Şimdi Ara

VW TİGUAN ??? veya CHEVROLET CAPTIVA ??? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
6.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Arada sınıf farkı var. Sedefli beyaz bir Captiva daha güzel bence..

    Arada sınıf farkı var tabii ki biri saf kan Alman diğeri, melez Güney Koreli...

    Cehalet başa bela..

    Captiva'nın üretildiği yere bir göz at istersen...

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Captiva

    Captiva, Cruze, Aveo vs. güney koredeki GM fabrikalarında üretiliyor. noldu ki ?

    VW Jetta da Meksika'da üretiliyor. Polo da slovakya da üretiliyor. SORUN NEDİR ?

    Dostum cevabım sana değil... Ayrıca karşılaştırılan araçlar Captiva ve Tiguan dikkatini çekiyorum, diğer modeller değil...

    iyi tamam captiva olsun. Captiva GM'in güney koredeki fabrikalarında üretiliyor. sorun nedir burda ?

    Captiva, GM'in Theta platformunda üretilmektedir. Captiva'ile aynı platformda üretilen araçlar :

    Suzuki Vitara
    Chevrolet Equinox
    GMC Terrain
    Cadillac SRX
    Saab 9-4X


    VW Meksika'da jetta'yı, slovakya da polo yu vs. üretince sorun olmuyo da GM Güney Kore'de Captivayı üretince mi sorun oluyo ?

    Captiva, emsallerine göre çok iyi bir araç buna sözüm yok.
    Ben de Captiva ve Tiguan'ın aynı sınıf araçlar olduğunu düşünmüyorum, zira boyutları oldukça farklı. (Yukarıda üretim yerine atıf yaparak sınıf farklılığından bahsetmem espriden ibaret.)
    Ancak bir markanın kendi ülkesinde, farklı bir söyleyişle merkez fabrikasında ürettiği araçlar ve modeller her zaman diğer modellerin üstündedir, bu benim görüşüm tabii ki. Bununla birlikte GM, özellikle Daewoo işin içine girdikten sonra bana pek tat vermiyor doğrusu. İşin şakası bir yana söylemek istediğim budur esasen.
    Kazasız keyi
    fli sürüşler...




  • Kişisel fikrim, 3 nesil VW ci olarak( son 3 aracım, golf, passat variant ve şimdi jetta) tiguan ı mahalleme sokmam. Bir tiguan da golf passat kalitesi bulamazsınız, aramayın zaten.

    Ancak captiva yı imkanım olsa hemen alırım. Lütfen, aksini düşünenler bir kez daha binsinler her 2 araca da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Arada sınıf farkı var. Sedefli beyaz bir Captiva daha güzel bence..

    Arada sınıf farkı var tabii ki biri saf kan Alman diğeri, melez Güney Koreli...

    Cehalet başa bela..

    Captiva'nın üretildiği yere bir göz at istersen...

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Captiva

    Captiva, Cruze, Aveo vs. güney koredeki GM fabrikalarında üretiliyor. noldu ki ?

    VW Jetta da Meksika'da üretiliyor. Polo da slovakya da üretiliyor. SORUN NEDİR ?

    Dostum cevabım sana değil... Ayrıca karşılaştırılan araçlar Captiva ve Tiguan dikkatini çekiyorum, diğer modeller değil...

    iyi tamam captiva olsun. Captiva GM'in güney koredeki fabrikalarında üretiliyor. sorun nedir burda ?

    Captiva, GM'in Theta platformunda üretilmektedir. Captiva'ile aynı platformda üretilen araçlar :

    Suzuki Vitara
    Chevrolet Equinox
    GMC Terrain
    Cadillac SRX
    Saab 9-4X


    VW Meksika'da jetta'yı, slovakya da polo yu vs. üretince sorun olmuyo da GM Güney Kore'de Captivayı üretince mi sorun oluyo ?

