Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.057.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Ersin,

    Polo V'i sayende ayrıntıları ile inceledim. Çok güzel ve faydalı bilgiler vermişsin. Ellerin dert görmesin.
    Bence çok şık ve alımlı, küçük olmasına rağmen iddalı bir görüntüsü var. Sanki VW'nin geleceğinin nasıl olacağının işaretlerini taşıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Sevgili Ersin,

    Polo V'i sayende ayrıntıları ile inceledim. Çok güzel ve faydalı bilgiler vermişsin. Ellerin dert görmesin.
    Bence çok şık ve alımlı, küçük olmasına rağmen iddalı bir görüntüsü var. Sanki VW'nin geleceğinin nasıl olacağının işaretlerini taşıyor.




    Mert hocam görüşmeyeli epey oldu, bir program yapalım artık.
    15 km. parkur koştuktan sonra 42 km. maraton filan demişsin, aman dikkat.
    Orta yaşlarda yapılan, yüksek efor gerektiren sporlar kalp krizi riskini arttırır.
    Gelecek Avrasya maratonuna beraber katılalım.
    İzleyici olarak tabi, Ortaköy'de biraları açıp köprüde koşanları izleriz :)
    Muradovski ile Barış'ta gelirse gırgır tam olur.




  •  VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Düğme grubunda bulunan 7 düğmeden sadece 2'si dolu.
    Park bariyer kumandası için en uygun yer burası.
    İlk fırsatta Ender Elektronik ziyareti yapacağım ama önce düğme bulmam gerek.
  • Arabaniz hayirli olsun, ben de 2 haftalik fume renkli manuel vites polo sahibiyim. Gonul isterdi ki DSG sanzimanli alabileyim ancak ne yazik ki 2 ay bekleme suresi dediler. Alirken 4, 5 bayi gezdim. Opak renkten baska araba kalmamisti. DSG' ler neredeyse daha gelmeden bitmis.

    Kisaca ben de bir iki gorus belirteyim.

    - Onden ozellikle park isiklari ve kisa farlar yanarken oldukca guzel gorunuyor.
    - Arkadan gunduz idare eder ancak gece L seklindeki stop lambalari ile guzel gorunuyor.
    - Beyaz gostege paneli gercekten cok guzel.
    - Araba bir super mini' ye gore genis.
    - Manuel kullanimi oldukca rahat.
    - Torpido isigi olmamasi beni de rahatsiz etti.
    - 1.86 90 kilo biri olarak arabada oldukca rahatim. Surucu arkasinda da benim kadar biri rahat oturuyor araba kullanirken.
    - Klimasi oldukca sessiz ve de bekledigimden iyi sogutuyor.
    - Muzik sistemi yeterli duzeyde. (Cok iyi degil)
    - Direksiyon sekil itibari ile cok guzel, ele iyi oturuyor. Ancak acikcasi biraz kayiyor. (Ellerim terlemez.)
    - Direksiyon hiza duyarli, hizlandikca sertlesiyor.
    - 4 cam da otomatik ve tek basista acilir kapanir.
    - Arka koltuklar tamamen katlaniyor ve bagaja 0 oluyor. (Ikea icin ideal)
    - Arka silecekler cok kullanisli, otomatik secenegi var.

    Bu arabayi alirken, bir cok arabaya baktim, Jazz, Fiesta vb.. (corsa' ya bakmadim). Hicbirine bindigimde, Polo da hissettiklerimi hissetmedim. Ic mekani gercekten tartismasiz bir sekilde farkli. C segmenti olan bir cok aracta bile bu kaliteyi goremedim. Malzeme kalitesi, yumusak plastikler, manuel klima bile hic sevmememe ragmen sevdirmeyi basardi. Polo' dan inip, focus ve fistaya bakmaya gittigimde; cok buyuk hayal kirikligina ugradim. Ic mekan malzeme kalitesi beklentimin oldukca asagisindaydi. Ozellikle focusun direksiyonuna hic anlam veremedim. Jazz gibi araclari kullanmayi sevmiyorum, surus pozisyonu yukarda geliyor. Beni rahatsiz ediyor. Full donanim jazz, panaromik tavan vb... oldukca guzeldi. Ic mekan plastikleri, Polo'dan cok geride.

    Tum arkadaslara katiliyorum Polo icin donanimlari diger arabalardan asagida diyen ancak bu biraz da goreceli. Kimi benim gibi arabanin icine oturdugundaki hislerine gore kimi donanim bolluguna gore tercih eder.

    Hic eksikligini duymadigim donanimlar:
    1- Digital klima (Normal de digital klimasiz araba almam derdim ancak polo fikrimi degistirdi. Tabi golf olsa idi bu arac manuel almazdim. Cift bolgeli oldugundan dolayi.)
    2- Sis fari (Evet arabayi guzel gosteriyor olabilir ancak 10 senedir sanirim 2 kere actim. Birinde de ceza yemistim bana gore sis olmasina ragmen, memur beye gore yokmus.)
    3- Isitmali koltuk, far yikama, vb... benim icin opsiyonun opsiyonu olan donanimlar.
    4- Bilgisayarli gosterge (Tam olarak lastik basinci, yag orani, motor suyu, silecek suyu vb.. seyleri gosterse kim istemez. Cogu arabada bilgisayar diye one cikardiklari sey ne kadar benzin yaktigi. Bu da benim ozellikle gormek istemedigim bir sey cunku insan kitleniyor, araba kullanmaktan cok hah iste su an bu kadar yakiyor yok su kadar yakiyor...)

    Bana gore Polo' daki ciddi eksiklikler:
    1- ESP (Avrupa'da artik ESP siz arac yasakken, ilk sene opsiyon olarak bile koymamalari ayip. Seneye standart olur)
    2- Alasim jant (Bence standart olmali, guvenlige ve yol tutusa artilari testlerle ispatlanmis. Tabiki daha iyi gozukuyor.) (Vw' ye orjinal yeni polo jantlari gelmis, ben 3 tane gordum 750-1150 fiyat araligindalardi.)
    3- Torpido isigi.
    4- Direksiyondan kumandali deri direksiyon simidi.
    5- En az 4 hava yastigi olmaliydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaRViN The MaRTiaN -- 19 Ekim 2009; 23:53:59 >




  • merhaba MaRViN The MaRTiaN,
    teşekkürler, sizinde aracınız hayırlı olsun.
    Deneyimlerinizi paylaşalım derim. Mümkünse birkaç fotoğraf ilave edebilir misiniz.
    Polo'nun hedef kitlesi belli, gençler ve bayanlar.
    Ancak bu donanım eksikliği doğal olarak gençlerden tepki görüyor.
    Diğer hedef kitlesi olan bayanlara göre ise aracın sadece rengi ve otomatik vitesli olması yeterli :)
  •  VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Doğuş Oto işi bilmiyor. Ben olsam "Comfortline Plus" adı altında
    üstteki direksiyon simidini, 16" aluminyum alaşım jant, yol bilgisayarı ve sis farı ilave ederim.
    Bu ilaveler Doğuş Oto'ya araç başına ancak 500-600 lira mal olur.
    Örneğin yol bilgisayarı, araç üretim aşamasındayken ancak 40-45 euro ilave fark getirir.
    Böyle bir donanımla yok satar.
  • aynen katılıyorum , dediklerinizi koysa kimse donanım vs. laf etmezdi bu araca , muhtemelen sınıfında açık ara önde olurdu ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'




    Çok güzel bu direksiyon. Yanal destekleri düzgün Alcantara/Deri bir koltuk da koysalar, birde şu 17" jantlar üstüne 1.4 TSI 160 hp tamamdır, tadından yenmez Varsın klima manuel, camlarda manuel olsun.
    Fiyat olarak ne isterler acaba hmmmmmm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'




