< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
vodafone ülke çapında çöküşte (22. sayfa)
-
-
-
Tam bir pişmanlık. Henüz Turkcell den fiyat nedeniyle geçiş yapmak için başvurdum. Evrakları imzaladım.(keşke imzalamasaydım). Bugün başvuru durumunu öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. İlk arama 1 saat bekletti tam bekleyenler arasında 1.ci sırasındasınız dedi ,1saat bitiminde hat kapandı. 2 ci aramada da durum aynı. Tam 1ssat bekle 1.ci sıraya gel hop hat gitti.
Bilen var mı acaba evrakları imzaladım SIM kart geldi ama henüz aktif olmadı., geri dönüş olur mu? müşteri hizmetlerine ulaşılamayan bir operatörden ne hayır gelir? Dönüş yapıp ceza almayacaksam hemen vazgeçeceğim.
-
Suan en iyisi uygulamadan tobi uzerinden musteri hizmetlerine baglanmak mh aradin mi vodafonede kanser olmamak elde degil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 19 Eylül 2023; 9:44:0 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sim kart online mi basvuru yapildi kuryemi getirdi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Telefonla aramışlardı. Online üzerindeki kampanyayı seçmiştim. SIM kartı kurye getirdi. Ama daha işlemleri bitiremediler. Bakalım Turkcell 'de de 3 günüm kaldı. Sonra ne olacak bilmiyorum. Anlaşma yapmadan Turkcell kullanmaya devam etsem, sadece gelen aramalara cevap versem yine de fatura çıkartırlar mı Turkcell bana?
-
merhaba,
bu tobi uygulamasını bulamadım uygulamasında, ayrı mı yükleniyor? hala arayan soran yok, 2 gün kaldı Turkcell bitimine. Sonra ne yapmak gerekir bilmiyorum açıkcası
-
Merhaba,
Öncelikle *123# çoğu zaman çalışmıyor. Ve düzeltmiyorlar. Çöküşü buradan anlayın. Zar zor çalıştığı zamanı tutturmanız lazım.
Ayrıca faturasız hattıma 15.12.2023 tarihine kadar TL yüklemesi yapmama hakkım varken bugün SMS attılar ve "3 aydan fazla yükleme yapmadığınız için hattınız kısıtlanmak üzere" diyor?
Nedir bu 3 ay saçmalığı? 6 ay değil mi TL yüklemeden kullanma hakkı? Benim 6 aylık (180 gün) sürem 15.12.2023 günü bittiği halde Vodafone neden böyle saçmalıyor sizce? Aydınlatır mısınız dostlar.
Vodafone BTK yönetmeliklerini hiçe sayarak kafasına göre yasal TL yükleme süresi gelmeden tehdit mesajları mı atıyor artık?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Ekim 2023; 11:51:20 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendi açımdan konuşayım ben gayet memnunum vodafone hem hız olarak hemde pass paketleri olduğu için tam bir f/p bölgemde hızlar genellikle 20 mbps ustu olduğu için kullanimda sorun yaratmiyor 2 sene vodafonedayız daha ekstra vodafone pay vs hediye çekleri yanımda vs her anlamda tatminkar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturasız hattı bırakalı neredeyse seneler oldu, artık faturasız hat algoritmasını ben de unutmaya başladım hocam yavaş yavaş.
Ama bildiğim kadarıyla hala 6 ay (180 gün) kuralı devam ediyor diye biliyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen hocam devam ediyor lakin bunlar kafalarına göre 180 günlük sürenin tamamlanmasına 2 ay kala bana böyle bir mesaj attıkları için bir hükmü var mıdır anlamında merak etmiştim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Ekim 2023; 2:13:16 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturalı’da da öyle davranıyorlar, ikinci dönemim var ve bunu bilip görmeme rağmen, beni kandırmaya çalışıyorlar.
Oda yüksek ücretten yenilemem için.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynısını geçen haftalarda Vodafone faturalı kullanan dayımı arayarak yaptılar hocam. Taahhütünün ikinci dönemi içerisinde olduğu halde (sizin önceki mesajlardaki yardımlarınız ile öğrendiğimiz) aynı şekilde utanmadan MH arayıp yeni taahhüt çakmaya çalıştı. Sonra dayım ikinci dönemim devam ediyor, niye böyle yapıyorsunuz deyince MH kem küm ederek "işte internetiniz artacak zart zurt" diye kıvırdı. Tüm dertleri manipulasyon ve dolandırma üzerine.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Ekim 2023; 2:53:47 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
www.vodafone.com.trFaturasız Hat Kullanım ve Kapanma Süreleri | Vodafonehttps://www.vodafone.com.tr/tl-islemleri/faturasiz-hattinizla-ilgili-kullanim-sureleri
6 aylık süre devam hocam. Hatta son yüklemeden sonra 6 ay aktif süre + 3 ay bekleme süresi var. Yani hattın iptalinden önce TL/paket yüklemek için 9 ay süreniz var. Zaten bu süreleri dediğiniz gibi BTK belirliyor bildiğim kadarıyla. Operatör isterse bundan fazla süre verebilir ama daha az veremez. (Turkcell 1 yıllık mega 70 paketinde aktif süreyi 1 yıl veriyor mesela.)
Her yükleme yaptığımda kontrol ediyorum, süre hep 6 ay sonrasına atıyor. Süreyi bildiğiniz sürece gelen sms'i dikkate almanıza gerek yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Aynen dostum. Çok teşekkürler.
Süreyi gayet iyi biliyorum. Yolladığın linke göz atmıştım zaten. Zaten *123# yapınca da son tarih 180 gün sonrası çıkıyor (başka yerde yazmıyor, Yanımda uygulamasında bile, bu da ayrı rezalet).
Lakin bunlar TL yükleme tarihinden 3 ay geçtikten sonra böyle tehdit ve gerilim mesajları atmaya başladılar. Sen de böyle mesaj alırsan ve paylaşırsan sevinirim.
Gelen mesajı iletiyorum:
Sanırım insanların 180 günlük sürecin bitiş tarihini bilmediklerini düşünerek oltalama yapıyorlar, insanlar panik olup erkenden yükleme yapsınlar diye, zaten mesaj içeriğinde "şu tarihte hattınız kısıtlanacaktır" gibi kesin bir tarih vermeden yazmışlar ve yaptıkları alenen suç bana göre.
Bu durumda gelen SMS'i hiç dikkate almadan 180 günlük süreyi tüketmekte bir zarar yok anladığım kadarıyla. Yine de tüm arkadaşların teyakkuzda olmasını tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Ekim 2023; 16:29:39 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam aynı dediğiniz olay. Niyeti fena bozmuş bunlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X