    Captiva, emsallerine göre çok iyi bir araç buna sözüm yok.
    Ben de Captiva ve Tiguan'ın aynı sınıf araçlar olduğunu düşünmüyorum, zira boyutları oldukça farklı. (Yukarıda üretim yerine atıf yaparak sınıf farklılığından bahsetmem espriden ibaret.)
    Ancak bir markanın kendi ülkesinde, farklı bir söyleyişle merkez fabrikasında ürettiği araçlar ve modeller her zaman diğer modellerin üstündedir, bu benim görüşüm tabii ki. Bununla birlikte GM, özellikle Daewoo işin içine girdikten sonra bana pek tat vermiyor doğrusu. İşin şakası bir yana söylemek istediğim budur esasen.
    Kazasız keyi
    fli sürüşler...




    Niyetinizin şaka amaçlı bir ileti yazmak olduğunu belirttiniz, iletimi düzenliyorum o zaman..

    Daewoo, GM işinin içine girmemiştir. Bu durumu anlayabilmek için, küresel pazarın ihtiyaçlarına bakmak gerekir.

    Takdir edersiniz ki, küresel dünyanın beklentileriyle, Aziz (!) ABD'lilerin beklentileri uyuşmuyor. Dolayısıyla tek kanatta, yani ABD pazarına yapılan üretim, GM adına üzücü sonuçlar doğurdu, mutlaka hatırlarsınız..

    GM, bu durumdan ders alarak küresel kanattaki oyuncularını devreye soktu. Avrupalı tüketicilerin beklentilerini karşılayacak boyutta motorlar, bu boyutta araçlar üretti. Bence 'bELa dahil kimse, Chevrolet araçların diğerlerinden fersah fersah ileri kalitede olduğunu iddia etmiyor. Sadece verdiğiniz paraya daha "çok" araç vaadediyor. Yani f/p ürünleri üretiyor. Çünkü bu kadar yerleşmiş bir otomobil pazarında başka türlü yer edinmek mümkün değildir.

    Sizin GM beklentiniz Amerikanvari otomobiller olabilir ki bu çok normaldir. Ama şu an GM, oyunu kurallarına göre oynuyor. Bence de iyi oynuyor. Şu an 30.000 TL'ye en donanımlı ve güvenli aracı onlar satıyor. Yine 36.000 TL'ye en güvenli ve donanımlı araç onlarda. Gidip euroNCAP yüzü görmeyen 3. sınıf sıfır km araçları alacağıma, elbette Chevrolet alırım.

    İletinizdeki ironiyi farketmeyerek "cehalet" kelimesini kullandığım için özür dilerim. Ama bu noktada, ironi ile çamur atma arasındaki farkı bir iki kelimeyle ifade etseydiniz yanılmazdık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytürk -- 18 Aralık 2012; 14:23:32 >




  • Captiva....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: P.S.S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Arada sınıf farkı var. Sedefli beyaz bir Captiva daha güzel bence..

    Arada sınıf farkı var tabii ki biri saf kan Alman diğeri, melez Güney Koreli...

    Cehalet başa bela..

    Captiva'nın üretildiği yere bir göz at istersen...

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Captiva

    Captiva, Cruze, Aveo vs. güney koredeki GM fabrikalarında üretiliyor. noldu ki ?

    VW Jetta da Meksika'da üretiliyor. Polo da slovakya da üretiliyor. SORUN NEDİR ?

    Dostum cevabım sana değil... Ayrıca karşılaştırılan araçlar Captiva ve Tiguan dikkatini çekiyorum, diğer modeller değil...

    iyi tamam captiva olsun. Captiva GM'in güney koredeki fabrikalarında üretiliyor. sorun nedir burda ?

    Captiva, GM'in Theta platformunda üretilmektedir. Captiva'ile aynı platformda üretilen araçlar :

    Suzuki Vitara
    Chevrolet Equinox
    GMC Terrain
    Cadillac SRX
    Saab 9-4X


    VW Meksika'da jetta'yı, slovakya da polo yu vs. üretince sorun olmuyo da GM Güney Kore'de Captivayı üretince mi sorun oluyo ?

    Captiva, emsallerine göre çok iyi bir araç buna sözüm yok.
    Ben de Captiva ve Tiguan'ın aynı sınıf araçlar olduğunu düşünmüyorum, zira boyutları oldukça farklı. (Yukarıda üretim yerine atıf yaparak sınıf farklılığından bahsetmem espriden ibaret.)
    Ancak bir markanın kendi ülkesinde, farklı bir söyleyişle merkez fabrikasında ürettiği araçlar ve modeller her zaman diğer modellerin üstündedir, bu benim görüşüm tabii ki. Bununla birlikte GM, özellikle Daewoo işin içine girdikten sonra bana pek tat vermiyor doğrusu. İşin şakası bir yana söylemek istediğim budur esasen.
    Kazasız keyi
    fli sürüşler...