    Ersin abi
    Bu direksiyonun Jetta versiyonu Bursadan Günay ın arabasında var. ( Nicki gündem )
    220 Euroya aldığını söyledi. Hatta bende fotoğraflarıda var.
    İnanılmaz güzel duruyor ve el bu direksiyonu çok güzel kavrıyor.
  • Herkese merhabalar..Bu sene araba almak niyetindeydim ve İlk Ötv indirimli Megane 3 sahibi oldum...Açıkcası ilk alacağım araç POLO idi...Yalnız bu aylara sarktığı için beklemek istemedim ve Megane 3 aldım 38.000 tl ye..Full den hariç cam açılır tavan ve xenon far yok...Yine de gidip merak ettim haftasonu aracı inceledim..Kendi segementine göre bana sorarsanız en iyi araç POLO'dur...Ne ford fiestası ne cliosu ne Honda jazz ı...işçilik son derece tatminkar ve oldukça geniş bir araç..Düşünün benim Megane 3 aracımın arka diz mesafesinden kat kat daha geniş diz mesafesine sahip..bütün samimiyetimle söylüyorum...POLO yu beklemeye karar vermiştim bir ara mayıs ayı idi sanırım yabancı sitesinden takip ediyorum fiyatları 35.000 tl olur demiştim Ötv indiriminden faydalanayım 3000 lira daha verip C segementi araç alayım dedim yoksa şu an bende Polo sahibiydim...Araç alanlar Hayırlı uğurlu olsun Allah kazadan beladan saklasın...Bence fiyatı yüksekte olsa araç boş desenizde kalite ve tasarım açısından kendi segementinden bir adım önde yeni Polo...Ben aracı gündüzde gördüm gece de...Arka stoplar hemen kendisini gösteriyor ve öne geçtiğimde Golf mü Polo mu demekten alamıyorum kendimi...Şuan ki haline bırakın çelik jantı sadece sis farı olsa daha güzel olurmuş...bana sorsalar aliminyum jant mı yoksa sis farı mı deseler tereddütsüz Sis farları derim...Merak ettiğim ileride haricen aynı sis farları takılabilinir mi?...Takılırsa süper olurdu...Saygılar...




  • yan ve perde hava yastıkları ile esp yi ekleseler 1,5 bin tl fark ederdi ve bu bile donanımı yeterli gösterirdi.anlaşılan ilerde değişik donanım seçenekleri olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaRViN The MaRTiaN

    Tum arkadaslara katiliyorum Polo icin donanimlari diger arabalardan asagida diyen ancak bu biraz da goreceli. Kimi benim gibi arabanin icine oturdugundaki hislerine gore kimi donanim bolluguna gore tercih eder.

    Hic eksikligini duymadigim donanimlar:
    1- Digital klima (Normal de digital klimasiz araba almam derdim ancak polo fikrimi degistirdi. Tabi golf olsa idi bu arac manuel almazdim. Cift bolgeli oldugundan dolayi.)
    2- Sis fari (Evet arabayi guzel gosteriyor olabilir ancak 10 senedir sanirim 2 kere actim. Birinde de ceza yemistim bana gore sis olmasina ragmen, memur beye gore yokmus.)
    3- Isitmali koltuk, far yikama, vb... benim icin opsiyonun opsiyonu olan donanimlar.
    4- Bilgisayarli gosterge (Tam olarak lastik basinci, yag orani, motor suyu, silecek suyu vb.. seyleri gosterse kim istemez. Cogu arabada bilgisayar diye one cikardiklari sey ne kadar benzin yaktigi. Bu da benim ozellikle gormek istemedigim bir sey cunku insan kitleniyor, araba kullanmaktan cok hah iste su an bu kadar yakiyor yok su kadar yakiyor...)

    Bana gore Polo' daki ciddi eksiklikler:
    1- ESP (Avrupa'da artik ESP siz arac yasakken, ilk sene opsiyon olarak bile koymamalari ayip. Seneye standart olur)
    2- Alasim jant (Bence standart olmali, guvenlige ve yol tutusa artilari testlerle ispatlanmis. Tabiki daha iyi gozukuyor.) (Vw' ye orjinal yeni polo jantlari gelmis, ben 3 tane gordum 750-1150 fiyat araligindalardi.)
    3- Torpido isigi.
    4- Direksiyondan kumandali deri direksiyon simidi.
    5- En az 4 hava yastigi olmaliydi.


    Aracınız öncelikle hayırlı uğurlu olsun.

    Bir kısmına katılıyorum ama sizinde eksik gördüğünüz kısımlara bende katılmıyorum ve bu aracı almamak için belki de en büyük sebep.
    -İlki hava yastıkları, yaşamla ölüm arasındaki farkı belirliyor. 2 hava yastığı aşırı yetersiz.Hava yastıkları ilk bulunduğu yıllarda 2 yastık vardı yıl artık 2009.Kimse kusura bakmasın canımı sokakta bulmadım.Kaza yapana kadar bu hava yastığıda ne diyorsunuz ama geçen bir akrabam aracında sırf 6 hava yastığı olduğu için burnu bile kanamadan araçtan çıktı.
    -Direksiyondan kumandalı sistem. Araştırmalar bu sisteminde birçok hayat kurtardığını söylüyor.
    -ESP olayına hiç girmeyim zaten. 40 yılda bir devreye girer ama yaşamla ölüm arasındaki çizgiyi belirler.

