Şimdi Ara

VTEC 2 ile 0-100ü 9,2'ye yaklaşan varmı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
5.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •  VTEC 2 ile 0-100ü 9,2'ye yaklaşan varmı?


     VTEC 2 ile 0-100ü 9,2'ye yaklaşan varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Untouch

    ortak 1. viteste deviri 6000'e kadar çıkarmak gerekmiyormu? Ben bütün vitesleri sonuna kadar kullanmak gerekiyor diye biliyorum


    eğer 1. vites 6000 devir civarı aracı kaldırmaya çalışırsan lastiklerinin hamuru,diş derinliği ve ebatına göre patinaja düşersin. araç olduğu yerde lastik yakar...1. vites aracın ilk hareketini sağlamak üzere tasarlanmış bir dişli oranına sahiptir.esas ivmeyi 2. viteste elde edersin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanerm -- 20 Mart 2010; 8:29:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr

    Ben Chery Tiggo ile 10,5 te çıktım.Sonra 180 le duvara çarpıp takla attım.Ama arabada çizik bile yoktu.

    sen,yoksa denemedin mi 5 ileri otomatik civicin ile 0-100? valla 5 ileri olsa ben satmazdım civicimi ilk iki viteste kaplan gibi olan araç,yüksek hızlarda ve rampalarda öyle bir oluyordu ki,sinirden gaz pedalını paspasa entegre ediyordum,vites oranları müsade etmiyor ki araba vites küçültsünbuna yakıt da eklenince iyice soğudum..ama yeni civicin şanzımanı onda olacaktı var ya

    Bilader,yaş olmuş 50..Şu dakkadan sonra yokuşta kaçacak araba aramıyorum ben

    Ama uzun yolda dediklerin aynen geçerli oluyor.Hele de geçen yaz olan taş sıyrıkları pas tutunca,Honda bir puan daha kaybetti gözümde.

    Taş sıyrıkları her arabada paslanır bıyatılmazsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr

    Ben Chery Tiggo ile 10,5 te çıktım.Sonra 180 le duvara çarpıp takla attım.Ama arabada çizik bile yoktu.

    sen,yoksa denemedin mi 5 ileri otomatik civicin ile 0-100? valla 5 ileri olsa ben satmazdım civicimi ilk iki viteste kaplan gibi olan araç,yüksek hızlarda ve rampalarda öyle bir oluyordu ki,sinirden gaz pedalını paspasa entegre ediyordum,vites oranları müsade etmiyor ki araba vites küçültsünbuna yakıt da eklenince iyice soğudum..ama yeni civicin şanzımanı onda olacaktı var ya

    Bilader,yaş olmuş 50..Şu dakkadan sonra yokuşta kaçacak araba aramıyorum ben

    Ama uzun yolda dediklerin aynen geçerli oluyor.Hele de geçen yaz olan taş sıyrıkları pas tutunca,Honda bir puan daha kaybetti gözümde.

    Taş sıyrıkları her arabada paslanır bıyatılmazsa

    Senesi dolmamıştı be gardaaaş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanerm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Untouch

    ortak 1. viteste deviri 6000'e kadar çıkarmak gerekmiyormu? Ben bütün vitesleri sonuna kadar kullanmak gerekiyor diye biliyorum


    eğer 1. vites 6000 devir civarı aracı kaldırmaya çalışırsan lastiklerinin hamuru,diş derinliği ve ebatına göre patinaja düşersin. araç olduğu yerde lastik yakar...1. vites aracın ilk hareketini sağlamak üzere tasarlanmış bir dişli oranına sahiptir.esas ivmeyi 2. viteste elde edersin..



    Bir de yumuşak hamırlı kış lastiği varsa araçta tamamdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr



    Bilader,yaş olmuş 50..Şu dakkadan sonra yokuşta kaçacak araba aramıyorum ben

    Ama uzun yolda dediklerin aynen geçerli oluyor.Hele de geçen yaz olan taş sıyrıkları pas tutunca,Honda bir puan daha kaybetti gözümde.



    Abim sen istemesen de büyük ihtimalle aşırı beslemeli ve şuanki aracından hayli yüksek torka sahip bir aracın olacaktır ilerde.

    İşte o zaman yokuş çıkarken bile gaza dokununca direksiyonu iki elinle tutman gerekecek,hem yaş = tecrübe,tadını çıkarırsın inşallah.


    Not: Ki ile an'ı barıştırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 21 Mart 2010; 0:36:48 >
  • ki ayrı değil bitişik: şuanki....

    Yıllar geçer ve kaf_kaftr memuriyetten emekli olur. Boş oturmaya dayanamaz ve özel bir ambülans şirketi kurar kendine. Ambülanslarını da; rampada gaza basınca şahlanan modellerden alır teşvikiye kredisi ile....

     VTEC 2 ile 0-100ü 9,2'ye yaklaşan varmı?
  • hah işte, ambilans holdüngün CEO su ortaya çıktı....
  • Esmerce,dediğin aynen geçerli olacak.Sanırım , (yaşarsak) 10 seneye kalmayacak Civic in yeni kasası duyurulacak 1.0 T-Vtec (150 Hp bilmemkaç tork).

