Bildirim
vw tsi lpg uyumlu mu?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Motor Kodu nedir ?? -
bir ilk Prins Direct Liqui Max lpg sistemleri montajını türkiyede ilk olarak passat 1.4 tsı 2011montajını
çetinsayotogaz firması tarafından gerçekleştirilmiştir
www.cetinsayotogaz.com info@cetinsayotogaz.com adresinden bilgi alabilirsiniz
-
quote:
Orijinalden alıntı: Prinsson-Wolf
Motor Kodu nedir ??
kod bilmiyorum ama 1.4tsi 122hp -
Volkswagen Jetta 1400 TSI BMY 140 2008 Prins VSI-DI system Prins VSI DI ile dönüştürebiliriz.
tasarrufu Ankara'da %35-40 civarı,istanbul'da %28-33
Prins Direct Liqui Max system Test sonrası Liste acıklanacakdır
Saygılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prinsson-Wolf -- 16 Şubat 2012; 14:01:29 > -
İKİ GÜN ÖNCE YAPILAN TIGUAN RESİMLERİ ,
-
quote:
Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri
İKİ GÜN ÖNCE YAPILAN TIGUAN RESİMLERİ ,
normal 1.6 102hp lik motorların lpg duzenınden farklı mı oluyor? tsi ve fsi lerde bellı hızdan sonra benzin yakıyor dıyorlar? -
quote:
Orijinalden alıntı: g.a.d.d.a.r
quote:
Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri
İKİ GÜN ÖNCE YAPILAN TIGUAN RESİMLERİ ,
normal 1.6 102hp lik motorların lpg duzenınden farklı mı oluyor? tsi ve fsi lerde bellı hızdan sonra benzin yakıyor dıyorlar?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayotogaz -- 29 Şubat 2012; 19:32:26 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: g.a.d.d.a.r
quote:
Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri
İKİ GÜN ÖNCE YAPILAN TIGUAN RESİMLERİ ,
normal 1.6 102hp lik motorların lpg duzenınden farklı mı oluyor? tsi ve fsi lerde bellı hızdan sonra benzin yakıyor dıyorlar?
VSI-DI sistemin de benzin her devir de harcanır, ama bu oranı size anlatmak için örnekleyecek olursak araç çalışırken % 90 gaz % 10 benzin, ve bu devirler arası
%95'e % 5 veya % 85'e % 15 değişmektedir. bu değişikliği sağlayan Prins Ecusunun benzersiz yazılımıdır bu sayade Dünya da benzin harcamsı dahil net % 30 ve üzeri tasarruf sağğlayan cihazdır.
-
BEN SİZE YENİ BİR CİHAZDAN BAHSEDECEM VİALLE DİYE HOLLANDA İMALLATLI OLUP TSİ ARACLARDA YÜZDE ELLİ TASARRUF SAGLIYOR VE ÇALIŞMASI İÇİN BENZİNE İHTİYAÇ DUYMUYOR BENZİNE İHTİYAÇ DUYMASI SADACE LPG LİKİT GAZ BİTTİGİNDE BAŞLIYOR BİRÇOK MARKANIN BAŞARAMADIGI YÜZDE ELLİ TASARRUFU SAGLIYOR ŞEHİRLER ARASI 1.2 GOLF TSİ 150 İLA 160 KURUŞ ARASINDA YAKIT YAKIYOR KİLOMETREDE AYNI ZAMANDA BU SİSTEM YAKITI SIVI OLARAKTAN YANMA ODASINA YAKITI VERDİGİNDEN DOLAYI ARAÇ SAHİPLARİNİN SİBOP LARA YADA MOTOR A BİR ZARAR VERİRMİ KAYGISI ORTADAN KALKIYOR VE ARACINIZA GELEN YAKIT SOGUK OLDUGUN DAN DOLAYI EMME MANİFOL DU VE SİBOPLAR DEVAMLI BELLİ SERİNLİKTE KALDI İÇİN DE ARAÇTA LİKİT SİSTEM TAKILDIGI ZAMAN PERFORMANSTA YÜZDE BEŞ İLA YÜZDE ON ARTIŞ OLMAKTADIR DAHA DETAYLI BİLGİ ALMAK İSTEYEN ARAÇ SAHİPLERİ 0533.391.36.35 NOLU TELEFONDAN BİZLERE ULAŞABİLİR
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şağdan -- 11 Ağustos 2012; 11:38:19 > -
quote:
Orijinalden alıntı: şağdan
BEN SİZE YENİ BİR CİHAZDAN BAHSEDECEM VİALLE DİYE HOLLANDA İMALLATLI OLUP TSİ ARACLARDA YÜZDE ELLİ TASARRUF SAGLIYOR VE ÇALIŞMASI İÇİN BENZİNE İHTİYAÇ DUYMUYOR BENZİNE İHTİYAÇ DUYMASI SADACE LPG LİKİT GAZ BİTTİGİNDE BAŞLIYOR BİRÇOK MARKANIN BAŞARAMADIGI YÜZDE ELLİ TASARRUFU SAGLIYOR ŞEHİRLER ARASI 1.2 GOLF TSİ 150 İLA 160 KURUŞ ARASINDA YAKIT YAKIYOR KİLOMETREDE AYNI ZAMANDA BU SİSTEM YAKITI SIVI OLARAKTAN YANMA ODASINA YAKITI VERDİGİNDEN DOLAYI ARAÇ SAHİPLARİNİN SİBOP LARA YADA MOTOR A BİR ZARAR VERİRMİ KAYGISI ORTADAN KALKIYOR VE ARACINIZA GELEN YAKIT SOGUK OLDUGUN DAN DOLAYI EMME MANİFOL DU VE SİBOPLAR DEVAMLI BELLİ SERİNLİKTE KALDI İÇİN DE ARAÇTA LİKİT SİSTEM TAKILDIGI ZAMAN PERFORMANSTA YÜZDE BEŞ İLA YÜZDE ON ARTIŞ OLMAKTADIR DAHA DETAYLI BİLGİ ALMAK İSTEYEN ARAÇ SAHİPLERİ 0533.391.36.35 NOLU TELEFONDAN BİZLERE ULAŞABİLİR
fiyatı nedir bu sistemin
-
Hala fiyat bekliyoruz bir hatırlatayım dedim -
-
Merhaba,
Ben Aksarayda ikamet ediyorum
1.4 tsi jetta almak istiyorum bu araca lpg sistemi uygulanabiliyormu acaba? 1.4 tsi de motor kodu ayrımı hala devam ediyormu örnek olarak a kodlu motora uygulanır b kodlu motora uygulanmaz gibi bir durum söz konusumudur hala? Birde lpg uygululanıyorsa hangi sistem uygulanabiliyo? Aşırı pahalı bir sistem olmasına bence gerek yok. Bidiğim kadarı ile atiker atikfast dı karma sistem ama prinsin sıvı lpg sistemli olan modeli çok pahalı diye biliyorum bence o kadar pahalı bir sisteme gerek yok.
