Şimdi Ara

vray robot çalışmam

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  vray robot çalışmam


    robotu cinema 4d'de modelledim,vray'de renderladım,photosdopta'da kaplamaları yaptım ama vray'de biraz yeni olduğum için tam istediğim gibi olmadı,umarım beğenirsiniz.



  • güzel olmuş neden 3d max kullanmdın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [HONDA]TYPE-R

    güzel olmuş neden 3d max kullanmdın

    teşekkürler,masterımı cinema 4d'de yaptım diyebilirim :),o yüzden her çalışmamı bu programla yaparım,cineme 4d modeleme işinde bazı eksikleri olsada 3ds max'le hemen hemen aynı zaten
  • Çalışma güzel, diğerlerini de bekleriz.

    Bu arada programın önemi yok. Birini seçip üzerinden devam etmek lazım. Herşeyden azar azar bilmek yerine bir konuda uzman olmak daha avantajlıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: punkandroll

    quote:

    Orijinalden alıntı: [HONDA]TYPE-R

    güzel olmuş neden 3d max kullanmdın

    teşekkürler,masterımı cinema 4d'de yaptım diyebilirim :),o yüzden her çalışmamı bu programla yaparım,cineme 4d modeleme işinde bazı eksikleri olsada 3ds max'le hemen hemen aynı zaten

    Merhaba ,

    Elinize sağlık güzel çalışma , eleştirmem gerekirse elleri ve kafasını beğenmedim sadece. Eller döküm gibi duruyor parmakların hareket edebileceği hissi vermiyor , lego eli gibi. Daha güçlü kuvvetli mekanik bir el yaparsan iyi olur.

    Kafasında da bir belirsizlik var , gözüm robotun gözünü arıyor ama bulamıyor algı için bu önemli.

    Asıl soruma gelirsek ne gibi eksiklerden bahsediyorsun ? 3dsmax daha üstün gördüklerin neler ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Escapetolife -- 9 Ocak 2012; 4:59:12 >




  • @scapetolife

    Teşekkürler,dediğin gibi benimde beğenmediğim yerler elle baş,nedeni modelin kendisininde elle başı böyle olması,zaten model oyuncaktı o yüzden ama biraz daha uğraşsaydım daha iyi olurdu tabi,

    C4D'ye gelince modellemede eksiklikten ziyade biraz uğraştırıcı yani başka programda 3 saniyede yapacağın işi cinema'da 2 dakikada yapıyorsun,özellikle yuvarlak yüzeyli objelere mükemmel delik açmak aşırı derecede zor,basit yolu var fakat çok güzel durmuyor bunun dışında benim gördüğüm diğer eksiklik bevel olayı,mesela bir küpten karmaşık bir şey modelledin ,sıra köşeleri yumuşatma işine gelince çok uğraştırıyor,uğraşmak istemessen hypernubs(subdividing ) var fakat poly sayısı müthiş derecede artıyor yani demek istediğim biraz uğraşman gerekiyor.
  • Evet , diğer programlarda bir kaç tıklamayla yaptığın şeylere bunda 3-4 dk uğraşmışlığım oldu benimde. Ben R13 ile başladım C4D ye ve eski versiyonlarla karşılaştırınca acayip bir gelişme olduğunu gördüm giderek daha kullanışlı olacağını düşünüyorum. Bazı şeylerde o kadar güzelki aynı şekilde diğer programlarda belki saatlerce uğraşmak gerek bunun hızlıca yapabildiği şeyleri.

    Bevel olayında , kübik şeklin dış kısmındaki edge leri seçip onlara bevel verip , Hypernurbs moduna geçersen hem model low poly kalmış olur hemde render esnasında yüksek kaliteli görünür. Tabi bu işlemde bazı poligonlar 4gen den fazla olabiliir bunlarada manuel müdahale ile 4 gene yada 3gene çevirmek lazım.

    http://cgterminal.com/wp-content/uploads/2011/12/Cinema-4D-Hard-Surface-Modeling.jpg

    bunun gibi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • zannedersem solid chamfer olayından bahsediyorsun,evet çoğu zaman işe yarıyor fakat,mesela robotun gövdesinde bu pek işe yaramıyor,genelde edge'ler birbirine içine geçiyor ,ayrıca verdiğin capsin tutorialını izlemiştim neyse ama benim bahsettiğim bazı yetersizlikler modellemeyle ilgili,geri kalanından çok memnunum,dediğin gibi bazı programlarda saatlerce sürecek işler C4D'de çok kısa sürede oluyor,özellikler motion graphics olayında.
  • Bende beğendim, Çok iyi olmuş bence
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.