kullanımlarım limiti geçmediği halde faturamın iki defa test ettim 35 TL lik fatura birisinde 80 birisinde daha yeni 65 TL olduğunu gördüm.
Kesinlikle data kullanımı ve dakikalarımı aşmadığımı self servisten gördüm. Müşteri hizmetlerinden onaylandım.
Siz siz olun dikkatli olun, benim başıma böyle bir olay geldi. 100 Mb paketin 40 mb kullanmışım.
Ayrıca bugun 12 Aylık kontratlı tarifemin bittiği an Anlık Geçiş Dedikleri olayla hattımı faturasıza geçirme talebinde bulundum.
Müşteri hizmetlerinden görüştüğüm kişi bilgilerimi aldı faturasız hat tarifesini söyledi onayladım.
Gece 24:00 'dan sonra vodofone panelime girdiğimde hattın halen daha faturalı olduğunu gördüm :D
Aradım kız sadece kayıt almış. Olay anlık geçiş amaç yeni fatura ödememek ama vodafone illa bi fatura daha öde diye ısrar ediyor veya müşterinin hakkını yiyiyor.
Başka bi müşteri temsilcisiyle öğrediğim son durumda bana eğer geçmezse şikayet kaydı oluşturalım diyorlar
Bende dedim hemen oluşturalım. İnsanın başına biriyle ters gidince veya onu istemeyince yaşabileceği çirkeflikleri bize firmalar yaşatıyor olabilir mi ?
Neyse sonuç olarak kırmızı, yüz kızartıcı bir kırmızılık var ortada :D
Bu mide bulandirici olaylar yüzünden hiç güvenmiyorum operatörlere!!
Şikayet kaydını oluşturduktan sonra , hattımı kontürlüye çevirdiler. :D Umarım yeni fatura yansıtmazlar.
Bu arada Vodafone hat ile iphone 3gs 32gb telefonun 3-5 dk görüşmelerde reset atıyordu. bilginize. Turkcell de denedim yapmadı. ( 26 dk konuştum test amaçlı mh ile )