Bugün mahallede voltaj dalgalanması oldu hemen ardından elektrikler gitti. Sigortaların bir kısmı atmış bazıları atmamış. Sokakta birisinde baya büyük hasar olmuş itfaiye geldi vs. Bir kaç saat sonra elektrik geldikten sonra kontrol ettiğimizde yeni tamirden gelen televizyon, 2 aylık buzdolabında ve ses sisteminin sub-woofer'ında hasar olduğunu gördük. Buzdolabının garanti belgesinde voltaj dalgalanmalarından kaynaklı hasarlar garanti kapsamında olmadığı yazıyor. Bu cihazların tamirinden çıkacak masrafı elektrik dağıtım şirketi karşılaması gerekiyormuş araştırdığım kadarıyla. Nasıl bir yol izlememiz gerektiğine dair yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı?
berlack
kullanıcısına yanıt
Doğrudur, bizzat benzeri bir olaya tanıklık etmemiş olsamda EPDK bu yönde bir açıklama yapmıştır. EPDK tarafından yapılan açıklamaya göre prosedür şu şekilde:
1- Teknik Servis tarafından arızanın Ani Voltaj değişimi sırasnda meydana geldiği belgelenmelidir. 2- Elektrik faturasında yazan kuruma teknik servis raporu eklenerek bir dilekçe gönderilmelidir.
Yalnız şunu da hatırlatmak gerekir ki eğer elektirik kesintisinin yapılacağı önceden duyrulmuş ise gönderilen dilekçe den bir sonuç alınmayabilir..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme