Şimdi Ara

W213 MERCEDES E220 CDI AMG vs G30 BMW 530i M PAKET (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İkinci elde dizel olmasından öte Mercedes daha az değer kaybediyor, gerek kullanıcı kitlesi vs bakış biraz daha temiz kullanıldığı yönünde sanırım, BMW'ler biraz daha fazla değer kaybediyor ikinci elde de.
    Forumda bile herkes 2.el bmw alınır mı diyor, ciddi ciddi insanlar da kullanıcı kitlesinden dolayı bu araçlara ön yargılı yaklaşıyor, bu ön yargıdan en az etkilenen sınıfı gereği 5 serisi olsa da yine de değer kaybı oluyor Mercedes tercihi satarken daha avantajlı olacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manisa454545

    Aracı aldın kullandın eskittin ve satarken değer kaybını mı düşeneceksin? Lütfen yapma. İki araca da bin hangisi seni heyecanlandırıyorsa onu seç derim. Sonuçta 400 K civarı para vereceksin. keyifle bin değer kaybedecek diye bakma...



    Orası öylede burası Türkiye benzinli olduğu duyunca malın mundar oluyor 400 verip 5 sene sonra 150 tl ye verdikten sonra kıymeti Yok dostum yanlış anlama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    İkinci elde dizel olmasından öte Mercedes daha az değer kaybediyor, gerek kullanıcı kitlesi vs bakış biraz daha temiz kullanıldığı yönünde sanırım, BMW'ler biraz daha fazla değer kaybediyor ikinci elde de.
    Forumda bile herkes 2.el bmw alınır mı diyor, ciddi ciddi insanlar da kullanıcı kitlesinden dolayı bu araçlara ön yargılı yaklaşıyor, bu ön yargıdan en az etkilenen sınıfı gereği 5 serisi olsa da yine de değer kaybı oluyor Mercedes tercihi satarken daha avantajlı olacaktır.

    Bende ilanlardan baktığım kadar öğle gibi dostum doğru tespit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cezare kullanıcısına yanıt
    Yok yanlış anlamıyorum. Sadece şu hususu belirtmek istiyorum. Sonra keşke dememen için... Değer kaybı fikrini düşünürsen seni heyecanlandırmayan bir arabaya binmek durumunda kalma. Tek tesellin değer kaybı olmayacak aracımda diyerek yoldan geçen almadığın araba içini cız ettirmesin. Benim bahsetmek istediğim şey buydu.
    Ben 530i siparişi verdim. Mercedes ile test sürüşüne de çıktım. Ama tercihimi BMW den yana yaptım. Herkesin zevki ve beklentileri farklı.
    Umarım tüm beklentilerini karşılayan bir tercih yaparsın.
  • E220'nin inanılmaz derecede iyi yakıt tüketimi var. Sesli çalışmasını bilemiyorum ama Turkiye şartlarında daha mantıklı bir tercih olacagını düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manisa454545

    Yok yanlış anlamıyorum. Sadece şu hususu belirtmek istiyorum. Sonra keşke dememen için... Değer kaybı fikrini düşünürsen seni heyecanlandırmayan bir arabaya binmek durumunda kalma. Tek tesellin değer kaybı olmayacak aracımda diyerek yoldan geçen almadığın araba içini cız ettirmesin. Benim bahsetmek istediğim şey buydu.
    Ben 530i siparişi verdim. Mercedes ile test sürüşüne de çıktım. Ama tercihimi BMW den yana yaptım. Herkesin zevki ve beklentileri farklı.
    Umarım tüm beklentilerini karşılayan bir tercih yaparsın.

    Bir arkadaşımız da demişki 1.6 motorları gelirse 530i lerin ithalatını keser demiş geçmiş f10 larda da olmuş 3 serisindeki 3.28 reyon lardan kaldırmış araştırdığımda Tofaş takilerdeki doğan s oylamasından korkuyorum benimde içim gidiyor 530 a ama bunlardan dolayı midemi bulandırıyor :((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    E220'nin inanılmaz derecede iyi yakıt tüketimi var. Sesli çalışmasını bilemiyorum ama Turkiye şartlarında daha mantıklı bir tercih olacagını düşünüyorum.

    Dizeli mi dostum bana 6-7 litre yakar dediler öğrenmek isterim senden bu yüzden bu konuyu açtım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cezare


    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    E220'nin inanılmaz derecede iyi yakıt tüketimi var. Sesli çalışmasını bilemiyorum ama Turkiye şartlarında daha mantıklı bir tercih olacagını düşünüyorum.

    Dizeli mi dostum bana 6-7 litre yakar dediler öğrenmek isterim senden bu yüzden bu konuyu açtım

    Evet dizel.

    Hatta dün akşam bir video paylasmıstım ana konuda. Linki atayım buraya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.youtube.com/embed/38vqdzA5vpw

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cezare kullanıcısına yanıt
    Valla ben sana şöyle açıklıyayım. 420d cabrio aracımız var. M paket ses sistemi vs. dolu paket 310.000 TL 2016 model sıfır aldık. Bugün aracın ekstraları olmadan fiyatı 415.000 TL...
    Değer kaybına kafanı fazla takma derim. Keyfine bak o araba 400 K verip 150 K lara düşmez...
    Alınmış her zaman alınmıştır. Sen bence kararını vermişsin zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manisa454545

    Valla ben sana şöyle açıklıyayım. 420d cabrio aracımız var. M paket ses sistemi vs. dolu paket 310.000 TL 2016 model sıfır aldık. Bugün aracın ekstraları olmadan fiyatı 415.000 TL...
    Değer kaybına kafanı fazla takma derim. Keyfine bak o araba 400 K verip 150 K lara düşmez...
    Alınmış her zaman alınmıştır. Sen bence kararını vermişsin zaten.

