Şimdi Ara

volkswagen dsg fiyat farkını artırmış (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
2.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anlaşılan o ki bazı arkadaşların ne euro/TL. paritesinden nede vergi oranlarından haberi var. Sırf mualif olmak için yazıyorlar.

    Not: VAG gurubu herhangi bir araçım yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    [
    Toyota'nın MM/T şanzıman fiyatlarını yönetici koymuş, hatamın farkına vardım ve özür diliyorum, buna destekli sallamak denmez yalnız zira, o mesajda da MMT gibi bir şanzıman için bile alınan farkın yüksek olduğu belirtilmiş, diğer konuya değinecek olursak da, bana kalkıp Yaris ile Polo'nun aynı malzeme ve işçilik kalitesine, aynı tokluğa, aynı sürüş tepkilerine sahip olduğunu söylersen zaten tartışma o noktada kapanır, keza aynı durum Auris-Golf içinde geçerli, Avensis-Passat içinde.. Bu bir bakış açısı yada dergi yorumu değil ki, arabadan zerre kadar anlamayan insanların bile gözle çok rahat görebileceği, deneyim edebileceği bir olay.


    Kusura bakmayın ama bu forumda maalesef birçok kişi tarafından VW kullanıcılarının en antipadik kullanıcılar olarak görülmesinin sebebi yapmış olduğunuz bu tür sabır ve mantık sınırlarını zorlayan yorumlardır. Ben kendi adıma sempati duyduğum bir marka olan Vw 'ye karşı bu forumdaki fanatizm yüzünden sempatimi kaybettim. Açık bir fanatizm bu hadi Golf Auris karşılaştırmasını anladım da Polo-Yaris karşılaştırması ne kadar geçerli Bu kadar kaliteli de neden Avrupada en çok satılan model bu sınıfta Fiesta fiyatları arasında bir uçurum olduğunu da zannetmiyorum.

    Passat- Avensis karşılaştırması ise tam bir facia aşağıdaki yazıyı bir zahmet okurmusunuz

    Toyota Avensis: Tek Kelimeyle Kusursuz

    Japon Toyota�ın orta sınıf modeli Avensis, piyasaya sürüldüğü ilk günden beri kullanıcısını şaşırtmaya devam ediyor. Özellikle uzun ömürlü oluşu ve kolay kolay arıza yapmaması Avensis�n her geçen gün sınıfında ilk sıraya yerleşmesini sağlıyor. Toyota�ın üretim felsefesini artık bilmeyeniniz yoktur �rıza yapmayan uzun ömürlü otomobil üretmek� Bu felsefenin sonucunu Toyota�ın tüm modellerinde görmek mümkün. Avensis modelinde de üretim öncesi ve esnasında gerçekleştirilen sayısız deneyler dayanıklılığını gözler önüne seriyor. Günümüze kadar yapılan kısa ve uzun vadeli tüm test sonuçlarına göre her yaş grubuna ait Avensis�erin tamirhanelere hiç uğramadıkları belirtiliyor. 2. elde arıza yapmayan ve masraf çıkarmayan otomobil almak istiyorsanız adresinizin 2. el Avensis satan Toyota bayileri olması gerektiğini düşünmekteyim. Dayanıklılığının yanı sıra düşük yakıt tüketimi ve konforu Avansis� özel kılan öğeler arasında. 2. elde sunulan motor seçenekleri arasında 1.6, 1.8 ve 2.0 litrelik benzinli ve iki adet turbo dizel motorlar yer alıyor. Yakıt tasarrufu açısından 110 Bg. üreten Common-Rail dizel motor seçeneği alıcısına cimriliğini gösteriyor. Avensis�n tüm motor seçenekleri dayanıklılık ve performans açısından tam not alıyor. 2. elde yıllara göre değer kaybetme oranı sınıfındaki rakiplerine göre daha az olduğunu da ayrıca belirmekte fayda görüyorum.

