Şimdi Ara

xDrive vs 4Matic vs Quattro (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
5.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    4 çeker sistemde BMW hiç bir zaman iddialı olmadı ki. Sadece 4 çeker isteyen müşterileri kaçırmak istemedi ve ekledi bu sistemi. Kaldı ki xDrive kötü değil.

    ''BMW şanzıman üretmiyor'' diyen şahıs, Mercedes şanzıman üretiyor da ne oluyor? Fiat'ın dualogic şanzıman gibi yavaş saçma bir şanzıman üretmemesi daha iyi bence BMW için.



    9gtronic in tepki süresi zf den daha hızlı konforu da hakeza öyle. sen 7gtronic de kalmışsın

    Sen kağıttan okumuşsun bunları galiba, E220d ile G30 520d arasında ciddi bir performans farkı var çünkü eskisi gibi yine. 9G-Tronic aynı abisi 7G-Tronic gibi bağırtıyor bağırtıyor ve sert geçişleri hissettiriyor, 2'den 1'e düşerken gerizekalıya bağlıyor çoğu zaman, oturun bir tecrübe edin bence. Tamam 7G'ye göre iyileştirmeler olmuş ama benim gözümde tamamen yeni teknoloji bir şanzıman değil kesinlikle, ha ZF dışında piyasada ki şanzımanlar çok mu harika, hayır değil her şanzımanın böyle ufak tefek bug'ları oluyor Mercedes zaten kendi konforu ile örtüyor bunu bir nebze, ancak şuan normal binekler içinde yine de ZF rakipsiz, ha bunda tabi ki BMW'nin harika motorları ve motor ile şanzımanı uyumlu hale getiren, BMW ar-ge'si de saygıyı hak ediyor.

    performans ? evet kendisinden 100 kg daha ağır olmasına rağmen daha hızlı olmaktır 9g faktörüyle

    bunun gibihttps://m.youtube.com/watch?v=kD3ZZxuDYbM





    2 araca da binip test etmeni tavsiye ederim. Mercedes'in ara hızlanmaları ve vites geçişleri G30'a göre vasat.

    Ayrıca bu saçma video hiç bir şey ima etmiyor.

    yahu 2 litre dizel E ile 5 serisine roll yaptırmışlar E kazanmış neyi anlatsın dikkatini çekerim E serisi 100 kg civarı daha ağır olmasına rağmen roll de önde kalıyor..Şimdiye kadar Bmw 2 litre dizellerde ve şanzımanda net üstündü artık böyle bişey ne motor gücünde (Mercedes öne geçti ) ne de şanzıman da bu şekilde..

    Videoda BMW sürücüsü basmıyor bile, Mercedes Aventador gibi uçup gidiyor, böyle saçma bir şey olur mu? Neyse sen haklsıın.

    bmw basmıyor mu yahu aralarında videoda yarım saniye var yok da yok mercedes in uçup kaçtığı da yok zaten epey yakınlar

    https://www.ototeknikveri.com/otomobil/mercedes/yeni-e/1203/2017/220-d

    https://www.ototeknikveri.com/otomobil/bmw/5-sedan/1602/2017/520-d

    video iki aracın da teknik verilerini doğruluyor niye kabul etmiyorsun onu anlamıyorum burdaki en büyük faktör 9gtoronic şanzıman, Mercedes'te 7gtonic olsaydı Bmw net galip cıkardı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    4 çeker sistemde BMW hiç bir zaman iddialı olmadı ki. Sadece 4 çeker isteyen müşterileri kaçırmak istemedi ve ekledi bu sistemi. Kaldı ki xDrive kötü değil.

    ''BMW şanzıman üretmiyor'' diyen şahıs, Mercedes şanzıman üretiyor da ne oluyor? Fiat'ın dualogic şanzıman gibi yavaş saçma bir şanzıman üretmemesi daha iyi bence BMW için.



