Şimdi Ara

X1 kullanıcılarının yorumları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
23.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler,

    Donanımhaber forumları içerisinde X1 ile alakalı çok fazla başlık bulamadım .

    Sizin fikirlerinizi ögrenmek istedim acıkcası.


    Özellikle 2010-2012 modelleri için kullanıcı yorumlarını merak etmekteyim.

    Araçların tamamı 4x4 değil galiba ,

    3.20d ye göre yakıtı ne durumda ,

    İç malzeme kalitesine gore 3.20d ile aynımıdır ?

    Aslında 2. elde bu araç bana mantıklı geldi. İlanlarda 3.20d fiyatına x1 ler var .

    Araçta türkiyede tutmadı gibi görünüyor. 2-3 sene sonra 2. elde çok fazla üzer mi ?



    Saygılar.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW X1 Kullanıcı Yorumları

    BMW X1, orta boy bir lüks SUV olarak kabul edilir ve pazarda popüler bir seçenektir. Ancak, bir araç satın almadan önce kullanıcı yorumlarını göz önünde bulundurmak önemlidir.

    BMW X1 sahipleri genellikle araçlarının performansından ve sürüş deneyiminden memnuniyet duyarlar. Övgüler arasında güçlü motor, çevik yol tutuşu ve konforlu iç mekan yer alır. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yüksek yakıt tüketimi ve sınırlı kargo alanından şikayet etmektedir.

    Özellikle BMW X1 1.6 dizel modelinin yakıt verimliliği yüksek olarak değerlendirilirken, X1 18i sDrive modeli daha fazla performans sunar ancak yakıt tüketimi daha fazladır.

    Genel olarak, kullanıcı yorumları BMW X1'in güvenilir, keyifli bir sürüş deneyimi sunan sağlam bir araç olduğunu göstermektedir. Ancak, yakıt verimliliği ve kargo alanı gibi bazı faktörleri göz önünde bulundurmak önemlidir.

    BMW X1'i satın alıp almama kararı, bireysel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Satın almadan önce kullanıcı yorumlarını dikkatlice incelemek ve araçla ilgili kapsamlı bir araştırma yapmak önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Anlaşılan X1 kullanıcısı yok DH de ,


    Bir de ses yalıtımı nasıldır bu aracın . Bunuda merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    Anlaşılan X1 kullanıcısı yok DH de ,


    Bir de ses yalıtımı nasıldır bu aracın . Bunuda merak ediyorum.
    Ben soyle bıldıklerımı anlatayım. Oncelıkle X1 ile tanısıklıgımız bır arkadas vasıtasıyla oldu. Gayet konforlu ve guzel bır araba o konuda hıc suphenız olmasın. Arkadasım hala kullanıyor bır sıkayetını duymadım. Bu sene autoshowda ınceleme fırsatı buldum ve bıttım. Ee tabı ordakı arabayı doldurmuslarda doldurmuslar. X1 ın ıc malzemesı cıdden kalıtelı bu konuda kesın konusuyorum. Ic mekan eskı e90 lara daha benzer. Ama bu kotu oldugu anlamına gelmıyor. X1 e verılen para degermı bence deger ANCAK fıyat skalası yapıldıgında 3.20 d ıle X3 un aynı fıyatlarda olması gerektıgı fıkrındeyım. Ama ulkemız sartlarında durum boyle olmuyor. Yakın zamanda makyaj gordu onuda belırteyım. Aklıma geldıkce yazıyorum cumlelerde anlam bozuklugu olabılır. Ben x3 ıle x1 ı ıncelerken arkadaslarımın yarısı x3 degılde x1 alınır tarzında cevaplar verdı demekkı ınsanlarında stil olarak hosuna gıden bır araba. Alırsanız bence turuncu alın cok yakısıyor. Soylıyıceklerım bu kadar :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Ben soyle bıldıklerımı anlatayım. Oncelıkle X1 ile tanısıklıgımız bır arkadas vasıtasıyla oldu. Gayet konforlu ve guzel bır araba o konuda hıc suphenız olmasın. Arkadasım hala kullanıyor bır sıkayetını duymadım. Bu sene autoshowda ınceleme fırsatı buldum ve bıttım. Ee tabı ordakı arabayı doldurmuslarda doldurmuslar. X1 ın ıc malzemesı cıdden kalıtelı bu konuda kesın konusuyorum. Ic mekan eskı e90 lara daha benzer. Ama bu kotu oldugu anlamına gelmıyor. X1 e verılen para degermı bence deger ANCAK fıyat skalası yapıldıgında 3.20 d ıle X3 un aynı fıyatlarda olması gerektıgı fıkrındeyım. Ama ulkemız sartlarında durum boyle olmuyor. Yakın zamanda makyaj gordu onuda belırteyım. Aklıma geldıkce yazıyorum cumlelerde anlam bozuklugu olabılır. Ben x3 ıle x1 ı ıncelerken arkadaslarımın yarısı x3 degılde x1 alınır tarzında cevaplar verdı demekkı ınsanlarında stil olarak hosuna gıden bır araba. Alırsanız bence turuncu alın cok yakısıyor. Soylıyıceklerım bu kadar :)