    Değerlendirme

    Artı: İşçilik, Konfor, Yakıt Tüketimi, Dayanıklılık
    Eksi: Yol Tutuş, Fren Tertibatı

    Motor Seçenekleri:
    Benzinli: 1.6 (110 BG), 1.8 (110, 129 Bg), 2.0 (128, 150 Bg.).
    Dizel: 2.0 TD (90 Bg), 2.0 D-4D (110 Bg.).

    Model Bilgileri:
    1998: Avensis piyasaya sürüldü.
    1999: 110 Bg. üreten Common-Rail dizel motor seçeneği piyasaya sürüldü.
    2000: Makyajlandı. 150 Bg. üreten 2.0 litrelik doğrudan benzin püskürtmeli motor seçeneği piyasaya sürüldü.
    2001: Verso versiyonu piyasaya sürüldü.
    2003: Avensis yenilendi.

    Arıza İstatistiği:
    Fren disklerinin aşınması

    Özet:
    2. elde Toyota Avensis tercih etmek isteyenler için gerek az arıza yapmaması gerek tüm parçalarının uzun ömürlü olmasından dolayı çok uygun bir seçenek olduğu düşüncesindeyim. Kaporta ve egzost sisteminde neredeyse hiç paslanma veya yıpranma izine ve fren borularında herhangi bir aşınmaya rastlanmaması Avensis�sin tutarlı ve fiyatına değer olduğunun göstergesidir. Olumsuz yanları arasında fren disklerinin aşınması ve zorlu virajlarda gösterdiği yol tutuş problemi dışında başka bir kusura rastlamak neredeyse olanaksız. 2. elde Avensis satın almak isteyen alıcılara yegane tavsiyem otomobilinizin kontrol ve bakımını yetkili Toyota servislerinde yaptırmanızdır.

    Hazırlayan:
    Şaban KÖKTÜRK M.A.
    skokturk@sakarya.edu.tr

    kaynak :http://www.otomobilgazetesi.com/karne_toyota_avensis.php

    Tabi ki bu eski kasa Avensis yorumu ancak yenisinin de bu konularda eski kasadan eksiği değil fazlası olduğunu nettte araştırırsanız görebilirsiniz.
    peki Passat için durum nedir? Evet muhakkak kaliteli bir araç ama soyulma ve tıkırtı problemlerini bir araştırın isterseniz nette

    En somn şunu söylüyorum. VW firması geçen ay kendi evinde Avrupa'da Ford firmasına satış konusunda geçildi.BU forumda birçoğuna göre iyi yol tutan bir teneke olarak görülen (özellikle de Vw dışında tüm markaları teneke olarak gören zihniyet tarafından) nasıl olduda Evropalı kardeşlerimizi bu kadar cezbetti ve kalite abidesi VW'yi geçti.



    Üşenmedim, tüm yazıyı okudum ancak elma-armut olayına girişmişsiniz tebrik ediyorum, Toyota'nın "ÜRETİM" kalitesini dünya üzerinde kimse tartışmıyor zaten, VW Grubu da özellikle yeni Golf'ü üretirlerken üretim aşamasında Toyota'yı örnek aldıklarını da belirtti (kaynak hatırlamıyorum ama dergide okumuştum) Bugün efsane kasa Corolla'ların piyasada hala yüksek fiyatlara satılması vede tutulmasının sebebi bu üretim kalitesi evet, Corolla kullanan arkadaşlarım çok var, çok memnunlar birininki 217.000km'de hala, bakım dışında servise gitmedi, ama kendisi bile arabanın iç mekan kalitesinden fln şikayetçi. Peki ben Toyota'nın üretim kalitesine itiraz etmiş miyim? Hayır. Kendimden alıntı yapıyorum "malzeme ve işçilik kalitesine, aynı tokluğa, aynı sürüş tepkilerine sahip olduğunu söylersen zaten tartışma o noktada kapanır". Dedikleriminde hala arkasındayım, aksini çürütebilcek bir iddia göremiyorum? Ayrıca Ford'u karıştırmak ne alaka? Ben Fiesta kötüdür mü dedim? Polo segmentinin en iyi aracı mıdır dedim? Ben şu an Polo kullanıyorum, annemle babam da Renault kullanıyor mesela, almayı düşündüğüm modeller zaten yeni kasa Polo, Fiesta, Golf yada Focus, fiyatı düşerse de belki Astra, VW fanatiği değilim.