    Niyetinizin şaka amaçlı bir ileti yazmak olduğunu belirttiniz, iletimi düzenliyorum o zaman..

    Daewoo, GM işinin içine girmemiştir. Bu durumu anlayabilmek için, küresel pazarın ihtiyaçlarına bakmak gerekir.

    Takdir edersiniz ki, küresel dünyanın beklentileriyle, Aziz (!) ABD'lilerin beklentileri uyuşmuyor. Dolayısıyla tek kanatta, yani ABD pazarına yapılan üretim, GM adına üzücü sonuçlar doğurdu, mutlaka hatırlarsınız..

    GM, bu durumdan ders alarak küresel kanattaki oyuncularını devreye soktu. Avrupalı tüketicilerin beklentilerini karşılayacak boyutta motorlar, bu boyutta araçlar üretti. Bence 'bELa dahil kimse, Chevrolet araçların diğerlerinden fersah fersah ileri kalitede olduğunu iddia etmiyor. Sadece verdiğiniz paraya daha "çok" araç vaadediyor. Yani f/p ürünleri üretiyor. Çünkü bu kadar yerleşmiş bir otomobil pazarında başka türlü yer edinmek mümkün değildir.

    Sizin GM beklentiniz Amerikanvari otomobiller olabilir ki bu çok normaldir. Ama şu an GM, oyunu kurallarına göre oynuyor. Bence de iyi oynuyor. Şu an 30.000 TL'ye en donanımlı ve güvenli aracı onlar satıyor. Yine 36.000 TL'ye en güvenli ve donanımlı araç onlarda. Gidip euroNCAP yüzü görmeyen 3. sınıf sıfır km araçları alacağıma, elbette Chevrolet alırım.

    İletinizdeki ironiyi farketmeyerek "cehalet" kelimesini kullandığım için özür dilerim. Ama bu noktada, ironi ile çamur atma arasındaki farkı bir iki kelimeyle ifade etseydiniz yanılmazdık.


    Teşekkür ederim.
    Söylediklerinize tabii ki katılıyorum.
    Keşke övünebileceğimiz yerli bir otomobil markamız olsa da onunla övünüp bu tartışmalara gerek duymasak...




  • captivanın artıları

    sadece geniş ve rahatlığıdır geri kalan herşeyde tiguan dır
  • Captiva da Tiguan da kötü araba değiller.Otomobil biraz şans işidir.1999 model Ford Focus SW almıştık ilk gelen partiden,35.000 km de silindir üst kapağı çatladı,50.000 km de direksiyon kutusu değişti.Fabrikasyon hata demişlerdi garantiden değiştirdiler vs vs.Şunun şurası problemli bunun burası sorunlu dan çok iki aracında koltuğuna oturup sürdükten sonra hangisinin içinize sindiğidir.Arada ciddi bir boyut ve motor teknolojisi farkı var.İyi ya da kötü olarak değil fark var yani.

    Ha kişisel olarak Captiva derdim o da VW ne duyduğum antipatiden ve Captiva'nın koltuğuna oturduğumda büyük bir araç kullanmanın verdiği keyiften dolayı.

    Nedir bu VW nin olayı anlamadım ki...Ne zaman showroom a gitsen araç yok,aynı dediğiniz gibi opsiyon istiyorsun,farklı motor istiyorsun 6 ay diyorlar.Hayır yok satıyor desem binlerce kişilik sıralar var desem yıllık satış rakamları ortada.Pazarlama stratejisi midir nedir iğrenç bir durum yani.Üretim bandınız yetersizse,geliştirin kardeşim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    Captiva da Tiguan da kötü araba değiller.Otomobil biraz şans işidir.1999 model Ford Focus SW almıştık ilk gelen partiden,35.000 km de silindir üst kapağı çatladı,50.000 km de direksiyon kutusu değişti.Fabrikasyon hata demişlerdi garantiden değiştirdiler vs vs.Şunun şurası problemli bunun burası sorunlu dan çok iki aracında koltuğuna oturup sürdükten sonra hangisinin içinize sindiğidir.Arada ciddi bir boyut ve motor teknolojisi farkı var.İyi ya da kötü olarak değil fark var yani.