    9gtronic in tepki süresi zf den daha hızlı konforu da hakeza öyle. sen 7gtronic de kalmışsın

    Sen kağıttan okumuşsun bunları galiba, E220d ile G30 520d arasında ciddi bir performans farkı var çünkü eskisi gibi yine. 9G-Tronic aynı abisi 7G-Tronic gibi bağırtıyor bağırtıyor ve sert geçişleri hissettiriyor, 2'den 1'e düşerken gerizekalıya bağlıyor çoğu zaman, oturun bir tecrübe edin bence. Tamam 7G'ye göre iyileştirmeler olmuş ama benim gözümde tamamen yeni teknoloji bir şanzıman değil kesinlikle, ha ZF dışında piyasada ki şanzımanlar çok mu harika, hayır değil her şanzımanın böyle ufak tefek bug'ları oluyor Mercedes zaten kendi konforu ile örtüyor bunu bir nebze, ancak şuan normal binekler içinde yine de ZF rakipsiz, ha bunda tabi ki BMW'nin harika motorları ve motor ile şanzımanı uyumlu hale getiren, BMW ar-ge'si de saygıyı hak ediyor.

    E220d 520d den çok daha performanslı

    Performans farkı var evet Mercedes lehine ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu tam hakim olmamakla birlikte, firmalar her modellerin de aynı dört çeker sistemi kullanmıyor, bu yüzden model bazın da tartışmak daha sağlıklı olur diye düşünüyorum ayrıca subaru yu da yabana atmamak gerekir adamların tüm arabaları dört çeker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    4 çeker sistemde BMW hiç bir zaman iddialı olmadı ki. Sadece 4 çeker isteyen müşterileri kaçırmak istemedi ve ekledi bu sistemi. Kaldı ki xDrive kötü değil.

    ''BMW şanzıman üretmiyor'' diyen şahıs, Mercedes şanzıman üretiyor da ne oluyor? Fiat'ın dualogic şanzıman gibi yavaş saçma bir şanzıman üretmemesi daha iyi bence BMW için.



    9gtronic in tepki süresi zf den daha hızlı konforu da hakeza öyle. sen 7gtronic de kalmışsın

    Sen kağıttan okumuşsun bunları galiba, E220d ile G30 520d arasında ciddi bir performans farkı var çünkü eskisi gibi yine. 9G-Tronic aynı abisi 7G-Tronic gibi bağırtıyor bağırtıyor ve sert geçişleri hissettiriyor, 2'den 1'e düşerken gerizekalıya bağlıyor çoğu zaman, oturun bir tecrübe edin bence. Tamam 7G'ye göre iyileştirmeler olmuş ama benim gözümde tamamen yeni teknoloji bir şanzıman değil kesinlikle, ha ZF dışında piyasada ki şanzımanlar çok mu harika, hayır değil her şanzımanın böyle ufak tefek bug'ları oluyor Mercedes zaten kendi konforu ile örtüyor bunu bir nebze, ancak şuan normal binekler içinde yine de ZF rakipsiz, ha bunda tabi ki BMW'nin harika motorları ve motor ile şanzımanı uyumlu hale getiren, BMW ar-ge'si de saygıyı hak ediyor.

    performans ? evet kendisinden 100 kg daha ağır olmasına rağmen daha hızlı olmaktır 9g faktörüyle

    bunun gibihttps://m.youtube.com/watch?v=kD3ZZxuDYbM





    2 araca da binip test etmeni tavsiye ederim. Mercedes'in ara hızlanmaları ve vites geçişleri G30'a göre vasat.

    Ayrıca bu saçma video hiç bir şey ima etmiyor.

    yahu 2 litre dizel E ile 5 serisine roll yaptırmışlar E kazanmış neyi anlatsın dikkatini çekerim E serisi 100 kg civarı daha ağır olmasına rağmen roll de önde kalıyor..Şimdiye kadar Bmw 2 litre dizellerde ve şanzımanda net üstündü artık böyle bişey ne motor gücünde (Mercedes öne geçti ) ne de şanzıman da bu şekilde..

    Videoda BMW sürücüsü basmıyor bile, Mercedes Aventador gibi uçup gidiyor, böyle saçma bir şey olur mu? Neyse sen haklsıın.

    bmw basmıyor mu yahu aralarında videoda yarım saniye var yok da yok mercedes in uçup kaçtığı da yok zaten epey yakınlar

    https://www.ototeknikveri.com/otomobil/mercedes/yeni-e/1203/2017/220-d

    https://www.ototeknikveri.com/otomobil/bmw/5-sedan/1602/2017/520-d

    video iki aracın da teknik verilerini doğruluyor niye kabul etmiyorsun onu anlamıyorum burdaki en büyük faktör 9gtoronic şanzıman, Mercedes'te 7gtonic olsaydı Bmw net galip cıkardı..



    Abisi önce bu iki aracı gerçek hayatta kullan sen lütfen. İyi günler.

    iki karşılaştırma test videosu izle anlarsın zaten

    havalara bak şimdi bana test verisi buldurma

    E220d ağır olmasına rağmen hissedilir daha performanslı ve rahatlıkla her durumda tokatlıyor 520d yi boş yapma hadi fancım

    koyduğum video da akülü e ile 5 serisi zaten işte klasik fan zotacing aynı ben de ne anlatmaya calışıyorsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Suboru aswd tek geçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz bazi markalari öne çıkartan videolar hep vardı.. Youtube dan video izleyip bunun 4 çekeri daha başarılı demek büyük cahillik çünkü hemen hemen 3 ude ayni sistem zaten pek bir farklari yok.. sadece videoyu çeken kişi hangi markayı öne çıkarmak isterse onu öne çıkarir.. 4 çeker kıyaslama videolarinin en bariz açıklaması budur..



    Yukarda baya bi zf8 ve gtronic 9 tartisilmiş.. ZF8 hala daha iyi.. isteyen istesigini yazsin gerçek kullanımda W213 E serisi genel manada G30 5 serisinden geri kaldı zaten..Kullanmadan fanatiklik yapmayın boşuna.. E nin heryeri gacir gucur ötüyor.. amortisorler lakir lukur sanki vag grup araç gibi.. e220d manyak gibi motor sesi aliyor içeri.. yol tutuş kesinlikle 5 le kiyaslanmaz arada ciddi fark var.. yeni nesil mersolar resmen yol tutmuyor.. c serisi e serisi hepsi rezil.. moose testlerde de görüyoruz zaten..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subarunun awdsinden sonra ikincilik icin yarismalari garip.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bu tarz bazi markalari öne çıkartan videolar hep vardı.. Youtube dan video izleyip bunun 4 çekeri daha başarılı demek büyük cahillik çünkü hemen hemen 3 ude ayni sistem zaten pek bir farklari yok.. sadece videoyu çeken kişi hangi markayı öne çıkarmak isterse onu öne çıkarir.. 4 çeker kıyaslama videolarinin en bariz açıklaması budur..



    Yukarda baya bi zf8 ve gtronic 9 tartisilmiş.. ZF8 hala daha iyi.. isteyen istesigini yazsin gerçek kullanımda W213 E serisi genel manada G30 5 serisinden geri kaldı zaten..Kullanmadan fanatiklik yapmayın boşuna.. E nin heryeri gacir gucur ötüyor.. amortisorler lakir lukur sanki vag grup araç gibi.. e220d manyak gibi motor sesi aliyor içeri.. yol tutuş kesinlikle 5 le kiyaslanmaz arada ciddi fark var.. yeni nesil mersolar resmen yol tutmuyor.. c serisi e serisi hepsi rezil.. moose testlerde de görüyoruz zaten..

    Yukardaki fan cevap veremedi çünkü verecek cevabı kalmadı somut verilerle konuşunca 😂

    Senin için de uğraşırdım ama ingilizcen varsa git iki 3 tane video izle makale oku,E serisi rezilmiş 5 serisi Sessiz kalite vs vs miş off sıktınız he bıkmadınız da

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bu tarz bazi markalari öne çıkartan videolar hep vardı.. Youtube dan video izleyip bunun 4 çekeri daha başarılı demek büyük cahillik çünkü hemen hemen 3 ude ayni sistem zaten pek bir farklari yok.. sadece videoyu çeken kişi hangi markayı öne çıkarmak isterse onu öne çıkarir.. 4 çeker kıyaslama videolarinin en bariz açıklaması budur..



    Yukarda baya bi zf8 ve gtronic 9 tartisilmiş.. ZF8 hala daha iyi.. isteyen istesigini yazsin gerçek kullanımda W213 E serisi genel manada G30 5 serisinden geri kaldı zaten..Kullanmadan fanatiklik yapmayın boşuna.. E nin heryeri gacir gucur ötüyor.. amortisorler lakir lukur sanki vag grup araç gibi.. e220d manyak gibi motor sesi aliyor içeri.. yol tutuş kesinlikle 5 le kiyaslanmaz arada ciddi fark var.. yeni nesil mersolar resmen yol tutmuyor.. c serisi e serisi hepsi rezil.. moose testlerde de görüyoruz zaten..

    Yukardaki fan cevap veremedi çünkü verecek cevabı kalmadı somut verilerle konuşunca 😂

    Senin için de uğraşırdım ama ingilizcen varsa git iki 3 tane video izle makale oku,E serisi rezilmiş 5 serisi Sessiz kalite vs vs miş off sıktınız he bıkmadınız da

    Videoyla makaleyle kaybedecek vaktim yok.. youtube videolari sizin gibi bu arabalara uzaktan bakmakla kalan en fazla 5 dakika test sürüşü yapanlar için var.. ben zaten biniyorum bindiğim arabayi banamı anlatıcak youtube videolari siz video izlemeye devam edin.. iyi seyirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bu tarz bazi markalari öne çıkartan videolar hep vardı.. Youtube dan video izleyip bunun 4 çekeri daha başarılı demek büyük cahillik çünkü hemen hemen 3 ude ayni sistem zaten pek bir farklari yok.. sadece videoyu çeken kişi hangi markayı öne çıkarmak isterse onu öne çıkarir.. 4 çeker kıyaslama videolarinin en bariz açıklaması budur..



    Yukarda baya bi zf8 ve gtronic 9 tartisilmiş.. ZF8 hala daha iyi.. isteyen istesigini yazsin gerçek kullanımda W213 E serisi genel manada G30 5 serisinden geri kaldı zaten..Kullanmadan fanatiklik yapmayın boşuna.. E nin heryeri gacir gucur ötüyor.. amortisorler lakir lukur sanki vag grup araç gibi.. e220d manyak gibi motor sesi aliyor içeri.. yol tutuş kesinlikle 5 le kiyaslanmaz arada ciddi fark var.. yeni nesil mersolar resmen yol tutmuyor.. c serisi e serisi hepsi rezil.. moose testlerde de görüyoruz zaten..

    Yukardaki fan cevap veremedi çünkü verecek cevabı kalmadı somut verilerle konuşunca 😂

    Senin için de uğraşırdım ama ingilizcen varsa git iki 3 tane video izle makale oku,E serisi rezilmiş 5 serisi Sessiz kalite vs vs miş off sıktınız he bıkmadınız da

    Adam dogru diyor yanliz yeni e class cok kotu oldu makyajla ne olur bilmem ama suan is yapmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mercedes derim tek geçerim... test mesti anlamam...kutuplarda sürmüyorum aracı dermişim..:)))
  • 6 ay kar olsa asfaltta audi alırdım ama türkiye şartları için gerek motor gerek şanzıman bmw markasını gözümde büyütüyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • En hızlı vites değiştiren şanzıman multitronic



    Var mı daha hızlısı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bu tarz bazi markalari öne çıkartan videolar hep vardı.. Youtube dan video izleyip bunun 4 çekeri daha başarılı demek büyük cahillik çünkü hemen hemen 3 ude ayni sistem zaten pek bir farklari yok.. sadece videoyu çeken kişi hangi markayı öne çıkarmak isterse onu öne çıkarir.. 4 çeker kıyaslama videolarinin en bariz açıklaması budur..



    Yukarda baya bi zf8 ve gtronic 9 tartisilmiş.. ZF8 hala daha iyi.. isteyen istesigini yazsin gerçek kullanımda W213 E serisi genel manada G30 5 serisinden geri kaldı zaten..Kullanmadan fanatiklik yapmayın boşuna.. E nin heryeri gacir gucur ötüyor.. amortisorler lakir lukur sanki vag grup araç gibi.. e220d manyak gibi motor sesi aliyor içeri.. yol tutuş kesinlikle 5 le kiyaslanmaz arada ciddi fark var.. yeni nesil mersolar resmen yol tutmuyor.. c serisi e serisi hepsi rezil.. moose testlerde de görüyoruz zaten..