    Bu arada 7 sene önce piyasaya çıkan Avensis hakkındaki değerli paylaşımların için de teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 11 Mayıs 2010; 22:03:05 >




  • Kavgaya gerek yok. Bu işin çok basit bi yolu var aslında. Kazıklıyorsa bu adamlar insanları kimse VW almaz, böylece firmada batar gider. Malesef kazın ayağı böyle değil, istediğiniz aracı almak için 2 ay sıra bekliyorsunuz Piyasada fiyatı oluşturan unsur talepdir arkadşım. Vw hakedecek araç yapıyorsa değerini buluyor demektir. Arasında çok da fiyat farkı olmamasına rağmen, İnan senin bindiğin toyotanın fiyatına çekseler fiyatlarını bu 2 ay 12 ay olur eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Üşenmedim, tüm yazıyı okudum ancak elma-armut olayına girişmişsiniz tebrik ediyorum, Toyota'nın "ÜRETİM" kalitesini dünya üzerinde kimse tartışmıyor zaten, VW Grubu da özellikle yeni Golf'ü üretirlerken üretim aşamasında Toyota'yı örnek aldıklarını da belirtti (kaynak hatırlamıyorum ama dergide okumuştum) Bugün efsane kasa Corolla'ların piyasada hala yüksek fiyatlara satılması vede tutulmasının sebebi bu üretim kalitesi evet, Corolla kullanan arkadaşlarım çok var, çok memnunlar birininki 217.000km'de hala, bakım dışında servise gitmedi, ama kendisi bile arabanın iç mekan kalitesinden fln şikayetçi. Peki ben Toyota'nın üretim kalitesine itiraz etmiş miyim? Hayır. Kendimden alıntı yapıyorum "malzeme ve işçilik kalitesine, aynı tokluğa, aynı sürüş tepkilerine sahip olduğunu söylersen zaten tartışma o noktada kapanır". Dedikleriminde hala arkasındayım, aksini çürütebilcek bir iddia göremiyorum? Ayrıca Ford'u karıştırmak ne alaka? Ben Fiesta kötüdür mü dedim? Polo segmentinin en iyi aracı mıdır dedim? Ben şu an Polo kullanıyorum, annemle babam da Renault kullanıyor mesela, almayı düşündüğüm modeller zaten yeni kasa Polo, Fiesta, Golf yada Focus, fiyatı düşerse de belki Astra, VW fanatiği değilim.


    Bu arada 7 sene önce piyasaya çıkan Avensis hakkındaki değerli paylaşımların için de teşekkür ederim...


    Meseleyi ben de fazla uzatmak istemiyorum ama yukarıda özellikle büyük harflerle yazdığım "Kaporta ve egzost sisteminde neredeyse hiç paslanma veya yıpranma izine ve fren borularında herhangi bir aşınmaya rastlanmaması" bu kullanılan malzemenin kalitesini değil de neyini gösterir acaba bana açıklarmısınız?.

    Ayriyeten sadece merak ediyorum Avensis'e binip ne kadar tok olup olmadığına hiç baktınız mı?

    Son olarak evet bu yazı 7 yıl önceki Avensisten bahsediyor. Ancak Avensis 2008 yılına kadar 2003 yılında çıkan kasanın platformu üzerinde üretilmiştir. Bunu düşünemediniz herhalde




  • Arkadaşın hazımsızlığı belli oldu, Toyota 1 numara dersek susar belki, hem gizli beygirleri de var Toyota'nın. Evet arkadaşım Toyota süper manyak acayip deli bir araba markası, tüm araçları VW araçlarından üstün özelliklerde, mesela Avensiz Passatı değil Phateon 'u bile her türlü ezer geçer öyle kaliteli bir araba, Yaris modeli ise iç mekanın öyle oyuncak gibi durduğuna bakma 34 tane fil içine sığar .... .:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Arkadaşın hazımsızlığı belli oldu, Toyota 1 numara dersek susar belki, hem gizli beygirleri de var Toyota'nın. Evet arkadaşım Toyota süper manyak acayip deli bir araba markası, tüm araçları VW araçlarından üstün özelliklerde, mesela Avensiz Passatı değil Phateon 'u bile her türlü ezer geçer öyle kaliteli bir araba, Yaris modeli ise iç mekanın öyle oyuncak gibi durduğuna bakma 34 tane fil içine sığar .... .:)


    Böyle bir üslup garabeti ne kadar sığ düşündüğünüzün açık kanıtı esasen, sizin yukarıdaki yazınız hazımsız bir çocuğu hatırlatıyor bana kompleks içine girmenize gerek yok VW'niz iyi bir markadır. Ve ben bunun aksini de iddia etmiyorum zaten. Bugüne kadar herhangi bir Toyotam olmadı. Bu fiyat politikası ile de biraz zor olur zaten. Ama benim babam dünyadaki herkesi döver benim babam en güçlü tarzındaki bir anlayışla sadece kendinizi kandırırsınız




  • ben büyüyünce totoya tomofil alacam çünkü çünkü wv lek çünkü vv herkesleri kandırıyo parasını alıyo çünkü hepisiler öyle diyo
  • arkadaşlar konu açarken fiyat değişimin yakın zamanda olduğunu kasıtlı söyledim bir iki gün önce olmadığı bende biliyorum fiyatları yakından takip ediyordum kimse açmayınca aradaki farkı ben de yazdım.birde yakın zamanda hitler motoru diye tabir edilen motor kalkacağından 1.6 benzinli motorda indirim yapıldığını elden çıkarmak için. ben zaten aradaki fark artmış dedim fiyatlar artmış demedim. bir arkadaşta 4500 ytl lik farkı esp ve bir çok donanımla beraber olduğunu yazmış otomatik vitesli bu tip araçlarda bu tip şeyler zaten beraberinde geliyor. örnek bravo oda bunlara 2250 ytl fark istiyor tabi dualogic dsg nin yarısı anca oluyor.bu arda dsg fiyatları bazı modellerde bile farklarbirbirini tutmuyor kafalarına göre fark koymuşlar yeni polo 1.4 motorda 4600 ytl fark istemişler 1.6 tdı ise 3400 ytl fark isteniyor bazı modellerde de bu olabiliyor. zannedersem fiyat 40000 ytl olmasın diyedir herhalde.

    BİRDE arkadaşlar dikkat ederse fiyatlara golf deki dsg farkı 5300 ytl civarı az bile söylemişim bu fark ne normal passat ta var ne jetta da nede siroccoda. bu sırf golfte büyük dsg kazığı var.vw yan sürüm skodada 4000 ytl dsg farkı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusssss
    BİRDE arkadaşlar dikkat ederse fiyatlara golf deki dsg farkı 5300 ytl civarı az bile söylemişim bu fark ne normal passat ta var ne jetta da nede siroccoda. bu sırf golfte büyük dsg kazığı var.vw yan sürüm skodada 4000 ytl dsg farkı var.

    Tam detayını bilmiyorum ama benim bildiğim en basitinden Golf'te DSG alırsanız Esp DSG ile birlikte geliyor. DSG olmayan araçlarda Esp'de olmuyor. Bunun gibi bir kaç donanım daha varsa bu farkı açıklayabilir sanıyorum.
  • Doğus oto eski golflerde arkadaki hoparlörü bile koydurmuyordu ve fiyatı sınıfındaki diğer araçlara göre çok pahalıydı. wv hala kazık ama diğer markalarda o yolda vwye yaklaşıyor. Bu sayede wv nin araçları daha cazip hale geldi.
    Ayrıca vw toyota kıyası yapmak çok saçma bence. İkisi de dünyanın en büyük markalarından, kıyaslanacak çok kıstas olur, bu yüzden onun golfü iyi onun avensisi iyi demekle birbirine üstünlük sağlanamaz. O yüzden boşa yarıştırmayın, ikisi de güzel markadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunusssss
    BİRDE arkadaşlar dikkat ederse fiyatlara golf deki dsg farkı 5300 ytl civarı az bile söylemişim bu fark ne normal passat ta var ne jetta da nede siroccoda. bu sırf golfte büyük dsg kazığı var.vw yan sürüm skodada 4000 ytl dsg farkı var.

    Tam detayını bilmiyorum ama benim bildiğim en basitinden Golf'te DSG alırsanız Esp DSG ile birlikte geliyor. DSG olmayan araçlarda Esp'de olmuyor. Bunun gibi bir kaç donanım daha varsa bu farkı açıklayabilir sanıyorum.


    esp sisteminin dsg ile yani otomatik vitesle alakası olduğunu zannetmiyorum çünkü opsiyon olarak normal vitesli bir çok araçla alınabiliyor ama genelde otomatik vitesle beraber esp hill hoder gibi sistemler otomatik vitesle beraber geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yunusssss -- 12 Mayıs 2010; 0:50:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: webcin


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: webcin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Almanyada yok parasına bu araçlar. Türkiyede ise servet ödemek zorundasınız gerçekten çok komik..

    Zaten Türkler olmasa satış rakamları yerlerde sürünür heralde VW nin.
    Nasılsa satıyorya araçları, hadi bindir gitsin fiyatları alan çok... Bence komik değil ama
    gerçekten TRAJİKOMİK...


    Volkswagen hemen hemen her ülkede çok yüksek satış rakamlarına sahip, biraz araştırsanız VW'nin Türkiye'yi bir tarafına bile takmadığını görürsünüz, öyle bi yazmışsınız ki sanki "VW markası Çinli otomobiller ayarında araba yapıyor da birtek Türkiye'ye iteleyebiliyor arabalarını" gibi olmuş, çok bilgisizce bir yorum. Bir de sanki Almanya'da 10.000 TL olan araç burda 50.000 TL imiş gibi, arada dünya kadar vergi farkı olmasına rağmen Araçların fiyatları birbirine yakın, Almanya'da 25.000 Euro olan doluluktaki Golf, Türkiye'de de 25.000 Euro = 50.000 TL 'ye satılıyor.

    Biraz araştırın,
    Araştırmadan yazmayın,
    Bilmiyor iseniz bilene sorun,
    Hiçbir şey bilemiyorsanızwww.google.com amcamıza sorun,
    Sonra insanların münasip yerleriyle gülecekleri talihsiz yorumlarla kendinizi ayıplattırmayın.


    Araştırın demişsin kendin araştırmadan boş boş kouşmuşsun...

    Buyur;
    http://www.vw.com/vwfeatures/jetta/en/us/
    Örnek Jetta ABD;
    en düşük 17.735 $
    en pahalı 22.830 $

    Türkiye de
    en düşük 35.400 TL
    en pahalı 54.600 TL artı 900 TL boya


    örnek polo İngiltere,
    http://www.volkswagen.co.uk/#/new/polo-v/
    en düşük 9.790 euro
    en pahalı 15.045 euro

    Türkiye de
    en düşük 30.600 TL
    en pahalı 39.600 TL artı 750 TL boya


    Şimdi ben ve insanlar size münasip yerleriyle gülüyoruz. Malesef kazdığınız kuyuya siz düştünüz ve talihsiz yorumlarla kendinizi ayıplattırdınız.


    Sağlam cevab olmuş.


    ABD piyasası çok yüksek satış rakamları olan çok rekabetçi bir pazar. Herşey ucuz orada...

    İngiltere'de euro kullanılmıyor. Sterlin kullanılıyor... Ama yine de gerçekten S modeli çok ucuzmuş... konfordan kısmışlar sanırım ama güvenlikte değil. esp var!!!

    Ayrıca: bir malın fiyatında mala olan talep de önemlidir. Ülkemizde vw çok tutuluyor, ayrıca yüksek fiyat ülkemizde kaliteli olarak algılanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Üşenmedim, tüm yazıyı okudum ancak elma-armut olayına girişmişsiniz tebrik ediyorum, Toyota'nın "ÜRETİM" kalitesini dünya üzerinde kimse tartışmıyor zaten, VW Grubu da özellikle yeni Golf'ü üretirlerken üretim aşamasında Toyota'yı örnek aldıklarını da belirtti (kaynak hatırlamıyorum ama dergide okumuştum) Bugün efsane kasa Corolla'ların piyasada hala yüksek fiyatlara satılması vede tutulmasının sebebi bu üretim kalitesi evet, Corolla kullanan arkadaşlarım çok var, çok memnunlar birininki 217.000km'de hala, bakım dışında servise gitmedi, ama kendisi bile arabanın iç mekan kalitesinden fln şikayetçi. Peki ben Toyota'nın üretim kalitesine itiraz etmiş miyim? Hayır. Kendimden alıntı yapıyorum "malzeme ve işçilik kalitesine, aynı tokluğa, aynı sürüş tepkilerine sahip olduğunu söylersen zaten tartışma o noktada kapanır". Dedikleriminde hala arkasındayım, aksini çürütebilcek bir iddia göremiyorum? Ayrıca Ford'u karıştırmak ne alaka? Ben Fiesta kötüdür mü dedim? Polo segmentinin en iyi aracı mıdır dedim? Ben şu an Polo kullanıyorum, annemle babam da Renault kullanıyor mesela, almayı düşündüğüm modeller zaten yeni kasa Polo, Fiesta, Golf yada Focus, fiyatı düşerse de belki Astra, VW fanatiği değilim.


    Bu arada 7 sene önce piyasaya çıkan Avensis hakkındaki değerli paylaşımların için de teşekkür ederim...


    Meseleyi ben de fazla uzatmak istemiyorum ama yukarıda özellikle büyük harflerle yazdığım "Kaporta ve egzost sisteminde neredeyse hiç paslanma veya yıpranma izine ve fren borularında herhangi bir aşınmaya rastlanmaması" bu kullanılan malzemenin kalitesini değil de neyini gösterir acaba bana açıklarmısınız?.


    Meseleyi uzatmak mühim değil, seviyeli bir şekilde tartışıyoruz sonuç olarak ancak hukuk bölümü okuduğunuzu yada mezun olduğunuzu varsayıyorum, gerçekten kullandığım her kelimeyi özenle seçmem gerekiyor sizinle konuşurken, olayı şöyle açıklayayım: Kaporta ve egzost sisteminde paslanma ve yıpranma olmaması da üretim kalitesi içerisinde saydıklarımdandır, Toyota araçları sorunsuzluğuyla bilinir diye zaten 1000 kez yazıldı çizildi ancak, kesinlikle bireysel düşüncelerimi aktarıyorum, Toyota Avensis'i showroomda oturup inceleyip test ettiğim zaman, iç mekan kalitesi, yalıtımı, işçiliiği bana VW kadar güven vermiyor evet, belki kullanılan materyal daha bile kalitelidir, bunu diyebilirsiniz o zaman da şunu söylemek istiyorum, Toyota markalı araçların özellikle belli modellerinde (Yaris, Auris, Corolla) iç mekandaki "kalite hissi" bence aynı muadilli VW modellerine göre düşük, cam açma tuşundan tutun, kadranlara, göğüsteki plastikten tutun, dikiz aynası ayarlama tuşuna, el freninden tutun vites topuzuna, koltukların kalitesinden tutun, direksiyon üzerindeki ses açma tuşuna, sinyal-silecek kolundan tutun far açma kumandasına.. Bu dediklerimi tek tek oturup incelerseniz gerçekten haklı olduğumu da görürsünüz, yeni kasa Avensis çıtasını epey yükseltmiş ancak mevcut Passat'ın hala daha kaliteli ve tok durduğuna inanıyorum, zaten bu kasa Avensis'i yeni çıkacak Passat ile karşılaştırmak daha doğru olur.







  • bu Konuyu okuyunca kendi hemen VW Almanya Sayfasina girip baktim ama Volkswagen Almanya´da zam yapilmamis Fiyatlar ayni duruyor. Bu Türkiye´de Dogus yapmistir !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genie1


    ABD piyasası çok yüksek satış rakamları olan çok rekabetçi bir pazar. Herşey ucuz orada...

    İngiltere'de euro kullanılmıyor. Sterlin kullanılıyor... Ama yine de gerçekten S modeli çok ucuzmuş... konfordan kısmışlar sanırım ama güvenlikte değil. esp var!!!

    Ayrıca: bir malın fiyatında mala olan talep de önemlidir. Ülkemizde vw çok tutuluyor, ayrıca yüksek fiyat ülkemizde kaliteli olarak algılanır.

    S modeli 1.2 motor ve 60Hp olan model fiyatta onunda etkisi büyük.

    quote:

    esp sisteminin dsg ile yani otomatik vitesle alakası olduğunu zannetmiyorum çünkü opsiyon olarak normal vitesli bir çok araçla alınabiliyor ama genelde otomatik vitesle beraber esp hill hoder gibi sistemler otomatik vitesle beraber geliyor

    Elbetteki DSG ile Esp'nin alakası yok ama Doğuş donanım paketlerini o şekilde hazırlıyorsa bağlantıyı Doğuş kuruyor demektir.
    Kesin eminim diyemiyorum ama ben bu şekilde hatırlıyorum.




  • Bariz gerçekler var maalesef kabullenmek zor olabilir ama yıllardır vw toyotadan daha kaliteli araçlar üretiyor. Ayrıca ABD'de Gördüğüm kadarıyla VW baya yaygın olarak kullanılıyor ama opel pek yok, toyota da var ama genelde burada pek yaygın olmayanlar var camry mesela. Türkiye açısından bakarsak nasıl audi vwden daha kaliteliyse vw de japonlara göre daha kaliteli iç mekan malzemeleri kullanıyor.
    Bence tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: webcin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    Toyota'nın tarihine ve ününe hiç yakışmayan korkunç bir MMT şanzımanla DSG'yi kıyaslayarak da ayrı bir hata daha yapmışsın bu da 3.

    Doğuş'u savunmuyorum, fiyatlar olması gerekenden çok bunu herkes kabul ediyor ancak şu da bir gerçek, başka marka modellere baktığımız zaman bence VW'nin fiyatları abartılcak kazıklıkta değil, madem bu kdr Toyotacısın, Auris'in baz fiyatıyla Golf'ü kıyasla bakalım.. Ya da Yaris'i, ki biri alman diğeri japon..

    İyice saçmalamışsınız kardeşim. Ne MMT si ne zaman bahsettim ve DSG ile kıyasladım yuhh, destekli atın bari...

    ikincisi ayrıca ben Toyotanın fiyatlarını savunmadım oda Türkiye de pahalı dedim. Laf olsun diye konuşmuşsunuz...

    Son olarak b,r, alman biri japon demişsin kıyasla demişsin bakış açınız bu işte Tutturmuşsunuz bir Alman diye Alın kardeşim Alın...




    Toyota'nın MM/T şanzıman fiyatlarını yönetici koymuş, hatamın farkına vardım ve özür diliyorum, buna destekli sallamak denmez yalnız zira, o mesajda da MMT gibi bir şanzıman için bile alınan farkın yüksek olduğu belirtilmiş, diğer konuya değinecek olursak da, bana kalkıp Yaris ile Polo'nun aynı malzeme ve işçilik kalitesine, aynı tokluğa, aynı sürüş tepkilerine sahip olduğunu söylersen zaten tartışma o noktada kapanır, keza aynı durum Auris-Golf içinde geçerli, Avensis-Passat içinde.. Bu bir bakış açısı yada dergi yorumu değil ki, arabadan zerre kadar anlamayan insanların bile gözle çok rahat görebileceği, deneyim edebileceği bir olay.

    e
    Arabadan hiç anlamadığın belli,tam bir VW fanatikliği,babamın VW Passat'ıda oldu Avensiside Passatı 1 kere aldık devamında 2 kere Avensis aldık bilmem sana bir şey ifade ediyor mu?Kaldı ki Passatta hoş araba ama yok Avensisle kıyaslanmas filan boş yorum bunlar

    Yaris-Polo meselesini ise Polodan artık illallah eden bir arkadaşıma göstericeğim eminim bir yeriyle gülecek,bende Yaris var onda Polo,peşpeşe gidiyorus ben 5,5 6 lt yakarken o 8 lt yakıyor,ayrıca 2005 model arabası paslanmaya başladı,ekstra olarak o model araba uzaktan kumandalı merkezi kilit YOK(!),AYRICA ABS YOK(!),tık sürüşmüş,ne tok sürüşü araba durduğu yerdeki direksiyon sertliğiyle 100'le giderkenki aynı

    Güya VW premium markaymış,kardeşim premium olmanın en büyük şartı güvenlik donanımları her zaman sabittir,VW Türkiyede genel olarak sonradan görme insanların çok abarttığı normal şartlar dahilinde yeterli özellikler sunan bir marka,bunu kabul edin artık,keşke Almanlar Türkçe öğrenselerde okusalar şu forumu VW ne arabaymış ya diye gülerler

    Bu VW konuları baydı artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Bariz gerçekler var maalesef kabullenmek zor olabilir ama yıllardır vw toyotadan daha kaliteli araçlar üretiyor. Ayrıca ABD'de Gördüğüm kadarıyla VW baya yaygın olarak kullanılıyor ama opel pek yok, toyota da var ama genelde burada pek yaygın olmayanlar var camry mesela. Türkiye açısından bakarsak nasıl audi vwden daha kaliteliyse vw de japonlara göre daha kaliteli iç mekan malzemeleri kullanıyor.
    Bence tabi


    VW'nin Kuzey Amerika'da tercih edilen başlıca modeli Jetta, diğeri de az miktarda Rabbit'tir. Öyle çok fazla VW göremezsiniz. Ama ortalık kum gibi Toyota Corolla, Camry, Honda Civic doludur. Kuzey Amerika'da satılan VW'lerin büyük bir çoğunluğu Meksika üretimidir. Ben 2. el araç almak için epey araştırma yapmıştım zamanında, 2005 yılında, Toyota ve Honda hariç diğer araçlar için, özellikle pas problemi ile ilgili "2-3 yaşından eskisini alma", Toyota ve Honda için "1999, 2000 modele kadar bakabilirsin" şeklinde tavsiyeler almıştım.

    Yani, Kuzey Amerika'da Japonların güvenilirlik imajının yanında, VW'e malesef avuç yalamak düşüyor.




  • Bir ekleme daha, Kanada'nın Ontario eyaleti için, 2. el Toyota Corolla'ların ilanlarının sayısı:

    http://www.autotrader.ca/Result/Result.aspx?cat2=7%2c11%2c9%2c10&prv=Ontario&r=40&rprv=true&prx=0&srt=3&sts=Used&make=TOYOTA&kwd=TOYOTA+COROLLA&mdl=COROLLA&st=6

    VW Jetta ilanlarının sayısı:

    http://www.autotrader.ca/Result/Result.aspx?cat2=7%2c11%2c9%2c10&prv=Ontario&r=40&rprv=true&prx=0&srt=3&sts=Used&make=VOLKSWAGEN&kwd=VOLKSWAGEN+JETTA&mdl=JETTA&st=6

    Aralarında neredeyse iki kat fark var. Bu da hangi aracın daha çok tercih edildiğinin diğer bir göstergesi...




  • Peki kabul ettim o zaman şöyle birde yazı ile yazalım.
    Toyota corolla jettadan, avensis passattan, auris golften, camry phaetondan daha iyidir.
    Yazınca sanki cümle düşüklüğü oldu gibi, havaya üfürürken daha rahat çıkıyo ağızdan
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.