    Ha kişisel olarak Captiva derdim o da VW ne duyduğum antipatiden ve Captiva'nın koltuğuna oturduğumda büyük bir araç kullanmanın verdiği keyiften dolayı.

    Nedir bu VW nin olayı anlamadım ki...Ne zaman showroom a gitsen araç yok,aynı dediğiniz gibi opsiyon istiyorsun,farklı motor istiyorsun 6 ay diyorlar.Hayır yok satıyor desem binlerce kişilik sıralar var desem yıllık satış rakamları ortada.Pazarlama stratejisi midir nedir iğrenç bir durum yani.Üretim bandınız yetersizse,geliştirin kardeşim.

    Evet binlerce kişi sırada ve satış rakamlarıda ortada açılan bı başlık vardı bu satış rakamlariyla ilgili bı zahmet bakarsanız görürsünüz sıra olmasına rağmen bayiye gidince araç olmamasına rağmen ne kadar sattığıni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    Captiva da Tiguan da kötü araba değiller.Otomobil biraz şans işidir.1999 model Ford Focus SW almıştık ilk gelen partiden,35.000 km de silindir üst kapağı çatladı,50.000 km de direksiyon kutusu değişti.Fabrikasyon hata demişlerdi garantiden değiştirdiler vs vs.Şunun şurası problemli bunun burası sorunlu dan çok iki aracında koltuğuna oturup sürdükten sonra hangisinin içinize sindiğidir.Arada ciddi bir boyut ve motor teknolojisi farkı var.İyi ya da kötü olarak değil fark var yani.

    Ha kişisel olarak Captiva derdim o da VW ne duyduğum antipatiden ve Captiva'nın koltuğuna oturduğumda büyük bir araç kullanmanın verdiği keyiften dolayı.

    Nedir bu VW nin olayı anlamadım ki...Ne zaman showroom a gitsen araç yok,aynı dediğiniz gibi opsiyon istiyorsun,farklı motor istiyorsun 6 ay diyorlar.Hayır yok satıyor desem binlerce kişilik sıralar var desem yıllık satış rakamları ortada.Pazarlama stratejisi midir nedir iğrenç bir durum yani.Üretim bandınız yetersizse,geliştirin kardeşim.

    Evet binlerce kişi sırada ve satış rakamlarıda ortada açılan bı başlık vardı bu satış rakamlariyla ilgili bı zahmet bakarsanız görürsünüz sıra olmasına rağmen bayiye gidince araç olmamasına rağmen ne kadar sattığıni

    Yani siz VW'in her modeli için binlerce kişilik sıra olduğunu mu söylüyorsunuz bana ? Mesela üretimden kalkmadan son senesinde VW Golf 1.6 102 HP için çok ciddi bir kuyruk vardı evet çünkü fiyat/performans olarak çok çok iyiydi yanlış hatırlamıyorsam 36.000 TL civarı satıldı.Ancak Tiguan için binlerce kişilik sıra olduğunu düşünmüyorum eğer buna karşı bir kaynak gösterebilirseniz cidden bilgilenmiş olurum.

    Siz bunu sanırım marka o kadar kaliteli ki ve o kadar çok talep var ki bak yetiştiremiyorlar olarak görüyorsunuz.Ben ise madem VW'sin o zaman insanları bu denli bekletmeye hakkın yok,çözüm bul olarak görüyorum her koşulda.

    Marka fanatiğisiniz sanırım ya da ben üslubunuzdan o sonuca vardım bilemiyorum,ancak Türkiye şartlarında alın terinizle çalışır ve araba almak için 50.000 TL para denklerseniz,daha sonra bir showroom a gider ve 10 larcasını arayıp istediğiniz renk,opsiyon,şanzıman ya da motor seçeneği için 6 ay beklemek durumunda olduğunuzu öğrenirseniz;

    1.Kendinizi Ferrari alıyormuş gibi hissediyorsunuz.

    ya da

    2.Bende olduğu gibi bir antipati yaratıyor.

