açılırken de aynı hocam bende öyle düşündüm de acaba başka başına gelen var mı ? nette bulamadım benzer bir görüntü
quote:
Orijinalden alıntı: DarkSmellMan
quote:
Orijinalden alıntı: iimmyeahh
açılırken de aynı hocam bende öyle düşündüm de acaba başka başına gelen var mı ? nette bulamadım benzer bir görüntü
O halde donanımsaldır. Hiç bekletmeden geri gönderin. 3 kez gönderdikten sonra hakem heyetine başvurabilirsiniz diye biliyorum.
üç kez göndermem gerekiyor mu? sonuçta sıfır ürün ve değiştireceğiz dediler, tedarikçiden ürün bekleniyor dediler vs. vs. güya tedarikten telefon geldi de bana onu yolladılar, çok berbat bir süreç geçirdim. p.tesi gideceğim tüketici hakem heyetine
onu da belirteyim konuya bakanlar için açıklayıcı olsun; müşteri temsilcisine durumu ilettim, telefonuma ne işlem yapıldı bakıp söyleyebilir misiniz? dedim, aldığım cevap bu konuda hakkında birşey söyleyemiyorum kaydınızı aldım sizi arayacaklar. Telefon bana gelene kadar hep bilgi alabilmiştim telefon hakkında şimdi ne oldu da cevap vermiyorlar anlamadım. Sonuçta neden böyle oldu demedim, yapılan işlemi sordum onunda cevabını alamadım. Ve ne zaman ararlar beni diyorum önümüzdeki hafta içinde ararlar dedi. Diyeceklerini de tahmin ediyorum cihazı yollayın değiştirelim diyecekler sonra bir ay daha bekleyeceğim bla bla bla. . İlk olarak heyete gidip ona göre davranacağım çünkü güvenim sarsıldı. Ben cihazı aldığımda nette 60-80tl daha ucuza satan sitelerde vardı ismine güvenip aldım hepsiburadanın ama gördüğüm muamele ortada.
aynı modelden bende aldım hepsiburada'da sorun yok şuanlık sana bozuk ürün göndermişler.
bende öyle düşünüyorum da telefonu değişrebilsem iyi olacak bir buçuk ay oldu alalı hala eski tele devam
Donanımdan kaynaklanan bir problem gibi görünüyor. Ekran bağlantılarında sıkıntı vardır büyük ihtimal.
merhaba. bende xperıa ray kullanıyorum. satın aldıktan 20 gün sonra birden ekran beyaz oldu. yerel tamircilere sordum, darbe almış 70 tl. ye yaparız dediler. halbu ki ilk günden beri kılıflı ve titizlikle kullanıyordum. Sanalreyonum dan almıştım. müşteri hizmetlerini aradım. tahtakale de bir tamircinin telefonunu verdiler. 20 gün tlf suz kalmak + güven meselesi nedeni ile gönderemedim servise. kör topal kullanıyorum şimdi. bu sorunu yaşayan başkası da varsa belki bir hareket edersek sonuca varabiliriz.
quote:
Orijinalden alıntı: iimmyeahh
Merhaba, Sanırım bana arızalı ürün denk geldi hepsiburada da sağolsun değişim yapalım deyip aynısını bir ay sonra geri gönderdi bakınız; http://resim.donanimhaber.com/m_67656448/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67656448 ... Ekran görüntüsü şöyle; cihazı koltuktan aldım tuş kilidi açtım bu şekilde açıldı kullanımın ikinci gününde. Arkadaşlar ne dersiniz, sizce donanımsal mı yazılımsal mı?
İnternetten satın aldıgın ürünleri 1 hafta içinde sorgusuz sualsiz iade etme hakkın var. Keske değişime degilde para iadesine gitseydin.
quote:
Orijinalden alıntı: Angelica
quote:
Orijinalden alıntı: iimmyeahh
Merhaba, Sanırım bana arızalı ürün denk geldi hepsiburada da sağolsun değişim yapalım deyip aynısını bir ay sonra geri gönderdi bakınız; http://resim.donanimhaber.com/m_67656448/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67656448 ... Ekran görüntüsü şöyle; cihazı koltuktan aldım tuş kilidi açtım bu şekilde açıldı kullanımın ikinci gününde. Arkadaşlar ne dersiniz, sizce donanımsal mı yazılımsal mı?
İnternetten satın aldıgın ürünleri 1 hafta içinde sorgusuz sualsiz iade etme hakkın var. Keske değişime degilde para iadesine gitseydin.
30 gün içerisinde sorgusuz sualsiz değiştirme hakkımda vardı ancak bunu gel de hepsiburadaya anlat. iki buçuk ay sonra ekranı serviste değiştirttim ve kullanmaya başladım. hepsiburadaya çok güzel ilgilendikleri için telefonu her elime aldığımda dua ediyorum
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme