Şimdi Ara

VW.YENİ POLO 1,2 TSI 90HP TAM BİR MİNİ ROKET... (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
498
Cevap
5
Favori
24.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mülayim_sert kullanıcısına yanıt
    Mülocuğum,
    1,2 tsı polo ya binmeden, yorum sallanmaz,
    Oturacaksın koltuğa basacaksın gaza,
    Sırtın yapışacak, arkana ...
    sonra yorum yazacaksın,
    Bizde saygıyla okuyacağız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Sevgili fransız kardeşim,
    Fiat doblonun kaputunun altında yatan1,3 multıjet motor;
    Albeada, lineada, 500 ve 500L de punto da yani fiatın bütün binek dizel modellerinde kullanılmaktadır,
    Ayrıca fiat bu motoru, opel' lede satmış ve opelin 1,3 astra modelinde combo sunda kullanılmaktadır,
    Chavrolet de 1,3 motora geçmiş ve multijet kullanmaktadır,
    Yani doblo ticari olarak bu saydıklarımın arasında bakım maliyeti en düşük olanıdır,
    Binek modellerde fiat ve opel bakım maliyetleri vw. Den bariz yukarıdadır.,
    Yazarken biraz tabanlı olalım, sallamayalım lütfen..!


    Sallamayalım tabanlı olalım tabiki

    buyur yaz ozaman binek bakım fiyatlarını

    doblo örneği ile konuya giren sensin .

    punto nun bakım maliyetlerini yaz

    karşında lise arkadaşın yok ona göre cevap verirsen sevinirim




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Polodaki, 1,2 tsı ile fiat 1,3 mjet. Motorların ikiside turbo,
    Yüksek basınç altında çalışan son teknoloji motorlar, birbirlerine çok yakın olması gerekli, bakımlarının, ki vw. Fiattan yukarda olsa bile bakım maliyetleri yadırganmaz..!
    Hitap ettiği kitleyi yakalayan, fiat satıcıları,
    Aynı kitleyi bakım maliyetlerinde mutlu edemiyor,
    Hem bakım aralıkları kısa (10bin km de bir) hemde yüksek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Polodaki, 1,2 tsı ile fiat 1,3 mjet. Motorların ikiside turbo,
    Yüksek basınç altında çalışan son teknoloji motorlar, birbirlerine çok yakın olması gerekli, bakımlarının, ki vw. Fiattan yukarda olsa bile bakım maliyetleri yadırganmaz..!
    Hitap ettiği kitleyi yakalayan, fiat satıcıları,
    Aynı kitleyi bakım maliyetlerinde mutlu edemiyor,
    Hem bakım aralıkları kısa (10bin km de bir) hemde yüksek...


    ikisi de turbo da ikisi de aynı yakıt ile çalışmıyor.

    1.2 tsi benzinli

    1.3 multijet dizel

    iki motorun bakım fiyatları kıyaslanmaz. dizel motorların bakımları doğal olarak yüksektir.

    fiat ın dizel motoru elbet vw nin benzinli motorundan bakımı daha fazla tutabilir.

    fiat ın bu motoru senin de bahsettiğin gibi birçok üretici tarafından ( suzuki de kullanıyor) tercih edilen ödüllü bir makine

    ayrıca 1.3 mjet in bakımı 10bin km de ancak her 10.000 de aynı ücret ödemiyorsun

    misal ilk 10 bin bakım 149 TL , 20 binde 420 TL

    mazot filtresi değiştiği zamanlar bakım ücreti artıyor

    motor bilgin oldukça kısıtlı anlaşılan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 7 Ocak 2015; 22:07:47 >