    Önerin ve benim yazılarıma vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    https://www.youtube.com/embed/38vqdzA5vpw

    Yakıt konusunda baya iyimiş aydınlattığın için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cezare


    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    https://www.youtube.com/embed/38vqdzA5vpw

    Yakıt konusunda baya iyimiş aydınlattığın için teşekkür ederim

    Rica ederim.



    Siz yine de test sürüsüne ciktiginizda bu durumu inceleyin derim. Çünkü inanası gelmiyor insanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shintai -- 22 Nisan 2017; 16:26:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • S90 nada bakin hocam bayag iyi 150den sonra bile soluksuz hizlaniyor 235hp 4 ceker birde 350.000 gibi bir fiyati var sahibindende 2.000 km civarindakinin 0 km si ne kadar bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Dıştan c class değil de s class gibi duruyor aynı mantıkla Bmw fanlarını ciddiye almaya gerek yok son kaleleri olan performans da elden gidiyor iyice çirkefleşmeye başladılar. E serisi alınır güzel güzel binilir. Bursa'da bayağı görmeye başladım fiyatına rağmen yine kızılay kasa olacak gibi duruyor

    e serisi w212 den sonra kimliğini kaybetti, w211 ve öncesinde e serisi mutlak 5 serisinden öndeydi fakat 5 ileri şanzımanlı(vuruntulu),geç gaz tepkimeli w212makyajsızın(e250cdi aldım 1yıl kullandım) karşısına zf8 f10(2012-14 arası aldım) geldi muhteşem vites geçişi yakıt ekonomisi vergi avantajı seriliği ile piyasayı sildi süpürdü,fakat makyajsız w212 nin eşsiz özelliği konforu, ne 5 serisi ne de makyajlı w212(2015-hala kullanıyoruz) onun kadar konforlu değil.
    w213 e serisi, w212 makyajlı e serisi karşısında net aşırı tipsiz ve kesinlikle tasarım fiyaskosu,dış tasarımından, göstergeye sıkıştırılmış televizyonumsu command den tutun da dokunmatik media saçmalığına kadar
    w213 e220d kullandım şanzımanda 7g ye göre daha başarılı ama hala bir zf değil, motor çok farklı gelmedi(204 bg bluetec kullanıyoruz) şanzıman w212 deki güç farkını kapatmış g30 ile karşılaştıracak olursam; (yalnızca kendi görüşlerim, testlere, teknik verilere göre konuşmuyorum)

    tasarımda g30, e serisinden daha sportif ve güzel duruyor, e serisi konfor olarak bariz önde airmatic kaynaklı olabilir, sportif sürüşe g30 çok daha yatkın istekli, şanzıman daha iyi çalışıyor, daha sessiz çalışıp, biraz daha az yol gürültüsü alıyor, özetle yeni 5 serisi e serisinden daha başarılı bir araç konfor hariç(airmatic)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkboyy -- 22 Nisan 2017; 19:34:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Dıştan c class değil de s class gibi duruyor aynı mantıkla Bmw fanlarını ciddiye almaya gerek yok son kaleleri olan performans da elden gidiyor iyice çirkefleşmeye başladılar. E serisi alınır güzel güzel binilir. Bursa'da bayağı görmeye başladım fiyatına rağmen yine kızılay kasa olacak gibi duruyor

    e serisi w212 den sonra kimliğini kaybetti, w211 ve öncesinde e serisi mutlak 5 serisinden öndeydi fakat 5 ileri şanzımanlı(vuruntulu),geç gaz tepkimeli w212makyajsızın(e250cdi aldım 1yıl kullandım) karşısına zf8 f10(2012-14 arası aldım) geldi muhteşem vites geçişi yakıt ekonomisi vergi avantajı seriliği ile piyasayı sildi süpürdü,fakat makyajsız w212 nin eşsiz özelliği konforu, ne 5 serisi ne de makyajlı w212(2015-hala kullanıyoruz) onun kadar konforlu değil.
    w213 e serisi, w212 makyajlı e serisi karşısında net aşırı tipsiz ve kesinlikle tasarım fiyaskosu,dış tasarımından, göstergeye sıkıştırılmış televizyonumsu command den tutun da dokunmatik media saçmalığına kadar
    w213 e220d kullandım şanzımanda 7g ye göre daha başarılı ama hala bir zf değil, motor çok farklı gelmedi(204 bg bluetec kullanıyoruz) şanzıman w212 deki güç farkını kapatmış g30 ile karşılaştıracak olursam; (yalnızca kendi görüşlerim, testlere, teknik verilere göre konuşmuyorum)

    tasarımda g30, e serisinden daha sportif ve güzel duruyor, e serisi konfor olarak bariz önde airmatic kaynaklı olabilir, sportif sürüşe g30 çok daha yatkın istekli, şanzıman daha iyi çalışıyor, daha sessiz çalışıp, biraz daha az yol gürültüsü alıyor, özetle yeni 5 serisi e serisinden daha başarılı bir araç konfor hariç(airmatic)




    Airmaticli e220d kac para hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • S90 nada bakmani tavsiye ederim yabanci forumlarda g30 dan iyi diyorlar illa mercedes bmw olacak diye bi kaide yok guila da iyi bi alternatif d sinifi olmasina rağmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkboyy D kullanıcısına yanıt
    9gtronic'in Zf'den geri kalır bi yanı yok.HAtta şöyle söyleyim 2 litre dizellerde E-Class nerdeyse 100 kg ağır olmasına rağmen performansta ve tüketimde 5 serisinden üstün.Konfor olarak zaten cok akıcı hissettirmiyor 7g ler gibi felan..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.