Şimdi Ara

Yağ yakma yardım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
1.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bekliyor olacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi şurdan başlayayım,

    1. Atılan segman ne kadar gider diyorsun
    Bu takılan segmanın markasında tut yapılan işçiliğin düzgünlüğüne,
    ilk segman atılacağı zaman komparatör saati ile silindirleri ölçeriz segman atsak kurtarır mı kurtarırsa ne kadar ömürlü olur ? diye .
    Bir çok vakaada da müşteri
    " usta , gözünü seveyim ne yap et yürüt arabayı , fazla da masraf etmeyeyim zaten satıcam arabayı, satarken sıkıntı çıkarmayacak kadar olsun " şeklinde yaklaşımlar ile karşı karşıya kalıyoruz.
    18 Yıllık tamirciyim , " Usta A'dan Z'ye Adam gibi Yapalım , Orjinal veya çok kaliteli yedek parça kullanalım, Satsak bile Alan Hayır Dua Etsin " diyen müşteri sayısı inanın ki 2 elin parmaklarını geçmez, neyse buna da şükür.

    Ben şimdi niye anlattım bunu, Sırf müşteri kaybetmemek için normalde Segman atmanın randıman vermeyeceği motora bile segman atar oldu merdiven altı Meslekdaşlarımız. Sizin araca atılan segmanın ne denli randimanlı olacağını ancak yapan bilir

    Bir diğer husus tabiki kullanıcı faktörü.

    2. Araç , aşırı yağ yakmaya , buji yağlamaya başlar , yakıt bariz artar , çekiş düşer. Hepsine razıyım derseniz , buji yağlama aralığı sıklaşana kadar binersiniz .

    Bagajda sürekli yağ bulundurmanız gerekiyor.

    Bana sorarsanız , silindirleri Kompresor saati ile ölçütürün bakalım fiziksel olarak ne durumdalar, çıkacak olan sonuçlar size motorun sökülmeden fiziksel durumu hakkında ki en bikimsel sonucu verir , matematiksel somut veriniz. olur.

    Malesef motor yağ kapağından, yağ çubuğunundan , çıkan eksoz gazından bakıp, " %60-%70 motor var kardeşim " diyen sözde ustalara itibar edildiği sürece bu tür olaylar olur,
    bunun hiçbir bilimsel, matematiksel ve mantıksal tarafı yok , tamamen kara düzen .


    Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle ağzınıza sağlık

    Araca sekman yaklaşık 5 buçuk yıl önce atılmış(takribi 50 bin km önce) yani sayılmak için değil binilmek için ve sekman ile beraber kol yatakları da değişmiş.

    Ben sekmanı atan ustaya sorduğumda bu segmanların ömürlük olduğunu söyledi. Bunu neye dayanarak söyledi bilmiyorum.

    Ben yıllık 6 7 bin km araç kullanan birisiyim. Umarım 2 3 yıl içerisinde sorun çıkartmaz ise komple a dan z ye motor yaptırmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KloyLord kullanıcısına yanıt
    Hocam, segmanı atan arkadaş demekki üst tarafta ki kompresorun ciddi derecede atacağını hesaplamış-düşünmüş ki eski kol yataklara güvenmeyip değiştirmiş.
    Yani yeni segman sonrası üste ki basınç artınca motorun altından yatak sesi yapma ihtimalinin önüne geçmiş, kendini de araç sahibini de garantiye almış.
    Ana yatakları değiştirdi mi onu bilmiyoruz tabi ama sanmıyorum.

    Ömürlük segman diye birşey yoktur, ömürlük olsa kendi orjinal GM segmanları niye ömür boyu gitmemiş ? 220 binde işi bırakmış ?
    Şuan takılı olanların da orjinal olma ihtimali yok neredeyse çünkü çok pahalı hemen hemen kimse takmaz GM segman , tedarik şansı da çok yok .

    Dediğim gibi buji yağlama sıklaştana kadar binmeye devam, bagajdan yağı eksik etme, grangı öldürdün mü başına daha büyük iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonucda yarım motor yapılmış araca. Bu da yarım ömür demektir. Lpgli Opelin motor acmadan 300.000 km yaptığı nerde görülmüş. Hiç masraf etme. Opel olupta yağ yakmayanı yok. 300.000 olmadan satarsın olur biter.
    Sana bi tüyo vereyim. Yağ yakan lpgli araç eksoz muayenesinden geçmiyorsa o zaman düşünürsün bunları. Çünki gercekten rektefe istediği için emisyon verileri kötü çıkıyor. Bunun sonucunda da eksoz muayenesinden gecemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ana yataklarda işlem yok ve büyük ihtimalle sizin dediğiniz gibi sekmanlarda orjinal değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Daha önceki aracım katalizör iptali yüzünden egsoz muayenesinden geçmedi. Eğer katalizörü sağlam olup geçmezse mi şüphelenmeliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KloyLord kullanıcısına yanıt
    Evet aynen öyle. Bu da ne kadar yağ yaktığına dair en iyi ve en ucuz yöntem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın 12/2017 ye ait egsoz muayene değerleri sizce yüksek mi? Ve katalizör yok olarak işaretlenmiş
    Yağ yakma yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KloyLord -- 28 Ocak 2019; 8:9:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucu ucuna geçmiş gibi görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    evet ucu ucuna geçmiş ama yağ yaktığını hangisi gösterir ve takribi şu anki kilometresinden 8 bin km öncesi ve katalizör var olarak işaretlense imiş geçemeyecek imiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KloyLord -- 28 Ocak 2019; 9:16:57 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.