    Yukardaki fan cevap veremedi çünkü verecek cevabı kalmadı somut verilerle konuşunca 😂

    Senin için de uğraşırdım ama ingilizcen varsa git iki 3 tane video izle makale oku,E serisi rezilmiş 5 serisi Sessiz kalite vs vs miş off sıktınız he bıkmadınız da

    Videoyla makaleyle kaybedecek vaktim yok.. youtube videolari sizin gibi bu arabalara uzaktan bakmakla kalan en fazla 5 dakika test sürüşü yapanlar için var.. ben zaten biniyorum bindiğim arabayi banamı anlatıcak youtube videolari siz video izlemeye devam edin.. iyi seyirler

    video ile makale ile işim olmaz diyip , moose testlerde görüyoruz demek nasıl bir mantık ürünüdür ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bu tarz bazi markalari öne çıkartan videolar hep vardı.. Youtube dan video izleyip bunun 4 çekeri daha başarılı demek büyük cahillik çünkü hemen hemen 3 ude ayni sistem zaten pek bir farklari yok.. sadece videoyu çeken kişi hangi markayı öne çıkarmak isterse onu öne çıkarir.. 4 çeker kıyaslama videolarinin en bariz açıklaması budur..



    Yukarda baya bi zf8 ve gtronic 9 tartisilmiş.. ZF8 hala daha iyi.. isteyen istesigini yazsin gerçek kullanımda W213 E serisi genel manada G30 5 serisinden geri kaldı zaten..Kullanmadan fanatiklik yapmayın boşuna.. E nin heryeri gacir gucur ötüyor.. amortisorler lakir lukur sanki vag grup araç gibi.. e220d manyak gibi motor sesi aliyor içeri.. yol tutuş kesinlikle 5 le kiyaslanmaz arada ciddi fark var.. yeni nesil mersolar resmen yol tutmuyor.. c serisi e serisi hepsi rezil.. moose testlerde de görüyoruz zaten..

    Yukardaki fan cevap veremedi çünkü verecek cevabı kalmadı somut verilerle konuşunca 😂

    Senin için de uğraşırdım ama ingilizcen varsa git iki 3 tane video izle makale oku,E serisi rezilmiş 5 serisi Sessiz kalite vs vs miş off sıktınız he bıkmadınız da

    Videoyla makaleyle kaybedecek vaktim yok.. youtube videolari sizin gibi bu arabalara uzaktan bakmakla kalan en fazla 5 dakika test sürüşü yapanlar için var.. ben zaten biniyorum bindiğim arabayi banamı anlatıcak youtube videolari siz video izlemeye devam edin.. iyi seyirler

    video ile makale ile işim olmaz diyip , moose testlerde görüyoruz demek nasıl bir mantık ürünüdür ?

    Videocu gençlere başka kaynak veremiyoruz yapıcak bişey yok.. adamla sabaha kadar konuşsam yine anlamaz mercedeslerin 90% inin yol tutuş özürlü otomobiller olduğunu,sürüş özelliklerinde asla bir bmw yada audi olamayacağını....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Tamamen katılıyorum, bende w213 E180'de denedim bazen sert frenden sonra tekrar gaz verince bir vuruyor. Trafikte düşük viteste giderken birden ayağı çekince de bir vuruntu yapıyor, ayrıca sport moddaki fake sarsıntı yazılımını da beğenmedim, böyle bir arabada hiç gereği yok. Fakat 7g tronic o kadar kötüydü ki 9G'deki gelişim direk hissediliyor, çoğunlukla geçişler yumuşak ve hızlı.

    Biraz da direk E serisine vurayım, bu sınıfta standart AMG haliyle kullandığım açık ara en kötü süspansiyona sahip araba. Arabanın arkası çukura girince hem patır kütür sesler çıkıyor hemde afedersin kıçı başı ayrı oynuyor. Ben F10'a patır kütür diyordum bu bin beter, opsiyon süspansiyon satmak için ne maymunluk yapacaklarını şaşırdılar.
  • Yemin ederim surda yazilanlarin cogunu bmw nin audi nin Mercedes'in muhendisleri bile bilmiyordur o kadar bilgili insan varki forumda !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Tamamen katılıyorum, bende w213 E180'de denedim bazen sert frenden sonra tekrar gaz verince bir vuruyor. Trafikte düşük viteste giderken birden ayağı çekince de bir vuruntu yapıyor, ayrıca sport moddaki fake sarsıntı yazılımını da beğenmedim, böyle bir arabada hiç gereği yok. Fakat 7g tronic o kadar kötüydü ki 9G'deki gelişim direk hissediliyor, çoğunlukla geçişler yumuşak ve hızlı.

