Şimdi Ara

Windows kurulmamış Yeni Bilgisayarda Mavi ekran sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vatan Computerdan bilgisayar topladım cuma günü ödemesini yaptım. Vatan computer dan da ancak bugün teslim aldım. Böyle bir özensizlik yok.Adamlar test bile etmeden vermişler bilgisayarı.Parçalarını taktığım bilgisayarı insan çalışıyor mu diye açar bakar.Neyse

    Eve geldim. Hiç bir şekilde windows kurulamıyor.Mavi ekran hatası veriyor. Mecburen Windows Memory Diagnostics Tool başlatmak zorunda bırakıyor beni. Onda da test yapıp duruyor. Araştırdım ettim yabancı forumlarda ram problemi olduğu yazıyor.


    Testlerin yapılış kısmında donanım problemi bulduk v.s anlamına gelen bir yazı var. Anlaşılan vatan computer bana bozuk ram vermiş.Yabancı forumlarda aynı sorunu yaşayan kişilerin ramin bozuk çıktığından bahsetmiş. Windows Memory Diagnostics Tool da status/durum kısmında yazan şey de şu:

    Status:
    Hardware problems were detected. To identify and repair these problems, I will need to contact the computer manufacture...


    Sen donanımın montajını yapıyorsun arkadaş kalkıp bi pc'nin tuşuna basmıyorsun çalışıyor mu acaba diye.Yarın Hafx full tower kasayı (boşken 13kg) tekrardan oraya götüreceğim.

    Size soruyorum arkadaşlar bu sorun nedir? Ram olduğunu düşünüyorum. Dha önce bu sorunu yaşamış etmiş olan varsa benimle fikrinizi paylaşırsanız şu stresli günde beni mutlu edersiniz.Saygılar.







  • pc yi mağazadan mı teslim aldın ??
  • a.g.r.e.s.i.f A kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, cuma günü ödemesini yaptım.Haftasonu yoğunluk olur. Pazartesi gelin mağazadan alın dediler. Mağazadan bugün gittim teslim aldım kendilerinden.Eve getirdim Power tuşuna bastım durum böyle...
  • Her şeyden önce mağazada test ettirip öyle almanızdı.
  • kirilov kullanıcısına yanıt
    Hardware problems were detected. To identify and repair these problems, I will need to contact the computer manufacture(r)...
    dostum burda donanım sorunları tespit edildi üreticeye başvur diyo yani sana tavsiyem hiç kendini yorma git ver hayır daha sıfır parçaları garantiden çık ihtimali var şunu bunu yap dersek olmaz.
  • a.g.r.e.s.i.f A kullanıcısına yanıt
    Ben teslim almadan önce özellikle sordum.Test ettiniz mi tamam mı bir sorun yok dimi diye 2 kere sordum.Evet her şey tamamdır diye teyit ettiler özellikle. Vatan Computerda, Yarın bu sorun hallolsa bile şikayette bulunacağımdan emin olabilirler.
  • İsmailCanKurt kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim dostum, ben de malesef farkındayım yazanın. Sadece ne ile ilgili olabilir diye bileniniz varsa diye fikrinizi almak istedim...
  • kirilov kullanıcısına yanıt
    Dostum senin dedigin gibi mavi ekran sorunları genellikle ramle alakalı olur.
  • daha yeni almışsın ürünü bence daha fazla kurcalamadan garanti kapsamında git değiştir bozulan parçaları.
  • karmakan kullanıcısına yanıt
    Hiç kurcalamadım. Acaba benim bilmediğim yazılımsal basit bir şey olabilir mi diye sordum.Yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla bozuk ram sorunuymuş. Yaşanmış 2 örnek var, ramleri götürüp yeni ram almışlar. Sorun ortadan kalkmış. Yarın kasayı direk götürüyorum.Lakin bu süreç canımı çok sıktı.Bildiğin başlamam gereken çizimlere bir gün geriden başlamış olacağım.


    Vatan Computer 'daki sorumlu arkadaşlara özellikle test edip etmediklerini sordum. Gönül rahatlığıyla bana bilgisayarı verdiler. Ben orada bu söylediklerinin üzere inatla orada çıkartıp bilgisayarı kurdursam nezaketen hoş bir tutum olmayacaktı; ama malesef böyle davranmak gerekiyormuş. Bana göstermiş oldukları bu tutumlarından ötürü sorunlu parçayı değiştirdikten sonra da şikayetçi olmayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirilov

    Hiç kurcalamadım. Acaba benim bilmediğim yazılımsal basit bir şey olabilir mi diye sordum.Yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla bozuk ram sorunuymuş. Yaşanmış 2 örnek var, ramleri götürüp yeni ram almışlar. Sorun ortadan kalkmış. Yarın kasayı direk götürüyorum.Lakin bu süreç canımı çok sıktı.Bildiğin başlamam gereken çizimlere bir gün geriden başlamış olacağım.