    Yani ben söylediğiniz gibi bir zahmet baksamda bakmasamda tecrübelerimden kaynaklı bu antipati devam edecek VW bunu çözene kadar.Sizin bununla ilgili sorununuz nedir onu anlayamadım ? Bir zahmet bakarsan görürsün filan ? Günlük hayatınızda tanımadığınız insanlarla genelde bu üslupla konuşuyorsanız gerçekten hoş değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    Captiva da Tiguan da kötü araba değiller.Otomobil biraz şans işidir.1999 model Ford Focus SW almıştık ilk gelen partiden,35.000 km de silindir üst kapağı çatladı,50.000 km de direksiyon kutusu değişti.Fabrikasyon hata demişlerdi garantiden değiştirdiler vs vs.Şunun şurası problemli bunun burası sorunlu dan çok iki aracında koltuğuna oturup sürdükten sonra hangisinin içinize sindiğidir.Arada ciddi bir boyut ve motor teknolojisi farkı var.İyi ya da kötü olarak değil fark var yani.

    Ha kişisel olarak Captiva derdim o da VW ne duyduğum antipatiden ve Captiva'nın koltuğuna oturduğumda büyük bir araç kullanmanın verdiği keyiften dolayı.

    Nedir bu VW nin olayı anlamadım ki...Ne zaman showroom a gitsen araç yok,aynı dediğiniz gibi opsiyon istiyorsun,farklı motor istiyorsun 6 ay diyorlar.Hayır yok satıyor desem binlerce kişilik sıralar var desem yıllık satış rakamları ortada.Pazarlama stratejisi midir nedir iğrenç bir durum yani.Üretim bandınız yetersizse,geliştirin kardeşim.

    Evet binlerce kişi sırada ve satış rakamlarıda ortada açılan bı başlık vardı bu satış rakamlariyla ilgili bı zahmet bakarsanız görürsünüz sıra olmasına rağmen bayiye gidince araç olmamasına rağmen ne kadar sattığıni

    Yani siz VW'in her modeli için binlerce kişilik sıra olduğunu mu söylüyorsunuz bana ? Mesela üretimden kalkmadan son senesinde VW Golf 1.6 102 HP için çok ciddi bir kuyruk vardı evet çünkü fiyat/performans olarak çok çok iyiydi yanlış hatırlamıyorsam 36.000 TL civarı satıldı.Ancak Tiguan için binlerce kişilik sıra olduğunu düşünmüyorum eğer buna karşı bir kaynak gösterebilirseniz cidden bilgilenmiş olurum.

    Siz bunu sanırım marka o kadar kaliteli ki ve o kadar çok talep var ki bak yetiştiremiyorlar olarak görüyorsunuz.Ben ise madem VW'sin o zaman insanları bu denli bekletmeye hakkın yok,çözüm bul olarak görüyorum her koşulda.

    Marka fanatiğisiniz sanırım ya da ben üslubunuzdan o sonuca vardım bilemiyorum,ancak Türkiye şartlarında alın terinizle çalışır ve araba almak için 50.000 TL para denklerseniz,daha sonra bir showroom a gider ve 10 larcasını arayıp istediğiniz renk,opsiyon,şanzıman ya da motor seçeneği için 6 ay beklemek durumunda olduğunuzu öğrenirseniz;

    1.Kendinizi Ferrari alıyormuş gibi hissediyorsunuz.

    ya da

    2.Bende olduğu gibi bir antipati yaratıyor.

    Yani ben söylediğiniz gibi bir zahmet baksamda bakmasamda tecrübelerimden kaynaklı bu antipati devam edecek VW bunu çözene kadar.Sizin bununla ilgili sorununuz nedir onu anlayamadım ? Bir zahmet bakarsan görürsün filan ? Günlük hayatınızda tanımadığınız insanlarla genelde bu üslupla konuşuyorsanız gerçekten hoş değil.