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Engin motor bilgi ve tecrübesine sahip kardeşim,
    Vw. De dizel ve benzinli araçların bakım maliyetleri birbirine çok yakın,
    İlk 100 bin km de bakıma harcanan gider,
    Vw. De ne kadar fiat da ne kadar...?
    Bak bi bakalım, aydınlat bizi,
    Fiat'ın kalite kriteri ile vw. Nin kalite kriterleri çok farklı...
    Vw. Sadece periyodik bakıma giderken,
    Fiat hem periyodik bakıma gider, hemde parçalarını değiştirir, yok ön takım, yok balatalar, amortisör takozları v. B. Giderler...
    Vw. De 3 lira verip çıkarsın fiat'da 3 lirana diğer masraflar eklenir...
    Ucuz etin yahnisi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Engin motor bilgi ve tecrübesine sahip kardeşim,
    Vw. De dizel ve benzinli araçların bakım maliyetleri birbirine çok yakın,
    İlk 100 bin km de bakıma harcanan gider,
    Vw. De ne kadar fiat da ne kadar...?
    Bak bi bakalım, aydınlat bizi,
    Fiat'ın kalite kriteri ile vw. Nin kalite kriterleri çok farklı...
    Vw. Sadece periyodik bakıma giderken,
    Fiat hem periyodik bakıma gider, hemde parçalarını değiştirir, yok ön takım, yok balatalar, amortisör takozları v. B. Giderler...
    Vw. De 3 lira verip çıkarsın fiat'da 3 lirana diğer masraflar eklenir...
    Ucuz etin yahnisi...

    Bak arkadaşım yaşım 35

    uslubunu değiştirirsen sevinirim

    farklı yakıt ile çalışan motorları sadece turbolu oldukları için kıyaslarsan elbet motor bilginden şüphe ederim

    ben seninle dalga geçmiyorum

    geçip de karşıma sen bişey biliyorsun yok engin motor bilgin falan tarzında benimle dalga geçmeye hakkın yok

    kendi açtığın polo konusunun içinde doblo nun bakımları ile söze başladın şimdi de balata ön takım lafları ile fiat çok arıza yapar bakım fiyatı yükselir gibi farazi şeylerle
    vw savunuyorsun

    1 mesaj önce fiat ın motorunu övüyordun

    benzinli ile dizel motorun bakımları kıyaslanmaz dediğim için mi kişisel saldırıya geçiyorsun

    fiat ın balatası bitiyor da vw nin ki bitmiyor mu

    ben seni aydınlatmak için bakım fiyatlarını ve km ile ilgili bilgiler verdim

    sen de örneklerle açıkla bakalım fiat ın bakım fiyatları niçin yüksekmiş

    yukarıda tekrar okuyabilirsin

    punto ile polo aynı sınıfın benzer kitleye hitap eden araçlarıdır

    iiki araç da avrupa üretimidir

    fiat ın 100 senelik otomobil üreticisi olduğunu punto nun da 5 yıldızlı zamanında car of the year ödülünü almış bir araç olduğunu hatırlatırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Seat 1.2 ile vw. 1,2 motorları aynı değil de ondan
    Valf farkı var...
    Vw bmotoru daha az yakar ve daha canlıdır,
    Volkswagen bakım maliyetleri , fiat dan daha uygun,
    Nerdenmi biliyorum?...:
    Şirkette doblolar var'
    Fiat hem 10 bin de bir bakıma giriyor hemde bakım maliyetleri vw. Den yüksek...!!!!
    Borusandan oto alan ise zaten bakım maliyeti düşünmez...

    iikiside dsg şanzıman iken.. valf farkı ne gibi farklar oluşturmaktadır. ? bu bilgileri neye hangi konuya bilgiye dayanaraktan söylüyorsunuz ? araba servisiniz mi var ? mühendismisiniz ?
  • dewr kullanıcısına yanıt
    Seat1.2 tsı:8 valf
    Vw1.2 tsı 16 valf
    Yakıt farkı var,
    Vw. Daha az yakıyor, ve yeni nesil motorun bir üst versiyonu...
    Hava girişi daha fazla,
    Pistonlara, 16 yerden hava giriyor,
    Yani tepkiler daha canlı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seat ve vw. 1.2 motor valf bilgileri...




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Eski teknoloji olması ve çokda farkedecek olmayan yakıt fazlalığı ile, Seatın 0-100 değerinin 9,7 olduğunu bununla ilgili Youtube'da videolar olduğunu görebilirsiniz. 45bine dolu ve aynı kaliteye daha hızlı bir araç almak yerine 50bine bomboş Polo almak hiç mantıklı değil. Polo kötü demiyorum ama başlık ilgi çekici ve haketmiyor..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio 4 varken polo alan beynini yemiş demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo almamak için nedenler listesi
    Comfortline da bile,

