Şimdi Ara

Volkswagen TOUAREG KULÜBÜ (Bilgi & Paylaşım) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
275
Cevap
16
Favori
194.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoutman81

    Yöneticiye Eklemesi İçin..

    2006 Touareg 2.5 R5 TDI Siyah



    Far ve lastik konuları için teşekkür ederiz.
    Başka bilgileride paylaşmaya devam ederseniz seviniriz.
    Far konusunu aynen bahsettiğiniz gibi çözeceğim büyük ihtimalle.
  • Paylaşımlar giderek artıyor çok iyi....

    Yeni lastik alıyorum 4 adet Goodyear 255/55 R18 109V EFFİCİENTGRİP SUV XL. Ankara'da adedi 415Tl'den anlaştık. Aslında aklımdaki lastik Michelin Latitude Cross Dt idi fakat çok ses yapar dediler yanaşamadım. Sonuçta ağırlıklı olarak asfaltta süreceğim arabayı.

    Hankook RA33 de 410tl. Ben Goodyear almaya karar verdim.

    Pazartesi günü kısmetse taktıracam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbwp -- 18 Şubat 2015; 11:20:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoutman81

    Herkese selam olsun..

    2006 R5 TDI kullanıcısıyım. Gördüğüm kadarıyla çoğunuzda far problemi var. Araçlarda xenon ampul kullanıldığından zamanla içindeki gaz tükenmekte ışık gücü azalmakta ve karanlıkta fazla göstermemektedir. Bu sebepten ayarlarıyla oynamamanızı tavsiye ederim. Lambaları ise değiştirecekseniz çift olarak değiştirmenizi tavsiye ederim.
    Fiyatları dediğiniz gibi pahalı. Yaklaşık çift olarak osram D1s 350 tl, Philips d1s ler ise 250 tl civarı. O da kendiniz takarsanız... Ancak ben çin den takım osramı kendim getirtip kendim taktığımdan 110 tl ye mallettim. Takması gayet basit ve kolaydır. Az da olsa eli yatkınlar için. Çünkü farlar komple kızaklıdır.
    Farı çıkartıp 4 civatayı sök, lambayı çıkar, soketleri eskiden sök yeniye tak, yerine yerleştir, 4 civatayı sık ve farı yuvaya yerleştir. Bu kadar basit....

    https://www.youtube.com/watch?v=sEnUukQQU8c

    Kızlarda yaparmış

    https://www.youtube.com/watch?v=ofb5FQuxvgg


    İyi görüşler...






    Ampullerin linkini verebilir misiniz hocam?




  • Arkadaşlar Merhaba,
    yaklaşık 2 ay önce 3.2 V6 Benzinli touareg Sahibi oldum, ilk zamanlar sorunsuz hergün kullandım, hafta sonu pazar günü evden çıkmadığım bir gün sonrası pazartesi aracım marş basmadı, takviye yapıp çalıştırdım, hafta içi sorunsuz kullandım tekrar pazar günü evden çıkmadığımda ertesi gün yine çalışmadı. Elektrikçiye gittim 2 aküyü de ölçtürdüm orjinal akü olmalarına rağmen akülerin ölmediği bilgisini aldım. daha sonraki günlerde sorunum yine devam etti,2 gün önce bir özel servise gittim araç çalılır vaziyetteyken ön ve arka aküyü ölçtüler arka akünün şarj olmadığını gördük, (2. Akü konfor aküsüymüş) bu yüzden ön aküye çok yük bindiğini aktardılar. Beni başka bir yere yönlendirdiler kar durumundan dolayı aravın yanına 2 gündür gidemedim, herhangi bir işlem yapılmadan araç 2 gündür bekliyor. Elektrikçiyle görüşmemde bana sol önden su aldıysa (silecek kolunun ordan) webastonun araç kapalıyken aküyü boşalttığı ve aracın burda sökülüp bakılacağını söyledi. Daha önce aynı sorunu olan toyareg aracı bu şekilde yaptıklarını söylediler tani 15 günü bulabilirmiş bu çözüm süreci. Bu süreç beni fazlasıyla rahatsız etti o yüzden bir karar veremedim.
    Daha önce başından bu ve buna benzer sorun yaşayan veya bilgisi olan arkadaşım varsa yardımcı olyrsa sevinirim.

    (Aracım sol silecek kolunun ordan tahliye deliğine yaprak girmesinden dolayı da 2 kez fren pedalının oraya su aldı söküp temizliğini yaptık şuan öyle bir sorunu yok)




  • vray kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Araçta lpg var mı? Benim aracım da 4-5 gün çalışmayınca takviye ile çalışıyor. Lpg sürekli elektrik çeker diyorlar. Ama sizinki çok kısa sürede bitiyor anladığım kadarıyla.

    Umarım sorunu kısa sürede çözersiniz. Başka bir yere daha götürüp fikir alabilirsiniz.

    Gelişmeleri de bildirirseniz sevinirim.



    ** Akü değiştikten sonra bu sorunla tekrar karşılaşmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbwp -- 9 Haziran 2015; 16:44:22 >
  • Evet lpg var 2000 km önce taktırdım, şimdi elektrikçiye gidiyorum, sileceğin ordan su aldığı için webasto ya zarar vermiş olabilirmiş, araç kapalıyken webasto aküden skım çekebilirmiş,bende webastonun soketini çıkartım birkaç gün denemeyi düşünüyorum, eğer bi netice alamazsam lpg yi taktırdığım yere gidip sistemide kontrol ettireceğim
  • vray kullanıcısına yanıt
    Ama her durumda suyun sızıp sızmadığını kesinlikle öğrenin.

    Cam diplerine vs bakın özellikle.

    Umarım bir an önce uygun bir şekilde sorunu giderirsiniz.
  • Tamam yapılanları yazarım, teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vray

    Tamam yapılanları yazarım, teşekkürler
    Benim kapılardan çok fazla rüzgar sesi geliyor. Aynı durumu yaşayan var mı?

    Fitiller sağlam ama sorunu çözemedim. Bugün Ankara'da bir kaportacıya gidip kapı ayarına baktıracağım.
  • vray kullanıcısına yanıt
    Selam,

    Cumartesi günü far ayarını yaptırmak için sanayiye gittim. Aracı stop ettim ve farları açtım derken uzunları da açtım. Ne olduysa araba bir daha çalışmadı. Mecburen takviye ile çalıştırabildim.

    Orada özel bir servise götürdüm aracı. Sorunu çözebilmek için 2 gün arabayı servise bırakmam gerektiğini, sorunun aküden olabileceğini ama büyük ihtimalle alternatörden (Şarj Dinamosunda) kaynaklı olabileceğini ve maksimum akü dahil 1.000TL gibi bir masraf çıkabileceğini belirtti. Zamanım olmadığından arabayı bırakamadım.

    Eve geldim ve bir araştırma yaptım. Bu sorunun şarj dinamosunun kömürü biterse yapabileceği veya sarım tellerinin işlevini zamanla kaybettiği zaman böyle durumların olabileceği bilgisine ulaştım. İşinin ehli oto elektrikçilerinden şarj dinamo tamiri yapılabildiğini ve çok uygun fiyatlara sorunun ortadan kalkabileceğini buldum.

    Diğer bir konu olan su alma meselesini de çözdüm. Sunroofun gider hortumunda bir kaçak varmış. Camdan değilmiş.

    Kapı ayarları için de 150TL'ye fiyat aldım (4kapı için). Rüzgar sesinin de bunlardan olduğu şimdilik aşikar. Çünkü bazılarında düşme bazılarında kasma var ve aralarından ince kağıt geçebiliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbwp -- 23 Şubat 2015; 16:26:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrbwp

    Selam,

    Cumartesi günü far ayarını yaptırmak için sanayiye gittim. Aracı stop ettim ve farları açtım derken uzunları da açtım. Ne olduysa araba bir daha çalışmadı. Mecburen takviye ile çalıştırabildim.

