyorlar. Benim internetim kesintiye uğradıktan sonra ne işim 5 - 10 lirayla. Bence macera aramayın yol yakınken dönün. Ttnet 49 TL ikna kampanyası sundu bana ama yalın ücreti de istiyorlar. Ben zaten 63 liraya kullanıyorum hem taahhütüm de yok. TTnete devam....

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • suatin kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun.
    Ben sifirdan basvurdugum icin bakalim benim surec nasil gelisecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Turkneti arayin evde hat yok sifirdan baglayin diyin. En fazla bi hafta sonra nette gezinin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Paranizla rezillik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • TTnet eskisi gibi değil artık. Özellikle arıza ve sorunlarda hızlandılar. Çözüm noktasında çok anlayışlı davranıyorlar ve çözümü hızlandırabiliyorlar. Çünkü alt yapı ellerinde hemen müdahale edebiliyorlar.
    Oysa Vodafone net ne yapıyor kayıt oluşturuyor sonra ne arayan var ne soran. Kayıt oluşturduktan sonra TTnete yazıyorlar onlar bakıyor. Benim bu işler kafama yatmadı arkadaşlar.
    Ne zaman internet geçişleri GSM gibi günlük hale geldi ben o zaman geçerim. Bu şartlar altında rezil olmak isteyen varsa geçiş yapsın. Şu an internetim yok telefonu laptopa bağladım öyle internete giriyorum. Umarım yarın TTnet düzeltir bu durumu.

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Bugün tekrar aradım dün verdiğim iptal talebi nedense bugün sistemlerinde görünmüyormuş. Bende sinirlendim.
    İptal ettirmek için dilekçe yazıp kimlik fotokopisi ile faks çekmem lazımmış. İyice sinirlendim.
    Sonra dedim ben daha sizin internetinizi kullanmadım şimdi size faks çeksem fatura çıkar mı adıma dedim. Evet taahhütünüz dolmadığı için fatura çıkacaktır dedi.
    Bende kayışlar koptu. Dedim bana takım liderinizi bağlayın sizi şikayet edeceğim siz sözleşmeyi okumamışsınız bize 14 gün deneme süresi verdiler dedim. Beni bekletti.
    Sonra takım liderini bağladı. Takım lideri size yanlış bilgi verilmiş 14 gün süreniz var bugün internetiniz aktif olmuş 14 boyunca iptal ettirirseniz fatura yansımaz dedi.
    Ben de bunları forumda yazacağım beni 24 gün olmadan pişman ettiniz 24 ay size dayanılmaz başkalarının canı yanmasın dedim.
    O sizin tercihiniz bizim sizinle aynı düşünmeyen mutlu müşterilerimiz var diye küstah bir cevap verdi.
    Ben eve gidip kontrol edeceğim ve dilekçeyi yazıp iptal edeceğim bunlara 24 ay dayanılmaz.
    Benden uyarması!

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php



  • Sikintili vodafone net 10gunde başvuru formunu ulastiramadi iptal için 4kere aradilar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Şimdi eve geldim internet var ama TTNet mi Vodafone Net mi bilmiyorum. Modeme baktım. TTnet kullancı adı ve şifresi var. Vodafone Net sizin hattınız aktif diyor. Ben şimdi iki fatura mı ödeyeceğim? TTnet neden kapanmamış?

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Bana da bir port veremediler.
    Aradim teknik destegi, mail atacam diyor.
    Bildikleri tek bilgisayar terimi mail galiba.
    Bana hic iptal dilekcesinden bahsetmedi, acacak neti sonra kitleyecek tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Yıl olmuş 2015 elin oğlu 15 dolara 100 megabiti alıyorken biz burada eşek hızına 63 lira ödüyoz hala ama bu millete de herşey müstahaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    Şimdi eve geldim internet var ama TTNet mi Vodafone Net mi bilmiyorum. Modeme baktım. TTnet kullancı adı ve şifresi var. Vodafone Net sizin hattınız aktif diyor. Ben şimdi iki fatura mı ödeyeceğim? TTnet neden kapanmamış?

    Halen ttneti kullanıyorsunuz,vodafone net olması için modeminize onların verdiği kullanıcı adı ve şifreyi girmeniz gerekli.Dsmart'tan ttnet'e geçiş yaptığımda aynı şeyi yaşadım, ttnet hattınız açılmıştır diye mesaj göndermesine rağmen dsmart internet hala açıktı ancak kullanıcı bilgilerini girip modemi kapatıp açtığımda ttnet aktif oldu hiç kesinti yaşamadan geçiş yaptım ve 1-2 saat sonra "başka bir servis sağlayıcıya geçiş yaptığınızdan adsl aboneliğiniz iptal edilmiştir" diye dsmart'tan mesaj gelmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neman -- 28 Aralık 2014; 14:00:30 >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Superonline Fiber Aboneliği hariç diğer tüm abonelikler ( kablo tv abonelerini katmıyorum bu işe ) aslında Turktelekom aboneliği hepiniz artık biliyorsunuzdur,

    dolayısı ile geçişler yapılırken asıl hizmet sahibi olan turktelekom yani ttnet işi yokuşa sürerek daha başlangıçta sorun yaşanması için elinden geleni yapar,

    kendim bizzat yaşadığım bir olayı size anlatıyım, siz karar verin,

    ilk taşındığımda sitede fiber yoktu adsl kullanmak durumunda kaldım eski evimde fiber olduğu için burada adsl geçişini süperonline dan yaptım,

    hız problemleri vardı ciddi olarak 16 mbit olması gereken hat 1 mbit çalışıyordur kesilmeler v.s.
    superonline gerçekten çok ilgiliydi
    geri dönüp yapılmış efendim dediklerinde bakıyorum hiç bir değişiklik yok v.s.
    4-5 telefon görüşmesinde turk telekom yetkililerinin binaya gelip bizzat test ettiklerini ve hiç bir sorun olmadığını ilettiklerini bina girişinden eve kadar hattımda sorun olduğu söylediklerini ilettiler

    burada telekom faka basmıştı çünkü binada bahsedilen yer kilitli ve güvenlik izni olmadan giriş yapılamamakta hemen güvenliği aradım bugün telekomdan kimse geldimi dedim hayır dedi
    kamera kayıtlarından ilgili alana giriş olup olmadığına dair günlük kaydı istedim verdiler,

    açtım süperonline a telefon durumdan bahsetim isterseniz video ve güvenlikten imzalı raporu gönderebileceğimi sorunun devam ettiğini söyledim,
    sabah saat 8:15 de telekomdan beni aradılar, tekrar kontrol edermisiniz probleminizi gideriyoruz şu anda diye eşime kontrol ettirdim ve sorun giderilmişti,

    vodafone dsmart superonline ADSL tarafı hepsinin alt yapısı telekom ve telekom bu konuda maximum sorun çıkartıyor bu çok net

    burada BTK nın devreye girmesi lazım ama ohooo

    daha geçen gün ABD de 10 gbit lik hatların verilmeye başlandığı konuşulurken biz burda 8 mbit'i doğru düzgün adsl üzerinden alamıyoruz;

    fiber hat diye adsl modemleri bağlayıp insanları kandırıyoruz,

    süperonline fiber hat veriyor ama dedicated değil paylaşımlı hattan veriyor

    rezillik üstüne rezillik amaa hiç sızlanmayalım biz toplum olarak bunu hak ediyoruz,

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php



  • Internet olayını bile siyasete çekmişler..
    Heee hakediyorsunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • Ben kullanıyorum vodafone yalın adsl 49,90tl
    Evde adsl'i bir yıl önce kapatmıştık, telefonla beraber. Sözleşmeyi istedim, hafta içi evde olmadıgımdan cumartesi günü için ve beklediğim günde kurye getirdi, imzaladım. Takip eden salı sabahtan telekom yetkilileri evde hattı kontrole gelmişler, akşamına eve geldiğimde modemi bağladım internet hattım açılmıştı, sizde bir aksilik olmuş, sorunsuz kısa sürede baglananlar var bir örnek ben. Sıkıntı yaşayanlarda var, biraz şansa kalmış sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • vodafonun hizmet kalitesi hakkında birşey diyemem ama telekomun bu süreçlerde kötüye kullandığı hakim gücüne bende bizzat şahit olanlardanım.

    2008den beri adsl abonesiyim. smile ve dsmart (farklı illerde) ve superonline kullandık. ttnet ile hiç bir şekilde bir münasebete girmedim.
    bu adsl aboneliklerimde operatörden aboneliğiniz açıldı sms i gelmesine rağmen bir türlü internet bağlantısı sağlayamıyordum. operatörü aradığımda arıza kaydı açınca türk telekom yetkilileri geliyor, kontrol edip sorun yok deyip gidiyorlar. ilk seferinde saf müşteri de olduğumuzdan telekomun yaptıklarından bihaberiz, firmayı (smile idi) arayıp bir ton kızmıştım. ben türk telekomu bilmem, ben sizin abonenizim, sorunumu giderip de internete erişimimi sağlayamazsanız gönderdiğiniz abonelik smsinin hiçbir hükmü yok, interneti de, ev telefonunu da yarına kapatıyorum vs... akşamına en son telekom yetkilileri bir daha geldiler sorun çözüldü. bu sonuncuda hem o kadar gelip hiç sormadan çekip giden teknik ekip zile basıp sorunun çözülüp çözümediğini bizzat sordu, hem smile müşteri hizmetleri hem de türk telekom arayıp sorunun çözülüp çözülmediğini sormuştu.

    birincil suçlu telekom, telekomun bu yaptıklarını bilip iş takibini iyi yapmayıp müşterisini mağdur eden diğer operatörlerde ikincil suçlu. ama bi yerde de telekom hakimiyetinin kırılması lazım. sonra ttnet hariç istediğiniz operatöre geçin, birinden diğerine geçişte telekomun sms ve telefon tacizleri hariç pek sorun yaşanmıyor.

    forumdaki bir konu sayesinde 2012 den beri superonline abonesiyim. 2014 haziranında taahütüm bitiyordu ücret şu kadara çıkacak filan gibi ttnet abonelerinden duyduğumuz bir bilgi smsi gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. taahitim sanarım bitiyor ne olacak bu bizim netin hali dedim. aynen kullanmaya devam edin dediler, e ücret, o da aynen devam edecek dediler, e taahhüt dedim, taahhütsüz kullanabilirsiniz dediler. 6 ay daha taahhütsüz 2 yıl önceki fiyatla kullandım. kasımda aradılar tarifeniz tahhütsüz fiyatı şu kadara çıkacak dediler, e napcaz dedim, mevcut ücretine 5 tl artışla 2 yıl tahhüt vererek kullanmaya devam edebilirsiniz dediler ok dedim. 2 yıl daha kafam rahat. bu 2,5 yıllık süreçte hepi topu 3-4 telefon görüşmem ancak olmuştur. hiçbir münasebetimin olmadığı ttnet ise her ay arar!

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php



  • vodafonedan ziyade telekom sıkıntı çıkarıyo


    ben kullanıyorum memlunum şimdilik

    ayrıca modem huawei hg532s 3g destekli 4 portlu modem

    Bağlantı: http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.