    "Bir zahmet bakarsanız görürsünüz "yazmışim yazı hala duruyor ve tanımadığım bir insan icin kullandığım hitap sekli bu neyini begenmediniz?
    2. Si vw yok satmasiyla beklemenin uzaktan yakından alakası yok insanlar istediği opsiyonu almak icin istedikleri aracı bekliyorlar bu kuru yemiş degilki her türlü opsiyonu karıştırıp çeşit göndersinler öyle satılsın tercih edersin opsiyon eklersin ve istediğin renkte ,opsiyonda araca binersin
    3. Vw den ister nefret edersin ister igrenirsin orası beni bağlamaz
    4. Herkes neye bindiğinin farkında Ferrari'ye biniyorum sandıklarını nerden çıkardın ama yok ben psikoloji alanında çığır actım forum yazısından psikanaliz yaparım diyorsan tebrik ediyorum Freud görse seni bağrına basardı
    5. Marka fanatiği değilim burada vw aleyhinde cok yazımda var başlığımda
    Hadi iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tiguan vergi avantajı var, ayrıca şu an ki motor eski 150 liklere oranla daha cimri bluemotionla beraber fren enerjisi geri kazanımı ve start-stop var.
    Muhim olan aracı bulabilmek, yakıt olarak bence yakın olurlar birbirine bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    Captiva da Tiguan da kötü araba değiller.Otomobil biraz şans işidir.1999 model Ford Focus SW almıştık ilk gelen partiden,35.000 km de silindir üst kapağı çatladı,50.000 km de direksiyon kutusu değişti.Fabrikasyon hata demişlerdi garantiden değiştirdiler vs vs.Şunun şurası problemli bunun burası sorunlu dan çok iki aracında koltuğuna oturup sürdükten sonra hangisinin içinize sindiğidir.Arada ciddi bir boyut ve motor teknolojisi farkı var.İyi ya da kötü olarak değil fark var yani.

    Ha kişisel olarak Captiva derdim o da VW ne duyduğum antipatiden ve Captiva'nın koltuğuna oturduğumda büyük bir araç kullanmanın verdiği keyiften dolayı.

    Nedir bu VW nin olayı anlamadım ki...Ne zaman showroom a gitsen araç yok,aynı dediğiniz gibi opsiyon istiyorsun,farklı motor istiyorsun 6 ay diyorlar.Hayır yok satıyor desem binlerce kişilik sıralar var desem yıllık satış rakamları ortada.Pazarlama stratejisi midir nedir iğrenç bir durum yani.Üretim bandınız yetersizse,geliştirin kardeşim.

    Evet binlerce kişi sırada ve satış rakamlarıda ortada açılan bı başlık vardı bu satış rakamlariyla ilgili bı zahmet bakarsanız görürsünüz sıra olmasına rağmen bayiye gidince araç olmamasına rağmen ne kadar sattığıni

    Yani siz VW'in her modeli için binlerce kişilik sıra olduğunu mu söylüyorsunuz bana ? Mesela üretimden kalkmadan son senesinde VW Golf 1.6 102 HP için çok ciddi bir kuyruk vardı evet çünkü fiyat/performans olarak çok çok iyiydi yanlış hatırlamıyorsam 36.000 TL civarı satıldı.Ancak Tiguan için binlerce kişilik sıra olduğunu düşünmüyorum eğer buna karşı bir kaynak gösterebilirseniz cidden bilgilenmiş olurum.

    Siz bunu sanırım marka o kadar kaliteli ki ve o kadar çok talep var ki bak yetiştiremiyorlar olarak görüyorsunuz.Ben ise madem VW'sin o zaman insanları bu denli bekletmeye hakkın yok,çözüm bul olarak görüyorum her koşulda.

    Marka fanatiğisiniz sanırım ya da ben üslubunuzdan o sonuca vardım bilemiyorum,ancak Türkiye şartlarında alın terinizle çalışır ve araba almak için 50.000 TL para denklerseniz,daha sonra bir showroom a gider ve 10 larcasını arayıp istediğiniz renk,opsiyon,şanzıman ya da motor seçeneği için 6 ay beklemek durumunda olduğunuzu öğrenirseniz;

    1.Kendinizi Ferrari alıyormuş gibi hissediyorsunuz.

    ya da

    2.Bende olduğu gibi bir antipati yaratıyor.