    Orada özel bir servise götürdüm aracı. Sorunu çözebilmek için 2 gün arabayı servise bırakmam gerektiğini, sorunun aküden olabileceğini ama büyük ihtimalle alternatörden (Şarj Dinamosunda) kaynaklı olabileceğini ve maksimum akü dahil 1.000TL gibi bir masraf çıkabileceğini belirtti. Zamanım olmadığından arabayı bırakamadım.

    Eve geldim ve bir araştırma yaptım. Bu sorunun şarj dinamosunun kömürü biterse yapabileceği veya sarım tellerinin işlevini zamanla kaybettiği zaman böyle durumların olabileceği bilgisine ulaştım. İşinin ehli oto elektrikçilerinden şarj dinamo tamiri yapılabildiğini ve çok uygun fiyatlara sorunun ortadan kalkabileceğini buldum.

    Diğer bir konu olan su alma meselesini de çözdüm. Sunroofun gider hortumunda bir kaçak varmış. Camdan değilmiş.

    Kapı ayarları için de 150TL'ye fiyat aldım (4kapı için). Rüzgar sesinin de bunlardan olduğu şimdilik aşikar. Çünkü bazılarında düşme bazılarında kasma var ve aralarından ince kağıt geçebiliyor...
    Kapı ayarı ile ilgili bilgi alabildiniz mi, nasıl bir yöntem uyguluyorlarmış, kapıya yüklenip düzeltiyorlarmı, fitillerinimi yeniliyorlar acaba...




  • Forever79 kullanıcısına yanıt
    Kapı ayarını normal vidalarla yapılacak bir şey olmadığını söyledi usta. Bizim araçlarda pimli bir sistem varmış onları da gösterdi. Öyle yüklenmeyle falan yaptırmayı tavsiye etmiyor. Kapıyı kastırmak daha da kötü sonuçlar verebilirmiş.
    Kapının menteşelerini tornadan ufak bir işlemden geçirerek sıfıra sıfır ayar yapılması gerekiyormuş.

    Kapı arasındaki boşluğu (gözle görünmüyor) test edince o zaman anladım benim arabamın nenden bu kadar çok ses aldığını.

    Fitillere de baktırdım, herhangi bir sorun görünmediğini onları da würthün bir spreyi ile yumuşatmayı tavsiye ediyor.

    Fırsat bulursam gideceğim ama bu işlemler yaklaşık 2-3 saat sürebilirmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbwp -- 24 Şubat 2015; 10:00:34 >
  • Howlin Wolf kullanıcısına yanıt
    Ben burdan aldım yaklaşık 32 günde geldi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoutman81

    Ben burdan aldım yaklaşık 32 günde geldi.



    Bende bundan aldım hocam, gelince detayları yazarım
    eBay
    2 X 35W D1S Car HID Xenon Headlight Light Lamp Bulbs 6000K DC 12V | eBay
    http://m.ebay.com/itm/281485919308




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Howlin Wolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: scoutman81

    Ben burdan aldım yaklaşık 32 günde geldi.



    Bende bundan aldım hocam, gelince detayları yazarım
    eBay
    2 X 35W D1S Car HID Xenon Headlight Light Lamp Bulbs 6000K DC 12V | eBay
    http://m.ebay.com/itm/281485919308


    Alıntıları Göster
    Senin aldığın yan sanayi ancak ben orijinal osram getirttirdim aldıklarından da vardı 4-5 dolar civarı güvenemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scoutman81 -- 25 Şubat 2015; 20:37:04 >




  • Yeni ampulleri taktınız mı? Aydınlatmada fark oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrbwp

    Yeni ampulleri taktınız mı? Aydınlatmada fark oldu mu?
    Daha önceleri körmüşüm dünyam aydınlandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrbwp

    Selam,

    Cumartesi günü far ayarını yaptırmak için sanayiye gittim. Aracı stop ettim ve farları açtım derken uzunları da açtım. Ne olduysa araba bir daha çalışmadı. Mecburen takviye ile çalıştırabildim.

