Şimdi Ara

web tabanlı teknik servis programı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
6.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar arkadaşlar acil olarak hem internet destekli hemde lokal ağda kullanılabilien teknik servis takip programı arıyorum çeşitli servis noktaları ile bağlantı kurmak durumundayız bu konu hakkında bana yardım edebilirmisinizz yardımlarınız için çok teşekkür ederim



  • Merhaba;
    Cevap geç oldu ama tam size göre bir program oldu.
    Bilgi ve demo için :www.servis.web.tr
  • Merhaba arkadaşlar,

    Web tabanlı ve mobil uyumlu teknik servis yazılımı TekServis'i tavsiye edebilirim.

    tekservis.net

     web tabanlı teknik servis programı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reichberg -- 5 Mayıs 2015; 21:30:32 >
  • Online Ödeme Sistemli Arızalı Ürün Takip Yazılımı

    Satış sonrası servis hizmeti veren firmaların yoğun iş temposuna uygun olarak hazırlanmış olan Çözüm Arıza Takip Yönetim Sisteminde aynı ekranda müşteri, cihaz ve geçmiş servis bilgilerinin görünmesi, tek tuş ile borç – alacak durumunun takip edilmesi sayesinde acil ihtiyaç duyulan bilgilere basit ve hızlı bir şekilde ulaşılır. Firmanızın iş yükünü azaltarak daha verimli bir iş ortamı oluşturur.
    Ödeme Sistemi sayesinde müşterilerinize web siteniz üzerinden 4 farklı şekilde ödeme yaptırabilir,
    Raporlar Bölümünden firmanıza gelen servisleri ve personellerinizin ne kadar çalıştığını görebilir,
    Stok takibi yönetimi sayesinde , firmanızda bulunan ürünlerin takibini yapabilir,
    Servis formunda ki QR Kod sayesinde Mobil Telefonlardan direk ulaşabilir,
    Sms sistemi sayesinde müşterilerinize tekli yada toplu sms atabilirsiniz ve daha bir çok özellik …

    YÖNETİM PANELİ

    Anasayfa
    Hızlı Menü , Firmaya gelen son 10 servis durumu ve raporlardan oluşmaktadır.

    Firma Bilgileri Yönetimi
    Firma Adınızın, Logonuzun, İletişim Bilgilerinin ve Sosyal Medya Hesaplarının Bulunduğu Sayfadır.

    Personel Yönetimi
    Personel Yönetim sayfasında personel ekleyebilir silebilir yada düzenleme işlemlerini gerçekleştirirsiniz. Ayrıca

    Stok Yönetimi
    Firmanızda bulunan ürünlerin stoğunu tutmak için gerekli olan alandır. Servisinizde bulunan ürünlerin durumlarını sıfır yada 2. el olduğunu belirtebilirsiniz aynı zamanda da fiyatlandırma yapabilirsiniz. Ve eklediğiniz stok ürünlerinizin arasında gelişmiş arama ile arama yapabilirsiniz.

    Servis Takip Yönetimi
    Tamiri yapılması için firmanıza gelen ürünlerin kayıt yapıldığı alandır. Servis durumları Sırası ile, Tamire Gönder , Parça Bekliyor, Onarılamıyor, Servis İptal, Tamiri Tamamla, Teslim Et şeklindedir. Müşterinize ürünle alakalı her safhada mesaj atabilirsiniz. Müşterinize verdiğiniz Takip Numarası, Kimlik Numarası Yada Barkod Numarası ile arama yapabilirsiniz.

    Ödeme Sistemi Yönetimi
    Ödeme Sistemi sayesinde müşterileriniz , 256 Bit SSL ile korunan Web Sitenizden rahatça ve güvenli bir şekilde ödeme yapabilirler. Sisteme entegre edilmiş 5 farklı şekilde Ödeme Sistemi mevcuttur. Kredi Kartı ile ödeme, Havale ile ödeme, Paypal, Payu ile ödeme ve Elden Ödeme seçenekleri mevcuttur.

    Kargo Yönetimi
    Kargo firması ekleyebileceğiniz alandır. Bu sayede müşterileriniz sizin eklediğiniz kargo firmasını seçer ve rahatça ürünü istenilen adrese gönderimi gerçekleşir.

    Toplu Sms Yönetimi
    Size tanımlanan Sms ile Müşterilerinize isterseniz tek tek isterseniz toplu şekilde sms gönderimi yaparsınız. Müşterilerinizin kayıtlarını isterseniz bilgisayarınıza indirir yada bilgisayarınızda olan müşterilerinizi sisteme yükleyerek toplu sms atabilirsiniz.

    Rapor Yönetimi
    Bu bölümde personel performans tablosu , sipariş durum tablosu ve ödeme tipi kazanç tablosundan oluşmaktadır.

    Personel Performans Tablosu; Sisteme tanımladığınız personelin ne kadar iş yaptığını,

    Sipariş Durum Tablosu; Sisteme girilen servislerin, ne kadarının yapıldığı

    Ödeme Tipi ve Kazanç Tablusu; Müşterileriniz servis bedellerini hangi şekilde ödedikleri ve kasanıza ne kadar para girmiş bunun raporları bulunmaktadır.

    Arama Yönetimi
    Gelişmiş arama yönetimi ile sisteme girilen bütün servislerin ve ürünlerin aramasını kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

    Yazdırma Yönetimi
    Sisteme entegre edilmiş yazıcı yönetimi sayesinde A4 yazıcısından ve Barkod yazıcısından yazdırma olanağı sağlanır.

    A4 Yazıcı; Müşterinizin size getirmiş olduğu ürünü kayıt altına aldıktan sonra teknik servis takibi için Takip Formu yazdırılır.

    Barkod Yazıcı ; Servise gelen ürünlere barkod yazısından çıkan barkod etiketini ürüne yapıştırarak o ürün veritabanına kayıt edilir. Ve aynı ürün tekrar geldiğinde barkod okuyucusundan okutulur ve o ürün ile alakalı tüm bilgiler siz bir tuşa basmadan sisteme girilir.

    QR Kod Yönetimi
    Servis takip formunda QR kod bulunmaktadır. Bu sayede müşterileriniz Akıllı Cep Telefonlarından QR kod okuyucu programları ile QR Kodu okur ve direk ürünlerinin o anki durumlarını görürler.

    MÜŞTERİ GİRİŞ BÖLÜMÜ

    Müşterilerinizin göreceği alandır. Yani Web Sitenizdir.

    Anasayfa
    Müşterinize verdiğiniz takip no ile yada TC Kimlik numarası ile arama yapabileceği sayfadır. Müşteriniz, verilen Takip Numarası yada Tc Kimlik numarasını girer ve o ürünle ilgili detay sayfasına gider.

    Servis Detay Sayfası
    Bu bölümde, müşterinizin ürünle ilgili durumu gösterilir. Siparişi hangi personel açmış , Ne zaman tamire başlanmış ve en önemli özellik, ürün daha müşterinizin eline ulaşmadan ürünün tamamlanmış resimlerini gösterebilirsiniz.

    Ödeme Sayfası
    Yönetim Panelinizden aktif ettiğiniz ödeme yöntemlerini seçtirerek müşterinizin nasıl bir şekilde ödeme yaptırtacağınız bölümdür.
    Kredi Kartı ile, Banka Havalesi ile, Paypal ile, yada Payu ile Ödeme Seneklerini Kullandırabilirsiniz.

    İletişim Sayfası
    Burada Firmanıza ait adres bilgileri ve iletişim formu bulunmaktadır.

    Online Ödeme Sistemli Arızalı Ürün Takip Yazılımının Kullanılabileceği Sektörler Şunlardır ;

    Klima Tamir Firmaları
    Fotokopi Tamir Firmaları
    Bilgisayar – Cep Telefonu Tamir Firmaları
    Beyaz Eşya Tamir Firmaları
    Pompa Tamir Firmaları
    Ups Tamir Firmaları

    Yazılımımızdan, kısaca tamir hizmeti veren bütün servis firmaları yararlanabilirler.
     web tabanlı teknik servis programı web tabanlı teknik servis programı web tabanlı teknik servis programı web tabanlı teknik servis programı




  • Arkadaş merhaba, konuyu açalı epey olmuş ama sana yada diğerlerinin işine yarar belki.
    Aşağıdaki linkte tek kullanıcılı ücretsiz ama fonksiyonel sayılabilecek bir servis takip programı var. indirip deneyebilirsin.

    Servis Takip Programı
  • Merhaba,
    UGM Support diye bir teknik servis programı var, hem Masaüstü hem Mobil destekli.

    www.ankarabilisim.net adresinden ulaşabilirsin
  • Ücretsiz full teknik servis programı tüm işini görür

    www.onlineservistakip.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • merhaba Profesyonel bir çözüm aranıyor isewww.fieldco.com.tr
    web tabanlı , bolge mantığı ile yetki seviyelerine göre birbirinin kayıtlarını görmezler.
    web , IOS ve Android üzerinde çalışan saha servis çözümüdür.
     web tabanlı teknik servis programı




  • Merhabalar. Konu güncelmidir bilmiyorum ama servisplan.com ile tüm iş süreçlerinizi online takip edebilirsiniz.

    Satış ve satış sonrası teknik servis hizmeti veren işletmeler en basit iş ve teknik servis takip programıdır. Detaylar için lütfen servisplan.com u inceleyiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi servisplan -- 11 Şubat 2020; 2:38:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar


    Web tabanlı teknik servis programı olarak Esn Web öneriyorum. Esn Mobil uygulaması ile mobil olarak kullanım sağlayabilirsiniz.


    https://www.esnsistem.com adresini inceleyebilirsiniz.


    Crm ve e-fatura gibi ek modülleride aynı pakette kullanabiliyorsunuz. Profesyonel bir çözüm isterseniz öneririm.

  • https://isletmeyonetim.com/ uygulaması ile Teknik Servis, Envanter ve Satış Yönetim uygulamalarını tek uygulama ile ücretsiz yönetebilirsiniz. İşletmenize çalışan ekleyerek iş dağılımı yapabilir, anlık uygulama üzerinden çalışanlarınızla iletişime geçebilirsiniz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.