    Yani ben söylediğiniz gibi bir zahmet baksamda bakmasamda tecrübelerimden kaynaklı bu antipati devam edecek VW bunu çözene kadar.Sizin bununla ilgili sorununuz nedir onu anlayamadım ? Bir zahmet bakarsan görürsün filan ? Günlük hayatınızda tanımadığınız insanlarla genelde bu üslupla konuşuyorsanız gerçekten hoş değil.

    "Bir zahmet bakarsanız görürsünüz "yazmışim yazı hala duruyor ve tanımadığım bir insan icin kullandığım hitap sekli bu neyini begenmediniz?
    2. Si vw yok satmasiyla beklemenin uzaktan yakından alakası yok insanlar istediği opsiyonu almak icin istedikleri aracı bekliyorlar bu kuru yemiş degilki her türlü opsiyonu karıştırıp çeşit göndersinler öyle satılsın tercih edersin opsiyon eklersin ve istediğin renkte ,opsiyonda araca binersin
    3. Vw den ister nefret edersin ister igrenirsin orası beni bağlamaz
    4. Herkes neye bindiğinin farkında Ferrari'ye biniyorum sandıklarını nerden çıkardın ama yok ben psikoloji alanında çığır actım forum yazısından psikanaliz yaparım diyorsan tebrik ediyorum Freud görse seni bağrına basardı
    5. Marka fanatiği değilim burada vw aleyhinde cok yazımda var başlığımda
    Hadi iyi forumlar

    Bu opsiyon kısmına takıldım ben. Qashqai alırken Platinum Paket aldım. En üst versiyonuydu. İçinde herşey vardı. Captiva alırken de aynı şekilde LTZ aldım yine içerisinde herşey var. Tiguan için aynı şekilde tam dolu bir araç istedim 6 ay bekle dediler. Yani bunun sırayla falan alakası yok veya opsiyon seçme ile ilgili değil. Showroom'da hep en baz modeller oluyor. Bir tane de dolu model koy, almak isteyen alsın. Bir cam tam için bu devirde 4-5 ay beklemek bana biraz mantıksız geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: acoustronic

    Captiva da Tiguan da kötü araba değiller.Otomobil biraz şans işidir.1999 model Ford Focus SW almıştık ilk gelen partiden,35.000 km de silindir üst kapağı çatladı,50.000 km de direksiyon kutusu değişti.Fabrikasyon hata demişlerdi garantiden değiştirdiler vs vs.Şunun şurası problemli bunun burası sorunlu dan çok iki aracında koltuğuna oturup sürdükten sonra hangisinin içinize sindiğidir.Arada ciddi bir boyut ve motor teknolojisi farkı var.İyi ya da kötü olarak değil fark var yani.

    Ha kişisel olarak Captiva derdim o da VW ne duyduğum antipatiden ve Captiva'nın koltuğuna oturduğumda büyük bir araç kullanmanın verdiği keyiften dolayı.

    Nedir bu VW nin olayı anlamadım ki...Ne zaman showroom a gitsen araç yok,aynı dediğiniz gibi opsiyon istiyorsun,farklı motor istiyorsun 6 ay diyorlar.Hayır yok satıyor desem binlerce kişilik sıralar var desem yıllık satış rakamları ortada.Pazarlama stratejisi midir nedir iğrenç bir durum yani.Üretim bandınız yetersizse,geliştirin kardeşim.

    Evet binlerce kişi sırada ve satış rakamlarıda ortada açılan bı başlık vardı bu satış rakamlariyla ilgili bı zahmet bakarsanız görürsünüz sıra olmasına rağmen bayiye gidince araç olmamasına rağmen ne kadar sattığıni

    Yani siz VW'in her modeli için binlerce kişilik sıra olduğunu mu söylüyorsunuz bana ? Mesela üretimden kalkmadan son senesinde VW Golf 1.6 102 HP için çok ciddi bir kuyruk vardı evet çünkü fiyat/performans olarak çok çok iyiydi yanlış hatırlamıyorsam 36.000 TL civarı satıldı.Ancak Tiguan için binlerce kişilik sıra olduğunu düşünmüyorum eğer buna karşı bir kaynak gösterebilirseniz cidden bilgilenmiş olurum.