Birde belirteceğiniz lpg sistemlerinin fiyatlarınıda öğrenebilirmiyim. -
5360504242 ararsanız yardımcı olalım inşaAllah
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
slm
1.4 asi 122 hp yani 90kw aracın motor kodu CAX A 'dır. bu araca neredeyse her firma lpg dönüşümü yapabilmektedir. neredeyse sorunsuzdur artık. hatta 1.6 102hp'lik motorlardan çoook daha sorunsuz çalışmaktadır. Gönül rahatlığıyla dönüşüm yaptırabilirsiniz.
kimi lpg yazılımları ile araç 6/1 çevrime göre çalışır, kiminde benzin enjektörü nabzına müdahale ile silindirin birini kendi gizli tutukları çalışma koşullarına göre sıralamasını gezdirerek benzinde çalıştırıp, diğer üçünü gazda çalıştırılar, kimi de belirli devir aralıklarında benzin püskürtmesi yaparak çalıştırmaktadır. sonuç olarak benzin tüketim miktarları değişmekte ve dolayısıyla tasarruf oranı değişmektedir. ne kadar çok benzin o kadar az tasarruf ters orantısı vardır aralarında.
yalnız, bazı cihazlarda, eğer aracınız otomatik ise rölantide küçük bir sallama yapar, ama tasarruftan dolayı bu gözünüze bile görülmez.
ama hepsinin ortak noktası benzinle çalışıp, ısınıp, üreticinin belirlediği sıcaklıkta gaza geçmesi, ve sonrasında hem benzin, hem gaz yakmasıdır. çift yakıta rağmen %30 ile %40 ın biraz üzerinde tasarruf sağlayabilirsiniz.
bu cihazlardaki püf noktası, yanma odasına çakılan benzin enjektörlerin, hiç çalışmaması veya az çalışması sonrasında , zaman içinde tıkanma olabilmesidir. böyle bir sorun hiç yaşanmaması için belirli aralıklarla yeşil kapaklı Würth benzin sistem temizleyicisi kullanmakta fayda var. yoksa araç benzinde sartınlı ve tekleyerek çalışmaya başlar. ve süper ustalarımız motorun kompresörünü ölçer, lpg sistemi kaynaklı bilmem kaçıncı silindirde voltaj eğilmesi var der :))) oksijen sensörü der, map sensörü der , der allah der. en iyisi periyodik katkı ile benzin enjektörlerindeki reçineleşmeyi engellemektir.
şimdiden hayırlı olsun alacağınız araç
-
merhabalar.
evet halen direk enjeksiyonlu yani DI araçlarda motor kodu ayırımı devam etmektedir. hatta motor koduna ek olarak ECM ( elektronik kontrol ünitesi ) yani benzin beyni üzerindeki örnek MED 17.5.25 olan kod da önemlidir. çünkü lpg tertibatının kablolama diyagramları bu koda göre değişmektedir.
yani; hem aracın şasi veya motor üzerindeki motor kodu ( ruhsat değil ), hemde ECM üzerindeki kod önemlidir. bu ikisi tutmadan kesinlikle dönüşüm yaptırmayın. -
..
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hodoras -- 13 Temmuz 2021; 10:10:28 > -
merhabalar
90kw cax a sorunsuz bir motor. bağzı markalar manifoltun içine sallama yaparak yani hortum sallayarak montaj yapıyor o motora, bağzı markalar direct plastik manifoldu delip nozul takarak gaz girişi yapıyor. her halükarda o motorlarda sorun yok. CAX A yı tamamen çözdüler artık. Yani düzgün bir montajla her markayı tercih edebilirsiniz. Sadece manifold içi sallama yapılan ( yani emme manifoldu sökülüp, manifoldun içine gaz girişinden emme supaplarına yakın bir mesafeye kadar termoplastik hortum sallanması ) bir marka tercih ederseniz, biraz profesyonel bir servis tercih edin söküp takarken bir yerlere zarar vermesin. prins, brc, zavoli .... istediğiniz markayı bütçenize göre tercih edebilirsiniz. dediğim gibi o motorlarda problem yok. -
Cevap için teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X