Arkadaşlar, lastik zamanı geldi. Transporter aracımı binme amaçlı kullanıyorum. yük derdim yok. dolayısı ile "hafif ticari" olarak geçen lastikler yük endeksi çok fazla olduğu için daha pahalı, daha sesli, daha çok yakıt, daha daha..... velhasıl ben hesapladım aracım 2000+500 de max yük koysam 2500 / 4 = 625 tabloyu de ekliyorum. bana 92 üzeri her lastik oluyor. ve Lassa 215/60R17 COMPETUS H/P 2 100V XL Yaz Lastiği üzerinde yoğunlaştım. fiyatı fren mesafesi yakıtı anlamında tablolarına baktım tam benlik. Aklıma takılan soru da şu : benim aracım hafif ticari diye onu kullanmak zorunda mıyım yük taşımayacaksam ? |
Wolswagen Transporter a ticari olmayan klasik lastik olur mu?
-
-
up.
-
Arac ticari oldugundan muayenede kalma ihtimali var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
eyvallah bunu soruşturacağım
-
C sınıfı olmaz ise muayeneden geçmez
-
Kango, doblo türevi Hususi kullanımlı hafif ticari araçlarda muayenede c lastik aramıyorlar, 4 yıldır soran olmadı muayenede, transporter da herhalde bu bağlamda değerlendirilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
C lastiklerde ekstra yanaklarda güçlendirme mevcut. XL binek otomobil yanakları ne kadar fayda sağlar bilemem ama balon riski mevcut. Dobloya kışlıklar için 205 55 16 lastik alıp taktım 3. sene 2 lastik balon yaptı çöpe gitti.
-
yük taşıdınız mı peki ? zira ben yük kullanmayı düşünmüyorum.
bende 205 60 16 XL gibi bir lastik düşünüyordum ama.. sözde kg hesabı yaparsan uygun ama bilmiyorum ?
ben işin sadece resmi yönündeydim ama şimdi sürüşe de etki eder mi sorusu geldi
-
Normal aile kullanımı yük görmedi fazla. En fazla 5 kişi binildi bagaja normal eşya yükü onun dışında kışlıklar yük görmedi. Ama c lastikte 1 tona yakın yük atıp arabanın arkası yere çökmüş vaziyette toprak yolda sürdüm banamısın demedi. Ve lastikler şuan 8. senesini doldurdu hala taş gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
muayede lastik sınıfınamı bakıyorlarda boş sallasyon yorum yapıyorsunuz...:) muayeden geçmezmiş...
yük ile işin yoksa tak...sıkıntı olmaz...
-
Mesele maliyetse risk almaya gerek yok. Muayende lastiğin diş derinliğine bakılıyor diye hatırlıyorum. Allah korusun bir kaza durumunda eksper lastik uygun değil derse para alamazsınız. Mühendisler aracı ona göre tasarlamış sonuçta. Yine mesele maliyetse daha küçük bir araca geçin, daha kârlı olur sizin için de. En fazla 5 kişinin bindiği bir minibüs ihtiyaç dışı bir araçtır bence. Son olarak, çok fazla yol yapıyorsanız düşünmeden C lastik alın. Diş/kanal derinliği fazla olduğundan lastiğin yaptığı yol da fazla oluyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
tamam C den devam edeceğim petlas ın 2- 2200 civarı varmış C tipi benim ölçüde ordan yürürüm olmazsa
teşekkürler
-
Yük atılmayacaksa lastik açısından prpblem olmaz hele xl alırsanız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X