    Alıntıları Göster
    Yorum için teşekkürler ,

    80-90 bin tl arası 2011 modeli bulunabiliyor donanımına göre. En azından sahibinden.com daki fiyatlar bu şekilde.

    Tam anlamıyla 3.20d fiyatına yakın bir rakam . Aynı motor üstelik 4x4 bana o yüzden cazip geldi .

    İlanları araştırıp arama yapıcagım işallah kazıklanmam. Özellikle galericilere pek güvenmiyorum .

    Her zaman biniciden araç almak bana daha mantıklı gelmıştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    Yorum için teşekkürler ,

    80-90 bin tl arası 2011 modeli bulunabiliyor donanımına göre. En azından sahibinden.com daki fiyatlar bu şekilde.

    Tam anlamıyla 3.20d fiyatına yakın bir rakam . Aynı motor üstelik 4x4 bana o yüzden cazip geldi .

    İlanları araştırıp arama yapıcagım işallah kazıklanmam. Özellikle galericilere pek güvenmiyorum .

    Her zaman biniciden araç almak bana daha mantıklı gelmıştir.

    Alıntıları Göster
    2011 kasasi makyajlandi diye biliyorum ama emin degilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayanka

    2011 kasasi makyajlandi diye biliyorum ama emin degilim

    Alıntıları Göster
    Ekran gelmiş birde vites topuzunun şekli değişik. Dısında pek bi degisiklik yok gibi . Alsam benı uzer mı bu arada
  • Erciftci arkadaşımız konuyu görünce cevap yazar m paket x1 sahibi kendisi. 2011 olması lazım. motor konusunda 177 ve 184 olanları var ama hangi tarihten sonra 184 olduğuna da cevap verir kendisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    Ekran gelmiş birde vites topuzunun şekli değişik. Dısında pek bi degisiklik yok gibi . Alsam benı uzer mı bu arada

    size kalmis ama joystick vites ve ekran benim icin ic mekanda en onemli ozellikler,ozellikle ekran cok fark yaratiyor hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayanka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    Ekran gelmiş birde vites topuzunun şekli değişik. Dısında pek bi degisiklik yok gibi . Alsam benı uzer mı bu arada

    size kalmis ama joystick vites ve ekran benim icin ic mekanda en onemli ozellikler,ozellikle ekran cok fark yaratiyor hocam

    Bostancı Borusan da inceleme fırsatım oldu , aracın türkiyeye gelen paketi 60bin Euro civarındaydı. (Makyajlı kasa)
    Eski makyazsız model ile arasında ekran ve sadece vites farkı vardı.