    Biraz da direk E serisine vurayım, bu sınıfta standart AMG haliyle kullandığım açık ara en kötü süspansiyona sahip araba. Arabanın arkası çukura girince hem patır kütür sesler çıkıyor hemde afedersin kıçı başı ayrı oynuyor. Ben F10'a patır kütür diyordum bu bin beter, opsiyon süspansiyon satmak için ne maymunluk yapacaklarını şaşırdılar.

    Vag grup otomobillerin amortisörlerinde böyle bir LOKURTU sesi olur hani bilirmisiniz.. Lok lok lok öter özellikle arka süspansiyonlar. O kadar olmasada belki ses seviyesi olarak 3 de 1 i kadar W213 yeni E serisinde de aynı problem var ve böyle bir sesin bu segment bir otomobilde olmaması lazım. Motor ve yol sesine hiç değinmiyorum bile o zaten felaket.. Ama arka amortisör sesi hiç azımsanmayacak kadar fazla. Genel manada ve özellikle sürüş kalitesi anlamında ne F10 ile ne G30 ile kıyas kabul etmez. Ama bunu uzun uzun kullanmayan anlamıyor tabiki.. ''Yauv sen ne biliyon yıldızı yeter'' modeli oluyo tabi sonra..

    Hep söylerim her yerde yazarım yine söyleyeyim.. W211 ini satıp W212 alanlar başlarını duvarlara vurdu.. Şimdi W212 sini satıp W213 alanlar aynı şekilde başlarını duvarlara vurmakla kalmadılar bir de zırıl zırıl ağlıyorlar. Daha da fazlasını belirtmeye gerek yok sanırım.. Kalite her yeni modelde dahada düştü mercedeste. Neydi o W211 efsanesi.. Hala yolda görsem dönüp bakarım şuna.. Yenilerinde bu kalitenin 10 da 1 i varsa bende otomobilden 1 gram anlamıyorum..
    xDrive vs 4Matic vs Quattro



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 1 Kasım 2017; 11:49:23 >




  • Hiiç uzun uzun kullanmaya gerek yok. 10-15 dakika kullandık, ayrıca bende kullanmadım aracı süspansiyonun kalitesizliği gün gibi ortada. Ankara'da oturan gider kullanır Hasmer'da siyah E180 Amg var test aracı.

    W212 AMG'yi de biliyorum evet serttir ama "kaliteli serttir". En ufak şangırtı duymazsın, yol bozuksa sarsılırsın ama kulağında kulaklık var gibidir yani çalışma seslerini, esneme seslerini duymazsın. W211 ile zaten çukura ve bozuk yola girmek ayrı bir aktivitedir, keyiftir bilerek arabayı çukura süresi gelir adamın diğer otomobillerle olan o Mercedes farkını sürüşte görmek için. Fakat o araçlarında gövde kontrolü ve tutuşu biraz zayıftır, o dönemler zaten Mercedesin AMG paket çıkarıp BMW'yi taklit etmeye başlamadığı yıllar, AMG isminin bir değerinin olduğu, 109hp'lik renault dizelli Mercedeslerin arkasında yazmadığı dönemler.

    Neyse çok da gömmeyelim ben yol sesi ve motor sesinden rahatsız olmadım, ayrıca ataklık kesinlikle beklediğimden iyiydi ama eğer W213 almak istiyor ve bu arabanın sürüş kalitesi olarak da gerçek bir Mercedes gibi yürümesini istiyorsanız Airmatic plus opsiyonu çok pahalı ama kesinlikle şart. Konforu geliştirmek için yapılan mühendisliği müşteriye ödetmek istemişler belli ki. Yok adı Mercedes olsun içindeki oyuncakları koltuğu şusu busu lüks olsun deniyorsa lafım yok.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.