Şimdi Ara

wtf heimerdinger (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
1.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BetterNerfLuffy

    Başlığın ana konusu 26 adam aldım çok proyum xd














    edit: daha ne alıcan lan ap carry kasmışsın işte

    +1234567890

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mag Pen botu yerine CDR botu al. Çünkü void staff yapmışsın yüzdeli pen varken flat pene pek gerek kalmaz. Ya da normalden daha az etkili olur. CDR botu yaparsan daha iyi olur gibime geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iDNZCLK

    quote:

    Orijinalden alıntı: NDS

    Sınır yok kim uydurduysa iyi sazan.avi yapmış.
    Bilmeyen linkten inceleyebilir.

    http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Magic_penetration
    http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Armor_penetration

    40 da sınırlanan cooldown reduction'dır ve %40dır.

    Edit: @illfeel Zaten Flat magic penetration'a abanmak diye bir oyun tarzı var

    %40 ve + lar sınırlı ikiside fix 40 a kadar biri peneration diğeri reduce olarak geçer. Yukardaki arkadaş bunu demeye çalışmış. Bende o arkadaşa katılıyorum çünkü her ikisindede magic penetration yazıyor. Mesela armordan örnek vermek gerekirse last whisper penetrationdur black clevaer reducedir.


    edit:Şimdi biraz araştırdım. + olarak geçen m.penler reduce yazıyor madem reduce işlevi görüyor neden isim değiştirilmemiş Bu demek oluyor ki +40'dan üstü rune ve masteryden gelmediği sürece oyunda useless zaten bu sayıya ulaşıcağın uygun build yok.Benim şimdi aklıma takıldı hepsini araştırıp tekrar rune page değiştiricem

    Bak magic resist reduction ile magic penetration aynı işi farklı şekilde yapıyorlar.

    İkiside magic resist yok sayıyor ama biri sadece senin için örn: sorcerers shoes "+20 Flat Magic penetration"

    Diğeri ise herkes (yanındaki ad carry bile bu magic resist düşüklüğünden yararlanabilir ) için abyssal scepter +20 "magic resist reduction"

    İkisinin bir diğer farkı penetration karşı tarafın magic resistini 0'ın altına düşürmezken reduction - sayılara indirip extra damage almasını sağlıyor.

    Yani sen istersen amumu alıp: magic pen runelar, sorcerers shoes, abyssal scepter, haunting gause kasıp toplamda 35+20=55 magic resist reduction ve 10+20+20 magic penetration ile 105 flat magic resist silebilirsin. Şimdi gelelim %li hesaba adamın 105 resistini sildik ama ya 205 magic resisti varsa ne yapıcaz? Burdada void staff devreye giriyor ve geriye kalan 100 magic resistin %40ınıda silip adamı 60 magic resistle bırakıyorsun (kendin için) Void staffı daha verimli kullanmak için flat magic pen itemlarını satabilirsin bu sefer void staff 80den biraz fazla magic resist silecektir bilmem anlatabildim mi? Daha detayları varda, Mobilden bu kadar anlatabildim.

    Yani ne kadar penetration veya reduction = daha fazla magic damage. Aynı şeyler armor içinde geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yalnız %m.penlerde bir sınırlama var. Geçen Xerath kullanırken W skilini açtığımda Voidle birlikte %68 magic penetration vermişti. Normalde %10 Masteries+%40 Void Staff+ %40 Xearth'ın W skili = %90 Magic Penetration olmalıydı.
  • katada bu buildi yapıyordum iyi iş yapıyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keldervis

    yalnız %m.penlerde bir sınırlama var. Geçen Xerath kullanırken W skilini açtığımda Voidle birlikte %68 magic penetration vermişti. Normalde %10 Masteries+%40 Void Staff+ %40 Xearth'ın W skili = %90 Magic Penetration olmalıydı.

    onun hesaplaması farklı %40ın %10unu ekleyip tekrar %40ını ekliyor vs. Yoksa true damage vururdun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keldervis

    yalnız %m.penlerde bir sınırlama var. Geçen Xerath kullanırken W skilini açtığımda Voidle birlikte %68 magic penetration vermişti. Normalde %10 Masteries+%40 Void Staff+ %40 Xearth'ın W skili = %90 Magic Penetration olmalıydı.

    kardeş öyle bi dünya yok... onun hesaplaması şöyle oluyo

    void staff aldın %40 magic penetration var

    skill'den %40 geliyo, o %40 önceki magic penetrationa göre gelir, kalan %60'ın %40'ını alırsın, yani 24%

    Oldu 64. Bi de mastery var %10, o da kalan %36'nın %10'u kadar olur

    Yani %67.6 magic penetration.

    Aynı şey damage reduction ve CC reduction'da da geçerli.
  • 6 turretı vardı heimer'in ilk halinde. her mide gidişimde "Yeter artık bu el turretları maxlıcam ne olursa olsun" derdim. Bakardım adam haraslıyo beni karşıdan ben de roketleri maxlardım önce.
    Range'i çok, direk misilli sadece şampiyonlara vuruyo mübarek içteki turret'taki adama dışardakinin range'ine girmeden vuruyosun (abartma sanatı) çok acayip birşeydi.
    Bi heimer bi evelynn remake'ine çok üzülmüşümdür zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stealthmass

    quote:

    Orijinalden alıntı: keldervis

    yalnız %m.penlerde bir sınırlama var. Geçen Xerath kullanırken W skilini açtığımda Voidle birlikte %68 magic penetration vermişti. Normalde %10 Masteries+%40 Void Staff+ %40 Xearth'ın W skili = %90 Magic Penetration olmalıydı.

    kardeş öyle bi dünya yok... onun hesaplaması şöyle oluyo

    void staff aldın %40 magic penetration var

    skill'den %40 geliyo, o %40 önceki magic penetrationa göre gelir, kalan %60'ın %40'ını alırsın, yani 24%

    Oldu 64. Bi de mastery var %10, o da kalan %36'nın %10'u kadar olur

    Yani %67.6 magic penetration.

    Aynı şey damage reduction ve CC reduction'da da geçerli.

    açıklama için teşekkür ederim bilmiyordum.




  • Athene yerine abyssal, ga, banshee. Tabi bunlar duruma göre. Yine duruma göre botu mercury yapabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.