    Vatan Computer 'daki sorumlu arkadaşlara özellikle test edip etmediklerini sordum. Gönül rahatlığıyla bana bilgisayarı verdiler. Ben orada bu söylediklerinin üzere inatla orada çıkartıp bilgisayarı kurdursam nezaketen hoş bir tutum olmayacaktı; ama malesef böyle davranmak gerekiyormuş. Bana göstermiş oldukları bu tutumlarından ötürü sorunlu parçayı değiştirdikten sonra da şikayetçi olmayı düşünüyorum.

    ben bugüne kadar vatan bilgisayardan hiçbir şey almadım orası mini paris hem pahalı hem bozuk malzeme göndermede rekorlar kırıyor alırken internetten vatan bilgisayarın sicili bir araştırsaydın.Ben genelde gold marketten yaparım hem ucuz hemde deniyerek alıyorum sana geçmiş olsun senden aldıkların tamamını alacaklar ve servise gönderecekler 15 gün belkide 1 ay bilgisayarsız kalacaksın yani paranla rezil olmak buna deniyor dostum...KUSURA bakmayasın




  • peer16401 kullanıcısına yanıt
    Merhaba ben birebir elden aldım. Kesilen fatura tarihi ve diğer teslim almayla ilgili belgeli bilgi elimde mevcut. Tüketici haklarına aykırı bir durum öyle bir şey yapmaya kalkarlarsa ben de hukuki süreç başlatırım. Bu tarz durumlar konusunda hukuki açıdan deneyim sahibi biriyim. Satın almış olduğun maldan hiç yararlanamama durumunda garantiye göndermeye kalkmak hukuki açıdan da ciddi bir problemdir. İstediklerini yapmakta serbestler.
  • Kasayı verdim dandik bir ram taktılar pc normal çalıştı.Benim aldığım bu sogutmalı corsair ram ellerinde yoktu. :http://www.vatanbilgisayar.com/Ram/corsair-cml4gx3m1a1600c9-4gb-vengeance-lowprofile-ddr3-1600mhzcl9-ram/productdetails.aspx?I_ID=59067


    Bu olmadığından şimdi bostancı vatandan bana şu ürünü getirtiyor arkadaşlar. İkisi arasındaki 2 dolar farkı da memnuniyetle istiyorlar. İki günde ödediğim taksi parası zaten bu ürünlere yakın.

    http://www.vatanbilgisayar.com/Ram/gskill-f3-12800cl9s-4gbrl-4gb-ripjaws-ddr3-1600mhz-cl9-15v-tek-modul-ram/productdetails.aspx?I_ID=51566



    Arkadaşlar siz siz olun Vatan Bilgisayardan alışveriş yapmayın, yaptırmayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirilov -- 29 Ekim 2013; 12:43:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirilov

    Kasayı verdim dandik bir ram taktılar pc normal çalıştı.Benim aldığım bu sogutmalı corsair ram ellerinde yoktu. :http://www.vatanbilgisayar.com/Ram/corsair-cml4gx3m1a1600c9-4gb-vengeance-lowprofile-ddr3-1600mhzcl9-ram/productdetails.aspx?I_ID=59067


    Bu olmadığından şimdi bostancı vatandan bana şu ürünü getirtiyor arkadaşlar. İkisi arasındaki 2 dolar farkı da memnuniyetle istiyorlar. İki günde ödediğim taksi parası zaten bu ürünlere yakın.

    http://www.vatanbilgisayar.com/Ram/gskill-f3-12800cl9s-4gbrl-4gb-ripjaws-ddr3-1600mhz-cl9-15v-tek-modul-ram/productdetails.aspx?I_ID=51566



    Arkadaşlar siz siz olun Vatan Bilgisayardan alışveriş yapmayın, yaptırmayın...

    Vatan bilgisayarın müşteri anlayışı böyle neyapacaksın fiyatlar yüksek ve reklam gelirlerinide müşterilerinede yüklüyorlar eee haliyle KALİTE ORTAYA çıkıyor işte....




  • sen sonuna kadar haklısın ama bazı anakartlar bazı ram modüllerini seçer özellikle anakartın asus ise dahada seçer belki böyle bişeyle karşılaşmışındır
    test etmedekileri için tabiki sen haklısın
  • zeki1981 kullanıcısına yanıt
    Merhaba z77 msi anakartım var. Sorun çözüldü takmış oldukları ramlar bozuk çıktı. başka ram takıldığı an düzeldi. sadece bana aynı ramden temin etmede biraz sorun yaşadık o kadar. Corsair vengeance 1600mhz yerine g-skill in rami geldi...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.