    Araç kaliteliymiş,çok güzelmiş,sınıfına göre sorunsuzmuş vs vs bunlar çokta etken değil biraz da göreceli ve şans işi.Corsa D nin de ben şu ana kadar bir sorununu duymadım.2006 dan beri piyasada.

    Benim için bir aracın en önemli alım nedeni GÜVENLİK ve SORUNSUZLUK olmalı. Polo sorunsuzluğu karşılıyor ama güvenlikte sınıfta kalmayı bırakın sınıf bile geçemiyor. ABS ve 2 Hava Yastığı, alabildiğiniz en ileri güvenlik seviyesi bu, şaka gibi.

    Polo alacak zaten alır, burda yok Corsa şöyle, yok Jazz böyle demenin bir anlamı yok. Ama VW severler hiç olmazsa GÜVENLİK DONANIMLARI ile ilgili VW baskı yapsınlar. Gerisi kişisel beğeni ama lütfen bir gün sizinde kaza geçireceğiniz gerçeğini göz ardı etmeyin.Bu durumda aracın karizması değil ne kadar güvenlik donanımına sahip olduğu sizi yaşama veya mezara götürür.
    Sürekli alıngan VW severlerede konuya atlamaması için kimse burada VW düşmanlığı yapmıyor, burası forum. Tecrübelerin aktarıldığı yer. İsterse ABS bile olmasın ben alırım diyene elbette saygımız var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Sevgili Ersin,

    Polo V'i sayende ayrıntıları ile inceledim. Çok güzel ve faydalı bilgiler vermişsin. Ellerin dert görmesin.
    Bence çok şık ve alımlı, küçük olmasına rağmen iddalı bir görüntüsü var. Sanki VW'nin geleceğinin nasıl olacağının işaretlerini taşıyor.




    Mert hocam görüşmeyeli epey oldu, bir program yapalım artık.
    15 km. parkur koştuktan sonra 42 km. maraton filan demişsin, aman dikkat.
    Orta yaşlarda yapılan, yüksek efor gerektiren sporlar kalp krizi riskini arttırır.
    Gelecek Avrasya maratonuna beraber katılalım.
    İzleyici olarak tabi, Ortaköy'de biraları açıp köprüde koşanları izleriz :)
    Muradovski ile Barış'ta gelirse gırgır tam olur.



    Murad abi bakıyorum geri dönüş yapmışsın..

    Ersin abiden davet var, ne diyorsun? Siz biraları çekersiniz, ben de olmadı nargile çekerim.

    O direksiyon simidi harbiden 10 numara, ama günayın jettadaki direksiyon göbeği eski versiyon üçgen dizayndı..

    Ersin abi, yollarda daha çok görür oldum Polo'yu.. tabii satılan 1000 küsür adedin hepsine yakını İstanbul'da geziyor diyebiliriz o yüzden bu kadar çok görmek normal.. benim evin yakınında da kırmızı bir TDI versiyonu var.. Siyahı da çok hoş duruyor.

    şu 1.2 105lik TSIyi niye getirmediler bilmem, güncel 1.4 85 HP benzinli yerine bence yok satardı. chip tuninge de müsait, hemen TSI 122lik Golf ve Passat sınıfına sokardık.. :D




  • Ben mayıstan beri takip ediyorum poloyu hatta mayısata eski arabamı satmıştım (polo classic).Ben 1.2tsi motor bu arabayı daha zevkli hale getirir diye düşünüyodum.Samsun ÖZÖN otomotive gittim sordum eylülde burda dediler hatta ozamandan ayırttırdım beyaz rengini:) Sora dergilere çıkan polonun tsi motoru Türkiyeye gelmicek diye okudum sora özönü aradım gelicek dendi en son böle olmicak dedim doğuş otomotivi aradım gelmiceni söylediler.Zaten boyutlardan dolayı şüphelerim vardı bende vazgeçtim.Gerisi malum toyota aldım ve iyikide almışım aldığım donanıma vwde 50.000tl para vermem gerekir ben 34.500e hallettim olayı:) üstelik atmosferik motor 132hp
  • Cok pahalı.... 40bini asla b sınıfı bir araca vermek mantıklı degil.
  • 42 bine passat 102bg satılıyor. Yazıyla 0 km.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euzun72 -- 22 Ekim 2009; 21:30:13 >
  • beyler benim arabam polo 2004 model
    lpg li ayrıca

    arabamın EPC ışığı yanıyor aynı zamanda motor ışığıda yanıyor. Renk deişiyormu bilmiyorum ama sarı renkte yanıyor ve sürekli yanıyor.