    İnanın daha oncede ekranlı araçlar kullandım ama tamamen heves. Sonuçta ekranda navigasyon yok ise sadece radyoyu kontrol edebiliyorsunuz . Veya

    bir takım araç ayarlarını ordan yapıyorsunuz .

    Açıkcası benim için araçta sürüş dinamikleri ön planda . Hani derlerya renkler ve zevkler tartışılmaz. Kimisi araç alırken yakısıklılığa bakar , başkası

    motor perrformansına bakar , başkasının araba için bütçesi cok fazladır her ikisinin de ortak paydada bulustugu bır araba seçer :D


    BMW nun üstün dizel motor teknolojisi (177hp bile tatminkar olarak düşünüyorum , hali hazırda 186 olursa muhtesem olur tabi )
    Aracın 4x4 olması büyük avantaj , yol tutusunun iyi olucagını düşünüyorum.
    Herne kadar safkan SUV olmasa bile yerden sedan araçlara gore daha yuksek olması .

    Çok araştırdım kafam kazan gibi oldu . 3.20d ye mi dönsem diyorum arada. zor iş vallaha seçim yapmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayanka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    Ekran gelmiş birde vites topuzunun şekli değişik. Dısında pek bi degisiklik yok gibi . Alsam benı uzer mı bu arada

    size kalmis ama joystick vites ve ekran benim icin ic mekanda en onemli ozellikler,ozellikle ekran cok fark yaratiyor hocam

    Bostancı Borusan da inceleme fırsatım oldu , aracın türkiyeye gelen paketi 60bin Euro civarındaydı. (Makyajlı kasa)
    Eski makyazsız model ile arasında ekran ve sadece vites farkı vardı.


    İnanın daha oncede ekranlı araçlar kullandım ama tamamen heves. Sonuçta ekranda navigasyon yok ise sadece radyoyu kontrol edebiliyorsunuz . Veya

    bir takım araç ayarlarını ordan yapıyorsunuz .

    Açıkcası benim için araçta sürüş dinamikleri ön planda . Hani derlerya renkler ve zevkler tartışılmaz. Kimisi araç alırken yakısıklılığa bakar , başkası

    motor perrformansına bakar , başkasının araba için bütçesi cok fazladır her ikisinin de ortak paydada bulustugu bır araba seçer :D


    BMW nun üstün dizel motor teknolojisi (177hp bile tatminkar olarak düşünüyorum , hali hazırda 186 olursa muhtesem olur tabi )
    Aracın 4x4 olması büyük avantaj , yol tutusunun iyi olucagını düşünüyorum.
    Herne kadar safkan SUV olmasa bile yerden sedan araçlara gore daha yuksek olması .

    Çok araştırdım kafam kazan gibi oldu . 3.20d ye mi dönsem diyorum arada. zor iş vallaha seçim yapmak.

    Alıntıları Göster
    aslinda cevabi kendiniz vermissiniz,neyin ne kadar isinize yariyacagini en iyi siz bilirsiniz.

    ama benim sahsi fikrim bmw 3 xdrive almak olurdu m paketli. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayanka

    aslinda cevabi kendiniz vermissiniz,neyin ne kadar isinize yariyacagini en iyi siz bilirsiniz.

    ama benim sahsi fikrim bmw 3 xdrive almak olurdu m paketli. :)

