Şimdi Ara

Xiaomi'nin yedi koltuklu SUV modeli ilk kez ortaya çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Xiaomi'nin yedi koltuklu SUV modeli ilk kez ortaya çıktı



    Xiaomi markası altında sunulacak üçüncü otomobil Çin'de ortaya çıktı. N3 kod adıyla bilinen büyük SUV, şirketin ana vatanında ilk kez kamuflajlı haliyle görüntülendi. Yeni aracın, Huawei Aito M9 ve Li L9 gibi popüler modellerle rekabet etmesi bekleniyor.



    Ayrıca Bkz.Xiaomi'den büyük başarı: 230 günde 100 bin SU7 üretti



    Xiaomi N3, giriş kısmında da belirttiğimiz üzere yoğun bir kamuf altında görüntülendi. Bu model tipik bir yedi koltuklu SUV gövde tipiyle karşımıza çıkacak. Aracın prototipinde beş kollu jantlar ve oldukça kompakt yan aynalar mevcut. Ayrıca arka kısmının oldukça geniş olduğu, bu sayede üçüncü sıra koltuklar için yeterli alan sunduğu görülüyor.



    Xiaomi'nin yedi koltuklu SUV modeli ilk kez ortaya çıktı



    EREV SUV'lere ilgi arttı



    Daha önceki sızıntılar Xiaomi N3'ün menzil artırıcılı elektrikli araç (EREV) olarak piyasaya sürüleceğini ortaya koymuştu. Söz konusu güç aktarma organının detayları konusunda henüz bir bilgi yok. Ancak menzil artırıcılı modellere genellikle 400V sistemlerin entegre edildiğini biliyoruz.



    Xiaomi'nin yedi koltuklu SUV'si planlarda herhangi bir aksilik olmazsa 2026 yılında çıkış yapacak. Çin otomobil pazarında menzil artırıcılı SUV'lere yönelik ilgi önemli ölçüde arttı. Li Auto ve Aito gibi markalar bu segmente öncülük ediyor. 2024 yılının Ocak-Ekim döneminde Li Auto 393.257 araç satarken, Aito 351.663 adet satış gerçekleştirdi.




    Kaynak:https://carnewschina.com/2024/11/20/xiaomi-erev-crossover-spotted-in-china-set-to-launch-in-2026







  • ortaya çıkmış hali mi bu?

  • Aracın tipi az çok belli en azından piyasadaki rakipleriyle benzer kasa tipinde, tüm serinin 400V olması mantıklı değil SU7'deki gibi üst modellerde 800v görürüz diye düşünüyorum. bu ne zaman çıkacak bakalım.

  • Bizim bunlara karnımız togg.

  • bu tarz haberler baydı şayominin hiçbir modeli ulkemize gelmedi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Su7 bile gelmedi ki ülkeye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hyhelvaci kullanıcısına yanıt
    Xiaomi şu an için otomobil satışını yalnızca Çin pazarıyla sınırlıyor. Bunun temel sebebi, her bir araçtan henüz kâr elde edememeleri. Şu anda araç başına 5.000 dolar zarar ettikleri belirtiliyor ki, Çin gibi son derece rekabetçi bir pazarda bu durum oldukça iyi bir performans olarak değerlendirilebilir. Örneğin, maksimum donanımlı bir Xiaomi otomobili 40.000 dolardan satılırken, aynı aracı bir Avrupalı üretici üretseydi başlangıç fiyatı muhtemelen 60.000 dolardan başlayacaktı. Batılı üreticilerin 60.000 ila 90.000 dolar aralığında fiyatlandırdıkları araçlardan genellikle araç başına en az 30.000 dolar zarar ettikleri düşünüldüğünde, Xiaomi’nin mevcut zarar seviyesi makul görünüyor.

    Örnek olarak, Rivian, Cybertruck piyasaya çıkmadan önce bile araç başına 38.000 dolar zarar etti. Bu zarar, Tesla’nın Cybertruck gibi güçlü bir rakibi henüz piyasaya sürmediği ve Rivian’ın nispeten daha rahat fiyatlandırma yapabildiği bir dönemde gerçekleşti. Bu bağlamda, Xiaomi’nin araç başına zarar seviyesi, sektördeki mevcut koşullar göz önüne alındığında dikkat çekici bir dengeyi yansıtıyor. Xiaomi’nin Çin dışındaki pazarlara açılması ise araç başına kârlılık sağlamaya başladıkları noktada daha olası hale gelecektir.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.