    Siz bunu sanırım marka o kadar kaliteli ki ve o kadar çok talep var ki bak yetiştiremiyorlar olarak görüyorsunuz.Ben ise madem VW'sin o zaman insanları bu denli bekletmeye hakkın yok,çözüm bul olarak görüyorum her koşulda.

    Marka fanatiğisiniz sanırım ya da ben üslubunuzdan o sonuca vardım bilemiyorum,ancak Türkiye şartlarında alın terinizle çalışır ve araba almak için 50.000 TL para denklerseniz,daha sonra bir showroom a gider ve 10 larcasını arayıp istediğiniz renk,opsiyon,şanzıman ya da motor seçeneği için 6 ay beklemek durumunda olduğunuzu öğrenirseniz;

    1.Kendinizi Ferrari alıyormuş gibi hissediyorsunuz.

    ya da

    2.Bende olduğu gibi bir antipati yaratıyor.

    Yani ben söylediğiniz gibi bir zahmet baksamda bakmasamda tecrübelerimden kaynaklı bu antipati devam edecek VW bunu çözene kadar.Sizin bununla ilgili sorununuz nedir onu anlayamadım ? Bir zahmet bakarsan görürsün filan ? Günlük hayatınızda tanımadığınız insanlarla genelde bu üslupla konuşuyorsanız gerçekten hoş değil.

    "Bir zahmet bakarsanız görürsünüz "yazmışim yazı hala duruyor ve tanımadığım bir insan icin kullandığım hitap sekli bu neyini begenmediniz?
    2. Si vw yok satmasiyla beklemenin uzaktan yakından alakası yok insanlar istediği opsiyonu almak icin istedikleri aracı bekliyorlar bu kuru yemiş degilki her türlü opsiyonu karıştırıp çeşit göndersinler öyle satılsın tercih edersin opsiyon eklersin ve istediğin renkte ,opsiyonda araca binersin
    3. Vw den ister nefret edersin ister igrenirsin orası beni bağlamaz
    4. Herkes neye bindiğinin farkında Ferrari'ye biniyorum sandıklarını nerden çıkardın ama yok ben psikoloji alanında çığır actım forum yazısından psikanaliz yaparım diyorsan tebrik ediyorum Freud görse seni bağrına basardı
    5. Marka fanatiği değilim burada vw aleyhinde cok yazımda var başlığımda
    Hadi iyi forumlar

    Ben sizin üslubunuzu hoş bulmamışım ki hala aynı agresyonla devam ediyorsunuz,sizde kısaca ben böyleyim arkadaş demişsiniz burada bir sıkıntı yok.Ancak keşke cevabımı yanlış anlamasaymışsınız.

    Ben farklı bir opsiyon,renk,motor-şanzıman istediğinizden bir markanın sizi 6-8 ay gibi bir süre bekletmesinin günümüz şartlarında çok absürt olduğundan dem vurdum.Yoksa opsiyonla çerezi karıştırmıyorum tabi ki.Siz şu zamanda istediğiniz aracı istediğiniz renkte ya da opsiyonda almak için 6 ay beklemekten rahatsız olmuyorsanız saygı duyarım.

    Ferrari alıyor gibi hissettirmesi ise bir nükte idi,çünkü Ferrari gibi bir araç alıyorsanız ve özel olarak istediğiniz opsiyonlar varsa gerçekten 1 yılı bulan bekleme süreleri var kısaca özel bir araç olduğu için.Yani VW binenler Ferrari'ye bindiğini zannediyor demedim.Ayrıca Freud'la aram iyidir ancak beni kucaklamasını istemem.

    Marka fanatiği olmamanıza da çok sevindim.İlk cevabınıza bakarsanız ben kendimce sebebimi açıklayarak markaya bir antipati duyduğumu söylemişim sizde bana VW şöyle satıyor rakamlar ortada vs gibi bir cevap vermişsiniz.Arkadaşım böyle diyorsun ama bak markanın satış rakamı şudur,bu gecikmelerin sebebi budur bu da normaldir diye güzel güzel açıklama yapmak vardır bir de sizin yaptığınız.

    Şu yaptığımız şeyin ne VW'e ne bana ya da size ne de konuyu açan arkadaşa bir yararı vardır.O yüzden size de iyi forumlar,esen kalınız.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.