    Alıntıları Göster
    Nerede kullancağınıza bağlı bir seçim.
    Biz zaman zaman bozuk yollara girme durumu olduğu için 3 kasa yerine X1 tercih ettik.
    Makyajsızlar eski 6 vites ve 177 hp.
    Makyajlılar, bu yazdan itibaren, ama türkiye'ye gelişi eylül'ü bulmuş olabilir, 8 vites 184 hp.
    Makyajlı olduğunu aynasındaki sinyallere bakarak anlayabilirsiniz, onun dışında dışarıdan zor.
    0-100'ü 320d 'den 1 saniye daha yavaştır, 200'den sonrası gereksiz ve zor bu araçta.
    Ama kullanınca bu motora 6 vites yetmiyor diyorsunuz, gücüyle daha uzun oranlı bir vitesi rahatlıkla kaldırabilirdi.
    Araç 300 kiloya yakın daha ağır 320d'den, tabii ki 4 çekerin de etkisi var.
    8 litre yakıyoruz, ağırlıkla kısa mesafe ama çok sert bir kullanım yok.
    320d'den 1,5-2 litre fazlasını kabullenmek lazım. araç daha yüksek, daha ağır ve 4 çeker.
    Ara sıra kaşınanlar oluyor tabi,o zamanlarda basılıyor. En çok dışarıdan gücünü belli etmemesini seviyorum.
    Dışarıdan bakınca belli etmez ama astra hatchback ile aynı boydadır, 2 cm fark var
    Ruhsatta arazi değil binek yazar Ki bence doğrudur da.
    Arkası dar, bagajı eh iştedir. 5 kişi uzun yola çıkılmaz, 4 kişi bagajıyla anca.
    17 jant var, yeterince büyük ve konforlu bence, 18 bu araca fazla.
    Jipten ziyade arabaya yakın sürüş özellikleri vardır, virajda çoğu binek aracı geçebilirsiniz hakimseniz.
    Servo yok bizimkinde, bence güzel bir direksiyon sertliği, bayan kullanıcı şehiriçinde sert bulabilir.

    Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim.

    edit: Ekranın makyajlılarda standart olduğunu sanmıyorum, navi opsiyonuyla geliyor olmalı, ama emin değilim, iddia etmeyeyim.
    Ha bir de 4 çeker olmayan, yani sDrive modeller azdır piyasada, bence pek bulaşmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 16 Aralık 2012; 23:01:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Erciftci arkadaşımız konuyu görünce cevap yazar m paket x1 sahibi kendisi. 2011 olması lazım. motor konusunda 177 ve 184 olanları var ama hangi tarihten sonra 184 olduğuna da cevap verir kendisi.

    Sabah gördüm de anca yazabildim, pazar günü koşuşturmakla geçti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    Nerede kullancağınıza bağlı bir seçim.
    Biz zaman zaman bozuk yollara girme durumu olduğu için 3 kasa yerine X1 tercih ettik.
    Makyajsızlar eski 6 vites ve 177 hp.
    Makyajlılar, bu yazdan itibaren, ama türkiye'ye gelişi eylül'ü bulmuş olabilir, 8 vites 184 hp.
    Makyajlı olduğunu aynasındaki sinyallere bakarak anlayabilirsiniz, onun dışında dışarıdan zor.
    0-100'ü 320d 'den 1 saniye daha yavaştır, 200'den sonrası gereksiz ve zor bu araçta.
    Ama kullanınca bu motora 6 vites yetmiyor diyorsunuz, gücüyle daha uzun oranlı bir vitesi rahatlıkla kaldırabilirdi.
    Araç 300 kiloya yakın daha ağır 320d'den, tabii ki 4 çekerin de etkisi var.
    8 litre yakıyoruz, ağırlıkla kısa mesafe ama çok sert bir kullanım yok.
    320d'den 1,5-2 litre fazlasını kabullenmek lazım. araç daha yüksek, daha ağır ve 4 çeker.
    Ara sıra kaşınanlar oluyor tabi,o zamanlarda basılıyor. En çok dışarıdan gücünü belli etmemesini seviyorum.
    Dışarıdan bakınca belli etmez ama astra hatchback ile aynı boydadır, 2 cm fark var
    Ruhsatta arazi değil binek yazar Ki bence doğrudur da.
    Arkası dar, bagajı eh iştedir. 5 kişi uzun yola çıkılmaz, 4 kişi bagajıyla anca.
    17 jant var, yeterince büyük ve konforlu bence, 18 bu araca fazla.
    Jipten ziyade arabaya yakın sürüş özellikleri vardır, virajda çoğu binek aracı geçebilirsiniz hakimseniz.
    Servo yok bizimkinde, bence güzel bir direksiyon sertliği, bayan kullanıcı şehiriçinde sert bulabilir.

    Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim.

    edit: Ekranın makyajlılarda standart olduğunu sanmıyorum, navi opsiyonuyla geliyor olmalı, ama emin değilim, iddia etmeyeyim.
    Ha bir de 4 çeker olmayan, yani sDrive modeller azdır piyasada, bence pek bulaşmayın.


    BENDE X1 YADA 3 SERİSİ DÜŞÜNENLERDENİM. SİZE SORUM X1 İN ARKADA KONFOR NASIL? ÇOK SARSIYORMU VE GÜRÜLTÜ NASIL. ŞU ANDA OPEL ANTARA KULLANIYORUM, ARKADA SARSINTI FAZLA OLDUĞU İÇİN DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM. (EŞİM VE ÇOCUK ARKADA OTURDUĞU İÇİN) 3 SERİSİ ÇOK GÜZEL AMA ANTARA GİBİ ÇOK YÜKSEK OTURMA POZİSYONUNDAN SONRA 3 SERİSİNDE YERDE OTURUYOR GİBİ HİSSETTİM. AMA F30 DA ARKADA KONFOR BENCE GAYET İYİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 44mami44 -- 17 Aralık 2012; 11:45:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    Nerede kullancağınıza bağlı bir seçim.
    Biz zaman zaman bozuk yollara girme durumu olduğu için 3 kasa yerine X1 tercih ettik.
    Makyajsızlar eski 6 vites ve 177 hp.
    Makyajlılar, bu yazdan itibaren, ama türkiye'ye gelişi eylül'ü bulmuş olabilir, 8 vites 184 hp.
    Makyajlı olduğunu aynasındaki sinyallere bakarak anlayabilirsiniz, onun dışında dışarıdan zor.
    0-100'ü 320d 'den 1 saniye daha yavaştır, 200'den sonrası gereksiz ve zor bu araçta.
    Ama kullanınca bu motora 6 vites yetmiyor diyorsunuz, gücüyle daha uzun oranlı bir vitesi rahatlıkla kaldırabilirdi.
    Araç 300 kiloya yakın daha ağır 320d'den, tabii ki 4 çekerin de etkisi var.
    8 litre yakıyoruz, ağırlıkla kısa mesafe ama çok sert bir kullanım yok.
    320d'den 1,5-2 litre fazlasını kabullenmek lazım. araç daha yüksek, daha ağır ve 4 çeker.
    Ara sıra kaşınanlar oluyor tabi,o zamanlarda basılıyor. En çok dışarıdan gücünü belli etmemesini seviyorum.
    Dışarıdan bakınca belli etmez ama astra hatchback ile aynı boydadır, 2 cm fark var
    Ruhsatta arazi değil binek yazar Ki bence doğrudur da.
    Arkası dar, bagajı eh iştedir. 5 kişi uzun yola çıkılmaz, 4 kişi bagajıyla anca.
    17 jant var, yeterince büyük ve konforlu bence, 18 bu araca fazla.
    Jipten ziyade arabaya yakın sürüş özellikleri vardır, virajda çoğu binek aracı geçebilirsiniz hakimseniz.
    Servo yok bizimkinde, bence güzel bir direksiyon sertliği, bayan kullanıcı şehiriçinde sert bulabilir.

    Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim.

    edit: Ekranın makyajlılarda standart olduğunu sanmıyorum, navi opsiyonuyla geliyor olmalı, ama emin değilim, iddia etmeyeyim.
    Ha bir de 4 çeker olmayan, yani sDrive modeller azdır piyasada, bence pek bulaşmayın.


    Gerçekten güzel anlatmışınız ,

    Aracın satışı az olduğu için 2. elde alırken gerçek fiyatı nasıl oluşturucagım onu bulamadım bir türlü

    Aynı araca 95 de yazan var 85 te.