    Orada özel bir servise götürdüm aracı. Sorunu çözebilmek için 2 gün arabayı servise bırakmam gerektiğini, sorunun aküden olabileceğini ama büyük ihtimalle alternatörden (Şarj Dinamosunda) kaynaklı olabileceğini ve maksimum akü dahil 1.000TL gibi bir masraf çıkabileceğini belirtti. Zamanım olmadığından arabayı bırakamadım.

    Eve geldim ve bir araştırma yaptım. Bu sorunun şarj dinamosunun kömürü biterse yapabileceği veya sarım tellerinin işlevini zamanla kaybettiği zaman böyle durumların olabileceği bilgisine ulaştım. İşinin ehli oto elektrikçilerinden şarj dinamo tamiri yapılabildiğini ve çok uygun fiyatlara sorunun ortadan kalkabileceğini buldum.

    Diğer bir konu olan su alma meselesini de çözdüm. Sunroofun gider hortumunda bir kaçak varmış. Camdan değilmiş.

    Kapı ayarları için de 150TL'ye fiyat aldım (4kapı için). Rüzgar sesinin de bunlardan olduğu şimdilik aşikar. Çünkü bazılarında düşme bazılarında kasma var ve aralarından ince kağıt geçebiliyor...
    Bugün sanayide tavsiye üzerine bir şarj dinamo ustasına gittim. Şarj dinamosunda herhangi bir sorun çıkmadı. Şarj değerleri normal şekilde 14-15 arası gösteriyor.

    Bilgi olması açısında, bunların şarj dinamoları normal kömürlü tiplerden değil, sulu sistem dinamoymuş ve tamir şansı çok kısıtlıymış. Eğer ciddi bir şekilde sorun olursa değişimi gerekiyormuş ve biraz pahalı parça.

    Sonuç olarak benim akünün sıkıntılı olduğunu gördük ve bugün Bosch akü taktırdım 100A. Eski akü Mutlu akünün yan sanayisi bir markanın 80 amperlik bir aküsü çıktı ve durumu da pek iç açıcı değildi. Fiyat olarak referans olması için 360TL'ye taktırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbwp -- 1 Mart 2015; 0:04:04 >




  • Arkadaşlar merhaba, benim araçtaki sıkıntıyı çözdük görünüyor, öncelikle koltuğun altındaki aküyü değiştirdik ( mevcut orjinal aküydü) 110 amper varta taktık, sağ arka çamurluğun içinde dahili tv alıcısı var, araç çalıştığında bunun da çalıştığını ve bir fan sesi yaptığını gözledik, arkadaş bagajın içine girdi ben dışardan aracı kilitledim yaklaşık 6 dakika bekledik, araç kapanmasına rağmen tv tuner kendini kapatmadı, bizde soketini çıkardık. Sonradan taktırdığım oem teybe bu tv tuneri bağlayamadık çıkışları uymuyordu, şimdi sabah marşa basmadan önceki değerleri kontrol edip kaçak kesilmiş mi tekrar bakacağım
  • vray kullanıcısına yanıt
    Öncelikle sorunun çözüldüğü iyi olmuş. Ancak tv alıcı ve diğer elektronik aygıtlara bağlı fanlar öyle üç beş günde 100 Amperlik bir aküyü bitirmesi imkansızdır. Senin büyük ihtimalle akün artık kullanım ömrünü ( her ne kadar oto elektrikçileri ölçtüklerinde sağlammış gibi görünse de siz araba çalışır vaziyette gittiğinizden akü şarj olmuş ve ölçümde iyi gibi gözüne bilir ancak şarj olmadığı zamanlarda zamanlarda hızla deşarj oluyordur) tamamladığından değiştirmek gerekir. Siz genede işe yaramayan bir çihazı devreden çıkarmakla da iyi yapmışsınız.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.