    Ababa,diyore ki , emekli olunca antalyalarda senlen bir Cenaze hizmeti şirketi ltd şti aş filan kuralım.Orayı bilmiyorum ama burada sıfır resmen özel cenaze hizmetleri.Düşününce iyi para kalkar gibi geliyor.Amma sen daha iyi bilirsin idareci olarak.
  • İşini temiz,dürüst ve zamanında yaparsan; kartal kalkar dal sarkar, dal sarkar kartal kalkar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    İşini temiz,dürüst ve zamanında yaparsan; kartal kalkar dal sarkar, dal sarkar kartal kalkar...

     VTEC 2 ile 0-100ü 9,2'ye yaklaşan varmı?

    İdolüm.
  • Cenaze işlerinden zengin olamazsınız belki ama hiçbir zaman da kepenk indirmezsiniz,aslında insanoğlu varolduğu sürece dünyanın en daimi işlerinden biridir!


    Bunu bir arkadaşım da düşünüyordu,en zor kısımlarından biri hergün sabah ezanında dükkanın açılmış olması gereği.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Cenaze işlerinden zengin olamazsınız belki ama hiçbir zaman da kepenk indirmezsiniz,aslında insanoğlu varolduğu sürece dünyanın en daimi işlerinden biridir!


    Bunu bir arkadaşım da düşünüyordu,en zor kısımlarından biri hergün sabah ezanında dükkanın açılmış olması gereği.


    Öyle tabi.Batma ihtimalin yok.Düşün,Isparta'da bir yahut iki tane vardır.Tabi,şimdi biraz çıkarcı gibi gözüküyor.Ama acı içindeki bir adama suntasından bezine,pamuğuna kadar kaktırsan da ,sesini çıkarmaz o durumda.O yüzden çok karlı.

    Ama bana göre değil.Şu aile hekimliğinde bile sıkıntıdan ölüyore.Allah'tan acilde tohtur yok da oraya nöbet yazıyorlar...Öyle fitleşiyoz.
  • Bu muhabbetleri özel mesajdan ya da MSN den falan yapsanızda şurayı kirletmeseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Cenaze işlerinden zengin olamazsınız belki ama hiçbir zaman da kepenk indirmezsiniz,aslında insanoğlu varolduğu sürece dünyanın en daimi işlerinden biridir!


    Bunu bir arkadaşım da düşünüyordu,en zor kısımlarından biri hergün sabah ezanında dükkanın açılmış olması gereği.


    Öyle tabi.Batma ihtimalin yok.Düşün,Isparta'da bir yahut iki tane vardır.Tabi,şimdi biraz çıkarcı gibi gözüküyor.Ama acı içindeki bir adama suntasından bezine,pamuğuna kadar kaktırsan da ,sesini çıkarmaz o durumda.O yüzden çok karlı.

    Ama bana göre değil.Şu aile hekimliğinde bile sıkıntıdan ölüyore.Allah'tan acilde tohtur yok da oraya nöbet yazıyorlar...Öyle fitleşiyoz.


    Yüce ama zor yanları olan bir meslek.

    Ailede prof. lar var ve bana göre hayatları çok zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: tanerm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Untouch

    ortak 1. viteste deviri 6000'e kadar çıkarmak gerekmiyormu? Ben bütün vitesleri sonuna kadar kullanmak gerekiyor diye biliyorum


    eğer 1. vites 6000 devir civarı aracı kaldırmaya çalışırsan lastiklerinin hamuru,diş derinliği ve ebatına göre patinaja düşersin. araç olduğu yerde lastik yakar...1. vites aracın ilk hareketini sağlamak üzere tasarlanmış bir dişli oranına sahiptir.esas ivmeyi 2. viteste elde edersin..



    Bir de yumuşak hamırlı kış lastiği varsa araçta tamamdır.

    ben zaten 6000devirde tutup debriyajdan ayak çekmekten bahsetmiyorum, kalkışı yaptıktan sonra 6000 deviri görene kadar 1. vitestemi kalmak gerek, yoksa 1den 2ye 5000-5500 gibi atmammı gerekiyor??




  • Honda motorunun devir kesiciye kadar gittikce artan bir performans sergileyeceği düşünülürse 1. viteste mümkün olan en üst devire çıkıp seri bir şekilde 2. vitese atman gerekir.

    1. viteste 5000devire kadar çıkıp 2. vitese atarsan devir düşeceğinden akselerasyon süren uzar,ancak dediğim bu dediğim üst devirlerde daha da rahat olan motorlar için geçerli.
  • Yeni kasa typeR 1. vites 4000 devirde devir kesiciye giriyor.....
    1. vites aracı sadece kaldırmak içindir. 6000-7000 devirleri 2. viteste gösterin.... benim accord d3 te 1. vitesi max 4000 rpm kadar çıkartıp vites atıyor. 2. viteste ancak 7200 devir görüp 3e atıyor...
  • İyi de yiğidim sen hep > 190 hp dünyasından örnek veriyorsun arada dünyamıza da uğra!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    İyi de yiğidim sen hep > 190 hp dünyasından örnek veriyorsun arada dünyamıza da uğra!



    yazdıklarım 110 katır içün de geçerli devletlum...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.