    2011 model düşünüyorum , 3 sene sonra araç 5 yıllık olmuş olacak ki bence BMW için sıkıntı yaratan bir konu olmaz diye düşünüyorum.


    Ses izolasyonu nedir ? 3.20d ile kıyaslayabilirmisiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44mami44

    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    Nerede kullancağınıza bağlı bir seçim.
    Biz zaman zaman bozuk yollara girme durumu olduğu için 3 kasa yerine X1 tercih ettik.
    Makyajsızlar eski 6 vites ve 177 hp.
    M...................


    BENDE X1 YADA 3 SERİSİ DÜŞÜNENLERDENİM. SİZE SORUM X1 İN ARKADA KONFOR NASIL? ÇOK SARSIYORMU VE GÜRÜLTÜ NASIL. ŞU ANDA OPEL ANTARA KULLANIYORUM, ARKADA SARSINTI FAZLA OLDUĞU İÇİN DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM. (EŞİM VE ÇOCUK ARKADA OTURDUĞU İÇİN) 3 SERİSİ ÇOK GÜZEL AMA ANTARA GİBİ ÇOK YÜKSEK OTURMA POZİSYONUNDAN SONRA 3 SERİSİNDE YERDE OTURUYOR GİBİ HİSSETTİM. AMA F30 DA ARKADA KONFOR BENCE GAYET İYİ

    Arkası rahat değil. Ne genişlik, ne de konfor olarak.
    Arka koltuk tekerlek üstü gibi oluyor, resimlerden de anlayabilirsiniz.
    Sedan araçlar gibi değil.

    edit: Bütün BMW modellerinde koltuğun en alçak ayarı çok alçaktır, sevmiyorsanız en yüksekte kullanmayı deneyin, ben alçak seviyorum mesela.

    edit2: hocam bir de küçük harf yazarsanız daha rahat okunuyor, gözler öyle alıştı

    sedan rahatlığını jip tarzı araçlarda yakalamak için büyükçe birşey almalısınız, yoksa teker üstü durumu olur dediğim gibi.
    Yandan baktığınızda arka koltuğun tekerlek üstü olmadığı bir araç almalısınız.
    Çok fantastik kaçacak ama SuperB olabilir, limuzin gibi maşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 17 Aralık 2012; 15:16:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    Nerede kullancağınıza bağlı bir seçim.
    Biz zaman zaman bozuk yollara girme durumu olduğu için 3 kasa yerine X1 tercih ettik.
    Ma.....................

    Gerçekten güzel anlatmışınız ,

    Aracın satışı az olduğu için 2. elde alırken gerçek fiyatı nasıl oluşturucagım onu bulamadım bir türlü

    Aynı araca 95 de yazan var 85 te.

    2011 model düşünüyorum , 3 sene sonra araç 5 yıllık olmuş olacak ki bence BMW için sıkıntı yaratan bir konu olmaz diye düşünüyorum.


    Ses izolasyonu nedir ? 3.20d ile kıyaslayabilirmisiniz.


    Ses var tabi ama rahatsız etmiyor. Ben bütün dizellerde sesi duyuyorum ve de rahatsız olmuyorum.
    Ama dışarıdan dinleyince sesi gür gayet, hele ki soğukken
    Her taraf dizel dolduğu için sorun olarak görmüyorum ben ses olayını.

    Pek piyasası olmadığı için fazla isteyenlere düşük teklif ederek başlayabilirsiniz, olmazsa düşü fiyatlılara inersiniz.
    Mesela cam tavanlılara fazla para isterler çünkü alırken 2500 eurodan fazla fark verdiler
    Onun dışında donanıma göre bakacaksınız. Ben deri koltuk tavsiye etmem, çünkü kaliteli değil.
    Ama kumaşların da kalitesini bilmiyorum.
    Bizde M koltuk var (ortası kumaş, kenarlar alcantara,beşik hareketli), onu çok lüks araçlar hariç hiçbir koltuğa değişmem.
    Bir de ben bu aracın içine açık renk yakıştıramıyorum, simsiyah güzel oluyor bence, bizde tavan döşemesi de siyah.