    Kapak jantlı

    güvenlik ekipmanları oldukça az esp bile yoktu makyajdan önce yine eksik

    sis farı yok

    Perde hava yastığı yok

    Euroncap ve iihs den rezil olarak ayrıldı (clio 4'e göre)

    Sıkıcı tasarım

    Basit iç mekan teknolojik değil

    Navigasyon büyük renkli ekran start stop kartsız çalıştırma yok

    İçi çok dar kutu gibi sığmak zor yol tutuşu zayıf

    Dsg sorunları adi kuru kavramayla devam ediyor

    Yakıt bakımından dCi motordan fazla yakıyor

    dCi EDC kombinasyonunun sorunsuzluğunu ve kalitesini malesef yakalayamadı makyajla bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    Polo almamak için nedenler listesi
    Comfortline da bile,

    Kapak jantlı

    güvenlik ekipmanları oldukça az esp bile yoktu makyajdan önce yine eksik

    sis farı yok

    Perde hava yastığı yok

    Euroncap ve iihs den rezil olarak ayrıldı (clio 4'e göre)

    Sıkıcı tasarım

    Basit iç mekan teknolojik değil

    Navigasyon büyük renkli ekran start stop kartsız çalıştırma yok

    İçi çok dar kutu gibi sığmak zor yol tutuşu zayıf

    Dsg sorunları adi kuru kavramayla devam ediyor

    Yakıt bakımından dCi motordan fazla yakıyor

    dCi EDC kombinasyonunun sorunsuzluğunu ve kalitesini malesef yakalayamadı makyajla bile.



    Bunlari tam bir anti vw ci olarak yazmak icin yazmissiniz ne kadarda belli ....hayir madem yaziyorsunuz zayif yerinden vurun gecin yeterr mesela dsg...donanim...vw polo nun zaaflari ......Peki kutu gibi olmasindan dar olmasindan beklentiniz neydi lumizinn almadiginizi sizde biliyor olmalisinizz....ayrica neden renault la kiyasladiniz onuda cozemedik zira renault preminium marka klasnmanina yukseldi bilmiyormusunuz.... Vw onun klansmaninda degilki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu hafif ve torklu araclarin dusuk viteslerde canliliklari gercekten insanin hosuna gidiyor heleki tsi motor olunca ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam okadar bilgisizki,
    Edc şanzımandan bahsetmiş,
    Edc şanzıman da dsg gibi çift kavrama lı,
    Ve renault
    Artık vw. Den alacak şanzımanı,
    Yani her otomatik reno da dsg şanzıman görev yapacak,
    Tabansızca vw. Ni karalarsa,
    Bu adamlar cehaletlerini ortaya koyarlar,
    Bize de gülmek kalır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the best or nothing kullanıcısına yanıt
    Dsg sorunlu bir şanzıman demişsin,
    Edc ne peki..?
    Söyliyeyim,
    İkiside çift kavramalı ve renoult bu teknolojiyi vw. Den aldı..!
    2012 yılından sonra üretilen dsg şanzıman yağları yüksek ısı dayanımlı olarak değiştirildi, ve nadiren de olsa yaşanan problemler kalktı,
    Anlaşılan vw. Düşmanı bir arkadaşımızsın,
    Sana yedirtmezler vw. Ni kendine başka kapı ara...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dewr kullanıcısına yanıt
    Marka tercihi tamamen size kalmış,
    Şirkette kullandığım araç 1.6 tdı leon dsg 2014
    Memnunum,
    Evde eşimle beraber kullandığım polo1,2 tsı dsg
    İki araçta vw. Tabanlı,
    Birbirinde ortak kullanılan parçalar var,
    Bütçem elvermiş olsaydı, golf alırdım,
    Lakin 50-60 bin tl lik bir bütçe ile full bir polo alabilirsiniz ;ama golf alamaz, gidip leon yada ibiza bakarsınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 8 Ocak 2015; 16:19:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaş arabanı övmüşsün hayırlı olsun güle güle kullan. Kendince övmek de doğal hakkın.
    Yalnız Clio 1.2 edc 2015, Polo yu geride bırakıyor 120 hp ile 0-100 9.4 maks. hız 199 km siteye göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    İki motor arasında yazılım farkı olduğunu biliyorsundur herhalde;(
    Clio1.2/polo1.2)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılım çizilim
    Sonuç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.