    internetten biraz araştırdım ama genelde başına gelenler varsa neden yanıyordur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktorun06

    beyler benim arabam polo 2004 model
    lpg li ayrıca

    arabamın EPC ışığı yanıyor aynı zamanda motor ışığıda yanıyor. Renk deişiyormu bilmiyorum ama sarı renkte yanıyor ve sürekli yanıyor.

    internetten biraz araştırdım ama genelde başına gelenler varsa neden yanıyordur


    Merhaba, benimde 2004 polo var. EPC ışığı bende de durup dururken yanmaya başladı. Ancak bir süre sonra kendiliğinden söndü. Normalde aracı çalıştırmadan önce ilk kontakta yanar. Çalıştırdığınızda söner. Motor ışığı yanıyor ise sorun olabilir. Bilgisayarlı teste sokmanız gerek aracı.


    Bu arada araç için yol bilgisayarı olsaydı şu kadar maliyeti olurdu, bu olsaydı bu kadar olurdu diyerekten tepkiler veriyorsunuz ancak bu aracın 5 sene boyunca satılacağını düşünürseniz; 2011 yılında Esp, yol bilgisayarı konulur bana göre. 2012 yılında 8 hava yastığı oldu derler vs her sene birşeyler katarlar. Böyle yaparlarki arac satılsın diye. Vw'nin satış stratejisi böyledir bana göre. Mesela ilk Jetta'nın çıkan teybine bakın, daha sonraki yeni modellerine bakın.

    Ama yinede 2010 model bir araca yol bilgisayarı koymamak komiktir bana göre. Komik bir satış stratejisi yapmış Vw. 2010 model Polo alanlar için 2011 yılında yol bilgisayarı standart olunca 2010 model sahipleride taktırabilirler bence. Belki şu an bile taktırılabiliyordur ama sanırım zahmetli bir iş olabilir. Sonucta orta alanda o kadar boş slot var. Esp'de taktırırsınız başka birşeyde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ockforever

    asclepius,
    koyduğun onca fotodan ve yaptığın detaylı yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim, gerçekten bilgilendirici.. Devamını bekliyorum =))

    Ben de çok ciddi olarak araba almayı planlıyorum önümüzdeki 2-3ay içinde. Fakat burdaki eleştiriler hakkaten çok haklı, acaba bir süre daha beklesem mi bilemedim..

    POLO'da yapılacaksa eğer donanım iyileştirmeleri ve fiyatların bir nebze de olsun aşağı çekimi sizce ne kadar süre içinde gerçekleşebilir?
    (Bu soru benim açımdan önemli çünkü arabaya gerçekten ihtiyaç duyuyorum ve 1 yıl bekleyemem ama 5-6ay beklemem iyi olacaksa niye olmasın..)



    Merhaba ockforever,
    Öncelikle Polo'nun Comfortline versiyonunun "Comfortline" adını haketmediği, gerçekte bir "Trendline" olduğu konusunda hepimiz hemfikiriz.
    Comfortline donanımda iyileştirmeler mutlaka olacaktır ama bunun tarihini bilmiyoruz.
    Geçen hafta servise uğradığımda sordum, bu konuda bir duyum yok. Muhtemelen Ağustos'ta 2011 modeller gelince değişir.
    Polo'ya 40bin civarı para vermek hiç mantıklı değil. Hele ki, aynı paraya Passat Trendline 1.6 dururken.
    Polo 1.4 DSG Comfortline'ı ikinci araç olarak, indirimlerle 33bin civarına aldım.
    Bana göre Polo'nun sadece iki rakibi var, Fiesta ve Corsa. (Alman asıllı olması nedeniyle) 1.4 otomatik fiyatları çok farklı değil.
    Kıyaslamayı bu üçü arasında yapınca; yeni olması ve özellikle DSG şanzıman kullanması nedeniyle tercihim Polo oldu.




  • EPC arızasının sebebi fren müşüründenmiş.
    deiştirdim sorun bitti.
    Birde araba lpg li olduğundan oksijen sensörü arıza vermiş.
    Onu deiştirmedim. Usta deiştirsende sürekli bozulur lpg den dolayı o yüzden deiştirme. Arıza verince getir kodu silelim dedi.
    Bu oksijen sensörü bozuk olarak arabaya biniyorum ama bir sorun olurmu
    motorda herhangi bir sorun sezinleyemedim
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.