    Xenon, cruise vb. donanımlar sizin isteğinize göre tercih edilir ya da edilmez.
    Yalnız bu güçte bir dizelde cruise çok keyifli, çünkü yokuşta rahatlıkla hızını koruyor, vites bile küçültmüyor.
    Uzun yolda lokomotif gibi gidiyorsunuz.

    İkinci eli düşünülerek alınacak bir araba değil zaten, 2-3 senede satanlar zararı göze almış olmalı.
    Ama onlar da ÖTV zammından dolayı (12.5%) daha az zarar ediyorlar.
    İkinci eli düşünen 3 ya da 5 alır.
    5 yaşında sonra her arabanın satışı zor bence, mercedes hariç, eskimiyor namussuzlar. (Son yıllardakiler değil, daha eski ve kaliteli üretimleri kastediyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 17 Aralık 2012; 15:12:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: 44mami44

    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    Nerede kullancağınıza bağlı bir seçim.
    Biz zaman zaman bozuk yollara girme durumu olduğu için 3 kasa yerine X1 tercih ettik.
    Makyajsızlar eski 6 vites ve 177 hp.
    M...................


    BENDE X1 YADA 3 SERİSİ DÜŞÜNENLERDENİM. SİZE SORUM X1 İN ARKADA KONFOR NASIL? ÇOK SARSIYORMU VE GÜRÜLTÜ NASIL. ŞU ANDA OPEL ANTARA KULLANIYORUM, ARKADA SARSINTI FAZLA OLDUĞU İÇİN DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM. (EŞİM VE ÇOCUK ARKADA OTURDUĞU İÇİN) 3 SERİSİ ÇOK GÜZEL AMA ANTARA GİBİ ÇOK YÜKSEK OTURMA POZİSYONUNDAN SONRA 3 SERİSİNDE YERDE OTURUYOR GİBİ HİSSETTİM. AMA F30 DA ARKADA KONFOR BENCE GAYET İYİ

    Arkası rahat değil. Ne genişlik, ne de konfor olarak.
    Arka koltuk tekerlek üstü gibi oluyor, resimlerden de anlayabilirsiniz.
    Sedan araçlar gibi değil.

    edit: Bütün BMW modellerinde koltuğun en alçak ayarı çok alçaktır, sevmiyorsanız en yüksekte kullanmayı deneyin, ben alçak seviyorum mesela.

    edit2: hocam bir de küçük harf yazarsanız daha rahat okunuyor, gözler öyle alıştı

    sedan rahatlığını jip tarzı araçlarda yakalamak için büyükçe birşey almalısınız, yoksa teker üstü durumu olur dediğim gibi.
    Yandan baktığınızda arka koltuğun tekerlek üstü olmadığı bir araç almalısınız.
    Çok fantastik kaçacak ama SuperB olabilir, limuzin gibi maşallah

    Alıntıları Göster
    Arkası rahat değil. Ne genişlik, ne de konfor olarak.
    Arka koltuk tekerlek üstü gibi oluyor, resimlerden de anlayabilirsiniz.
    Sedan araçlar gibi değil.

    edit: Bütün BMW modellerinde koltuğun en alçak ayarı çok alçaktır, sevmiyorsanız en yüksekte kullanmayı deneyin, ben alçak seviyorum mesela.

    edit2: hocam bir de küçük harf yazarsanız daha rahat okunuyor, gözler öyle alıştı

    sedan rahatlığını jip tarzı araçlarda yakalamak için büyükçe birşey almalısınız, yoksa teker üstü durumu olur dediğim gibi.
    Yandan baktığınızda arka koltuğun tekerlek üstü olmadığı bir araç almalısınız.
    Çok fantastik kaçacak ama SuperB olabilir, limuzin gibi maşallah

    Sağol sn erçiftçi
    Benim için rahatlık önemli, demekki f30 alıcam. Ama X1 de 2. araba olarak düşünüyorum (eşimin arabası olarak)
    Super B çok tipsiz geliyor bana, arkası yayla gibi olsada asla düşünmediğim ve biraz ileri yaş arabası.
    Gözler yorulmadı inş. (küçük harf meselesi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44mami44

    Arkası rahat değil. Ne genişlik, ne de konfor olarak.
    Arka koltuk tekerlek üstü gibi oluyor, resimlerden de anlayabilirsiniz.
    Sedan araçlar gibi değil.

    edit: Bütün BMW modellerinde koltuğun en alçak ayarı çok alçaktır, sevmiyorsanız en yüksekte kullanmayı deneyin, ben alçak seviyorum mesela.

    edit2: hocam bir de küçük harf yazarsanız daha rahat okunuyor, gözler öyle alıştı

    sedan rahatlığını jip tarzı araçlarda yakalamak için büyükçe birşey almalısınız, yoksa teker üstü durumu olur dediğim gibi.
    Yandan baktığınızda arka koltuğun tekerlek üstü olmadığı bir araç almalısınız.
    Çok fantastik kaçacak ama SuperB olabilir, limuzin gibi maşallah

    Sağol sn erçiftçi
    Benim için rahatlık önemli, demekki f30 alıcam. Ama X1 de 2. araba olarak düşünüyorum (eşimin arabası olarak)
    Super B çok tipsiz geliyor bana, arkası yayla gibi olsada asla düşünmediğim ve biraz ileri yaş arabası.
    Gözler yorulmadı inş. (küçük harf meselesi)

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2012-model-3.20-d-deri-ekran-navi-bluetooth-borusan-kredi-imkani-108599071/detay


    Bu linkteki direksiyon biraz ince geldi bana .
    Bazı 3.20 lerde veya X1 lerde daha güzel bir direksiyon görüyorum ..

    Pek BMW kullanmadıgım için basit seyler de olsa soruyorum .:=)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44mami44


    Gözler yorulmadı inş. (küçük harf meselesi)

    böyle çok daha iyi, hayırlısı olsun diyelim sizin araçlar için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ansin

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2012-model-3.20-d-deri-ekran-navi-bluetooth-borusan-kredi-imkani-108599071/detay


    Bu linkteki direksiyon biraz ince geldi bana .
    Bazı 3.20 lerde veya X1 lerde daha güzel bir direksiyon görüyorum ..

    Pek BMW kullanmadıgım için basit seyler de olsa soruyorum .:=)

    incelikten ziyade göbeği çirkin bence.
    M paket ya da sportplus'lardaki direksiyonlar güzeldir. (ikisinde de m logolu direksiyon vardır)
    M direksiyonlarda üst tarafta (saat 10 ve 2 yönü diyelim) direksiyon simidinin içine doğru çıkıntılar vardır.

    Bu arada 3 serisinde 2012 m paket yazanların çoğu (hatta hepsi) sportplus'tır aslında, spor koltuk olmamasından M paket olmadığını anlayabilirsiniz.

    spor koltuklu m paket

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2011-3.20d-m-sport-ozel-siparis-ic-dis-m-sport-paket-emsalsiz-104743424/detay

    normal koltuklu sport plus

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-lara-otomotiv-2012bmw-m-paket-beyaz-320d-mpaket-hatasiz-kusursuz-108401113/detay

    ayrıca m paketlerde tavan iç döşeme siyahtır (bütün modeller için), sport plus'larda değildir.

    Beğendiniz araçlar hakkında yorum için de e90 forumuna yazarsanız, piyasayı daha iyi bilen arkadaşlar değerlendirebilirler.
    Ben o kadar da hakim değilim fiyat-donanım konularına.

    edit: bunun dışında da özelden de merak ettiklerinizi sorabilirsiniz, hepimiz öğrenmek ve paylaşmak için buradayız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 17 Aralık 2012; 22:49:11 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.